Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Alltrack: nový passat pro výlety na polňačky

Kombíkový passat, ikona mezi českými manažery, povýšil na horala. Povýšil doslova, podvozek je o tři centimetry výš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honza - octavia

me se dost libi

Mam Scouta od skodovky a maximalni spokojenost a ted uz asi vim cim ho dobudoucna nahradim. opravdu povedeny Passat

0/0
23.3.2012 13:03

pisatel69

Názory

O tom jak je to auto příšerné, průměrné, hlučné, žravé a nespolehlivé vypoví statistiky prodejů R^

0/0
20.3.2012 20:48

BOP B 3AKOHE

Re: Názory

Stejně tak, jako je Lidl obchodníkem roku ;-D;-D;-D

+2/0
20.3.2012 21:22

Dusan321

Re: Názory

Tak Lidl v ramci ceskych podminek je vyslovene nadstandardni retezec. Jeho vyrobky celkem pravidelne vyhravaji testy a skoro ode vseho ma (krome tradicniho svinstva) i alespon jeden slusny vyrobek.

0/0
20.3.2012 23:38

Sanjuro

Re: Názory

přesně tak. ale jo prostě strašně módní na lidl nadávat

0/0
21.3.2012 6:47

JavorMagor

Re: Názory

Lidl zacal tim, ze vykacel v blizkosti svych marketu stare chranene stromy aniz by mel povoleni... protoze to povoleni by tak jako tak nedostal a bylo by blbe videt na jeho bilboardy a poutace. Takze u me skoncil... i kdyby se pozlatili.

0/0
21.3.2012 7:24

Sanjuro

Re: Názory

já vám to neberu. Pokud ale budete stejně důsledný i u ostatních řetězců tak u vás dávno skoncily všechny

0/0
21.3.2012 8:19

JavorMagor

Re: Názory

vsak jich taky par dalsich ma nastradane. Ja nezapominam.

0/0
21.3.2012 9:01

anncz

Re: Názory

Krome Nemci zmasirovane Evropy se Passat moc neprodava. Treba v Americe je to brane jako nudny sunt. No taky aby ne, kdyz na ten trh vrrhaji svetove automobilky nejlepsi modely. Proti Lexusu, Infiniti ale i MB nebo Ford Taurus se nechyta.

0/0
21.3.2012 21:25

poterienko

3cm?

3 centimetry a je z toho teréňák? To už je do terénu lepší ta odpornost Honda CRV.

0/0
20.3.2012 20:33

Dusan321

Re: 3cm?

Tohle nema byt primo SUV, ale spise takovy Subaru killer. Miri to hodne na segment Outbacku, proste zvednuty kombik.

0/0
20.3.2012 21:15

kosobecny

Re: 3cm?

awd pohon a haldex :D

0/0
20.3.2012 21:19

Dusan321

Re: 3cm?

Tak VW je proste pokrokovejsi automobilka. Subaru jeste v dnesni dobe nabizi zastaraly torsen, zatimco vsichni konkurenti uz davno pouzivaji modernejsi haldex. Ono obecne Subaru je umirajici znacka co uz nema nic co nabidnout.

0/0
20.3.2012 23:17

JavorMagor

Re: 3cm?

a ted jeste nejakou bajku o elektromobilu a auto na stlaceny vzduch. To o tom Torsenu jsi vycetl kde :)

Torsen ve WRC je aktivni diferencial narozdil od prihloupleho Haldexu, ktery se spina az potom, co se zaznamena prokluz.. to znamena s krizkem po funuse. Jedina vyhoda v produkcnich autech .. je levnejsi.

0/0
21.3.2012 7:31

shr3k

Re: 3cm?

Diferenciál typu Torsen je odjakživa čistě mechanické řešení.

0/0
21.3.2012 11:22

JavorMagor

Re: 3cm?

no a ? ve WRC je elektronicky rizeny.. to na veci nic nemeni. Oproti Haldexu, ktery je mnohem mnohem horsi ale levnejsi. Proto se haldex cpe do SUVcek a podobnych radoby terenaku. V hardcore terenacich nema co pohledavat a u Subaru moc dobre vedi, co delaji.

0/0
22.3.2012 10:02

jjxing

VW nebrat

Né že by to bylo výrazně špatné auto, ale po mé zkušenosti rok používání Peugeot 5008 a momentální jízdě ve new VW Touran musím říci, že co se týče pohodlí, obslužnosti, praktičnosti, jízdních vlastností a designu, někde konstruktéři z NSR zaspali. Už se těším, až se mi podaří Tourana prodat a budu moci zpět do "méně kvalitního" francouzského auta. Opravdu z mého subjektivního pohledu, Peugeot o třídu výš. Jo a hlavní výtka spolucestujících ? Na zadních sedadlech se prostě dále cestovat nedá. A to bez vyjímky. Ale to neposoudím já, jelikož tam nesedím ;-)

0/0
20.3.2012 19:46

Sharkee okraden cenz0ry

Re: VW nebrat

co, konkretne, vam na tom aute vadi?

Ja osobne jednoho mam, najeto 55000 km a zcela bez problemu, ci vyhrad

5008 jsem nevybral, protoze mi jizdne propadal vyrazne horsi, sedaky rovnez, interier a provedeni na urovni kolotoce

proste kazdemu sedi neco jineho a proto se uzivi tolik vyrobcu

0/0
20.3.2012 20:25

jjxing

Re: VW nebrat

Tak přesně jak jsem psal , je to subjektivní. Máte pravdu , že je to vlastně v pořádku.

O kolotoči rozhodně nelze hovořit. Možná máte na mysli příznačnou německou strohost, ale u VW hraničí až s osekáním. Design P rozhodně výše než VW. např 3D Navi byla na daleko lepší úrovni než ve VW. Rovněž ovládání, vše po ruce a takové útulnější. Sedáky v zadu pohodlné, né jako VW lavice. Ovládání tempomatu ve VW tragické. Ovládání hudby na volantu VW na prd. Zvuk ve VW na prd. HUD display Peugeot špičkový. VW lepší motor, jelikož 1,4 TSI CNG výborný, úsporný. Toto je velké plus proti Peugeotu. Ale bohužel jediné plus. Ale prostě jak říkám, měl jsem dlouhodobé srovnání ale ve VW mne jízda prostě nebaví. V Peugeotu mne prostě těšila. Bohužel je velký rozdíl jezdit za 1 kč nebo za 2,50 kč/km.

Jo a úložný prostor. Do VW se mi rozhodně nevlezou 4 golfové bagy, mám problém se svým jedním. V Peugeotu jsme 4 normálně objížděli hřiště.

0/0
20.3.2012 20:40

Dusan321

Re: VW nebrat

Kdyz uz se tu resi tak kvalitni navigace, uz umi Pazouti a Citroeni USB port na hudbu nebo se jim to stale zasekava nekde kolem 500 pisnicek na mediu a pri kazdem nastartovani inicializuje radove minuty, kdy se nelze na ty ulozene pisnicky dostat vubec? Jako puvodni provedeni navigace s media integraci v aktualni C5 byl docela zazrak programatorskeho umu. ;-D

0/0
20.3.2012 23:41

Sharkee okraden cenz0ry

Re: VW nebrat

Design je věc vkusu. Mně se to plastové kolotočářské zázemí pro řidiče u P oprabdu vůbec nelíbí o designu zvenku ani nemluvě. Ono díky té sotrohosti je zde vše přehledné a skutečně po ruce (jak píšete). Navíc to množství odkládacích schránek nad hlavou je úžasné! Navigace u VW je naprosto bez problémů a hlavně s přesností na metry (mám tu nejvyšší řadu 510)! Tempomat je u koncernu VW beze změn řadu let, takže s ním problém nemám i když si dovedu představit, že to jde udělat lépe. Multifunkční volant mi naopak u VW přijde skvělý. Ovládám tam vše co potřebuji, včetně telfenou, hudby apod. Tam osobně nemám výhrady. HUD VW nemá, ale osobně se mi při testování P vůbec nelíbil.

PS: kufr je rozměrově de facto stejný, viz srovnání například v posledním Auto7, pouze VW má větší nákladací otvor a výše otevírané víko ;-). Asi jste porovnával 7 a 5 místnou verzi.

0/0
21.3.2012 11:30

Stephane Margelle

Nemůzu uverit, ze je u nas porad tolik mene bystrych jedinců

kterym, kdyz na auto nalepi plasty okolo blatniků a na zadni a predni naraznik, tak se jim z toho postavi a povazuji to za vrchol automobilove technologieR^R^R^ Tyka se to predvevsim "pilotů" skody skaut a ted tohodle plastovyho fesaka;-D;-D;-D

+1/0
20.3.2012 18:33

Carmel Tel

W uz nieje co byvalo

Rozdiely medzi znackami a kvalita sa uz dnes uplne zotrela, vsetko uz vyzera rovnako, kvalita interieru detto.. Iste v cenovej hladine drahych top modelov ci top rad u niektorych znaciek sa este je na co pozerat.,ale inak je to uz vsetko na jedno kopyto... Skor by som doporucil na misto tohoto wolku mitsubishi Asx- v severskych krajinach hit roka 2011 v kvalite a vyhodnej cene!!! A tam vedia ocenit kvalitu, dalsie mitsubishi Outlander v roku 2011 - auto z najmenej vadami pri povinnych prehliadkach do 100000km, zo vsetkych roznych aut , v skandinavii! Drahsie volva to zas prehnali z cenou,ci ww audi ..takze vyhodnost je v cudu, ked si za cenu audi kupim dve dobre auta a mam aj nizsie naklady;-)

+1/0
20.3.2012 18:11

Redík

Nic moc

Zrovna včera jsem koukal na novýho passata v kombajnu a to auto není hezký. Na fotkách vypadá šířka auta dobře ale ve skutečnosti je to auto až moc "štíhlé". A to nemluvím o těch zadních světlech z Golf VI. WTF? To VW nemůže udělat jiný světla? S interiérem se Němci taky moc nevytáhli, připadá mi jak v Oplu, takovej obyčejnej.

0/0
20.3.2012 17:40

janzlatousty2

NO Pasatem už nejezdím, ale tuze mě pobavily příspěvky

těch, kteří v něm nikdy neseděli, ale jsou chytří, jak politici ve sněmovně.

Přátelé, víte , proč, WV, potažmo Škoda tak ovládají firmení vozové parky? No proto milé děti, že jsou spolehlivé. Pokud si Jouda z Horní Dolní koupí  Hyjundé, neb Fííat, tak mu nevadí, že  s ním občas jede do servisu, nebo že je sedačka nepohodlnější, nebo že  je v zimě  v autě zima.Nasadí si rádiovku přes uši a vezme si druhý vaťák.

Firemní klientela kašle na značky, ekonom se podívá, klik dní nebyli zaměstnanci v práci, kvůli návštěvě servisu a zajímá ho, zda není zaměstnanec  zmrzačený se zády kvůli chcípácké sedačce, nebo kvůli prochladnutí.

Ale proti korejcům, Fííatu, nebo Dacii nic nemám, svými produkty  udělají jistě velkou radost těm, kteří nemusí denně jezdit  a přesto chtějí být mobilní. Základní   kvalita v přepravě je

- jezdím mastnou tyčí vs. mám auto.

+4/0
20.3.2012 16:57

Business Rule Engine Architect

Re: NO Pasatem už nejezdím, ale tuze mě pobavily příspěvky

NAprostej blábol. Sorry ale je to tak. Je to stejný jako proč si firmy kupují SAP. Protože příslušným rolím nidko nemůže vytknout, že vybrali špatně. No co? Bylo to nejdražší, tak jsme nic lepšího vybrat nemohl. ŽE nám to neslouží nebo je to xkát dražší? No a co. Ostatní je jistě mnohem horší. Hele, podle těch úžasných statistik je rozdíl v kvalitě 0,5 procenta na 30 míst v žebříčku. Vždyť je to výsměch. A můžeš mi říci, proč by nějaký leasingovce mělo záležet na tom, co leasuje? Jedinej důvod. Passat = hnusné hlučné auta s úplně průměrnou spotřebou.

+1/0
20.3.2012 17:59

II cane sporca

Re: NO Pasatem už nejezdím, ale tuze mě pobavily příspěvky

Každej má plechovku a Ty taky máš plechovku jezdíš z bodu A do bodu B a všechny plechovky světa dělaj stejnou službu a je jedno od jaký značky a ceny.A investice do plechovky je ta nejhorší investice kterou člověk dělá.A co z toho plyne čím víc peněz do toho dáš tím víc prohloupíš.

0/0
20.3.2012 18:06

Carmel Tel

Re: NO Pasatem už nejezdím, ale tuze mě pobavily příspěvky

Ty lolo to je kvoli peniazom, naklady ;-D;-D;-D. Daneee!oklamat stat.., si napisal prispevok roka.. Preco sukromnik co robi na seba si taketo prasacie auta nekupuje?? ;-D

0/0
20.3.2012 18:15

sincos

Re: NO Pasatem už nejezdím, ale tuze mě pobavily příspěvky

Spolehlivé? Měl jsem dva firemní VW, které byly věčně "na hromadě," najezdilo se asi 50 tis. ročně. Takhle si spolehlivost fakt nepředstavuju. Jel jsem i s Passatem a při delší jízdě bych asi dostal zánět žil do nohy - nedá se tam sedět kvůli velkému střednímu panelu, měřím 2 metry, bylo to velmi nepohodlné. Budete se divit, Fiat se při stejném proběhu km nekazí. Možná jsem měl smůlu, nevím. Ale dvě špatná auta po sobě, to je divné. Taky to má kouzelně drahý servis. A pro hodně velké procento uživatelů VW je zřejmě nesrozumitelné ovládání blinkrů.... Taky zvláštní...

0/0
21.3.2012 7:28

Business Rule Engine Architect

MYslím, že Čechům by velmi prospělo, když by přestali být z

Němců tak ... Echt kvalita? Hm. Já nevím. TUV nelze brát vážně, když nezhodnocuje objektivně najeté km. NAvíc NELZE věřit žádné statistice, kterou si sami nezfalšujete. Myslím, že jste pořád vyřízení z toho, že tu němčouři pochodovali po václaváku. Že pak valili bulvy na naše lehké tanky, děla a kulomety,  to už vám nějak nedochází. Jsou to nekreativní stroje. A korupce tam je taky mraky. Nemyslete si.

0/0
20.3.2012 16:53

janzlatousty2

Hmm, vzhledem k tmu, že jsem měl

na starosti v několika firmách i vozový park, si troufám tvrdit, že WV a Škoda patří mezi obecně nejspolehlivější auta. (a dnes i FORD)

Pokud  jsem podědil  firemní  park s Peugeoty, Opely, nebo nedej pánbůh korejci, nebo dokonce Renoulty ! bylo to peklo. Poptejte se leasingovek , s jakou radostí leasují  horší značky - strašně nerady,  zajišťují totiž plnou mobilitu klienta.

0/0
20.3.2012 17:02

Business Rule Engine Architect

Re: Hmm, vzhledem k tmu, že jsem měl

blábol, blábol, blábol

0/0
20.3.2012 18:02

kosobecny

dotaz na redakci

"Oplastované modely na zvýšeném podvozku jsou hitem hlavně mezi kombíkáři. Vždyť některé modely (typicky Subaru Legacy/Outback"

Jaké jiné verze Subaru prodává/lo? To by mě opravdu zajímalo.

0/0
20.3.2012 16:47

Dusan321

Re: dotaz na redakci

Myslel tim, ze se oplastovanych vyssich verzi Outback prodavalo vice nez zakladniho modelu Legacy.

0/0
20.3.2012 21:20

II cane sporca

Manažersky auto

A já myslel že tihle lidi jsou chytří ale ono to je naopak.Koupit si takovyhle auto a využít jeho schopnosti jen ze 2%.

0/0
20.3.2012 16:23

jizanskavlajka

jen další zbytečný městuodolný nesmysl

auto na polňačku;-D;-D;-D.krásný blábol.I trabant projede víc!!

0/0
20.3.2012 15:36

tripik

Re: jen další zbytečný městuodolný nesmysl

musis pochopit ze polnacka je v cechach normalni silnice....proto je to auto docela idealni:)))

0/0
20.3.2012 15:42

jizanskavlajka

Re: jen další zbytečný městuodolný nesmysl

takže vlastě když mám starou nivu tak mám vozidlo do nejexrémnějších podmínek;-D;-D;-D.

0/0
20.3.2012 15:46

jizanskavlajka

Re: jen další zbytečný městuodolný nesmysl

a hlavně velká litá kola a nízké pneu vynikající volba do terénu.Jedinou chybou současných aut je přemíra všemožných el výmyslů a asistentů a plasty až na zem.Auta jsou nesmyslně nízká a vlastně stavěná tak aby byl člověk co nejvíce závislý na předražených výměnkářích,protože nazývat autorizovaný servis servisem může jen člověk co o autech opravdu nic neví.

+3/0
20.3.2012 15:50

daffy.d

vw

Copak polňačky, ale taková D1, to je teprve terén pro zátěžové testy :-)

0/0
20.3.2012 14:36

Business Rule Engine Architect

špatné auto

Ahoj národe. Passat = auto s nejvyšším nepoměrem mezi vnímanou a skutečnou hodnotou. Porovnám s Alfa Romeo 159 SW. Blamáž č. 1 Alfě rychleji klesá cena. NEní to pravda. Viz aaaauto.cz. Stejně staré Passaty se zhruba stejnou výbavou jsou levnější. Blamáž č. 2 - spotřeba. Včera jsem jel opět Passatem taxádou v noci domů. Jeho spotřeba v PRaze 7,1 nafty, motor 1.9. Ptal jsem se, zda to není tím, že jezdí po Praze. Odpověď: Ano, ale taxikář jezdil jen v noci. NAjeto 90 000 km. Místa uvnitř - méně. Hluk uvnitř - mnohem větší. Myslel jsem, že motor není zahřátý, ale byly 2 v noci. Blamáž č. 3 - kvalita: provedení materiálů - hnus. AUto svítilo modře, zeleně, jak na pouti. Plasty - hnus. Klepání všeho, mnoho pazvuků. Při vší úctě, nepchopil jsem z čeho ten obdiv k tomuto typu vozu plyne. A prosím všimněte si toho, že nezohledňuji design. (Passat = hnus, Alfa = nádhera) :-)

+4/0
20.3.2012 14:32

Dandyxz

Re: špatné auto

To je věc názoru. Já bych si italské auto nikdy nekoupil.

+2/0
20.3.2012 14:40

ryccardo

Re: špatné auto

Taky jsme měli v práci jednoho Alfistu. Koupil si před rokem Alfu a už není Alfista. Ba co víc všechny kdo jen náznakem projeví zájem o Alfu odrazuje, aby si ji ani náhodou nekupovali. Já bych se italskýho auta taky bál.

0/0
20.3.2012 15:36

Business Rule Engine Architect

Re: špatné auto

a co si koupil?

0/0
20.3.2012 15:57

ryccardo

Re: špatné auto

156 rv 2006. Už vyměnil půl auta a furt se na tom něco sype. Teď to kupřikladu neodbržďuje kola prý něco v elektronice ABS.

0/0
20.3.2012 22:13

Stojan_Jakotyc

Re: špatné auto

Ta alfa to je příšernost, to už jste mohl radši srovnávat s korejcem...passat je etalon ve své třídě...tak to je.

+1/0
20.3.2012 14:47

Business Rule Engine Architect

Re: špatné auto

nenašel jsem ve tvém příspěvku žádný argument.

0/0
20.3.2012 15:11

BOP B 3AKOHE

Re: špatné auto

"tak to je" není argument, to je dogma ;-D

0/0
20.3.2012 16:12

rotwailer

Re: špatné auto

A pak jsi se probudil s rukou v nočníku.

0/0
20.3.2012 14:58

Business Rule Engine Architect

Re: špatné auto

rovněž příspěvek plný kvalitních argumentů

0/0
20.3.2012 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.