Diskuze

Alltrack: nový passat pro výlety na polňačky

Kombíkový passat, ikona mezi českými manažery, povýšil na horala. Povýšil doslova, podvozek je o tři centimetry výš.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H-O

honza - octavia

23. 3. 2012 13:03
me se dost libi

Mam Scouta od skodovky a maximalni spokojenost a ted uz asi vim cim ho dobudoucna nahradim. opravdu povedeny Passat

0 0
možnosti
PD

pisatel69

20. 3. 2012 20:48
Názory

O tom jak je to auto příšerné, průměrné, hlučné, žravé a nespolehlivé vypoví statistiky prodejů R^

0 0
možnosti
JJ

BOP B 3AKOHE

20. 3. 2012 21:22
Re: Názory

Stejně tak, jako je Lidl obchodníkem roku ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
LM

poterienko

20. 3. 2012 20:33
3cm?

3 centimetry a je z toho teréňák? To už je do terénu lepší ta odpornost Honda CRV.

0 0
možnosti
D

Dusan321

20. 3. 2012 21:15
Re: 3cm?

Tohle nema byt primo SUV, ale spise takovy Subaru killer. Miri to hodne na segment Outbacku, proste zvednuty kombik.

0 0
možnosti
JK

jjxing

20. 3. 2012 19:46
VW nebrat

Né že by to bylo výrazně špatné auto, ale po mé zkušenosti rok používání Peugeot 5008 a momentální jízdě ve new VW Touran musím říci, že co se týče pohodlí, obslužnosti, praktičnosti, jízdních vlastností a designu, někde konstruktéři z NSR zaspali. Už se těším, až se mi podaří Tourana prodat a budu moci zpět do "méně kvalitního" francouzského auta. Opravdu z mého subjektivního pohledu, Peugeot o třídu výš. Jo a hlavní výtka spolucestujících ? Na zadních sedadlech se prostě dále cestovat nedá. A to bez vyjímky. Ale to neposoudím já, jelikož tam nesedím ;-)

0 0
možnosti
MO

Sharkee okraden cenz0ry

20. 3. 2012 20:25
Re: VW nebrat

co, konkretne, vam na tom aute vadi?

Ja osobne jednoho mam, najeto 55000 km a zcela bez problemu, ci vyhrad

5008 jsem nevybral, protoze mi jizdne propadal vyrazne horsi, sedaky rovnez, interier a provedeni na urovni kolotoce

proste kazdemu sedi neco jineho a proto se uzivi tolik vyrobcu

0 0
možnosti
SM

Stephane Margelle

20. 3. 2012 18:33
Nemůzu uverit, ze je u nas porad tolik mene bystrych jedinců

kterym, kdyz na auto nalepi plasty okolo blatniků a na zadni a predni naraznik, tak se jim z toho postavi a povazuji to za vrchol automobilove technologieR^R^R^ Tyka se to predvevsim "pilotů" skody skaut a ted tohodle plastovyho fesaka;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JL

Carmel Tel

20. 3. 2012 18:11
W uz nieje co byvalo

Rozdiely medzi znackami a kvalita sa uz dnes uplne zotrela, vsetko uz vyzera rovnako, kvalita interieru detto.. Iste v cenovej hladine drahych top modelov ci top rad u niektorych znaciek sa este je na co pozerat.,ale inak je to uz vsetko na jedno kopyto... Skor by som doporucil na misto tohoto wolku mitsubishi Asx- v severskych krajinach hit roka 2011 v kvalite a vyhodnej cene!!! A tam vedia ocenit kvalitu, dalsie mitsubishi Outlander v roku 2011 - auto z najmenej vadami pri povinnych prehliadkach do 100000km, zo vsetkych roznych aut , v skandinavii! Drahsie volva to zas prehnali z cenou,ci ww audi ..takze vyhodnost je v cudu, ked si za cenu audi kupim dve dobre auta a mam aj nizsie naklady;-)

1 0
možnosti
R

Redík

20. 3. 2012 17:40
Nic moc

Zrovna včera jsem koukal na novýho passata v kombajnu a to auto není hezký. Na fotkách vypadá šířka auta dobře ale ve skutečnosti je to auto až moc "štíhlé". A to nemluvím o těch zadních světlech z Golf VI. WTF? To VW nemůže udělat jiný světla? S interiérem se Němci taky moc nevytáhli, připadá mi jak v Oplu, takovej obyčejnej.

0 0
možnosti
J

janzlatousty2

20. 3. 2012 16:57
NO Pasatem už nejezdím, ale tuze mě pobavily příspěvky

těch, kteří v něm nikdy neseděli, ale jsou chytří, jak politici ve sněmovně.

Přátelé, víte , proč, WV, potažmo Škoda tak ovládají firmení vozové parky? No proto milé děti, že jsou spolehlivé. Pokud si Jouda z Horní Dolní koupí  Hyjundé, neb Fííat, tak mu nevadí, že  s ním občas jede do servisu, nebo že je sedačka nepohodlnější, nebo že  je v zimě  v autě zima.Nasadí si rádiovku přes uši a vezme si druhý vaťák.

Firemní klientela kašle na značky, ekonom se podívá, klik dní nebyli zaměstnanci v práci, kvůli návštěvě servisu a zajímá ho, zda není zaměstnanec  zmrzačený se zády kvůli chcípácké sedačce, nebo kvůli prochladnutí.

Ale proti korejcům, Fííatu, nebo Dacii nic nemám, svými produkty  udělají jistě velkou radost těm, kteří nemusí denně jezdit  a přesto chtějí být mobilní. Základní   kvalita v přepravě je

- jezdím mastnou tyčí vs. mám auto.

4 0
možnosti
BREA

Business Rule Engine Architect

20. 3. 2012 17:59
Re: NO Pasatem už nejezdím, ale tuze mě pobavily příspěvky

NAprostej blábol. Sorry ale je to tak. Je to stejný jako proč si firmy kupují SAP. Protože příslušným rolím nidko nemůže vytknout, že vybrali špatně. No co? Bylo to nejdražší, tak jsme nic lepšího vybrat nemohl. ŽE nám to neslouží nebo je to xkát dražší? No a co. Ostatní je jistě mnohem horší. Hele, podle těch úžasných statistik je rozdíl v kvalitě 0,5 procenta na 30 míst v žebříčku. Vždyť je to výsměch. A můžeš mi říci, proč by nějaký leasingovce mělo záležet na tom, co leasuje? Jedinej důvod. Passat = hnusné hlučné auta s úplně průměrnou spotřebou.

1 0
možnosti
BREA

Business Rule Engine Architect

20. 3. 2012 16:53
MYslím, že Čechům by velmi prospělo, když by přestali být z

Němců tak ... Echt kvalita? Hm. Já nevím. TUV nelze brát vážně, když nezhodnocuje objektivně najeté km. NAvíc NELZE věřit žádné statistice, kterou si sami nezfalšujete. Myslím, že jste pořád vyřízení z toho, že tu němčouři pochodovali po václaváku. Že pak valili bulvy na naše lehké tanky, děla a kulomety,  to už vám nějak nedochází. Jsou to nekreativní stroje. A korupce tam je taky mraky. Nemyslete si.

0 0
možnosti
J

janzlatousty2

20. 3. 2012 17:02
Hmm, vzhledem k tmu, že jsem měl

na starosti v několika firmách i vozový park, si troufám tvrdit, že WV a Škoda patří mezi obecně nejspolehlivější auta. (a dnes i FORD)

Pokud  jsem podědil  firemní  park s Peugeoty, Opely, nebo nedej pánbůh korejci, nebo dokonce Renoulty ! bylo to peklo. Poptejte se leasingovek , s jakou radostí leasují  horší značky - strašně nerady,  zajišťují totiž plnou mobilitu klienta.

0 0
možnosti
MT

kosobecny

20. 3. 2012 16:47
dotaz na redakci

"Oplastované modely na zvýšeném podvozku jsou hitem hlavně mezi kombíkáři. Vždyť některé modely (typicky Subaru Legacy/Outback"

Jaké jiné verze Subaru prodává/lo? To by mě opravdu zajímalo.

0 0
možnosti
D

Dusan321

20. 3. 2012 21:20
Re: dotaz na redakci

Myslel tim, ze se oplastovanych vyssich verzi Outback prodavalo vice nez zakladniho modelu Legacy.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...