Diskuze
Slavný „Kalif“ od Jawy je zpátky, bude stát 185 tisíc
Děkujeme za pochopení.
Hynek Vilém Jarmila reloaded
Jawa by měla dělat to, co třeba Triumph
Dneska je na trhu poměrně velkej hlad po klasickým designu, já osobně když vidím ty motorky s osmihrannými světly a geometrickými tvary .. nelíbí se mi a nechtěl bych to. V klasické nabídce nemá asi Jawa šanci, měli by se pohybovat na menšinových trzích, retro stroje se současnou technikou je asi dobrá volba. Dost lidí si kupuje motorku i kvůli designu - i proto mi doma parkuje Yamaha XJR1300.
Atomike
Re: Jawa by měla dělat to, co třeba Triumph
No jo, jenže Triumph nabízí řadu moderních současnejch strojů a na druhý straně právě ty modern classic retro stroje s vizáží motorky z období kdy závodil Steve McQuene. K tomu pak řadu superbomb, jako je Rocket 2300ccm, nebo sedmnáctistovka Storm. Má tedy co nabídnout každýmu. Ty jeho dvouválce vzduchem chlazený má ve čtyřtaktu a poddimenzovaný, aby splňovaly ekonormy. Jawa seká furt jeden motor už padesát let. To prostě nejde.
B-25
Zlatá JAWA
Od pařezů, pionýrů a mustangů po panelky, kývačky, californian... Co taková 500 OHC? Dodnes na ně s láskou vzpomínají nejen v Rusku ale v podstatě všude
B-25
Re: Zlatá JAWA
http://youtu.be/IHQC4TarG9o nebo zde http://youtu.be/vRHubB-IQx8
Alex_crusty
Retro
Jsem jedinej, kdo si myslí, že kdyby motor ze Sportadu hodili do rámu ze starý kejvačky, dodělaly kotoučový brzdy a slušný tlumiče, přidali trošku chromu a pár linek, byla by na světě retro motorka, kterou by si spousta lidí koupila radši, než tohle?
humanitární bombardér revival
já bych si chtěl koupit nowou jáwku 350
ale než aby soudruzi lehce inovovali svůj vlastní motor i na zdejší normy, tak raději jenom vyváží na kubu. 650 je pro mě moc, navíc bych i preferoval vlatsní jawácký motor a 250 zase málo. chci 350, což mám dle stránek výrobce smůlu
OndraE
Re: já bych si chtěl koupit nowou jáwku 350
Ne tak uplne, jiz nekolikrat jsem zaslechl, ze si staci sehnat papiry od 640 a nasledne si u Jawy domluvit nakup nove v podobe "nahradnich dilu poskladanych do motorky"
nicmene je to zbytecne, 640 sezenes po inzercich spousty
furtspolu
Znám lacinější cestu do .....
krematoria. Na našich silnicích je to mnohem lacinější cesta.
fsp1111
Trochu drahá sranda
Ikdyž, u konkurence se zaplatí ještě o něco více. Ale myslím, že lepší dvacku přidat a mít třeba Kawu W800 než tohle
Atomike
Re: Trochu drahá sranda
Bandit stojí v 650ccm právě 185k a je to řadovej čtyřválec v moderní motorce pro každodenní užití. Za 200k se pořídí totéž ve 1250ccm. Při tý pověsti, kterou si Jawa vybudovala před deseti lety s Rotaxem 600, kdy z toho padaly blatníky a ve fabrice sami doporučovali, aby si zákazník sám zkontroloval šroubky, jestli jsou dotažený nechápu, kdo jde do Jawy. Snad jen neutuchající nadšenec optimista.
stagger
JOJO MOŽNÁ NAŠLI NĚJAKEJ STAREJ SKLAD ....
I ta cena odpovídá převodu z let 80-tých na současnost motorky už od 70 let byly v česku zastaralý, prodejné fakt jen v soc. táboře a ve 3 světě, o předražení na českém trhu ani nemluvím... to bylo všechno
devil666
RETRO?
No ono "retro" vlastně tvoří hlavní nabídku této kdysi slavné značky. Ty děsivý zastaralý motorky na úrovni 70.let minulého století, který hlavně produkujou se hodí opravdu jen na Kubu a do podobných zemí.
devil666
185.000 za Jawu?
To asi spadli z jahody naznak. Za to se dnes dá koupit velmi slušná japonská motorka. Nemyslím si že o to "retro" by byl takovej zájem aby to bylo moc lidí ochotno zaplatit.
uživatel eliminován v12.0
Re: 185.000 za Jawu?
japonec na konec Evropan má mít evropskou motorku.. Pravda, po Jawě bych už nesáhl, ta mi stačila, když mi bylo 17..
Dusan321
Tak hodne stesti
Komuniste tuhle fabriku totalne zlikvidovali, tak je hezke ze alespon po letech se snazi zase alespon trochu fungovat.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...