Diskuze

Malá velká ženevská premiéra: Peugeot 208 je po velké dietě štramák

Po obézním Peugeotu 207 přichází jeho nástupce s minimem nadváhy. Nový Peugeot 208 je dokonce menší, přitom ale prostornější. Navíc je to od pohledu větší štramák.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mogul666

12. 3. 2012 9:33
To je děs

Co ta šílená přístrojovka 8-o No třikrát fuj!!

0 0
možnosti
KV

KarelV

10. 3. 2012 7:49
Všechno je jen MARNOST

auto se stává pomalu ale jistě zbytečným produktem, který vám přináší jen zlobení... PHM zdražují a zdražují a jsou tak pro mnoho lidí čím dál hůře dostupné ... a když už vlastníte vůz, abyste se furt o svého miláčka strachoval... protože je čím dál víc sigrů kolem nás, kteří vám ho chtějí šlohnout, anebo aspoň poškodit.. :-/

0 0
možnosti
DO

DIVIX

9. 3. 2012 21:03
Pekné vozítko.

Konečne žiadne experimenty. Naozaj sa i páči. Bude to tvrdý konkurent vo svojeje triede.

0 0
možnosti
TV

tomtop

9. 3. 2012 12:20
hezký je... ale co spolehlivost ?

moc těm francouzům nevěřím...

0 0
možnosti
VX

václav xxl

9. 3. 2012 12:58
Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Francouzům nevěří ten, kdo žije z blábolů na diskuzi jedna paní povídala. Od dob co jsem po 15 letch ježdění ve výtvorech od VW přešel k Citroenu, tak jsem poznal ten užasný rozdíl .U mých 5 passátů za tu dobu se pořád něco řešilo a dnes tvrdím, že nic tak poruchovýho jak folcvágny jsem nezažil, dokonce jsem měl již známe u odtahovky, aby mě to tolik nestálo. Domníval jsem  se, že jsem měl smůlu na kusy ale byla to smůla na výrobce. Sousedi škodovkáři taky pořád něco řeší a do běžné údržby se pak započítáva prasklá hlava u motoru, nová převodovka, věčné problémy s elektroinstalací. Na to jak to jsou užasně jednoduchá obyčejná auta, tak ta poruchovost je veliká.

A  najednou ten hrozně poruchový Francouz( třetí auto celkem na nich najeto 340000) jezdí bez závad je v něm úplně jiný svezení, než prkených žebřiňácích od VW, je v něm ticho a útulno . Nikdy bych již německý auto nechtěl a většina lidí to pozná teprve po odchodu od marketingově vyhnaných automobilek, jako je celý koncern VW.

5 0
možnosti
DR

petrolhead

9. 3. 2012 9:39
Zeštíhlování

Zeštíhlování je dost důležité, vždyť co se ubere na váze se přidá na výkonu. Vzpomínám na jízdu Citroenem Saxo (1005kg) v kterém 1.6ka 87kW stačila na 0-100 za 8.7 a maximálku přes 200, všechno při spotřebě nějakých 7L. Navíc s tím jak EU mrzačí motory už pořádnou atmosféru přes dva litry nepořídíte.

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

9. 3. 2012 11:13
Re: Zeštíhlování

jasny , je to novy EU trend, mensi lidska prava, mensi vyplaty, mensi auta, mensi rakve, kdyz se v nich vybourate.... jedine co se neustale zvetsuje jsou dane, ceny energii a pravomoci statu.

0 0
možnosti
I

intago

9. 3. 2012 9:39
chyba v článku

to přece není mini do města jak píší. To je přece kategorie malých vozidel! Prostě čtyřmetrovka!

0 0
možnosti
DR

petrolhead

9. 3. 2012 9:41
Re: chyba v článku

No nevím, pokud tomu rozměrově utáhli kohoutek tak bych tomu spíš říkal prostorné mini než přecpané malé auto :-)

0 0
možnosti
PS

letadlo26

9. 3. 2012 9:24
Pěkné

3-dvéřová verze se mi líbí více.

0 0
možnosti
EDPP

eat da poo poo

9. 3. 2012 9:15
A není to spíš

"štramáček"? ;-)

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

9. 3. 2012 10:58
Re: A není to spíš

Mas na mysli neco ve smyslu

hey u fag, ur strammer is hangin out ur pants 

??;-D

0 0
možnosti
MP

ztrewq

9. 3. 2012 9:06
nuž, o kúre

som čítal pred dvomi mesiacmi, ale neviem si predstaviť spotrebu toho "malého" motora. s podobným vozítkom (w353w) som sa dostal v bežnej premávke na 7.5 litra a to som nemal nohu ľahkú ako pierko, kŕmil som ho "suprom" (1980-90).

0 0
možnosti
KV

KarelV

9. 3. 2012 8:58
A bude si na to holka moct položit i kabelku?

Nezůstane po ní na kapotě důlek? ...  ;-D

0 0
možnosti