Diskuze
Autofotka fantoma Ženevy: Tajemná bugatka zmizela hned druhý den
Děkujeme za pochopení.
jsemtojá
Bugatka jak poleno
je vidět i zpod plachty, že je to audina, už ten znak je nepřehlídnutelný, natož když byla údajně vidět přední maska, se dá A8 poznat...
gall4
redaktoři, názvy vlastních jmen...
Úroveň čestiny opravdu žalostná, mám pocit, že dokonce stále klesající...Jednou Bugatti s velkým B, podruhý s malým b. Pak zase Audi s velkým A, v další větě s malým a. Galibier a Veyron tvrdošíjně vždycky s malými písmeny...ach ta lupa
FastDriver
Všechny tyto pokusy
o ctyrdverove "kupé" jsou hnus, ať jde o Porsche nebo Astona a nic jiného nebude ani Bugatti. Prostě Quattroporte je jen jedno.
nosalis
Re: Všechny tyto pokusy
a viidte.. mne se treba Quattroporte vubec nelibi a radeji bych treba tu Panameru, Astona a nebo i klidne Mercedes CLS .. tisic lidi tisic chuti ;)
kokoi
Třeba mně
je naprosto šumák, co tam stálo, proč to tam stálo a proč už to tam není
lukasinko
Audi A8
Podla profilu to bude Audi A8, štvordverové Bugatti (Galibier) má iný profil, aj vpredu aj vzadu.
No aj tak je to celé PR, a musím zhodnotiť že asi úspešné. Takouto drobnosťou rozvíriť vodu...
Nomad
Dobry bullshit
hlavne, ze jim to novinari sezrali a udelali presne to, co automobilk chtela.
kysela rybicka
Náhoda? Ani náhodou.
Historka o Audi, které drží místo moc dobrá není. Vy si myslíte, že Bugatti a VW nemá týmy lidí z marketingu a PR, kterým nedojde, že se čtyřdveřové auto pod plachtou na stánku Bugatti bude takhle řešit? Věděli to dobře, a proto ho tam dali. Ať už to bylo cokoliv. Je to dobré PR, které má za cíl jediné - přiživit diskuse a zájem o novém autě Bugatti v motoristickém světě a mezi případnými zákazníky. A podle všeho se jim to povedlo. Jezdím na autosalony pracovně už dost dlouho a nějak si nevzpomínám, že by někdy například na stánku Audi před slavnostní premiérou stálo třeba VW, protože potřebují "držet místo". Ale něco holt říct museli...
flames828
Re: Náhoda? Ani náhodou.
To je jedno, jestli tam bylo Audi, Škoda nebo Avia, PR furt stejné a očividně funguje.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...