Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legenda bez střechy: Volkswagen připravil 210koňový Golf GTI Cabriolet

Ženevský autosalon si Volkswagen vybral pro premiéru Golfu GTI Cabriolet. Přesně rok po premiéře nové generace otevřeného golfu nabídne německá klasika sportovní jízdu s větrem ve vlasech. Škoda jen, že i tato novinka je tradičně golfově obyčejná. Trošku šmrncu navíc by neškodilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I Shot the Devil

kola alá alfa nejsou pěkné...

0/0
12.3.2012 16:57

Darth.V

Re: kola alá alfa nejsou pěkné...

.. přesně tak . .ty kola jsou děsný

0/0
12.3.2012 18:21

Wozzi

tak to jsem čekal trochu víc.

+1/0
12.3.2012 13:07

Inkvizitor Johny

ošklivka

To auto je prostě ošklivé. To musel designér být furt v lihu. Nebo si to nejde vysvětlit. Jak tohle chtěj zaparkovat vedle třeba Mazdy X5?

0/0
12.3.2012 11:15

radaumacher

Re: ošklivka

Myslím, že celkem v pohodě, protože kříženec Mazdy a X5ky musí být skutečně ohavné stvoření.

+1/0
12.3.2012 11:25

mogul666

Re: ošklivka

Bledá závist-co dodat!!

0/0
12.3.2012 11:47

radaumacher

Re: ošklivka

Podle mne je MX5 skvělé auto, ale srovnání s Golfem je prostě vedle. Rozhodně ale nikomu jeho vůz nezávidím.:-)

0/0
12.3.2012 12:01

Inkvizitor Johny

Re: ošklivka

Právě srovnání s MX5 je na místě. Je to stejná cílovka. A MX je prostě nejprodávanější babskej kabrioletek.

0/0
12.3.2012 12:30

Inkvizitor Johny

Re: ošklivka

;-D No ona to měla být MX5. Holt to pondělní ráno mně nedělá dobře;-)

0/0
12.3.2012 11:53

JavorMagor

Re: ošklivka

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
12.3.2012 14:32

TYGR.NET

Tak tohle je hodně špatné, aneb jak zabít legendu!

0/0
12.3.2012 10:59

zbiro

Re: Tak tohle je hodně špatné, aneb jak zabít legendu!

jakou legendu? Fábie je zdejší legenda, Golfů je víc v podobných článcích než na cestách. ;-D

0/0
12.3.2012 16:59

wedgee

...

Tak třeba mně se moc líbí...ale nejhezčí stejně byl golf I a golf IV.

0/0
12.3.2012 8:57

JavorMagor

Re: ...

za ty penize docela spatonka... tech 210 koni neni preklep ? tolik mivaly sportacky tak v 90tych letech.. v dnesni dobe kdy ma Audi TT  340 konu a stoji kolem mega... nebrat.

0/0
12.3.2012 10:38

radaumacher

Re: ...

Zkuste si koupit za tyhle peníze Audi TT RS v kabroletu.;-D Vážně, jak parametricky, tak finančně srovnáváte nesrovnatelné. To je stejné jako říct, že Subaru WRX Sti je k ničemu, když je tu přece Aventador.

0/0
12.3.2012 11:26

JavorMagor

Re: ...

no zrovna v Ostrave pred Hellerem jedno bile TTcko RS za 999 999 stoji. Golfu proti TT sice mozna chybi strecha, ale taky 130 koni. Tohle v mych ocich ta platena strecha rozhodne nevytrhne.... za tuhle cenu a takovy chcipak ... to je k smichu, nebo spis k placi.

0/0
12.3.2012 13:21

Kulhánková, dcera

Re: ...

No vidíš, a přitom je ve skutečnosti důležitá ta absence střechy. Šaškování s výkonem je pro děcka.

0/0
12.3.2012 15:21

JavorMagor

Re: ...

no, az ti tu strechu trhne nejaky bezdak aby ti vypacil radio a az te na dalnici vypraska smrdute letite Tdi, tak za mnou brecet nechod ;-)

Auto za tuhle cenu tvarici se jako sportak bez motoru ... to je jednoznacny provar

0/0
13.3.2012 12:42

duch zavražděného iuose

hmm

další leklá spermie z produkce VW, prostě nuda

+1/0
12.3.2012 8:41

zrušený3x

Proboha

když už se naučí dělat auta?

0/0
12.3.2012 8:39

radaumacher

Re: Proboha

Zjevně je dělat umí, když se pomalu protlačují na pozici světové jedničky a prodávají na všech stabilně a silně obydlených kontinentech.

0/0
12.3.2012 9:56

BOP B 3AKOHE

Re: Proboha

Především je umí prodávat ;-)

0/0
12.3.2012 10:16

Výron inteligence

Proč do toho nedávaj TDíčka? Je to volkswagen, ne?

:-/Rv

0/0
12.3.2012 7:58

katano

Golf GTI

divný POKUS o auto:-P

+2/0
12.3.2012 0:10

radaumacher

Re: Golf GTI

Alespoň má naději se vyrábět.

0/0
12.3.2012 9:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.