Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ŽIVĚ ZE ŽENEVY: Prohlédněte si nový kombík Kia cee´d

Dva nafťáky a dva benziňáky, nová dvouspojková automatická převodovka a agresivnější a honosnější vzhled. To je nová Kia cee´d. Dnes má na ženevském autosalonu premiéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dukátštan

Re: co vlastně ?

Je vůbec KIA auto?;-D

0/0
7.3.2012 18:28

JavorMagor

Re: co vlastně ?

ano, je.. a docela jim fandim. Nebyt takovych, staly by statni znacky o polovinu vic.

0/0
8.3.2012 11:11

JavorMagor

Re: co vlastně ?

ostatni znacky .. melo byt, herdek, tohle je na idnesu klasika, clovek neco napise a ono se zobrazi neco uplne jineho...

0/0
8.3.2012 11:20

scifi

Re: co vlastně ?

a nebýt takových, tak stále jezdíme v krabicích ala škodawágen.

0/0
8.3.2012 14:51

Pavko111

Re: co vlastně ?

Hodně pěkné autíčko, před dvěma roky jsem váhal mezi i30 cw a kia ceed SW, vyhrála i30 hlavně kvůli  sedadlům a nabídnuté ceny. Podle fotek se mi zatím líbí víc nová generace ceedu zvenku, uvnitř +- nerozhodně, sedadla zas vypadají líp v i30, ale chce zkusit na vlastní tělo:) Sedadla jsou pro mě hodně důležitá, na dovolenku jezdím dlouhé trasy. Můžu porovnávat, v práci máme fabii, 2 Octávky a Yetiho. Fabie je pro mě tragédie, po 50 km jsem rád že vylezu z auta, Octávka i Yeti na první pocit slušné, ale po 200 km už taky nevím jak bych si sednul.S i30 jsem jel v létě 4x trasu 1300km na jeden zátah a od té doby nedám na sedadla v i30 dopustit, snad jen provětrávání by bodlo, to už je ale jiná cenová kategorie.Před i30 jsem měl Hyun accent a sedadla taky mizerná, takže nejsem nějaký fanatik do Hyunday jestli to tak někdo pochopil. Horší sedadla než starý accent a Fabia má v současnosti už jen Thalia, na mých 188cm a 95 kg jsem si v Thalii připadal jak na mučidlech.

0/0
9.3.2012 8:21

scifi

Re: co vlastně ?

také vlastním první generaci i30, ale v kratké verzi, rád bych také vyjel na dovolenou, bojím se ovšem pouze 5ti stupňové převodovky. 1.4l 80kW, k sedadlům nemám naprostou výtku, jen ty tlumiče mě sem tam hezky nakopou, ale zase v zatáčkách lítám bezkonkurenčně :-)

0/0
9.3.2012 18:03

BobPigeon

Kamera...

To byl ten kameraman ožratý nebo co?

0/0
7.3.2012 14:33

JavorMagor

Dobre auto za tu cenu...

a v 1.6ce dieselu to bude pouzitelna devecka pro vsechno

skoda, ze neexistuje nejaky vykonejsi benzin

0/0
7.3.2012 8:26

Royal

Re: Dobre auto za tu cenu...

1,6 GDI 99kW nestačí ? BTW jeden z 5 nominovaných motorov na motor roku 2011/2012 ? v USA...

0/0
7.3.2012 14:10

Fungy

Re: Dobre auto za tu cenu...

tak, na atmosferu vykonu az az

0/0
7.3.2012 16:43

JavorMagor

Re: Dobre auto za tu cenu...

no prave ze moc ne, zrychleni na sto za 10 sekund a odzdola je takova scipla...

0/0
8.3.2012 11:16

scifi

Re: Dobre auto za tu cenu...

ale houby, moc ty čísla nekouméjte a raději to projeďte :-)

0/0
9.3.2012 18:04

Vyrizena_troska

Ehm

Já bych si hlavně nejdřív prohlédl fotky havarovaného Ceedu na auto tečka cé zet. A potom bych se zamyslel, jak na tom to auto je s bezpečností. Mohla to být shoda náhod, ale pomuchlali to dost a přitom nevyletěly airbagy. To je k zamyšlení. :-/

0/0
6.3.2012 23:03

Uphillman

Re: Ehm

Není tam napsáno jak rychle jel. Když jede auto pomalu, tak airbagy nevyletí, když do něj někdo nabuří.

+2/0
7.3.2012 5:59

Vyrizena_troska

Re: Ehm

Píšou tam, že jel okolo 40 kmh. Což je dost. A z mého laického pohledu to auto vypadá rozstřelené dost na to, aby vyletěly airbagy.

Jak říkám, jsem v tomhle laik. Ale rozhodně to na mě nezapůsobilo moc dobře, chlapci z marketingového oddělení Kie budou mít hodně práce, aby to napravili. :)

0/0
7.3.2012 8:20

Chudým bral, bohatým dával..(22)

Re: Ehm

ježiš neotravuj s tím tady a běž si to rozebírat s dalšíma blbečkama na auto.cz ;-DRv!!

+1/0
7.3.2012 8:25

Chudým bral, bohatým dával..(22)

Re: Ehm

odpověď je naprosto jednoduchá, BMW jelo +- 40 - pytle šly ven, Kia jelo +- 30 - pytle nešly ven co na tom ty a další vojtové z tvého servru nechápete ? To že je víc poničená Kia je logické, BMW to do něj napralo rychleji ;-D Tak už přestaň a nepřepínej ;-DRv!!

0/0
7.3.2012 8:30

Vyrizena_troska

Re: Ehm

Děkuji za reakci na úrovni.

Argumenty nejsou, tak si budem říkat blbečku.

Ale tady by mě to už nemělo přakvapit.

0/0
7.3.2012 8:33

Chudým bral, bohatým dával..(22)

Re: Ehm

Divit se , že Kia má urvaný nárazník a 2x větší SUV BMW s traverzou vepředu skoro nic ( teda až na urvané kolo, pokroucenou kastli, okno v háji a tak dále ... ) nebudeš ? ;-D;-D;-D Tak upaluj s kšiltovkou na auto.cz velebit Šáde a Lidový vůz a neopruzuj v dsiskuzi, kde se argumentuje v zásadě věcně a logicky :-P

0/0
7.3.2012 8:44

Vyrizena_troska

Re: Ehm

Ty jsi fakt blbeček. Když použiju tvoje slova.

Omlouvám se, že jsem si dovolil pochybovat o božské Kii.

Konec debaty, nemá to cenu.

PS: kšiltovku nenosím a na auto.cz nediskutuju.

0/0
7.3.2012 8:49

Chudým bral, bohatým dával..(22)

Re: Ehm

ještě jednou pro méně chápavé : Kia jela +-30 km/h = pytle nešly ven, BMW jelo +- 40 km/h = pytle šly ven;-D ještě větší nápověda : kdyby jela Kia +- 40km/h = pytle by šly ven a BMW +- 30 Km/h = pytle by ven nešly ;-D Pochopil ? Kapišto ? ;-DRv!!

+1/0
7.3.2012 8:53

JavorMagor

Re: Ehm

nikde neni psano, ze airbagy v narazu ve 40 km/h musi ven.

Ono tam zalezi na deceleraci / momentalnim pretizeni/ a v jake rychlosti k tomu doslo je az druhotne.

;-)

Nekdy je lepsi, kdyz ty bagly ven neleti, zalezi na energii narazu.

Mnohem lepsi je system, ktery umi vyhodnotit silu narazu a rozhodnout se (proto se delaji dvoustupnove bagly, ktere odpali jen prvni stupen,nebo jen druhy, nebo oba s urcitym spozdenim) . Predpotopni systemy odpalovaly jednu jedinou intenzitu bagu hlava nehlava- BTW ty ridici jednotky jsou beztak v Kii i Bmw od jednoho vyrobce ;-D

0/0
7.3.2012 9:36

Fungy

Re: Ehm

čím víc smailů, tím kvalitnější příspěvek ;-) chápeš

0/0
7.3.2012 16:48

Tezeas

Re: Ehm

Airbagy nevystřelily, protože to nebylo potřeba. Já bych se spíš zamyslel, proč vystřelily tomu BMW, tam to musela bejt ještě menší šlupka (možná chtěj rejžovat na následném servisu, nebo auto nějak blbě trefilo senzor...). A nové auto úplně zrušíš už ve 30 km/h (čelně do pevné překážky). Důvod, proč BMW je celkem v pořádku je ten, že má nepoměrně větší hmotnost a tedy to pro něj nebyl tak silný náraz. Kdyby místo do kii narazilo do zdi, tak bude vypadat stejně.

+2/0
7.3.2012 8:44

Tezeas

Re: Ehm

Ale teď koukám, že u té kie to skoro vypadá, že to šlo až na rám... To už by asi airbagy lítat měly... No kdo ví, za pár měsíců určitě bude NCAP, tak se ukáže.

0/0
7.3.2012 8:50

Vyrizena_troska

Re: Ehm

Však ano, na té Kii dobře zafungovaly deformační zóny, je to vidět jak to náraz hezky pohltilo. Ale překvapuje mě, že airbagy ven nešly, nejsem nehodová služba ani policajt, ale už jsem viděl dost bouraných aut se na pohled větším i menším poškozením a všechny měly pytle venku, pokud šel náraz takhle zepředu.

Tak nevím no. Možná je to jen náhoda a kdyby tu bramboru trefil o 10cm jinak, tak by pytle šly ven.

0/0
7.3.2012 8:53

Chudým bral, bohatým dával..(22)

Re: Ehm

Kia jela +- 30 km/h, tak pytle ven nešly / BMW jelo +- 40 km/h pytle ven šly, píšu ti to už podesáté, co na tom stále nechápeš nebo odmítáš pochopit ? ;-D;-D;-D?Rv

0/0
7.3.2012 8:55

Vyrizena_troska

Re: Ehm

Díky, teď jsem prozřel!

Sice to nějak neštymuje s tím, kdy jsem na vlastní oči viděl vystřelit pytle v autě, jehož řidič stál na místě a dostal ránu od protijedoucího (teda spíš protidriftujícího) auta, ale to nevadí.

Dle mého názoru totiž nejde o to, jak rychle auto jede, ale o míru deformace karoserie, což souvisí s množstvím energie, kterou kasle musí pohltit. Takže rychlost Kie je irelevantní, je to totiž soustava dvou těles.

0/0
7.3.2012 9:01

Chudým bral, bohatým dával..(22)

Re: Ehm

jo jo, v každém autě jsou snímače míry deformace kastle a urvání kola a pokřivení celé karosérie a prasknutí čelního skla ;-D hochu ty jsi toho ještě tolik neviděl, že by sis měl koupit nové vrata, aby jsi mohl trénovat ;-DRv!!

0/0
7.3.2012 9:03

Chudým bral, bohatým dával..(22)

Re: Ehm

asi to do něj nadriftoval ve 40 km/h ;-D a tak halt šly pytle ven ;-D fyzik je můj kobylek a o soustavě dvou těles přednáším dnes a denně na VUMLu ;-DRv

0/0
7.3.2012 9:28

JavorMagor

Re: Ehm

chudym bral .... si mimo.

Soustava dvou teles rozdeluje ENERGII narazu mezi sebe..takze pravdu ma Vyrizena_troska a vsichni ostatni, kteri se ti to marne snazi vysvetlit.

Z logiky veci plyne, ze pri celnim narazu 2 ruzne tezkych aut maji primarne vystrelit bagly v tom lehcim, protoze u nej dochazi k prudsi deceleraci. S tim tezsim to tak neskubne jak s tim lehcim. Pokud to nejsi schopny vstrebat, bez se nekam zahrabat.

0/0
7.3.2012 9:41

Chudým bral, bohatým dával..(22)

Re: Ehm

mimo jsi ty, o čelní náraz se vůbec nejednalo , Ceed byl otočen o 70" , takže to bylo jasně do strany, pokud nevím základní věci o tom jak to proběhlo, tak nepoučuj, sám se odkopeš a jsi za hlupáka ;-DRv!!

0/0
7.3.2012 10:21

JavorMagor

Re: Ehm

"Sice to nějak neštymuje s tím, kdy jsem na vlastní oči viděl

vystřelit pytle v autě, jehož řidič stál na místě a dostal ránu od

protijedoucího (teda spíš protidriftujícího) auta, ale to nevadí.Dle mého názoru totiž nejde o to, jak rychle auto jede......" konec citace.

;-D;-D;-D;-D;-D

Zaprve mas vazne problemy precist si text, na ktery reagujes. Zadruhe - o pochopeni jeho smyslu nemam ani nejmensi iluze... Vyrizena_troska to napsal uplne jasne. Za hlupaka jsi tu jenom ty.

0/0
7.3.2012 10:41

tnx

Re: Ehm

Velké BMW vs menší KIA? Děláte si srandu? Před nějakýma dvěma lety jsem viděl jak dopadlo Mondeo po srážce s Kia Sportage. Řidička v mondeu byla mrtvá, Kia byla jen trochu pomuchlaná a posádka v pohodě. Prostě když se srazí větší auto s menším, tak je to menší v nevýhodě. Fakt nevím, co jste chtěl naznačit.

0/0
7.3.2012 10:44

rafton

Re: Ehm

No právě a jaktože KIA nepoužila bezpečnostní prvky airbag?

0/0
7.3.2012 11:31

JavorMagor

Re: Ehm

to je teda matros tady v te diskusi :) Hosi, uz to nehulte....

0/0
8.3.2012 14:14

Jánošíkův dech

Ja vubec nevidel siluetu kombika, co je to za srajdu video..

+1/0
6.3.2012 21:47

zbiro

Re: Ja vubec nevidel siluetu kombika, co je to za srajdu video..

Amatéřina, šmenkuje tam s kamerou jak pominutý. Zavazadlový prostor skoro neukázal ;-D

0/0
6.3.2012 22:40

letadlo26

Re: Ja vubec nevidel siluetu kombika, co je to za srajdu video..

tojo, kdyby krátký video nebo tak ale tam natáčí jak kdejakej turista, tu už raději pět kvalitních fotek, než tohle video.

0/0
6.3.2012 22:50

moje.maličkost

jo to je

je to hezké

0/0
6.3.2012 20:38

rafton

Re: jo to je

Ano takové retro.

0/0
6.3.2012 21:26

luka_luka

Jejda to je pěkné...

a pokud to bude tak dobré jako předchozí generace, tak by si jen blb kupoval Saaby, Frantíky, Italy, Španěly ....:-)

+1/0
6.3.2012 20:18

rafton

Re: Jejda to je pěkné...

Jsem blb a blbem zůstanu.

0/0
6.3.2012 20:21

zlatyboty

Re: Jejda to je pěkné...

"jejda" tak to jsem taky blb :-/ ..ale pěkná je - ale kia

0/0
6.3.2012 20:31

nojasenato

Re: Jejda to je pěkné...

Měl jsem Fiat 2x, Ford 2x a potom ještě nějaké hrůzy a rakve na kolech, teď je doma Kia a ze všeho v rozumné cenové hladině, s čím jsem měl tu čest vede. Poměr cena vs. kvalita vs. výbava je bezkonkurenční.

Ne nejsem člověk co by jentak věci vychvaloval, jsem spíš skeptik co na všem hledá mouchy.

0/0
7.3.2012 16:20

nojasenato

Re: Jejda to je pěkné...

Takže líbí, líbí, líbí...

0/0
7.3.2012 16:22

katano

KIA ? ? ?

Pořád je to jen korejská RÝŽE :-P

0/0
6.3.2012 20:11

scifi

Re: KIA ? ? ?

raději chutnou rýži, než nacistycky lidový vůz, pojmenován hitleremRv

0/0
7.3.2012 21:08

Royal

Tak na toto som čakal

Adekvátne auto pre normálnych ľudí... Škoda je fajn ale je ich tu toľko, že sa strašne kradnú, to isté VW a Japonci sú extra drahý... Bite ma... Ešte možno nový Hjondéé i30CW keď sa trošku polepšia s kvalitou... ;-)

0/0
6.3.2012 18:57

valoe

Re: Tak na toto som čakal

Tak dik. Coz jesou normalni ti, co jezdi treba audinou?

A s tou kvalitou musi pohnout obe firmy.

0/0
6.3.2012 19:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.