Diskuze
Alltrack: nový passat pro výlety na polňačky
Děkujeme za pochopení.
honza - octavia
me se dost libi
Mam Scouta od skodovky a maximalni spokojenost a ted uz asi vim cim ho dobudoucna nahradim. opravdu povedeny Passat
pisatel69
Názory
O tom jak je to auto příšerné, průměrné, hlučné, žravé a nespolehlivé vypoví statistiky prodejů
poterienko
3cm?
3 centimetry a je z toho teréňák? To už je do terénu lepší ta odpornost Honda CRV.
Dusan321
Re: 3cm?
Tohle nema byt primo SUV, ale spise takovy Subaru killer. Miri to hodne na segment Outbacku, proste zvednuty kombik.
jjxing
VW nebrat
Né že by to bylo výrazně špatné auto, ale po mé zkušenosti rok používání Peugeot 5008 a momentální jízdě ve new VW Touran musím říci, že co se týče pohodlí, obslužnosti, praktičnosti, jízdních vlastností a designu, někde konstruktéři z NSR zaspali. Už se těším, až se mi podaří Tourana prodat a budu moci zpět do "méně kvalitního" francouzského auta. Opravdu z mého subjektivního pohledu, Peugeot o třídu výš. Jo a hlavní výtka spolucestujících ? Na zadních sedadlech se prostě dále cestovat nedá. A to bez vyjímky. Ale to neposoudím já, jelikož tam nesedím
Sharkee okraden cenz0ry
Re: VW nebrat
co, konkretne, vam na tom aute vadi?
Ja osobne jednoho mam, najeto 55000 km a zcela bez problemu, ci vyhrad
5008 jsem nevybral, protoze mi jizdne propadal vyrazne horsi, sedaky rovnez, interier a provedeni na urovni kolotoce
proste kazdemu sedi neco jineho a proto se uzivi tolik vyrobcu
Stephane Margelle
Nemůzu uverit, ze je u nas porad tolik mene bystrych jedinců
kterym, kdyz na auto nalepi plasty okolo blatniků a na zadni a predni naraznik, tak se jim z toho postavi a povazuji to za vrchol automobilove technologie Tyka se to predvevsim "pilotů" skody skaut a ted tohodle plastovyho fesaka
Carmel Tel
W uz nieje co byvalo
Rozdiely medzi znackami a kvalita sa uz dnes uplne zotrela, vsetko uz vyzera rovnako, kvalita interieru detto.. Iste v cenovej hladine drahych top modelov ci top rad u niektorych znaciek sa este je na co pozerat.,ale inak je to uz vsetko na jedno kopyto... Skor by som doporucil na misto tohoto wolku mitsubishi Asx- v severskych krajinach hit roka 2011 v kvalite a vyhodnej cene!!! A tam vedia ocenit kvalitu, dalsie mitsubishi Outlander v roku 2011 - auto z najmenej vadami pri povinnych prehliadkach do 100000km, zo vsetkych roznych aut , v skandinavii! Drahsie volva to zas prehnali z cenou,ci ww audi ..takze vyhodnost je v cudu, ked si za cenu audi kupim dve dobre auta a mam aj nizsie naklady
Redík
Nic moc
Zrovna včera jsem koukal na novýho passata v kombajnu a to auto není hezký. Na fotkách vypadá šířka auta dobře ale ve skutečnosti je to auto až moc "štíhlé". A to nemluvím o těch zadních světlech z Golf VI. WTF? To VW nemůže udělat jiný světla? S interiérem se Němci taky moc nevytáhli, připadá mi jak v Oplu, takovej obyčejnej.
janzlatousty2
NO Pasatem už nejezdím, ale tuze mě pobavily příspěvky
těch, kteří v něm nikdy neseděli, ale jsou chytří, jak politici ve sněmovně.
Přátelé, víte , proč, WV, potažmo Škoda tak ovládají firmení vozové parky? No proto milé děti, že jsou spolehlivé. Pokud si Jouda z Horní Dolní koupí Hyjundé, neb Fííat, tak mu nevadí, že s ním občas jede do servisu, nebo že je sedačka nepohodlnější, nebo že je v zimě v autě zima.Nasadí si rádiovku přes uši a vezme si druhý vaťák.
Firemní klientela kašle na značky, ekonom se podívá, klik dní nebyli zaměstnanci v práci, kvůli návštěvě servisu a zajímá ho, zda není zaměstnanec zmrzačený se zády kvůli chcípácké sedačce, nebo kvůli prochladnutí.
Ale proti korejcům, Fííatu, nebo Dacii nic nemám, svými produkty udělají jistě velkou radost těm, kteří nemusí denně jezdit a přesto chtějí být mobilní. Základní kvalita v přepravě je
- jezdím mastnou tyčí vs. mám auto.
Business Rule Engine Architect
Re: NO Pasatem už nejezdím, ale tuze mě pobavily příspěvky
NAprostej blábol. Sorry ale je to tak. Je to stejný jako proč si firmy kupují SAP. Protože příslušným rolím nidko nemůže vytknout, že vybrali špatně. No co? Bylo to nejdražší, tak jsme nic lepšího vybrat nemohl. ŽE nám to neslouží nebo je to xkát dražší? No a co. Ostatní je jistě mnohem horší. Hele, podle těch úžasných statistik je rozdíl v kvalitě 0,5 procenta na 30 míst v žebříčku. Vždyť je to výsměch. A můžeš mi říci, proč by nějaký leasingovce mělo záležet na tom, co leasuje? Jedinej důvod. Passat = hnusné hlučné auta s úplně průměrnou spotřebou.
Business Rule Engine Architect
MYslím, že Čechům by velmi prospělo, když by přestali být z
Němců tak ... Echt kvalita? Hm. Já nevím. TUV nelze brát vážně, když nezhodnocuje objektivně najeté km. NAvíc NELZE věřit žádné statistice, kterou si sami nezfalšujete. Myslím, že jste pořád vyřízení z toho, že tu němčouři pochodovali po václaváku. Že pak valili bulvy na naše lehké tanky, děla a kulomety, to už vám nějak nedochází. Jsou to nekreativní stroje. A korupce tam je taky mraky. Nemyslete si.
janzlatousty2
Hmm, vzhledem k tmu, že jsem měl
na starosti v několika firmách i vozový park, si troufám tvrdit, že WV a Škoda patří mezi obecně nejspolehlivější auta. (a dnes i FORD)
Pokud jsem podědil firemní park s Peugeoty, Opely, nebo nedej pánbůh korejci, nebo dokonce Renoulty ! bylo to peklo. Poptejte se leasingovek , s jakou radostí leasují horší značky - strašně nerady, zajišťují totiž plnou mobilitu klienta.
kosobecny
dotaz na redakci
"Oplastované modely na zvýšeném podvozku jsou hitem hlavně mezi kombíkáři. Vždyť některé modely (typicky Subaru Legacy/Outback"
Jaké jiné verze Subaru prodává/lo? To by mě opravdu zajímalo.
Dusan321
Re: dotaz na redakci
Myslel tim, ze se oplastovanych vyssich verzi Outback prodavalo vice nez zakladniho modelu Legacy.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Rodinný dům se zahradou v obci Dolní Újezd u Litomyšle. CP 793m2. Výrazné snížení ceny.
Dolní Újezd, okres Svitavy
2 265 000 Kč