Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ferrari F12 Berlinetta: v Česku vyprodáno za jeden den jen podle fotek

Sedm set padesát koní, maximálka přes 340 km/h a na dvoustovce za 8,5 sekundy. To je vše důležité o novém dvanáctiválcovém ferrari, nic dalšího není třeba dodávat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vondry87

No teda..

ta cena příplatkové výbavy u FF mě docela dostala.. nechce si jí někdo odpustit? Že bych si z ušetřených peněz postavil barák? ;-D;-D;-D

0/0
4.3.2012 12:08

Rubik1

Pěkný auta, bude jich škoda

Je to krásné auto, ale mívá krátkou životnost, pokud ho někdo nekoupí jen do sbírky a pořádně nevyzkouší.

0/0
3.3.2012 15:57

Bizzy

nee

Tohle prostě ne. Ferrari se mi ani nijak obvzláště nelíbí, kdybych ho měl, tak ho prodám a pořídím si za to Nissana GT-R, který bych si mohl po prodeji ferrari koupit 3x.

0/0
3.3.2012 11:18

Korektní Želva

Re: nee

Víš jakej je rozdíl mezi tím Nissanem a tímto Ferrari? V tom že jedno je Nissan a druhý je Ferrari :)

Tohle auto si kupují dvě skupiny lidí - ti kteří to berou jako sběratelskej kousek a pak ti, kteří na to chtějí balit ženský (mladši milionáři), nebo přitahovat pozornost.

Obě dvě skupiny mají jedno společné - nekupují si to auto kvuli parametrům, ale proto že je to Ferrari.

+1/0
3.3.2012 12:14

Bizzy

Re: nee

A na Nissana GT-R by jsi nic nenabalil? Sběratelský kousek budíž, ale kupovat si auto kvůli tomu, že je to ferrari a přitom to není bůh ví co, ale jinak s tebou prakticky souhlasím, ale já ybch vždycky dal přednost tomu nissanu a i kdybych měl na to ferrari. Navíc kdyby projíželo kolem mě ferrari a nissan GT-R, tak se vždycky poohlídnu po tom druhém :-)

0/0
3.3.2012 12:25

Korektní Želva

Re: nee

No pokud někam přijedeš v Nissanu a pak tam přijede někdo ve Ferrari, tak ten z toho Ferrari nabalí ty nejlepší kousky ;-D A stejně tak hérečky a různý pseudocelebrity si koupí Ferrari, protože Ferrari přitáhne pozornost jako nic jinýho.

Zkrátka Ferrari je víc jak Nissan. Tak to je, bylo a nejspíš i bude (ale kdo ví). Osobní preference to samozřejmě můžou změnit ku prospěchu Nissanu, ale obecně to platí takto.

Tobě se třeba Nissan líbí, tak si ho třeba jednou koupíš radši než Ferrari, kdo ví. Já osobně bych si nekoupil ani jedno z toho, když už bych z nějakýho důvodu chtěl auto tohoto typu, tak jdu do Astona.

Takovej Aston Martin Rapide se mi líbí daleko víc jak Ferrari F12.

0/0
3.3.2012 12:35

Bizzy

Re: nee

Jojo Astony jsou pěkný a dokonce tenhle má možnost čtyřdvéřáku.

Jinak ten podemnou. A ty jsi v něm jel? Chceš porovnávat kvalitu těchto dvou vozů? Nejdřív si zjisti vůběc něco o nissanu, kde se lpělo opravdu na kvalitě. U ferrari je to hlavně o ceně značky ne o autě samotném.

Neříkám, že by mi to auto nevadilo rozhodně ne, ale prostě mám na to jiný pohled. Navíc chtěl bych být taková střední vrstva, která má na takovýho nissana. Já myslel, že ta střední vrstva je většina obyvatel v ČR :-)

0/0
3.3.2012 21:54

21century_schizoid_man

Re: nee

co si mam o nissanu zjistit??? ja ho mam v garazi! v nove f12 jsem nejel, v mnoha jinych modelech ano, vsechny byly echt, nissan je pro stredni tridu, ktera by rada byla nekde jinde, ale nebude, uvnitr cekaj hnusne levne plasty, v servise se musi na gumy dopredu platit zaloha, jezdi se tam s tim co SEST mesicu a furt meni filtry a hlavne olej v prevodovce, gumy a brzdy (jak je to tezka krava) (ef jezdi jednou rocne na jare a vetsinou to akorat vycisti...evidentne toho o techto autech moc nevis

0/0
4.3.2012 8:46

Škubi

Re: nee

Jo, na světě je spousta automobilek, který si myslí, že umí sporťáky lépe než Ferrari... Ale šeredně se pletou ;-)

0/0
4.3.2012 10:29

21century_schizoid_man

Re: nee

neni buh vi co?? si v nem snad jel? nissan je auto pro stredni vrstvy, ferrari je nekde jinde, to i kvalitou

0/0
3.3.2012 19:09

Milenec versus Vibrátor

oo

auto tak pro tuneláře ;-(

0/0
2.3.2012 23:58

TDW

Skrčená kobra

Nevím ale já tam vidím skrčenou kobru, připravenou uštknout. Parádní autíčko ! A ty co tady mají hloupé řeči - někdo holt umí peníze vydělat a koupí si Ferrari, někdo ne a jezdí MHD. Vesměs se stejně tyhle krasavci prodávají v USA, kde prostě i přes krizi ještě prachy jsou, pokud se nepletu mladičký zpěvák Justin Bieber má taky nějaké Ferrari, na typ se mě neptejte, pamatuju si to jen že jsem někde čet že ho stavěli policisté protože jim bylo divné co dělají teenageři ve Ferrari... Nezlobil bych se kbyby mi říkalo pane, koupím si ho aspoň v modelu :) Trochu mi připomíná legendární 250GT. (I když mohli by udělat skutečnou reeinkarnaci tohoto krasavce, i když je fakt že Berlinetta se mu blíží...)

0/0
2.3.2012 23:40

krkavec běžné velikosti

...

hezký,byl bych v práci od baráku za 6 vteřin ...

+1/0
2.3.2012 21:04

Redík

No

No tak podle mě je nejhezčí Ferrari Testarossa, eventuálně F458 ale tohle je taky nádhera. Hlavně to auto nepotřebuje tuning i když si myslím že Německý Hamann výkon ještě popožene :)

0/0
2.3.2012 18:45

Škubi

Re: No

Nejhezčí Ferrari je bez diskuse F40, to je přece jasný! V

0/0
4.3.2012 10:30

Lizupsizadky

Italskej křáp

Je to italskej křáp. Když už sportovní auto, tak raději něco z Ostrovů jako je Jaguár, Lotus, Aston Martin. ;-)

+1/0
2.3.2012 16:37

ricpic3

Re: Italskej křáp

Ferrari - křáp....;-D;-D;-D;-D

0/0
3.3.2012 13:24

T.Lojza

Re: Italskej křáp

Evidentne si to realni zakaznici nemysli a nejaci oktaviatici jsou Ferrari u vejfuku ;-)

+1/0
4.3.2012 14:31

damianx

:-)

Nádhera R^

+1/0
2.3.2012 16:03

JavorMagor

Ferrari - investice

Ono jde spise o to, ze tahle serie bude limitovana a cena vyrobenych aut zas tak moc neklesne.

Narozdil od normalniho auta, kde po opusteni brany autosalonu muzete smele  odepsat 10-30% porizovaci ceny.

A dalsi vec je, ze na nekterych trzich poptavka mnohonasobne prevysuje nabidku, tak se (neoficialne) koupi ta auta v CR a pak je prekupnici potichu se ziskem prodaji treba v Nemecku...

0/0
2.3.2012 15:41

Chudým bral, bohatým dával..(20)

Když tak čtu, jak se členové ČSSD uplácí před volbama, tak

bych řekl, že je tu těch Ferrari v česku prodaných ještě málo ;-D Původně jsem chtěl napsat, kolik se rozkrade přičiněním ODS na čističkách a ozvučovacích akcích, ale to by mě místní modrobojs v diskuzi utloukli čepicema. ;-D

+1/0
2.3.2012 15:09

venecek.nebo.rakvicku2

Z čehož plynou dvě věci:

V ČR je příliš mnoho pozérů a ti pozéři jsou příliš bohatí a příliš neví co s penězi.:-P

0/0
2.3.2012 14:52

21century_schizoid_man

Re: Z čehož plynou dvě věci:

ano, je jich celkem pet

0/0
2.3.2012 15:47

kibl96

je to hezke

ale na 599 to stejne nema

0/0
2.3.2012 14:06

21century_schizoid_man

Re: je to hezke

a kde jsi v tom jel?

0/0
2.3.2012 15:47

mio121957

Hezký,

móóc hezký. Ale upřímně, v našich podmínkách k čemu? Na těch pár kilometrů přecpaných a hrbatých dálnic? Nebo na ty státovky samá díra? Jeden maník u nás má Lambo, taky moc hezký autíko, ale po čase zjistil, že je mu u nás k ničemu.

0/0
2.3.2012 13:54

radaumacher

Re: Hezký,

Jestli zjistil, že nemá cenu mít Lambo, protože nemá praktickou hodnotu nebo není moc použitelné, tak to není maník ale idiot. Tahle auta se vážně kvůli praktickým stránkám nekupují.

0/0
2.3.2012 16:20

I Shot the Devil

Re: Hezký,

asi málo hard core v krvi....

0/0
2.3.2012 19:38

Nomad

Ten Dvorak o autu pise jakoby s nim jel

a pri tom ma veskere informace z brozur a fotek. To je umelec!

0/0
2.3.2012 13:37

islandan

Koupí si Ferrari,

ale stejně umře:-P

0/0
2.3.2012 13:29

MSG

Sakra...

... zase jsem to propásl... nejdřív Enzo, teď tohle...

;-D

0/0
2.3.2012 12:58

deméter

udavana spotreba 15 l

jeste ze mam TDi. [>-] a objem zavazadlovyho prostoru tu ani nenapisou, to je clanek na nic...

+1/0
2.3.2012 12:47

Rubik1

Re: udavana spotreba 15 l

Co je ale jasně vidět z fotek - nemá střešní nosič. Možná jedině za příplatek, ale pak ta aerodynamika s lyžema na střeše jde někam. Prostě pro vás to auto není.

0/0
3.3.2012 15:55

Big-Dog

Re: udavana spotreba 15 l

ale tažné by tam šlo.

0/0
3.3.2012 23:51

Honx

Stačí trochu přimhoužit oči a uvidíte siluetu Jauguára

částečně jak legendárního Type "E", tak i nejnovějších sportovních koček a Astonů ;-)

Což znamená na jednu stranu že je tohle Ferrari o trošku elegantnější než obvykle (tím neříkám že ostatí Ferrari nejsou "hezká", mluvím o eleganci), na druhou stranu trochu ztrácí svou jedinečnost :-P

0/0
2.3.2012 11:36

Alex Murphy

Autore!

Pane Dvořáku, vy jste si ještě nevšim, že v České republice se pužívají jednotky soustavy SI? Co jsou to zač, ty vaše koně... ? Výkon se udává ve Wattech.

0/0
2.3.2012 11:32

Centurion

Re: Autore!

Oficiálně ano, ale popravdě, ještě nikdy jsem nikoho neslyšel, jak by mi udával výkon svého auta v kilowatech. Budete se muset s tou globalizací nějak smířit...

+2/0
2.3.2012 11:34

MrScully

Re: Autore!

Ale jo, většinou se v kW udává, akorát často lidi píšou koně, aby to číslo vypadalo větší :-)

0/0
2.3.2012 11:36

Centurion

Re: Autore!

To je asi fakt no. Já už si ale na koně tak zvyknul, že vždycky přepočítávám.

0/0
2.3.2012 11:39

21century_schizoid_man

Re: Autore!

Pokud nevis, co jsou kone, tak jses hloupy, sorry. Jinak muzes jeste googlovat.

+4/0
2.3.2012 12:11

Škubi

Re: Autore!

Vy jste si ještě nevšiml, že u sporťáků se udávají koňské síly častěji? Že některé vozy (Lamborghini Murcielago LP640) mají výkon v koních v názvu...?

0/0
4.3.2012 10:35

Centurion

Při ceně 6,5 milionu korun

se v případě 5 kusů jedná o 32 milionů, což není zas tak moc. Někteří už tu ale píší o "přesouvání kapitálu z rukou chudých do rukou bohatých". Ach my Češi...

+1/0
2.3.2012 11:31

LukšH

Nový Ferrari jsou čím dá škaredější.

Začal to ten kombajn a tímhle to pokračuje. Časy Modeny jsou už asi pryč.

0/0
2.3.2012 11:26

Petr Tenzor

Nic moc :)

McLaren F1 (ted myslim samozrejme supersport, ne formuli) z roku 1993 zvladl 387 km/h a mel podobne zrychleni pri 620 konich.

Ale designove to vypada pekne.R^

0/0
2.3.2012 11:08

blakk

Re: Nic moc :)

Jo, jenže McLaren vážil o 4 metráky míň - byl to čistokrevný supersport. Kdežto tohle Ferrari je spíše supersilné GT. Ale design paráda.

0/0
2.3.2012 12:08

Petr Tenzor

Re: Nic moc :)

Jenže váha při maximálce moc nehraje roli. Tam je to hlavně o výkonu vs odporu vzduchu. Tohle by mohlo atakovat 400 km/h, těch 340 je při 750 koních šíleně málo.Takže si myslím, že ten udávaný koeficient 0,2999 je teoretický a reálně bude mnohem vyšší kvůli přítlaku.

Ohledně srovnávání.. měl jsem ten pocit, že tohle auto bylo propagováno tak trochu jako supersport. Pokud je to skutečně spíš GT, tj.kromě výkonu nabízí luxus a velké pohodlí na dlouhé cesty, pak ok:)

0/0
2.3.2012 20:07

Zly_Soused

Re: Nic moc :)

Jasně a dragster je ještě rychlejší. Srovnáváš hrušky s jabkama.

0/0
2.3.2012 12:12

nejmenovaný ovčan čr

Re: Nic moc :)

ehm, nesrovnává ;-)

+1/0
2.3.2012 14:39

Zly_Soused

Re: Nic moc :)

Srovnává ultimativní supersport s jedním sedadlem uprostřed s minimem pohodlí a bezpečnosti (Mclaren), který se hodí tak akorát na blbnutí na okruhu s vysocevýkoným GT s veškerou komfortní a bezpečnostní výbavou se kterým můžeš v klidu  a pohodlí během dovolené brázdit Evropu a pak si klidně zajet i na ten okruch (Ferrari F12Berlinetta)

Ekvivalentem toho Mclarenu je F40;-)

+1/0
2.3.2012 16:21

nejmenovaný ovčan čr

Re: Nic moc :)

Pak to není ale srovnávání jablka s hruškou, ale jablka s méně kvalitním jablkem. ;-) Hruška by byla tebou jmenovaný dragster. McLaren je auto, které je homologované pro běžný provoz, jezdí s ním dodnes třeba Rowan Atkinson nebo jeden z bývalých majitelů firmy McLaren automotive (na jméno si nevzpomenu). Minimum pohodlí je u speciálu pro LeMans, ale ne u vozů, které byly dány k prodeji do běžného provozu. Minimum bezpečnosti? No to snad ne :)))) Jen to auto není nacpaný elektronikou, tak s tim logicky nemůže jezdit každej jouda, co to v první zatáčce zapíchne do příkopu.

0/0
2.3.2012 16:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.