- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) bezkonkurenčně Twingo - rozhodně nejlepší interiér. Víc než solidní první pohled, tapecírung, tvar a tlouštka sedadel. Líbí se mi detaily v interiéru. Motor je v základu lepší jak ve škodovce ten dražší.
Za mne ( 180cm ) si sedne v klidu dospělý. Cenově uprostřed konkurence ( do 200t.)
Výtky - nemožnost 5ti dveří.
2) Citigo - dostatek místa vpředu i vzadu a solidní sedadla. Interiér je bohužel takový uni ( nemastný, neslaný, asi jako v čekárně u doktora ). Výtky - dveře bez tapecírungu jsou děs, ovládání oken rovněž. Motor jedině ten za příplatek. Nejvyšší cena, že bych přešel u jiné značky do většího modelu.
3) Aygo - ani cena, ani značka nemůže doběhnout konkureci. Je fakt, že nabízí v základu nejvíc doplňků. Ovšem místa je tu zoufale málo. Za mne si prakticky nikdo nesedne ( 180cm ). Sedadla jsou malá a nepohodlná. Opět chybí tapecírung na dveřích. Páté dvěře jsou výsměch ( otvírá se jen okno). Motor je ze všech nejslabší.
Vždy jsem samozřejmě chtěl auto S KLIMATIZACI...
Ja ty auta s vulvou ve znaku mam docela rad
Hraji s novym Mercedesem tridy A variaci na tema HNUSNY a HNUSNEJSI
az zmeni ceskou vyslovnost nazvu z "renolt" na "röno" a pak do toho pujdu
V turbo provedení jej mám v Cliu Grandtour (Combi). Těch 100 k je znát. Má to dlouhou převodovku, na to je třeba si zvyknout. Ale je to velmi živé a dá se s tím úsporně jezdit. Při 2500ot/min. leze tachometr k 130km. Ale motor je pružný a vede si dobře. TAmuž je 6. kvalt zbytečný. Spotřeba v zimě 6,6 - z toho 70% po městě.
No zive.. jak pro koho. Papirove ta nova 1.2 s turbem zrychluje 0-100 za 9.8 s
Ta stara sestnactistovka v predchozim modelu to davala za 8.7s a jezdila za 7l kombinaci, v meste za 9+-
Osobne bych si sice nekoupil ani jednu, ale pomer cena vykon hodnota v tomto pripade podle me mluvi spise pro starsi sestnactistovku. U tech malych turbobenzinu se jeste nevi, jestli to na neco netrpi..
Ale projel jsem se Cliem a nechtělo se mi věřit že pod kapotou je jenom 1,2. A pokud vidím dobře tak základ v Twingu bude právě tahle 1,2 55kW. Mezi miniauty s litrovými tříválci to bude dobrá raketa.
to tezko. To uz i ta stara verze Gordini RS se 133 konmi byla rychlejsi jak to nove 1.6 RS.
A nazyvat jakykoliv hatch s nahodem na predni raketou .. je trosku mimo.
http://www.renault.com/en/vehicules/renault/pages/twingo-gordini-rs.aspx
Renault Twingo je bohužel jen 4 místné a předražené autíčko.
PS : to je - REALITA
vždycky se těším na vaše přípsěvky, ale jsme rád že už nepropagujete Fóbie HTP...
V úvodním článku píší o spotřebě 5,5 litrů na 100 km jakožto o úsporném autě obsahu 1,2 litrů.
Citroen BX1,7 TD, mnohem staršího provedení měl spotřebu 4,8 litrů a nechvástal se úsporností. Úsporným byl označován Citroen AX atmosférický se spotřebou 4,2 lt ale nebývala vzácností auta se spotřebou pod 4 litry na 100 km. Tohleto je normální žrout, to Twingo.
Tak si myslím, že se vývoj automobilu zastavil někde před rokem 2000. Řek bych že vývoj automobilu jde pozadu od roku tak nějak 1996. Vyšší spotřeba, vyšší poruchovost, nižší spolehlivost. Nové auto koupí už jen trouba, který tomu nerozumí.
koupi ho spis, kdo na to ma, Kdo na to nema, bude na nej jen nadavat a hledat duvody si to ospravedlnit.
Zajímal by mě ten dýzl, utáhne to valník nebo ruchadlo?
co ten interiér.....kdo přišel s tak blbým nápadem rvát budíky doprostřed
v moderni dobe s tim pritahli japonci a samo se tez opici rencek
Z nejstarsich aut co znam to je to byva v Mini Cooper - ale ne ve vsech.
Ono se to spis celosvetove opousti, nicmene ti nejvetsi zoufalci to zkouseji znova a znova.