Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrický supersport pro nekonečnou zábavu Infiniti Emerg-E

Automobilka Infiniti přivezla do Ženevy lákavý koncept supersportovního vozu, který vyvolává vzpomínky na legendu od konkurenční Hondy, model NSX. Klasický sporťák s motorem vzadu pohání především elektromotory, malý benzínový motor slouží jako generátor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JavorMagor

Moderni sportaky jen s motorem vepredu ???

Autor se bud zblaznil, anebo nezna Porsche Cayman a Boxster.. jinak by nenapsal takovy blabol, ze koncepce sportaku s motorem uprostred se tyka jen par supersportu..

Anebo se autor zblaznil a jeste nic o autech nevi .. oboji dohromady.

0/0
19.3.2012 8:15

JavorMagor

Re: Moderni sportaky jen s motorem vepredu ???

WTF:

ještě před zhruba desetiletím populární koncepce s motorem

uprostřed, tedy za sedadly posádky, zůstává vyhrazena jen nejostřejším

kusům postaveným okolo motoru.Zdroj: http://auto.idnes.cz/elektricky-supersport-pro-nekonecnou-zabavu-infiniti-emerg-e-p6x-/automoto.aspx?c=A120306_153651_automoto_vok

0/0
19.3.2012 8:16

truthspeaker

jen další vlhký sen

35kW benzínový motor pak dodává energii (nepochybně přes alternátor s účinností max 80%) dvou motorům s výkonem 300kW.... Prostě zázrak!!   ;-D;-D;-D

+2/0
16.3.2012 10:10

JavorMagor

Re: jen další vlhký sen

a cele je to tak hrozne moc sportovni, ze to je o tunu lehci nez Porsche 911ka, ktera nevozi zadne baterky a elektromotory ....

0/0
19.3.2012 8:11

truthspeaker

Re: jen další vlhký sen

To udělali tak, že baterky jsou umístěny v paralelním vesmíru a jejich hmotnost se tak nepřipočítává ;-DR^

+1/0
19.3.2012 9:21

oldfashioned Kokodák v2

designová lahůdka

:-)R^R^

0/0
15.3.2012 23:20

Itter

Krasavec

Pokud z něj vyhážou ty elekroblbosti a místo toho tam dají pořádnej motor, tak V8 / V12, hmmm...

+1/0
15.3.2012 16:16

FiS95

Re: Krasavec

Přesně. Bylo by to dobré auto, kdyby nevyndali motor a nenacpali do něj baterky. Jak dlouho asi jede maximální rychlostí? 5 minut?

+1/0
15.3.2012 17:36

tomas__marny

Jablka a hrušky

Řekl bych, že se v článku míchají jablka a hrušky. Že je spotřeba 7 l/100 km pro auto se 400k "velmi zajímavá hodnota"? A kde by se ten výkon vzal? Při jízdě na baterie při plném výkonu 300 kW nestačí baterie s 14,8 kWh ani na 3 minuty provozu. Při menším zatížení samozřejmě déle, ale potom se startuje spalovací motor s 35 kWh. Takže elektromory budou využity sotva z 10% a na dálnici při prakticky konstatním zatížení (a tudíž nemožnosti čerpat z baterií) tento "supersport" předjede i Fabka tříhrnek s 47 kW.

+2/0
15.3.2012 15:01

JeFFik

Re: Jablka a hrušky

kouzlo všech těchto "výpočtů spotřeby" je v ujeté vzdálenosti mezi nabíjením. Čím je tato vzdálenost menší tím je výhodnější pro hybrid této koncepce a čím je delší, tím je výhodnější pro auto s klasickým spalovacím motorem.

0/0
15.3.2012 16:50

truthspeaker

Re: Jablka a hrušky

U mého Zetka (3.7 V6) vyprázdním při skutečně dravé sportovní jízdě, a o tom přece sportovní auto je, nádrž do dvou hodin. 72 litrů. Najedu tak 200 a 300 kilometrů. Tahle nádhera by tohle tempo vydržela maximálně 10 minut a končí. Prostě další blbina.

+1/0
16.3.2012 10:17

JavorMagor

Re: Jablka a hrušky

to je ale ovsem jen a pouze tim, ze nerekuperujes ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
19.3.2012 8:17

truthspeaker

Re: Jablka a hrušky

To me nenapadlo :-)R^ Že bych když bojuju o každý kilo vyhodil sedačku řidiče a usadil se na pořádně macatý kondenzátory? :-)

+1/0
19.3.2012 9:19

foffcenzore

Hmmm, dalsi hezka zbytecnost

:-/

0/0
15.3.2012 14:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.