Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda v Ženevě: MissionL alias rapid dostane víc karosářských verzí

Autosalon Ženeva právě otevřel. Na stánku mladoboleslavské automobilky se překvapení nekoná, je tu jen pětidveřové citigo. Žádnou další premiéru si Škoda nepřipravila. Prozradila ale, že chystá víc karosářských variant připravovaného laciného modelu, kterému se zatím říká rapid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kája.Mařík

Že kombík nebude?

Ha ha ha!

0/0
15.3.2012 22:00

intago

poučte mne

nač je to přední sklo vytažené až dozadu? Vždyt mi bude svítit slunce pořád do x..., tedy tváře, a v autě bude jak ve skleníku!:-/ Jinak docela dobrá Mišn imposible:-)

0/0
6.3.2012 15:14

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: poučte mne

Současná octávie má sklo hodně krátký, sice do obličeje nesvítí, zato není vidět na semafor, když člověk stojí na světlech. Mám doma C4 Picasso s oknem až do střechy a že by mi to vadilo, to se říct nedá. Naopak, je to super mít výhled i nahoru, nejen pro kochání se krajinou, ale využít se to dá i při řízení - je lepší přehled o dění před vámi, to sklo je cca 3x větší než v klasickém autě a taky výhled je 3x lepší.

0/0
6.3.2012 15:41

intago

Re: poučte mne

na světla vidím i tak, ale kochat se krajinou? Snad v noci hvězdama, ne? Vidět líp před sebe? Nechápu. Taky je asi dost drahý... Není pod ním hic?

0/0
6.3.2012 15:46

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: poučte mne

Citroen má tzv. atermický sklo (mezi dvěma vrstvama skla je malá vrstvička kovu, který odráží teplo), takže v létě není rozpálenej ani volant (ve srovnání s ostatníma autama). Podobně v zimě sklo tolik nenamrzá.

Ale to kochání fakt funguje - když jedete třeba v Alpách údolím, tak ty pohledy jsou moc fajn. Mám čerstvou zkušenost s Oktávkou a jak jsem byl zvyklej na výhled z Citróna, tak to bylo docela zklamání. BTW horní hranu čelního skla jsem měl v úrovni očí, mám 195cm. :(

0/0
6.3.2012 16:06

ThutmoseIII

vy češtináři

a Octavia, Felicia, Favorit, Rapid a další... to jsou ryzí česká jména, že? ;-D

0/0
6.3.2012 15:04

cassul

Re: vy češtináři

Ano, všechny nosily škodovky už před desítkami let...

0/0
6.3.2012 15:23

Krabat77

laciná???

Proč nám furt na íděsu nutěj tohle hrozný slovo - laciná!!!

Vždyť to ani nebude pravda.

+1/0
6.3.2012 14:53

tomtop

Re: laciná???

v porovnání s konkurencí jiné auto nemá tak velký zavazadlový prostor ... otázka je jak to bude s vnitřním prostorem ... O2 ho nemá špatný, ale mohutnějším osobám předpokládám nevyhovuje

0/0
6.3.2012 15:01

duch zavražděného iuose

hmm

a kdy navážou na Felicii - cabriolet?

0/0
6.3.2012 14:07

cassul

Re: hmm

Nějakou kabrio variaci na fábii MonteCarlo představovali tuším loni.

0/0
6.3.2012 14:28

duch zavražděného iuose

hmm

měl jsem na mysli sériově vyráběnou verzi, ne něco, co dobře vypadá, ale jinak to není dodělaný

0/0
6.3.2012 16:02

untermenschvonsocdem007

Škoda Mission L je nejhezčí vystavované auto na

Ženevském autosalonu, a dostane briliantovou cenu za design a novátorství !!R^ Bude to celosvětovej bestseller, a již teď  Škoda zavádi poradovníky na odběr , dodací lhuta je na urovni 8měsícu!! BRAVOR^

+1/0
6.3.2012 14:05

Nannius

Re: Škoda Mission L je nejhezčí vystavované auto na

na kterem Zenevskem autosalonu, ze jsem tak smely? ;-)

0/0
6.3.2012 14:46

K.Bartak

Re: Škoda Mission L je nejhezčí vystavované auto na

Výborně. Ulevil?

+1/0
6.3.2012 14:48

Vosiczka

Citigo už jsem viděl

a musím bohužel konstatovat, že v reálu je ještě ošklivější,než na fotkách.

+2/0
6.3.2012 14:03

K.Bartak

Re: Citigo už jsem viděl

No vidis, me se zase libi.

+2/0
6.3.2012 14:49

Vosiczka

Re: Citigo už jsem viděl

Já nevim... Stálo to zaparkovaný a tak jsem to třikrát obešel a nic. Auto se pěkně lesklo, ta červená barva taky nebyla špatná, což byl jediný důvod, proč jsem ho zaregistroval. Bráchovo odrbaný Twingo mi připadá hezčí...

+1/0
6.3.2012 17:27

TOP3

Toalety

Toalety na obrázku jsou v části Škoda? nebo je to jenom strategie zaujmout každého?

0/0
6.3.2012 13:56

lol

Re: Toalety

Zřejmě nějaká podprahová snaha o zvýšení prodeje; tipuji, že nejvíce bude zabírat na prostatiky - ti navštěvují záchod nejčastěji.

Na mnoho lidí ale asi nezabere vůbec - já si například na škodovku nevzpomenu, ani když se jdu vyprázdnit...

0/0
6.3.2012 14:02

Tom_Hill

Škoda / WC zde.

Podle úvodní foto je škodovka v "hajzlu" nebo těsně před ním. :)

+4/0
6.3.2012 13:28

rebbe

Samozřejmě, zboží prodává balení

jestliže v Německu 90% Oktávií jsou kombi, pak ani u Rapida na kombíku cesta mimo nevede. Rodiny, které si mohou dovolit pouze jedno auto, a těch bude přibývat, potřebují co nejuniverzálnější karoserii. Jezdit do práce, na víkend na chalupu nebo na sport, mít na každou aktivitu to správné auto , to není financovatelné.

Rapid kombi by mohl být zřetelně levnější, než Oktávia a prostornější i trvanlivější než Fabia. U Oktávie se spíše zvýší podíl 4x4, ten je stále žádanější, zejména Scout. Takže Rapid by nahradil cenově i užitkově Oktávii I.

0/0
6.3.2012 13:26

zlababa.dvur

Re: Samozřejmě, zboží prodává balení

ta kombíkofílie by se měla léčit. Velikost kufru Octavie combi běžný (nefiremní) zákazník využije tak jednou za 5 let. A kvůli tomu si kupuje auto o 30 tisíc držší, o 250kg těžší, s o litr větší spotřebou.

0/0
6.3.2012 14:06

feese

Re: Samozřejmě, zboží prodává balení

Máte kočárek?

+3/0
6.3.2012 14:24

Zombot

Re: Samozřejmě, zboží prodává balení

Otázka by spíš měla znít "Máte rodinu?". Pokud člověk nemá rodinu a neživí se povoláním, které vyžaduje pravidelné převážení čehokoli prostorově náročného, je kombi skutečně k ničemu. Naopak pokud někdo má rodinu, tak ani nemusí mít kočárek a i velké MPV může být snadno malé. Stačí naložit ženu, jedno dítě, tři kola, minibike pro prcka a najednou přestává stačit i Sharan nebo Galaxy. Na druhou stranu pokud rodinu nemáte, velké auto nepotřebujete kvůli práci, a přesto jezdíte kombíkem, tak to je jako nosit neustále nasazený kondom a říkat si "co kdyby náhodou". Na druhou stranu každý ať si koupí co je mu libo a nenechá si do toho kecat - někdo zase nedá dopustit na auta malá, obratná a nepraktická, což je pro změnu pro smích všem majitelům kombíků a SUV:-)

0/0
7.3.2012 11:54

cassul

Re: Samozřejmě, zboží prodává balení

Kombíky jsou praktické a nikdy nevím, kdy se to bude hodit. Osobně mám třetího kombíka a rozhodně neuvažuju o sedanu. A to přiznám, že v 90% jízd to nevyužiju. Ale těch 10% mi za to stojí...

+1/0
6.3.2012 14:27

tomtop

Re: Samozřejmě, zboží prodává balení

vedle kočárku se tu vozí i kola... a zamní výbava a vše ostatní pro rodinu....

0/0
6.3.2012 15:03

Skřejpek Urfus

Jsem skodovkar

ale to CITIGO je vylozene hnusny

+1/0
6.3.2012 13:14

K.Bartak

Re: Jsem skodovkar

To se skodovkarem snad nema nic spolecneho. To je spis potreba se odreagovat z nejake frustrace.

0/0
6.3.2012 14:53

lol

Ten Seat WC z úvodní fotky vypadá docela slušivě,

v té červené barvě a s černými koly

0/0
6.3.2012 12:57

Lukáš.V.

Stejně na to nebudu mít :-))))))))))))))

a jít v dnešní době do úvěru... jsem snad blázen??? :-)))

0/0
6.3.2012 12:55

Hugo@Boss

MissionL vs. Rapid?

MissionL se mi tedy celkem zamlouval a doufal jsem, že se od seriové verze lišit moc nebude, ale jestli to tedy má být dvojče nového Toleda, tak si určitě nechám zajít chut...

Škoda

+1/0
6.3.2012 12:40

wenous

Re: MissionL vs. Rapid?

Mission L je koncept pro nekolik platforem Octavia, tzv. Rapid/Toledo a Superb a nektere komponenty pujdou i do Fabie. MissionL tak jak byl predstaven je nejblize Octavii ne Rapid/Toledo. Navic Toledo je Sedan a Rapid bude LiftBack tedy neco jako mensi octavia. Jiank myslel jsem ze Octavia je trida Golf/Audi A4/ Seat Cordoba, Rapid je trida A3/ VW Bora/ Seat Toledo a Fabia A2/ VW Polo/ Seat Ibiza. Superb je postaven na platforme A5/A6/VW Passat. PLatforma Rapidu by mela byt Lift BAck a kupatko ve stylu Civic TYpe R. KOmbik se realizovat asi nebude, protoze to by kradl zajemce Fabii a Octavii. Rapid neni konciupovan jako prvni auto ale jako vetsi mestske auto nebo druhe auto do rodiny. Pripadne pro mlade jako atraktivni kupatko. Bloncka s dlouhyma nohama v necem jako peugot 206/306 CC by nebyla spatna. Jen bych nechtel byt ten ul co to plati ;-)

0/0
6.3.2012 12:57

zlababa.dvur

Re: MissionL vs. Rapid?

trochu to motáš. Octavia je třídy Golf/A3 a Superb je třídy Passat/A4

0/0
6.3.2012 13:55

MaC707

Re: MissionL vs. Rapid?

A3 a golf patří na stejnou úroveň

0/0
6.3.2012 14:08

ununun

A

všichni se již nemůžeme dočkat verze skaut v kombíku :-)

+1/0
6.3.2012 12:37

wenous

Re: A

Vsadil svuj mesicni plat ze kombik nebude. Kradl by zakazniky Fabii a Octavii. Vidim to na Liftback (Octavia Tour ekvivalent) a pekne kupatko ve stylu Peugotuy 307/ 207 CC. KOncept mission L se na to perfektne hodi.

0/0
6.3.2012 12:59

Kája.Mařík

Re: A

Tak jo. Sázím se, že kombík bude! Kolik je ten Váš měsíční plat?

0/0
15.3.2012 22:06

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

Už tak nafouknutá Oktávia se bude ještě zvětšovat, podvozek ale zůstane asi stejný, takže místa bude pořád žalostně málo, ale zvenku to bude velká kára. Stejně dopadne i Rapid, navíc dělat sedan ve třídě malých aut je fakt ujetý. NAvíc tomu říkat limuzína ... limuzína je prosím sedan vyšší a luxusní třídy (ano, vím, někdo říká limusína všem sedanům, viz Trabant 601 limousine).

+5/0
6.3.2012 12:32

Sanjuro

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

podvod??

0/0
6.3.2012 12:43

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

A co je to jiného? Oni postavili o trochu větší auto na malém podvozku, aby se tvářilo jako auto o třídu výš než je a prodávají to za 150% toho, co stojí relevantní konkurence. A světe div se, hodně lidí si fakt myslí, že Okávka je ve třídě Mondea, Laguny, Passatu, C5, .. srovnávají to s těmito ceníky a přijde jim Oktávka LEVNÁ. Tomu říkám podvod.

+3/0
6.3.2012 12:50

Quasi

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

a ja tomu rikam vyborny maketingovy tah.

0/0
6.3.2012 12:57

mlčanlivý boban

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

No veď správne!

Marketing = podvod na zákazníka;-D

0/0
6.3.2012 13:02

Sanjuro

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

a oni snad tají údaje o tom na jakém podvozku to je postavené, tají informace o rozvoru či rozchodu kol a zásadně neumožní zákazníkům si auto před koupí vyzkoušet? :-/

0/0
6.3.2012 13:08

zlababa.dvur

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

podvod = uvést někoho v omyl nebo NĚČÍHO OMYLU VYUŽÍT. Tzn. nemusíš přímo lhát, jen prezentovat skutečnost tak, abys někoho k omylu nepřímo navedl.

0/0
6.3.2012 14:00

Sanjuro

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

já tvrdím že o každém modelu auta je zveřejněno tolik údajů, fotografií, recenzí či testů, že mluvit o podvodu je mimo. To pak můžete zakázat 99% reklam, protože dle vás napomáhají podvodům (tedy všichni inzerenti podvádí)

0/0
6.3.2012 14:23

K.Bartak

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

To je ale tvuj problem, ze neumis pochopit dana technicka data.

0/0
6.3.2012 15:01

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

Takže škoda chce i nadále prodávat svoje neslaná nemastná auta za cenu, za kterou ostatní automobilky prodávají auta o třídu výš .. jak to dělá celý VW. No není divu, že tuhle produkci kupují většinou jen firemní autoparky, kde je rozhodovací proces docela iracionální, na spokojenosti uživatele nesejde a důležitý hlavně je, aby byla spokojená leasingovka vlastněná koncernem VW (Škofin, LeasePlan).

+1/0
6.3.2012 12:47

Quasi

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

co to meles. kdyby to lidi nekupovali, tak to prodavat nebudou. nech si zajit chut a vlez do svyho staryho zigula. podotykam, ze nejsem fanda skodarny a nikd ybych si ji nekoupil. Ale musi se nechat, ze se mi missionL libi

0/0
6.3.2012 12:56

wenous

Re: Škoda bude prohlubovat svůj podvod?

SEAT TOLEDO je SEDAN !!! Skodovka sedan NEBUDE. Bude to LIFTBACK !!!

0/0
6.3.2012 13:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.