- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak tak koukám, tak tady většina lidí módně kritizuje vývoj směrem k elektroautum, tak teda vymyslete něco lepšího... myslím, že je to nejlepší cesta, pokud nechceme spalovací motory, kombinace 2, 3 a víc motorů postrádá podstatu a ekologické taky není vyrábět více komponent po celém světě, takže jedině elektroauta jsou trend, obrovská výhoda je, že např. oproti vodíkovým je lze dobíjet všude, vodík je problém vyrobit (opět pomocí elektřiny), převážet a pak v autech použít na výrobu elektřiny- moc nemá význam, elektřinu lze vyrábět čistě v jaderných elektrárnách (v Evropě moc zemětřesení ani tsunami nejsou), rozhodně bych neutíkal od elektroaut kvůli jejich dojezdu - před pár lety kdy začala seriová výroba a prodej, měly dvoumístný tesly dojezd sotva 200km, dnešní 7-místný sedan tesly má skoro 500km, a to jsme teprv na počátku, to bysme spalovací motory taky musely odstavit před 125lety...
Ihned objednávám po třech kusech, z každého modelu
Jóóó ona je to Švolcwágen Ruším objednávku
mnuzes si koupit soukromou nabijeci stanici a tam si tu energii pomalu cely den ukladat do velkokapacitni stanicni baterie
:::::::::::: Renault maxi ZOE stojí v Německu od 15.000,- €uro při dotaci zemské vlády, až po 20.000,- €uro bez dotace.
Je to prodloužená verze maxi a baterii nedobíjíte ale po 200 km vymněníte. Nájem dobitých baterií je za paušál v Norimberku za 48,- €uro / měsíc.
Dojezd je max. 200 km.
PS : Roomster a Superb nemá bohužel potencionál, Kango ZOE překonat.
Potencial maji v mnohem srovnatelny, napriklad sila vybuchu baterie bude u obou obdobna.
Proč se o tom stále taktně mlčí?
Nemáš doma kalkulačku? 5 Kč (případně 3 Kč ve slabém provozu) za 1 kWh. Domácí nabíjení možné je, čili rychlonabíječky nemůžou mít 2násobnou cenu, alespoň ne dlouhodobě.
Príde k tebe známy na elektromobile zo vzdialenosti 50 km. "Hoď mi to do elektriny aby som sa mohol vrátiť"
To budú zaručene vítaní hostia...
V domácí garáži mám pro tyto účely samozřejmě elektroměr na 400V zásuvce, takže snad není problém, aby host za odběr zaplatil, případně vás pozval na oplátku na kafe zase on.
Někdo tu psal, že první mobily 601 nabídly něco, co v té době bylo jinak téměř nedostupné, telefonování mimo pevnou linku a že i za cenu všech těch nevýhod to byl značný krok kupředu, ke komfortu a novým možnostem.
Podle mě to v té době to nic nového závratného nenabídlo, protože jste stejně druhému účastníkovi většinou museli volat na pevnou linku a k tomu plně postačovala sít tel. automatů, které byly na každém rohu. Z lesa jste se kvůli chybějícímu signálu nedovolali a pokud někdo potřeboval echo, že má zavolat, tak mu naprosto postačoval pager a tel. budka na každém rohu.
První mobily taky měly tragické baterie, že je telefonujícímu obvykle nosil bodygard. Kromě toho bylo nutné vybudovat síť, kterou v té době sakra dotoval SPT telecom, protože si to na sebe nevydělalo.
Baterie od dob 601ček udělaly pokrok. Pro mobily jo. Celoroční běžný provoz elektromobilu ale zůstane nevýhodný. Baterie totiž při mrazu rapidně ztrácejí kapacitu (množství uchovávané elektrické energie). Mobil můžeš mít v kapsičce košile, a tím jeho baterii před mrazem ochránit. Elektromobily by musely mít extrémně nadsazené kapacity baterií, aby se daly rozumně používat. Při zrychlení nabíjení by šlo kapacity snížit. Kdo ale bude po pár desítkách km jezdit pořád nabíjet?
Mísní zastánci pokroku a nových technologií by si měli uvědomit, že elektromobil po světě jezdil už před automobilem se spalovacím motorem.
...je to mnohem dražší, na jedno nabití to zvládne mnohem kratší vzdálenost (a to ještě jeden nesmí topit, svítit, nebo poslouchat rádio, protože jinak si tu baterku vymlátí ještě o hodně dřív..) nabíjení trvá sto let (když to chci nabít rychlejc musím na speciální místo, kde mi tu baterku natlučou zhruba za hodinu) Samotná baterka vydrží asi 1500 - 2000 nabíjecích cyklů a je zároven nejdražší na celém autě... takže celkově suma sumárum totálně naprd předraženej nepraktickej nesmysl v běžném provozu skoro nepoužitelnej....
Asi tak jako veskere tyhle modni akologicke monstra nezavne hybrid... HYBRID je pouze predplatne usetreneho benzinu... aspon v cesku kde na nej nedostane nikdo zadny kredit od vlady na danich.... Za extra cenu hybridu nebo elektrickych automobilu se da koupit hoooodne benzinu (nebo dehtu)