- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dneska je na trhu poměrně velkej hlad po klasickým designu, já osobně když vidím ty motorky s osmihrannými světly a geometrickými tvary .. nelíbí se mi a nechtěl bych to. V klasické nabídce nemá asi Jawa šanci, měli by se pohybovat na menšinových trzích, retro stroje se současnou technikou je asi dobrá volba. Dost lidí si kupuje motorku i kvůli designu - i proto mi doma parkuje Yamaha XJR1300.
No jo, jenže Triumph nabízí řadu moderních současnejch strojů a na druhý straně právě ty modern classic retro stroje s vizáží motorky z období kdy závodil Steve McQuene. K tomu pak řadu superbomb, jako je Rocket 2300ccm, nebo sedmnáctistovka Storm. Má tedy co nabídnout každýmu. Ty jeho dvouválce vzduchem chlazený má ve čtyřtaktu a poddimenzovaný, aby splňovaly ekonormy. Jawa seká furt jeden motor už padesát let. To prostě nejde.
Od pařezů, pionýrů a mustangů po panelky, kývačky, californian... Co taková 500 OHC? Dodnes na ně s láskou vzpomínají nejen v Rusku ale v podstatě všude
http://youtu.be/IHQC4TarG9o nebo zde http://youtu.be/vRHubB-IQx8
Jsem jedinej, kdo si myslí, že kdyby motor ze Sportadu hodili do rámu ze starý kejvačky, dodělaly kotoučový brzdy a slušný tlumiče, přidali trošku chromu a pár linek, byla by na světě retro motorka, kterou by si spousta lidí koupila radši, než tohle?
ale než aby soudruzi lehce inovovali svůj vlastní motor i na zdejší normy, tak raději jenom vyváží na kubu. 650 je pro mě moc, navíc bych i preferoval vlatsní jawácký motor a 250 zase málo. chci 350, což mám dle stránek výrobce smůlu
Ne tak uplne, jiz nekolikrat jsem zaslechl, ze si staci sehnat papiry od 640 a nasledne si u Jawy domluvit nakup nove v podobe "nahradnich dilu poskladanych do motorky"
nicmene je to zbytecne, 640 sezenes po inzercich spousty
krematoria. Na našich silnicích je to mnohem lacinější cesta.
Ikdyž, u konkurence se zaplatí ještě o něco více. Ale myslím, že lepší dvacku přidat a mít třeba Kawu W800 než tohle
Bandit stojí v 650ccm právě 185k a je to řadovej čtyřválec v moderní motorce pro každodenní užití. Za 200k se pořídí totéž ve 1250ccm. Při tý pověsti, kterou si Jawa vybudovala před deseti lety s Rotaxem 600, kdy z toho padaly blatníky a ve fabrice sami doporučovali, aby si zákazník sám zkontroloval šroubky, jestli jsou dotažený nechápu, kdo jde do Jawy. Snad jen neutuchající nadšenec optimista.
I ta cena odpovídá převodu z let 80-tých na současnost motorky už od 70 let byly v česku zastaralý, prodejné fakt jen v soc. táboře a ve 3 světě, o předražení na českém trhu ani nemluvím... to bylo všechno
No ono "retro" vlastně tvoří hlavní nabídku této kdysi slavné značky. Ty děsivý zastaralý motorky na úrovni 70.let minulého století, který hlavně produkujou se hodí opravdu jen na Kubu a do podobných zemí.
To asi spadli z jahody naznak. Za to se dnes dá koupit velmi slušná japonská motorka. Nemyslím si že o to "retro" by byl takovej zájem aby to bylo moc lidí ochotno zaplatit.
japonec na konec Evropan má mít evropskou motorku.. Pravda, po Jawě bych už nesáhl, ta mi stačila, když mi bylo 17..
Komuniste tuhle fabriku totalne zlikvidovali, tak je hezke ze alespon po letech se snazi zase alespon trochu fungovat.