Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malá velká ženevská premiéra: Peugeot 208 je po velké dietě štramák

Po obézním Peugeotu 207 přichází jeho nástupce s minimem nadváhy. Nový Peugeot 208 je dokonce menší, přitom ale prostornější. Navíc je to od pohledu větší štramák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mogul666

To je děs

Co ta šílená přístrojovka 8-o No třikrát fuj!!

0/0
12.3.2012 9:33

KarelV

Všechno je jen MARNOST

auto se stává pomalu ale jistě zbytečným produktem, který vám přináší jen zlobení... PHM zdražují a zdražují a jsou tak pro mnoho lidí čím dál hůře dostupné ... a když už vlastníte vůz, abyste se furt o svého miláčka strachoval... protože je čím dál víc sigrů kolem nás, kteří vám ho chtějí šlohnout, anebo aspoň poškodit.. :-/

0/0
10.3.2012 7:49

DIVIX

Pekné vozítko.

Konečne žiadne experimenty. Naozaj sa i páči. Bude to tvrdý konkurent vo svojeje triede.

0/0
9.3.2012 21:03

tomtop

hezký je... ale co spolehlivost ?

moc těm francouzům nevěřím...

0/0
9.3.2012 12:20

václav xxl

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Francouzům nevěří ten, kdo žije z blábolů na diskuzi jedna paní povídala. Od dob co jsem po 15 letch ježdění ve výtvorech od VW přešel k Citroenu, tak jsem poznal ten užasný rozdíl .U mých 5 passátů za tu dobu se pořád něco řešilo a dnes tvrdím, že nic tak poruchovýho jak folcvágny jsem nezažil, dokonce jsem měl již známe u odtahovky, aby mě to tolik nestálo. Domníval jsem  se, že jsem měl smůlu na kusy ale byla to smůla na výrobce. Sousedi škodovkáři taky pořád něco řeší a do běžné údržby se pak započítáva prasklá hlava u motoru, nová převodovka, věčné problémy s elektroinstalací. Na to jak to jsou užasně jednoduchá obyčejná auta, tak ta poruchovost je veliká.

A  najednou ten hrozně poruchový Francouz( třetí auto celkem na nich najeto 340000) jezdí bez závad je v něm úplně jiný svezení, než prkených žebřiňácích od VW, je v něm ticho a útulno . Nikdy bych již německý auto nechtěl a většina lidí to pozná teprve po odchodu od marketingově vyhnaných automobilek, jako je celý koncern VW.

+5/0
9.3.2012 12:58

tomtop

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

a co statistiky TUV vycházející z reálných čísel ?

0/0
9.3.2012 13:06

disto

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Nevěřte všem blábolům;-)

0/0
9.3.2012 13:21

tomtop

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

já su technik a čísla jsou nedílnou součástí mé práce. Kdyby někdo řekl, že má čísla jsou blábol, chtěl bych to zdůvodnit .... je mi jasné, že takový report prostě bere v potaz jen jistý vzorek, ale i ten vzorek má svou vypovídací hodnotu.... třeba máte nějaké jiné info, tož sem s tím ;-)

0/0
9.3.2012 13:37

Andee in Red Book

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Píšu to už snad posté. Statistika TUV je jen obrázek toho, v jakém stavu přijedou auta na technickou. Nevypovídá to nic o tom, jak moc nebo málo je daný vůz poruchový. Jestli chceš reálná čísla, tak pojišťovna DIRECT vydala v Anglii žebříček poruchovosti, podle kterého pojišťuje ojetiny při jejich koupi na závady. Resp. je ten žebříček statistikou, jak poruchové ojetiny daných výrobců byly. To je statistika, která o něčem vypovídá...

http://www.reliabilityindex.com/manufacturer

0/0
10.3.2012 22:29

tomtop

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

díky , to se hodí ;-)

0/0
12.3.2012 7:36

václav xxl

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

TUV to nemá se spolehlivostí vůbec nic společného spíše naopak.Je to jen o tom, jak kdo přijede připravený na STK. V reálu se nespolehlivá auta ,která jsou pořád v servisu na kontrole jeví, jako kvalitnější, než ta, která drži a do servisu vůbec nemusí a pak se na nich něco najde.V těchto pseudostatistkách se nikdo nedozví kolikrát auto nedojelo nebo se řešila nějaká závažná porucha. Navíc koncern VW skoupuje ,eventuelně nakupuje akciový podíl v podobných organizacích a motoristckých periodicích. Pak jsou ty testy velmi objektivní, ale jen pro někoho. Všechno to je jen marketingová manipulace se stádem. Bohužel jsme ovládáni němci, tak je Francouská konkurence nežádoucí a formy boje jsou různé.

0/0
9.3.2012 14:10

tomtop

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

to zní pravděpodobně ;-)

0/0
9.3.2012 14:16

JeFFik

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

opravdu důvěryhodné pohádky o pěti Passatech co jezdili více na odtahovce jak na svůj motor, ale tys je furt znovu a znovu kupoval? To jsi asi hodně nechytrý, nebo prostě jen kecáš nebo jsi znovu a znovu hloupě kupoval Passaty s třikrát stočeným tachometrem a misto 100 kkm měli 300kkm?

Kamarád má služební C5 a v 60 kkm mu odešla spojka a ještě o něco dříve jakýsi kloub (má to nějaký spec. název, na který si teď nemůžu vzpomenout). Budu tvrdit, že citroeny jsou poruchové mrchy? Rozhodně nebudu.

Tuším, že se podle tvé "foclvágenovské rétoriky" už dobře známe, ale tlachals tu podobné kategorické nesmysly pod jiným nickem. Rv

0/0
9.3.2012 14:28

václav xxl

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Jefíku, tebe tady občas vídám a vybavuješ se mi, že jsi nějaký ujetý škodovkář, který nesnáší všechno jiný, než generuje koncern VW. Spíš bych napsal placený diskutér. Mimochodem pašíci bylo v prvopočátcích moje jen 2 a kupoval jsem je jako roční z německa. Ty další byly nový služební s pravidelným servisem , to jsem jěště dělak u HP v Praze. Toho posledního jsem si blbec následně odkoupil . Pokud někomu odešla spojka u C5 po par tisíci kilometrech, tak to spíš bude v řidiči a ne v konstrukci. Na spojku najezdí pětky běžně 350000 km . Jináč dalši nick nemám a ani nemám důvod se pod ním skrývat. Píšu věci, tak jak jsou.

0/0
9.3.2012 14:45

JeFFik

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

já nesnáším blbý plky, nějaké krabice na kolech, ty jsou mi naprosto volný, na rozdíl od tebe.

Jasně, ten můj kamarád má najeto jen asi 500kkm a několik let učil v autoškole, ale asi to neumí se spojkou. ;-D

0/0
9.3.2012 14:57

Patolog

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

To je rukama.

0/0
10.3.2012 20:34

mogul666

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Moje žena měla 206 a pořád nějakej problém! Vždy něco s elektroinstalací! Pořád jí to někde nechávalo! A že modelovej rok 2003 reznul jak o závod nemusím ani připomínat! U mě je jednoznačně Peugeot velkej propadák! Rv;-)

0/0
12.3.2012 9:30

václav xxl

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

to bude asi tím, že tam je německá elektroinstalace siemens,úplně  stejná, jakou máš v embéčku 1,2 htp.

0/0
12.3.2012 10:32

václav xxl

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

peugeot má od roku 1998 všechny auta v pozinku a nikdy jsem neviděl 205 zrezlou, to je zaseblábol ve stylu  jedna pani povídala.  Tímhle si mindráky z mizerný škodovky nevyléčíš.

0/0
12.3.2012 10:36

mogul666

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Nemám škodovku! Ale mám Citroena Xsaru z roku 1998 a o spolehlivosti francouzkejch aut bych mohl napsat knížku! A jestli si myslíš, že pozink nemůže zreznout, tak ti mohu ukázat třeba práh u svého francouze! možná budeš překvapen! 8-o

0/0
12.3.2012 12:05

václav xxl

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

něvěřím ti ani písmenko , takových provokaterů někdy i placených jsou plné diskuze.

0/0
12.3.2012 23:10

mogul666

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Nejsem provokatér a už vůbec né placenej! Jen mám Francouze již 11 let a vím svoje! To auto jezdí den co den a má najeto přes 300000 km! Pravda na motor jsem nešáhl! Ale všude kolem něj se to už tak nepodařilo! Převodovka mizerná-jde špatně řadit,karosérie je měká a má snahu se kroutit a že to vrže všude kam se podívám už nějak neřeším! Nedávno jsem byl projet novou C3 a stejnej problém! Špatně jde řadit i u nového vozu! Zrovna si říkám, proč frantíci neokopčej převodovku někde u VW aby to už šlo! To je můj názor..R^ Ještě můžu juknout do servisní knížky a napsat co v kolika km jsem dával vše nové! Bylo toho opravdu dost! Rv

0/0
13.3.2012 12:15

václav xxl

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

opět jsi mě nepřesvědčil, nevěřím ti ani slovo to jsou všechno stále opakované  plky z internetových diskuzí

0/0
14.3.2012 0:22

mogul666

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Ale jo! Dávám Ti za pravdu, že jak Citroen,Peugeot není vůbec špatná volba! Říká se, že když sedneš do Francouze už nechceš jiné auto! Něco na tom bude! :-) Pohodlné sedačky a plavná jízda je super! R^ Ale musí to být dobrá koupě! Nejlépe nové! A né od nějakého lopežníka mechanika sešito horkou jehlou!! Beru zpět! ;-)

0/0
14.3.2012 21:16

MateoCZ

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

U Peugeotu bych se nebál, mamka má 7 let 206 v automatu a jediné s čím jezdí do servisu je pravidelná údržba, výměna kol a občas vyklepat blatníky ;-) Pokud se za tu dobu kvalita u Peugeotu nezhoršila, není důvod nejít do 208 :-)

0/0
9.3.2012 17:19

tomtop

Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

díky za reakci ;-)

0/0
9.3.2012 17:33

petrolhead

Zeštíhlování

Zeštíhlování je dost důležité, vždyť co se ubere na váze se přidá na výkonu. Vzpomínám na jízdu Citroenem Saxo (1005kg) v kterém 1.6ka 87kW stačila na 0-100 za 8.7 a maximálku přes 200, všechno při spotřebě nějakých 7L. Navíc s tím jak EU mrzačí motory už pořádnou atmosféru přes dva litry nepořídíte.

0/0
9.3.2012 9:39

JavorMagor

Re: Zeštíhlování

jasny , je to novy EU trend, mensi lidska prava, mensi vyplaty, mensi auta, mensi rakve, kdyz se v nich vybourate.... jedine co se neustale zvetsuje jsou dane, ceny energii a pravomoci statu.

0/0
9.3.2012 11:13

intago

chyba v článku

to přece není mini do města jak píší. To je přece kategorie malých vozidel! Prostě čtyřmetrovka!

0/0
9.3.2012 9:39

petrolhead

Re: chyba v článku

No nevím, pokud tomu rozměrově utáhli kohoutek tak bych tomu spíš říkal prostorné mini než přecpané malé auto :-)

0/0
9.3.2012 9:41

intago

Re: chyba v článku

délka 396 cm je jasně jiná kategorie než mini. Zúžilo se jen o centák! Copak je Clio či Valibuk Fabka mini do městského provozu?

0/0
9.3.2012 9:53

intago

Re: chyba v článku

nový Yaris je velké mini a je o 75mm kratší a 35mm užší, Takže je to jasné, 208ka není mini

0/0
9.3.2012 10:03

intago

Re: chyba v článku

samotný výrobce o mini vůbec nemluví, má kategorii Malé a městské vozy, kde je 107ka i 208ka. Zvláštní myšlení, takhle spojit dvě kategorie:-/

0/0
9.3.2012 10:10

petrolhead

Re: chyba v článku

Fabka je rozměrově tragická, kromě kufru. Clio je výborný auto skoro ve všech ohledech. Jestli bude 208 alespoň na jeho úrovni tak dobře..

+1/0
9.3.2012 10:08

letadlo26

Pěkné

3-dvéřová verze se mi líbí více.

0/0
9.3.2012 9:24

eat da poo poo

A není to spíš

"štramáček"? ;-)

0/0
9.3.2012 9:15

JavorMagor

Re: A není to spíš

Mas na mysli neco ve smyslu

hey u fag, ur strammer is hangin out ur pants 

??;-D

0/0
9.3.2012 10:58

ztrewq

nuž, o kúre

som čítal pred dvomi mesiacmi, ale neviem si predstaviť spotrebu toho "malého" motora. s podobným vozítkom (w353w) som sa dostal v bežnej premávke na 7.5 litra a to som nemal nohu ľahkú ako pierko, kŕmil som ho "suprom" (1980-90).

0/0
9.3.2012 9:06

KarelV

A bude si na to holka moct položit i kabelku?

Nezůstane po ní na kapotě důlek? ...  ;-D

0/0
9.3.2012 8:58

poloprajz

a

právě krabice

0/0
9.3.2012 8:45

zVysociny

at tomu daji jakoukoliv podobu

... tak to je kram stejne jako ostatni auta z FR.

0/0
9.3.2012 8:44

václav xxl

Re: at tomu daji jakoukoliv podobu

Můžu se prosím zeptat, jaký že to máš komplex, nebo snad vlastníš to nejlepší auto v galaxii šchade chrochtávia 1,9 tdi.To by pak celý komplex vysvětlovalo.

+3/0
9.3.2012 9:14

petrolhead

Re: at tomu daji jakoukoliv podobu

Vzhledem k nastalému tichu to tipuji na přesný zásah přímo ho váhy vzduchu ;-D

+1/0
9.3.2012 9:42

JavorMagor

Re: at tomu daji jakoukoliv podobu

mala technicka, vahu vzduchu maji pouze benziny, nikoliv diesely....

jinak souhlas s nadpisem, je to hnuj...

0/0
9.3.2012 11:10

petrolhead

Re: at tomu daji jakoukoliv podobu

Radši velká technická. Diesely ji samozřejmě mají. Konkrétně 1.9 tdi dost poruchovou

0/0
9.3.2012 11:29

JavorMagor

Re: at tomu daji jakoukoliv podobu

no to je presne to, v cem se neshodnem, HFM sonda sice poruchova byt muze, ale ta echt "vaha vzduchu" v pravem slova vyznamu je neco kapku jineho... kdo nekdy rozebiral prehistoricke analogove strikacky, treba K-Jetronic ze 70tych let a mel sanci pozorovat ten velky pohyblivy talir merici podtlak v sani,  nemuze mit  pochyby o tom, co to "vaha vzduchu" vlastne byla.

0/0
9.3.2012 11:56

zVysociny

Re: at tomu daji jakoukoliv podobu

ze by se potrefena husa? tvym problemum nerozumim, protoze se tady zadny skodovky neprodavaji a ja se nic nesnazim porovnavat. akorat vim, ze auta z francie jsou kramy... ty tady taky neprodavaji, protoze by to nikdo nekoupil

0/0
9.3.2012 11:12

václav xxl

Re: at tomu daji jakoukoliv podobu

Taky proto je firma PSA druhým největším výrobcem v evropě, kdyby češi nebyly zmanipulované  stádo, jako jsi ty, tak by PSA  měla větší odbyty.

+1/0
9.3.2012 13:01

disto

Re: at tomu daji jakoukoliv podobu

Jasně, na vysočině neprodávají nic;-) No a jestli bydlíš někde mimo, tak to máš prosím zdělit:-/

0/0
9.3.2012 13:31

poloprajz

dle

mého názoru neosobní umělina

+1/0
9.3.2012 8:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.