Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeoty a Citroëny budou mít americké příbuzné, GM koupil kus PSA

Francouzský výrobce automobilů PSA Peugeot Citroën se dohodli s americkou automobilkou General Motors na vytvoření strategické aliance. GM podle dohody získá v PSA sedmiprocentní podíl. Stane se tak druhým největším akcionářem francouzské automobilky po rodině Peugeotů. PSA v rámci dohody navýší kapitál o zhruba miliardu eur, tedy jako 25 miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nepetr

No potěš

Spojení Francouzské neschopnosti a Americké navoněné bídy. No už jsem si myslel že není čím překvapit;-D

0/0
2.3.2012 21:49

vintason

Re: No potěš

moc nemachruj, do té doby co škodovku nekoupili němci, mohla konkurovat tak maximálně sovětské Ladě...

0/0
30.3.2012 8:34

nepetr

Re: No potěš

Zjisti si jaké modely nepustil bolševik na trh právě proto aby Škodovka nekonkurovala Ladě. Npř. Model 720, která měla ABS, klimu, automatickou převodovku a vzduchový podvozek. V době kdy Američan přišel na tuhou nápravu a karburátor a frantík přestal dělat benzínové nákladní auta.;-D:-P Nebýt promarněných let s komunismem byla by Škodovka dnes na té samé né li vyšší úrovní. Čeští konstruktéři mají ve světě velmi dobré jméno a ti co dělají v Bolce už tuplem. Ono vývoj a výroba náhradních dílů, motorů svěřená právě Boleslavi to jen dokládá

0/0
30.3.2012 18:00

Marqar007

GM

Pohřbí je PSA GM stejně jako pohřbilo SAAB???

0/0
1.3.2012 21:10

Hra11

GM hledá kamaráda pro Opla.

PSA má jednu dobrou věc a tou jsou technologie pro výrobu kvalitních a cenově dostupných motorů, hlavně naftových. GM v této oblasti již slezl kde co a kamarádil se s kde kým. A ještě má PSA řadu patentovaných vychytávek pro konstrukce t.zv. platforem, jde zejména o jejich hmotnost. To je to čím Opel trpí. Čas ukáže, kde bude pravda.

0/0
1.3.2012 21:02

JavorMagor

Re: GM hledá kamaráda pro Opla.

GM sice muze hledat spojence pro Opel, ale je to jen otazka casu, nez jim to cele krachne a USA nebudou mit uz penize, aby to postavily na nohy podruhe.

Kdyby to rozprodali cinanum uz tedka, usetrili by si hodne zbytecneho trapeni -- a ono to nakonec stejne tak dopadne, ze to cinani skoupi sakum prdum ;)

+1/0
2.3.2012 10:24

máterecht

GM koupil kus PSA

A co na to ochránci zvířat?

+2/0
1.3.2012 10:42

pingu1

..clanek je zavadejici..

..sice si placli ,ale jeste nemaji vyssi pozehnani...;-)

0/0
1.3.2012 10:40

gambrinus.pivo.blbejch

....

znárodnění GM byl od Obamy mistrovskej kousek, postavil dlouhodobě churavějící automobilku na nohy a ještě na tom federál vydělal, kdyby se řídil primitivními poučkami pravicových absolventů VŠE, tak by dnes GM existoval přinejlepším v hodně osekaný formě a patřil by bůhví komu

+3/0
29.2.2012 23:53

JavorMagor

Re: ....

jojo, moje rec. A statni deficit rozpoctu USA splati cely svet, nejvice Japonci a EU.

Za ty prachy co amici dluzi EU by takove krachujici Recko mohlo spokojene zit radove desitky let a ceska republika mozna i stovky let.

Takze az budes zase cepovat na stojanu benzin a platit 70% ruznych poplatku a dani, nezapomen podekovat USA, kterym uverujeme jejich krachujici automobilky, vsehoschopne banky a levny benzin.

+2/0
1.3.2012 8:49

Hra11

Re: ....

Až nebude stát u benzinu a nafty účtovat spotřební daň ve zlodějské výši a DPH na tyto složky bude ve stejné výši jako jejich VAT, tak budou u nás tyto složky levnější. Doprava těchto produktů vychází v Evropě podstatně levněji.

0/0
1.3.2012 20:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.