Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi A3 aneb nejlepší příbuzný budoucí Octavie

Na ženevském autosalonu má svou premiéru očekávaná třetí generace Audi A3. Auto stojí na nové platformě MBQ koncernu Volkswagen, na které vznikne i nová octavia. Na zcela nové technice stojí ale auto vzhledově jen inovované.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

strejda_Franta

Platforma MQB

Platforma se jmenuje MQB a ne MBQ!

0/0
7.3.2012 21:10

truthspeaker

hezký

tak snad už bude možný v nový úžasný A3ce někam položit běžnou půlitrovou flašku.

0/0
7.3.2012 20:54

mystery_of_morning_wood

Paráda

Nádherný auto. Snad si na tohle nebo na BMW 1 jednou našetřím :-)

0/0
7.3.2012 15:50

truthspeaker

Re: Paráda

bmw 1 je pro holky.

0/0
7.3.2012 20:56

vaclavzeman

Re: Paráda

A audi A3 je snad pro chlapy?Už jen pohon předních,nebo všech kol je spíš pro ženský.

0/0
7.3.2012 21:34

mi_golem

Re: Paráda

podle tvého úsudku jsou závodníci na rallye závodech samý ženský, protože jezdí se 4-kolkama;-D

0/0
8.3.2012 9:47

JavorMagor

Re: Paráda

WRC auto nema s predokolkou ani s zadnym jinym produkcnim autem vubec nic, ale to by bylo na dlouho.

Pokud pominu nejake misivbusi lancer evo nebo subaru impreza sti .. to ma s autem na rallye spolecnych par nepodstatnych drobnosti... Ve specialu WRC by se normalni ridic ani nerozjel, technika je uplne, ale uplne jina...

0/0
8.3.2012 10:52

Kulhánková, dcera

Re: Paráda

Ono rallye nejezdí jenom WRC, víme?

0/0
9.3.2012 8:33

letadlo26

Pěkné

Klidně bych si koupil, mít na to :)

0/0
7.3.2012 12:59

mi_golem

Hm, pěkné

Avšak, jak znám cenovou politiku VW,AUDI,BMW,Mercedes, ... tak to bude cenově nedostupné. Navíc spolehlivost německých automobilek, tak servis bude taky mimi realitu ČR.  Takže závěr, pár lidí si to možná koupí, ale tisíce,statisíce, miliony to nebudou.

0/0
7.3.2012 12:32

JavorMagor

Re: Hm, pěkné

podle naprosto overenych a platnych teorii nejde na trhu prodavat kvalitni zbozi se souvisejicimi sluzbami levne a zaroven zarucit jeho vseobecnou dostupnost  a zaroven zajistit z prodeje financni zdroje na dalsi vyvoj.

Kdyby tahle audina stala 150tisic, tak se na ni stoji poradniky jako za komunistu na favorita. ;-)

Pockej si 10 let, az to cele dostatecne zastara, pak se na tech komponentech jeste prizivi automobilky 3tiiho sveta, ktere to v te lidove cene (a lidove kvalite) klidne vyrobi.

0/0
7.3.2012 12:38

mi_golem

Re: Hm, pěkné

Problém s výběrem vozu jsem řešil před 2 lety a vyřešil, takže řešit nic nemusím. Studoval jsem ceníky a hlavně technické parametry a parametry spolehlivosti a to velmi detailně. Dnes máme v rodině 2 auta a nejsou ani Evropské, ani korejské.To je rébus, že ? A to musím říci, že AUDI se mi líbilo hodně, taky hodně BMW. Jenže ty ceny jsou fakt přemrštěný. Pro servisy jsou výše jmenovaní výrobci pravou žní. Proč to píši, protože jsem vyzkoušel pár Evropských vozidel a neustále vymetal servisy, výrobci šidí materiály a neumí elektroniku.  Na pořízení AUDI to chce mít hodně naditou prkenici a pevné nervy při návštěvě servisu(platí i pro BMW a ostatní).

0/0
7.3.2012 20:27

JavorMagor

Re: Hm, pěkné

nop a co sis teda koupil :) ja to poresil ciste nemeckou kombinaci Porsche / Mercedes v mirne jetem stavu a zatim si nemuzu stezovat. ;-)

0/0
8.3.2012 10:54

mi_golem

Re: Hm, pěkné

Tak Porche, to je srdcovka, Mercedes byl držák odjakživa, proto si to pořizovali arabové do pouště. Dnes je to s novými Mercedesy trochu horší. Já jsem šel do Toyota/Subaru . A ta Toyota ta má opravdu tuhej kořen. :-)

0/0
8.3.2012 14:10

hikeen

Hmotnost

Audi moc nemusím ale za tu váhu tleskám...R^

Pod 1,2 tuny to je opravdu solidní.

0/0
7.3.2012 12:12

PiPiiiiiK

:)

Že by si oktávka polepšila?...od Golfa k A3ce;-D

0/0
7.3.2012 12:10

PiPiiiiiK

Re: :)

myšleno samozřejmě v dobrém pro A3. Golf je jedno z nejošklivějších aut a v mít ho v kombíku, takto bych raději šlapal přes pole pěšky. Každopádně nechápu jak vznikají fámy, že mají golfové dobrý podvozek...tedy chápu, ale nechápu jak se to udrželo tak dlouho.

0/0
7.3.2012 12:12

kari.laz

Re: :)

Zkus se jednom v tom golfu svézt. Možná pochopíš.

Jinak k tvým informacím o tom, čemu je Octavia podobná, tak s novou modulární platformou MBQ si můžeš vybrat. Jako první jí dostala tahle A3, následovat bude Golf VII s Octavií III.

0/0
7.3.2012 14:01

PiPiiiiiK

Re: :)

v golfu jsem právě jel. Když pominu jak je to ošklivý auto tak jízdní vlastnosti mě nijak nepřesvědčili. Ale tak někdo si libuje třeba ve fabii jak mu to sviští...

0/0
7.3.2012 14:37

Cukino

Re: :)

Tebe asi jen tak něco nepřesvědčí, když píšeš, že vlastnosti tě nepřesvědčil"i". Asi absolvent zvlášní školy a ti přece jezdí Trabošem nebo Warťasem ;-D

0/0
7.3.2012 14:49

petrxl

Re: :)

Co je na tom tak nepochopitelného, že Golf úplně doslova interpretuje český překlad názvu automobilky, které vymyslel sám Adolf Hitler, neboli Volks Wagen znamená v překladu lidový vůz a design golfu tento sociální název přesně vystihuje a úplně pasuje ke služebním vozům, nebo jako vozidlo pro důchodce. Člověk s vytříbeným vkusem by o něj ani kolo neopřel.

0/0
7.3.2012 15:53

Kulhánková, dcera

Re: :)

Jistě, ale to platí i pro A3 a samozřejmě pro nejsociálnější sestru - Octavii.

0/0
9.3.2012 8:34

JavorMagor

pekne auto no..

v tomhle konkretnim pripade se mi libi vyuziti ledek v hlavnich svetlometech na blinkry a denni sviceni.. je to funkcni a dokonce i hezke a kupodivu to nepusobi jako vyprodej u vietnamskych stankaru.

Interier se mi jevi jako kombinace automobilove ergonomie se smartphonem, coz mi osobne uplne nesedi, ale tohle je auto urcene pro nactilete frajirky, takze asi v pohode. Ale s tou planovanou spotrebou 1.6l turbodieselu 3.6l/100 jim to neverim, ani kdyby to pri testech tahali parem volku ;-) A vypinani valcu u ctyrvalcoveho benzinu 1.4 TSFI (tohle je zakladni motor, ne ze se nevi, ktery to je) .. to si celkem jako nedovedu predstavit. To nechaji bezet 2 valce ? ;-D;-D

0/0
7.3.2012 12:07

quido

Re: pekne auto no..

mno, jako ta spotřeba zas tak úplně mimo mísu není ... máte pravdu, že v reálu se na ni nikdo nedostane, ale na druhou stranu - osobní a dlouhodobá zkušenost - 2.0 nafta v Octavii, provozovaná spíše na meziměsto, bez dálnice, nijak "důchodcovský" způsob jízdy - jen s trochou přemýšlení a dlouhodobá spotřeba je pod 6l/100 - a přitom není nijak vyjímečné, právě u meziměsta, bez rozjíždění, bez hnaní se za rychlostním limitem jet se spotřebou 5-5,3l/100 - bavíme se o dvoulitrovém motoru, který musí tahat pár desítek (stovek) kilo proti nové A3 navíc ...takže si dovedu v reálu představit ~4-4,5l/100 ....

0/0
7.3.2012 12:41

JavorMagor

Re: pekne auto no..

njn, 4 a chlup bych jim zbastil, ale namatkou 3.6l a 4.2l uz je rozdil 17%, to je teda docela dost.

0/0
7.3.2012 12:55

Bob-an

Re: pekne auto no..

No ja jsem jezdil s octavkou 1.6 diesel v prumeru za 4 kdyz jsem se trochu snazil, otazka jestli palubni pocitac nelhal no.....

0/0
7.3.2012 12:58

nepřítel posluchačů dechovky

Re: pekne auto no..

S A4 1.9TDI se dostanu na delších trasách se spotřebou i pod 5l, bežně jezdím město pod 5,5, (měřeno vždy od plné do plné nádrže) tak proč by se menší a lehčí A3 s novým motorem nemohla dostat níž?

0/0
7.3.2012 12:59

JavorMagor

Re: pekne auto no..

no, stejne jim to neverim.

A u te 1.4 benzinu fakt hodlaji ve vhodnych rezimech vypinat 2 valce, ze prej to usetri az litr paliva na 100 ;-)

To jsou veci...

0/0
7.3.2012 13:15

rafton

A není to

spíše vzhledově příbuzný Octavii I?

0/0
7.3.2012 11:36

FastDriver

Re: A není to

vtip ve stádiu pokusu?

0/0
7.3.2012 12:05

JavorMagor

Re: A není to

prispevek ve stavu "vybleju jakoukoliv hovadinu, jen kdyz nekdo zareaguje"

0/0
7.3.2012 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.