- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mam Scouta od skodovky a maximalni spokojenost a ted uz asi vim cim ho dobudoucna nahradim. opravdu povedeny Passat
O tom jak je to auto příšerné, průměrné, hlučné, žravé a nespolehlivé vypoví statistiky prodejů
3 centimetry a je z toho teréňák? To už je do terénu lepší ta odpornost Honda CRV.
Tohle nema byt primo SUV, ale spise takovy Subaru killer. Miri to hodne na segment Outbacku, proste zvednuty kombik.
Né že by to bylo výrazně špatné auto, ale po mé zkušenosti rok používání Peugeot 5008 a momentální jízdě ve new VW Touran musím říci, že co se týče pohodlí, obslužnosti, praktičnosti, jízdních vlastností a designu, někde konstruktéři z NSR zaspali. Už se těším, až se mi podaří Tourana prodat a budu moci zpět do "méně kvalitního" francouzského auta. Opravdu z mého subjektivního pohledu, Peugeot o třídu výš. Jo a hlavní výtka spolucestujících ? Na zadních sedadlech se prostě dále cestovat nedá. A to bez vyjímky. Ale to neposoudím já, jelikož tam nesedím
co, konkretne, vam na tom aute vadi?
Ja osobne jednoho mam, najeto 55000 km a zcela bez problemu, ci vyhrad
5008 jsem nevybral, protoze mi jizdne propadal vyrazne horsi, sedaky rovnez, interier a provedeni na urovni kolotoce
proste kazdemu sedi neco jineho a proto se uzivi tolik vyrobcu
kterym, kdyz na auto nalepi plasty okolo blatniků a na zadni a predni naraznik, tak se jim z toho postavi a povazuji to za vrchol automobilove technologie Tyka se to predvevsim "pilotů" skody skaut a ted tohodle plastovyho fesaka
Rozdiely medzi znackami a kvalita sa uz dnes uplne zotrela, vsetko uz vyzera rovnako, kvalita interieru detto.. Iste v cenovej hladine drahych top modelov ci top rad u niektorych znaciek sa este je na co pozerat.,ale inak je to uz vsetko na jedno kopyto... Skor by som doporucil na misto tohoto wolku mitsubishi Asx- v severskych krajinach hit roka 2011 v kvalite a vyhodnej cene!!! A tam vedia ocenit kvalitu, dalsie mitsubishi Outlander v roku 2011 - auto z najmenej vadami pri povinnych prehliadkach do 100000km, zo vsetkych roznych aut , v skandinavii! Drahsie volva to zas prehnali z cenou,ci ww audi ..takze vyhodnost je v cudu, ked si za cenu audi kupim dve dobre auta a mam aj nizsie naklady
Zrovna včera jsem koukal na novýho passata v kombajnu a to auto není hezký. Na fotkách vypadá šířka auta dobře ale ve skutečnosti je to auto až moc "štíhlé". A to nemluvím o těch zadních světlech z Golf VI. WTF? To VW nemůže udělat jiný světla? S interiérem se Němci taky moc nevytáhli, připadá mi jak v Oplu, takovej obyčejnej.
těch, kteří v něm nikdy neseděli, ale jsou chytří, jak politici ve sněmovně.
Přátelé, víte , proč, WV, potažmo Škoda tak ovládají firmení vozové parky? No proto milé děti, že jsou spolehlivé. Pokud si Jouda z Horní Dolní koupí Hyjundé, neb Fííat, tak mu nevadí, že s ním občas jede do servisu, nebo že je sedačka nepohodlnější, nebo že je v zimě v autě zima.Nasadí si rádiovku přes uši a vezme si druhý vaťák.
Firemní klientela kašle na značky, ekonom se podívá, klik dní nebyli zaměstnanci v práci, kvůli návštěvě servisu a zajímá ho, zda není zaměstnanec zmrzačený se zády kvůli chcípácké sedačce, nebo kvůli prochladnutí.
Ale proti korejcům, Fííatu, nebo Dacii nic nemám, svými produkty udělají jistě velkou radost těm, kteří nemusí denně jezdit a přesto chtějí být mobilní. Základní kvalita v přepravě je
- jezdím mastnou tyčí vs. mám auto.
NAprostej blábol. Sorry ale je to tak. Je to stejný jako proč si firmy kupují SAP. Protože příslušným rolím nidko nemůže vytknout, že vybrali špatně. No co? Bylo to nejdražší, tak jsme nic lepšího vybrat nemohl. ŽE nám to neslouží nebo je to xkát dražší? No a co. Ostatní je jistě mnohem horší. Hele, podle těch úžasných statistik je rozdíl v kvalitě 0,5 procenta na 30 míst v žebříčku. Vždyť je to výsměch. A můžeš mi říci, proč by nějaký leasingovce mělo záležet na tom, co leasuje? Jedinej důvod. Passat = hnusné hlučné auta s úplně průměrnou spotřebou.
Němců tak ... Echt kvalita? Hm. Já nevím. TUV nelze brát vážně, když nezhodnocuje objektivně najeté km. NAvíc NELZE věřit žádné statistice, kterou si sami nezfalšujete. Myslím, že jste pořád vyřízení z toho, že tu němčouři pochodovali po václaváku. Že pak valili bulvy na naše lehké tanky, děla a kulomety, to už vám nějak nedochází. Jsou to nekreativní stroje. A korupce tam je taky mraky. Nemyslete si.
na starosti v několika firmách i vozový park, si troufám tvrdit, že WV a Škoda patří mezi obecně nejspolehlivější auta. (a dnes i FORD)
Pokud jsem podědil firemní park s Peugeoty, Opely, nebo nedej pánbůh korejci, nebo dokonce Renoulty ! bylo to peklo. Poptejte se leasingovek , s jakou radostí leasují horší značky - strašně nerady, zajišťují totiž plnou mobilitu klienta.
"Oplastované modely na zvýšeném podvozku jsou hitem hlavně mezi kombíkáři. Vždyť některé modely (typicky Subaru Legacy/Outback"
Jaké jiné verze Subaru prodává/lo? To by mě opravdu zajímalo.
Myslel tim, ze se oplastovanych vyssich verzi Outback prodavalo vice nez zakladniho modelu Legacy.