Diskuze
Řidičák+ proti disco nehodám má přilákat autoškoláky i do servisů
Děkujeme za pochopení.
Stratos
:-)
Každý ví, že řídit se naučí člověk především až v provozu. Právě díky takovým zkušenostem se každý může naučit více než, když mu ty zkušenosti jen ukazuje či vypráví. Držet se vpravo, hlídat si odstup a hlavně být v klidu.
Zer0pd
+-
možná to není úplný špatný nápad aspoň nějaká snaha něco zlepšit, ale radši bych kladl větší důraz na kvalitu výuky např. proč škola smyků jen za odměnu? věc která by měla být povinná. Dále pravidlo zipu proč to autoškoly neučí? skoro chápu že nějde naučit vše ale jěště by to chtělo trochu víc zatlačit v tom jak to fakt chodí v praxi. Když jsem slyšel jak to funguje ve Finsku tak jsem tomu ani nemohl uvěřit jak to mají promyšlený.
Jan Kučera
kategorie 25+let?
Může mě někdo vysvětlit proč říkají o kategorii 25-34let jak to souvisí s článkem? V této době přeci člověk absolutnně není v situaci na které je zaměřena tato akce, mě je 24 a mám najeto cca 100tisic km, a co vím z mého okolí je to normální. s tím že během let 25-34 musím mít člověk zákonite mnohem víc najeto - to preci neni ani omylem nezkuseny ridic, ta akce je přeci zaměřené na mladší řidiče tak proč uvádí tento udaj je pro mě těžko pochopitelné. I nazev clanku se tyka "disco ridicu" takze lidi spise presne kolem 20let co maji ridicak nove, chcete snad tvrdit ze lide kolem triceti let jsou zacinajici ridici? to jsou snad lidi v nejlepsich letech na rizeni snad ne ? uz vyjezdeni ale zdravotne naprosto v poradku... pak to jde naopak zdravotne dolu... a to ze v zebrickach jsou prvni znamena spise to ze lide do 25let nemaji vlastni auto vetsinou, a to ze lidi od starsiho veku uz moc neridi auto... proto je podle me drvita vetsin ridicu mezi 25-50 a tak logicky kategorie 25-34 tolik...
kubas_86
autoškola
taky si pamatuju, že hned prvni nebo druhou hodinu sme prolejzali auto, asi ne tak jako tady v servisu, ale když muj učitel zjistil,že k mechanice a elektrice mam blizko nechal toho.Jinak mi přide, že ty věky u těch nejhorších řidičů se pořad měněj, když sem před 7 nebo 8 lety dělal papiry, tak nejhorší řidiči, 18-25, a ted je to zas 25-35, koukam že podle statistik budu pirát až do smrti :)
KarelV
S praktickými jízdami to bude asi bledé...
vraceli jsme se dnes ze sjezdovky - před námi vozidlo a v něm dvě ženy - pravým kolem stále moc blízko u kraje vozovky, prášilo to za nimi strašně !!! ... Jestli je někdo učil jezdit TAKHLE, tak potěš koště !!!
No, snad se časem i ty holky taky vyjezdí...
cenzore_zdar
hoka huba, hole nestesti
Proste kdyz to nekoho zajima, staci rict a instruktor v autoskole rekne i ukaze cokoliv s autem ( na aute). Ja s tim nemel problem. Tohle je akorat PR autoservisu na budouci ridice
duch zavražděného iuose
hmm
ono se někdy blbě ptá, když vlastně nevíš o co jde, takže řekneš leda tak "ukažte mi prosím něco, zajímá mne to, ale nevím o tom vůbec nic". Líná huba, holý neštěstí platí spíš v případě, že víš na co se chceš zeptat
101010
Pane redaktore
když něco napíšete, přeětete to po sobě ještě jednou? Vypadá to že ne. Ten titulek je jak od žáka zvláštní školy !!!
ufoun
Re: Pane redaktore
Taky jsem si nadpis musel precist nekolikrat, nez jsem ho pochopil. To "+" tam je hodne zavadejici na prvni pohled ;-) Mozek je mrcha :-)
B_B_Lobo
asi by mne
atalo mnoho dukatu, kdybych tento novinarsky zprasek mel nalezite okomentovat... holt lupa je lupa
lol
Častější nasazení kamerových systémů v obcích
Za poklesem nehod stojí častější nasazení kamerových systémů v obcích
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...