Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší ženevská ohavnost: Bentley EXP 9 F

Slovo největší můžete chápat doslova i obrazně. Mamutí SUV klasické tradicionalistické značky bylo v Ženevě očekávané. Že to dopadne takhle ale nikdo nepředpokládal. Aspoň, že pod kapotou zůstávají benzinové motory. Na turbodiesel zatím nedošlo...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

foffcenzore

Pravda..Yeti to neni....

ta skodovacka nadhera ze jo?;-D

0/0
9.3.2012 14:19

Patolog

Perfektní

VW prostě umí R^

0/0
7.3.2012 19:29

JavorMagor

Re: Perfektní

Fuj...

0/0
8.3.2012 11:29

disto

Tak

mně padl do oka;-) Myslím BentleyR^V

+1/0
7.3.2012 9:27

File not found

Mno ...

... je to pekny, libi se, i ty 'mlhovky' se daji zkousnout. A propos vnejsi proporce, dobre si prohlidnete to video, tak dvakrat trikrat ti mene vsimavejsi, je tam vedle toho fotograf, evidentne chlap jak hora a neprijde mi vedle toho nejak extremne malej, spis je to tak akorat. Velikostne je to neco jak RangeRover, takze klidek, jen je to asi sirsi, co neni na skodu.

Vnitrek peknej, ale ta svetla kuze, nevim no, spis tmavsi by se tomu hodila, ale to je vec vkusu ... kazdopadne kdyz kdysis davno Land Rover prestavil prave model RangeRover (luxus do terenu), tak vsadim boty ze to bylo taky kecu u 'odborne verejnosti' jak dneska a hle ... takze nechapu, proc by Bentley nemoh' mit svoje SUV. Jen je skoda ze VW to urcite obliknul na podvozek Cayenne, takze bohuzel je to fakt jen na polni cesty, ten RangeRover je aspon trosku vsestranejsi auto ... a nechapu, proc do toho nedavaj 'bentley classics' 6.25 V8 ... a joo, to ma vlastne BMW v RR, takze nic, no.

0/0
6.3.2012 15:47

JavorMagor

Re: Mno ...

Ty "mlhovky" nejsou nic jineho nez oramovany pruduch ve spodni partii narazniku. Z aerodynamickeho hlediska k nicemu, s hlediska chlazeni brzd k nicemu... napada me jedine pouziti.. kdyz tim na ceste srazite nejakeho srnce, zajice nebo bazanta, tak se na onen svet dostane ve svetle led diod ... a skrz tu kovovou sitku patrne skonci nahranolkovanej, takze se bude bezvadne vytahovat ven.

Cely ten design na me pusobi jako nejaky mutant auta z Cernobylu.

0/0
6.3.2012 15:54

File not found

Re: Mno ...

No ono tam tvarove moc vymyslet nejde, ze, precijenom je to proste z profilu 'velkej kombik'. Ted jde prave jen o ty pruduchy a podobne kravinky, aby to ladilo jako celek. Treba X5, Range a docela jeste ML ladi, ale Q7 a Touareg (nebo jak se to pise) uz nejak neladej - memu oku, tedy.

0/0
6.3.2012 16:11

JavorMagor

Re: Mno ...

ja myslim, ze v 3D prostoru naopak JDE vymyslet nepreberne mnozstvi ruznych tvaru a reseni.

A ne se na autosalonech trumfovat v tom, kdo vymysli vetsi hovadinu a nedostatek tvurci potence dohanet lacinymi diodkami a mrizkami.

Vzdyt to je v podstate stary bentley, akorat krajne necitlive predelany na kulataka. Co tomu udelaji priste ? Reflektory ve tvaru peticipe hvezdy a lak s motivy cervenobilych pruhu ala americka vlajka ?

0/0
7.3.2012 7:57

mirekrt

Stejného zostuzení se dočkalo i Porsche Cayenne a co? Nic...

Místo trapného titulku a otravného a otráveného tónu textu se redaktor mohl věnovat technickým detailům...

Přece i malému děcku s dudlíkem je jasné, že tímhle vozem nepojede do práce nejen žádný dělník, ale ani žádný poslanec a už vůbec ne žádný redaktor a že se do takového vozu posadí jednak pitomí snobi s naditou prkenicí a jednak fanoušci aut, kteří na to mají a kteří tomu rozumějí...

A že se v tom bude vozit i nějaký americký raper o tom žádná, to je jistota jako hrom...

Ale přece se kvůli nedostatečně naplněné peněžence čtenářů a redaktorů nezastaví svět, to už tu jednou bylo a stačilo, to byla doba kdy vrcholným dílem v polovině Evropy byl Favorit a kdy si papaláši vozili prdel v koncepci Tatry staré takřka padesát let, zabalené do italské karoserie staré "jen" dvacet let....

Koncepty jsou od toho, aby přitahovaly pozornost a provokovaly a to se "obludě" od Bentley podařilo dokonale. Konečný tvar se může změnit k lepšímu

+2/0
6.3.2012 15:13

mirekrt

Re: Stejného zostuzení se dočkalo i Porsche Cayenne a co? Nic...

A dodávám - prohlédl jsem si ještě jednou fotky - zezadu a z boku dokonalá elegance, interiér nejen krásný, ale i praktický, zadní sedadla posunutá nahoru o "půl patra" pro výhled zadních cestujících je perfektní věc, jediným problémem je přední dvojice obrovských děr pro světla a před koly... Jinak kufr už je viditelně jen studiová záležitost.

Když to pak někdo v USA postaví vedle jejich "poloautobusů ála SUV" bude Bentley jen malé evropské autíčko....

A pak ještě k článku - půlka článku je autorův trapný komentář a technických detailů minimum.

+2/0
6.3.2012 15:23

JavorMagor

Re: Stejného zostuzení se dočkalo i Porsche Cayenne a co? Nic...

Clovece... na cem to ujizdis. Motory jsou ty same, co se davaji do Bentleye uz ted, podrobne technicke specifikace byt nemuzou, protoze to je koncept a ne funkcni prototyp a design je jednim slovem PRISERNY.

Tolik ledek a neucelnych pruduchu odnikud nikam jsem naposled videl na kolotocovych atrakcich.

0/0
6.3.2012 15:37

radl

Ohavnost

je spíše "nová" škoda Město

+1/0
6.3.2012 15:10

Škubi

Tak by mě nějak zajimalo

proč se vlastně vyrábí SUV... Vadilo mi to u Porsche, ale ok, zvýšili se prodeje... Ale u Bentley? To už jde ten vkus tak strašně k šípku???

0/0
6.3.2012 15:06

Škubi

Re: Tak by mě nějak zajimalo

sorry, zvýšily (jsem se tak rozohnil, že jsem i česky zapoměl... ale tady je to normální ;-))

0/0
6.3.2012 15:07

21century_schizoid_man

Re: Tak by mě nějak zajimalo

v prve rade se vyrabi proto, ze je lide chteji. A chteji je proto, ze maji oproti standard autum dost vyhod.

0/0
6.3.2012 15:08

BR75

Re: Tak by mě nějak zajimalo

Řekni mi,prosím,alespoň jednu kromě vyšší pozice(pokud ovšem není až moc vysoká).

+1/0
6.3.2012 15:19

21century_schizoid_man

Re: Tak by mě nějak zajimalo

vic mista na hlavu treba, osoby vyssi nez 190cm (a ze jich pribyva) maji ve vetsine sedanu problem, obcas velky problem a pri bouracce to muze byt i nebezpecne, dale vyssi svetla vyska, ktera je lepsi u parkovani nebo prejezdu patniku, kdyz mate stesti na popelare a vedle vas je tramvajovy pruh, a je toho vic

0/0
6.3.2012 15:27

BR75

Re: Tak by mě nějak zajimalo

Já předpokládám,že srovnáváte podobné vozy,takže ještě jednou...jaké výhody má BMW X5 oproti BMW 5 nebo Q7 proti A6. Nechcete mi tvrdit,že všechny blondýny si kupují X5 kvůli přejíždění patníků? Nebo kvůli výšce účesu?

0/0
6.3.2012 15:47

JavorMagor

Re: Tak by mě nějak zajimalo

Proc to hrotis, proste uz kdyz prisla prvni nenapadna SUV, byl to prodejni trhak, postupne se rozlezla do vsech kategorii od mini SUVatek, pres plnohodnotna SUV, maxi 7mistna SUV, sportovniSUV, kupeSUV a ted holt zkouseji superluxusni SUV a bude to pravdepodobne zase trhak.

A u BMW / potazmo u Rollse jsou uz urcite nakrknuti, ze na to neprisli sami a VW jim vyfouklo rybnik.

0/0
6.3.2012 16:02

21century_schizoid_man

Re: Tak by mě nějak zajimalo

tak jeste jednou, vyhoda ve vetsim prostoru a ve svetle vysce. Z majitelu X5 neznam ani jednu blondynu.

0/0
6.3.2012 22:28

JavorMagor

Re: Tak by mě nějak zajimalo

V Ostrave na Stodolni to je nejoblibenejsi priblizovadlo vetsiny zamestnankyn mistnich  bo**elu

0/0
7.3.2012 7:39

Škubi

Re: Tak by mě nějak zajimalo

No, při bouračce se vám bude víc místa na hlavu hodit, protože SUV půjde kvůli těžišti přes boudy podstatně líp... Takže se nám výhoda s odkazem na bezpečnost kapku vymazala, že...

0/0
6.3.2012 22:47

21century_schizoid_man

Re: Tak by mě nějak zajimalo

s jistotou nevymazala, ram je dostatecne tuhy, ale je pravda, ze do toho SUV se clovek aspon vleze bez toho aby solichal hlavou o strechu

0/0
7.3.2012 8:06

Kulhánková, dcera

Re: Tak by mě nějak zajimalo

To je ale blbost, při parkování je světlá výška jedno, PATNÍK s tím stejně nepřejedete a já mám 194 cm a mám normální auto (9-5) a s hlavou žádnej problém nemám.

0/0
7.3.2012 9:54

21century_schizoid_man

Re: Tak by mě nějak zajimalo

docela urostla dcera...blbost je to, co pisete, svetla vyska rozhodne u parkovani jedno neni, viz zespoda poskrabany naraznik nebo rovnou napasovany do patniku, taky pri podelnem parkovani se to da srovnat prave pres obrubnik, pres ktery PREJEDETE, zalezi samozrejme na jeho vysce, s tou hlavou si mozna akorat myslite, ze nemate problem, zkuste si nekde sednout s prilbou, spravne by mela byt nad hlavou dost slusna mezera, ja mam 198cm a ve frankfurtu jsem vyzkousel snad vsechno, dost mista bylo akorat v SUV

0/0
7.3.2012 10:22

BR75

Re: Tak by mě nějak zajimalo

Ano,světlá výška je možná u parkování důležitá,ale Q7 -205mm,allroud - 204mm,A6 -145mm? Ale Q7 - 2345kg,allroud - 1865kg ,A6- 1765kg. Takže kvůli svému dobrému pocitu vlastně vozíte min.500kg zbytečně. Podobné to bude u každého SUV. Protože jsou lidi deb..ní, tak jezdí v SUV. Protože jak tady někdo napsal,SUV nic neumí pořádně,ale stojí to více,žere to stejně nafty jako norm.kombík benzínu,ale mám v tom velké pé.o...příp.pit.u. :-P

0/0
7.3.2012 18:42

Škubi

Re: Tak by mě nějak zajimalo

Jako že jsou velké, těžké, do terénu nevhodné, žravé, mají vysoké těžiště, je z nich špatně vidět a kdybych chtěl veliký kufr, tak si taky vyberu něco jinýho... Jediný, proč je lidi chtějí, je stejně jenom ta velikost... Jinou výhodu nemají...

0/0
6.3.2012 22:42

JavorMagor

Re: Tak by mě nějak zajimalo

heh. clovece, ty ses uplne mimo. SUVcka jsou prave proto tak uspesna a prodavana, ze spousta lidi ochotnych utratit hodne penez za auto NEPOTREBUJE plnohodnotny terenak s pevnym ramem, zaverkama diferencialu a navijakem, nepotrebuje velkeho hranateho tranzita homologovaneho na 8 cestujicich, nepotrebuje repre limuzinu s soferem a zaroven nechce nejakou tuctovou socialni octafku, protoze maji "na vic". Od toho to je SUV .. univerzalni auto pro volny cas. Od vseho ma tak trochu a nic z toho neumi poradne. Ale je to nastylovane, ridi se to jako bezny osobak, jezdi to rychle jak bezny osobak, je z toho dobre videt ven, neulomi se tomu kolo, kdyz to najede na obrubnik a nezere to jak tank. Pro spoustu lidi je to presne to prave orechove, co od sveho auta cekaji.

0/0
7.3.2012 7:50

Škubi

Re: Tak by mě nějak zajimalo

Z toho plyne, že nejsem úplně mimo, ale vlastně mám ve všem pravdu... "Od vseho ma tak trochu a nic z toho neumi poradne" to je přesně ta věc, která mi vadí a kterou vcelku nechápu - je to asi jako univerzální gumy, v zimě ne úplně zimák a v létě se zbytečně sjíždí...

Na to co jste napsal, stačí tohle http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LoEP1MSekMA a nepotřebuju hned Q7... ;-)

0/0
7.3.2012 17:13

21century_schizoid_man

Re: Tak by mě nějak zajimalo

maji vyhodu ve vnitrnim prostoru, svetle vysce, dojmu bezpeci

+1/0
7.3.2012 8:09

Kulhánková, dcera

Re: Tak by mě nějak zajimalo

"dojmu bezpečí" - to jste vystihl naprosto přesně.

0/0
7.3.2012 9:55

JavorMagor

Re: Tak by mě nějak zajimalo

Dojem bezpeci je opravneny, v kazdem realnem stretu 2 aut ma to tezsi a vyssi nezpochybnitelnou vyhodu.

0/0
7.3.2012 14:47

untermenschvonsocdem007

nádherné auto Benteley EXP hned po

Škoda Mission L (Popular/Rapid) jsou to nejvetší krasavci ženevského autosalonuR^!! Chtěl bych Bentleye V

0/0
6.3.2012 15:00

Achille Volfoni

pisálek

No nepochybuju o tom,že autor tohoto článku by byl za takovou "ohavnost" rád a byl by ochoten v ní i spát.Hlavní je,že po šichtě počká na zastávce a domů odjede autobusem MHD....

+1/0
6.3.2012 14:35

JavorMagor

Re: pisálek

nesouhlas. ja mit tuhle ohavnost, tak ji prvni den prodam a koupim si nejake auto, ktere si na nic nehraje, ale ma opravdovou hodnotu. nejakeho pekneho veterana, nebo nejaky maloseriovy sportak, treba Zondu.. Pokud jde o segment limuzin, tak bych skocil do nejvyssiho modelu od Lexuse a aspon bych si nemusel pripadat jako exot.

A zbylo by mi i na nejaky ten sportacek...

+2/0
6.3.2012 14:48

untermenschvonsocdem007

Re: pisálek

R^R^

0/0
6.3.2012 15:01

silvah_bullet

Připomíná mi to Volhu

takže dobrý..

+1/0
6.3.2012 13:42

cckk

Re: Připomíná mi to Volhu

prvni co mne napadlo hned jak jsem to uvidel bylo to je typicky auto pro rusaky;-D

0/0
6.3.2012 14:31

JavorMagor

Re: Připomíná mi to Volhu

No co, znalci aut si tuhle zprzneninu od VW nekoupi a tem par bohatym Asiatum je to uplne putna, jak to vypada, hlavne ze to je nove, drahe a prestizni znacka.

A tim ze to nadesignovali jako lunochod se to aspon odlisi od Audi a VW, cimz se sikovne odvede pozornost od toho, ze ten slavnej W12 se dava i do Audin a Volkswagenu, tedy aut o segment respektive o dva segmenty  nizsich.

0/0
6.3.2012 14:34

sharkcom

každá kraxna...

Každá takováhle kraxna najde svého majitele, jenom proto, že je věší než jiná velká kraxna a zvedne proto víc ego....

0/0
6.3.2012 13:40

21century_schizoid_man

Re: každá kraxna...

??? to celkem pochybuju, ze by nekdo sel do bentley proto, ze je o par cm delsi nez treba audi

0/0
6.3.2012 13:57

JavorMagor

Vzdyt to je

S S A N G    Y O N G    R O D I U S    II  ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

tomuhle designu pomuze jen jedina vec .... crashtest R^

0/0
6.3.2012 13:30

krub

ble

Bentley, BMW a Mercedes.... značky pro světský cigány a veksláky

+2/0
6.3.2012 13:26

1933RT

Re: ble

Přesně! Úspěšní lidé jezdí favoritem.

0/0
6.3.2012 13:50

krub

Re: ble

to spíš zoufalci.

0/0
6.3.2012 13:58

1933RT

Re: ble

Přepokládal jsem, že váš příspěvek byl ironický a tak jsem také ironicky odpověděl.

0/0
6.3.2012 14:07

21century_schizoid_man

Re: ble

puvodni prispevek ironicky nebyl, protoze ironie je vtipna, zatimco tohle skatulkovani je akorat trapna hloupost

0/0
6.3.2012 14:09

1933RT

Re: ble

Ironie vůbec nemusí být vtipná. To by měla být tak možná satira.

0/0
6.3.2012 14:15

krub

Re: ble

bohužel to ironie nebyla. Když potkám Bentley, BMW (X6 apod) nebo Mercedes, tak z něho v drtivé většině vyleze světskej cigoš a jemu podobný existence. Úspěšní lidé nevolí okázalost

0/0
6.3.2012 14:55

krub

Re: ble

a ti opravdu bohatí mají Rollse s řidičem

0/0
6.3.2012 14:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.