- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby udělali SUV, bylo by to naprosto v klidu ... SUV a luxusní auto k sobě patří. Kombík je v tomto případě na sílu. Jediná luxusní kombi, která jsou fakt sexy, umí udělat Audi a Volvo. Zbytek jsou jakési divné hybridy s přilepeným zavazadlovým prostorem viz. kombi od BMW nebo Mercedes...
ale prostě Jaguar to je kupé nebo sedan...ty kombiky mi nějak k týhle značce nepasujou...
není. pod úrovní německé konfekce. měli se držet aristokraticky konzervativního vzhledu, tedy toho co zákazníci od jaguáru vždy očekávali
Čekal jsem Jaguara a on z toho vylezl Ford Mondeo? Co je na tom tak revoluční?
no právě to!
Očekávané není revoluční, revoluční bývá vždy to neočekávané!
Když se vnučce příští rok povede maturita, asi ji XF koupím.
tenhle byl poslední: http://2.bp.blogspot.com/-HScX7fHKmCs/TmA9dJzvUlI/AAAAAAAAHOU/OaUPhzDrK6o/s1600/XJ1%252Bcopia.jpg
jít proti designové filozofii aristokraticky konzervativního vzhledu směrem k německoidní sterilitě, to mi hlava nepobere. tohle nový nemá charisma ani jako sedan, čímž pádem je o kombíku i zbytečný mluvit.
střílny...nepovedené
"Jaguáry musíš mít dva. S jedním jezdíš a druhýho máš v servisu."
To teda udělám na buchty větší dojem, když ještě splaším nějakýho toho trabanta!
mel jsem moznost ho jako kombi-ojetinu koupit, ale odolal jsem