Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První fotka nové Škody Rapid. Zatím je v maskování

Nová škodovka dorazí letos v létě. Prozatím je tajná její konečná podoba i jméno. Nový model, který se do ceníku Škody zařadí mezi fabii a octavii, stále ještě testuje v maskování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

surfer27

proste...

krabice na kolech...zany zazrak designu, nic inovativniho, desna nuda...Rv

0/0
19.3.2012 16:18

H75

Maskování

To maskování je skvělá obchodní strategie. Mají to promyšlené, ale proč ne :-). Ale tedy - ta zpětná zrcátka jsou otřesná. Schválně se na ně na fotu podívejte. A to se mně koncept velice líbil. Rv

0/0
16.3.2012 18:49

pond007.

Zadek

Pokud jsem se dobře díval a linie, které vystupují pod plátnem odpovídají skutečnosti, mohlo by to mít celkem pěkný zadek, který částečně bude evokovat klesající záď starých rapidů.

Ovšem přední maska bude nejspíše poměrně nudná, jak už naznačil Seat... Škoda, ne vždy je nutné dělat čest svému vlastnímu jménu.

Jinak by hoši v Mladé Boleslavi měli upnout zrak ke korejským luhům a hájům, protože se jim tam, zdá se, prohání poměrně ostrá konkurence, která nabízí sedmiletou záruku, aktuálně atraktivnější design a velmi dobré užitné vlastnosti včetně pěkně zpracovaného interiéru...

0/0
16.3.2012 14:40

pavelthelong

Re: Zadek

vzhledem k tomu ze v testu poruchovosti ADAC za 2010 patril Hyundai i30 do te nejhorsi skupiny, pak se asi 5- leta zaruka opravdu vyplati.

0/0
16.3.2012 18:40

humanitární bombardér revival

třeba to není maskování

ale jen je v tomhle pytli prostě hezčí :-):-);-)

0/0
16.3.2012 13:46

Honza Pálený

To bude zas Scheiße

+6/0
16.3.2012 0:26

Zákon o dodávkách teplé vody

Re: To bude zas Scheiße

DAS Scheiße !

0/0
16.3.2012 13:00

rebbe

Re: To bude zas Scheiße

wenn, dann nur die Scheiße... bitte, dajč lérnen!VEUV

0/0
26.3.2012 23:09

kimic

Škoda Rapid

Škoda Rapid měla ve své době oproti ostatním modelům Škodovky silnější motor, kupé provedení a sportovnější vzhled.

Nemám nic proti škodě, jízdní vlastnosti má oktávka dobré a cena vychází také fajn.

To co se snaží prodat pod retro jménem je ale ostuda. Kdyby to aspoň mělo trochu toho ducha rapidu, tohle je okopírovaná brambora z x dalších modelů bez špetky invence nebo odlišnosti, jen další nákupní košík s XY obměnami aka Śkoda SeatVWOctavia IV.. Jen si tím udělali u domácích zákazníků ostudu, mohli mít úspěch sportovnější variantou v kupé podobnou Rapidu, takhle akorát spálili jméno na které pro tuhle bramboru nikoho navíc nenalákají, to bude zas jen o ceně/výkon/pohodlí.

To už nemají dostatek invence aby alespoň vymysleli nové jméno?

Určitě by našli spoustu zákazníků, co by uvítali opravdový Rapid, Rko apod v novém kabátu.

0/0
16.3.2012 0:10

fsp1111

Re: Škoda Rapid

Rapid se snad ani nevyvážel, takže je zbytečné zabývat se symbolikou jména. Škoda nemá takové jméno, aby si mohla dovolit vyrábět sportovní auto. Nikdo by ho za odpovídající cenu nekupoval. Tady se ale snad počítá i s verzí coupé, takže si třeba chtějí oťukat poptávku. Uvidíme.

0/0
16.3.2012 0:48

humanitární bombardér revival

Re: Škoda Rapid

tak, ten koncept s rapiďáckou zádí byl hezkej, ale obávám se, že pokud z tohoto udělají coupé, tak se bude zakládat jen na zrušení dvou zadních dveří ;-) kdo by si to velice kupoval jen kvůli tomu

0/0
16.3.2012 2:10

pavelthelong

Re: Škoda Rapid

mozna, ze Vas prekvapi, ze prvni Skoda Rapid vyjela v r. 1935 http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Rapid_%281935%29 Ten Rapid z 80. let jenom pouzil uz jednou pouzite jmeno

0/0
16.3.2012 10:14

LiborAxel

Mno

sekačka se slevou.Octavie,a spol-za ty prachy?Raději Hyunday a sedm let záruky.

+1/0
15.3.2012 23:52

faktaR

dnes večer na dálnici D1

pokud jsem se pořádně podíval, tak jsem červeného Rapida dnes kolem půl deváté večer předjížděl na D1 ve směru od Kroměříže na Brno, bez maskování s F-kovou značkou a jel s ním doprovod v červené Fábii opět s F značkou ... takže žádná novinka v rámci ČR. A pokud by novináři chtěli pěknou fotku bez maskování - dávám jim inspiraci : co si takhle stoupnout na most přes Jizeru při výjezdu z Česany v MB - to těch fotek budete mít plný foťák :-)

0/0
15.3.2012 23:35

Jakub777

vzdyt uz tu vec davno prodavaji

Rekl bych ze tohle by investigativni novinari mohli zvladnout:

http://www.skoda-auto.co.in/IND/model/Rapid/look/Pages/look.aspx

misto behani s fotoaparatem staci hezky doma v pohodli za zlomek ceny premyslet.....

0/0
15.3.2012 23:07

Caderom

Re: vzdyt uz tu vec davno prodavaji

Jenomže odkazovaný Rapid nemá české novináře co zajímat, protože u nás jezdit nebude (resp. jejich počet v jeden okamžik na českém území bude spočitatelný na prstech jedné ruky). Indický Rapid je současný převlečený VW Polo sedan (v Indii VW Vento). Evropský Rapid bude něco jiného, stejný segment, ale zřejmě modernější a vybavenější.

0/0
15.3.2012 23:32

stagger

no ale je to v podstatě úspěch

dovedete si představit jak se řekněme v 70 letech předháněli v nějakém italském či jiném motoristickým časopise aby zveřejnili foto nové škody 105 :-/

0/0
15.3.2012 22:52

cassul

Re: no ale je to v podstatě úspěch

A že by sedmnáct policejních sborů ve Velké Británi mělo škodovky jako standardní služební vozy...

0/0
15.3.2012 23:02

fsp1111

Re: no ale je to v podstatě úspěch

Škoda je v UK tradičně populární ;-D

0/0
15.3.2012 23:21

stagger

Re: no ale je to v podstatě úspěch

;-D jj  prý když chceš zdvojnásobit cenu ojeté 2 roky staré škodovky natankuj jí plnou nádrž

+1/0
16.3.2012 4:14

rebbe

Re: no ale je to v podstatě úspěch

Kdes to viděl? Třeba Yeti se prodává jako roční vůz se slevou 20%, u dovozců z EU jej dostaneš s 20% slevou nový. Kupodivu, Škodovky jsou na západě držáky, i s muzeálními PD- motory. Nové CR ovšem jdou jako horké housky, čekací doba kolem 4 měsíců. Proto ty vysoké ceny ojetin.

Zmíněné tankování by mohlo být užitečné třeba u Frantíků- Renault, Pažout, Citrón.VEUV

0/0
26.3.2012 23:15

vaclavzeman

Nejlepší v místní diskusi...

je národní hrdost většiny Čechů.Až na to že je to Volkswagen jak vyšitej a s českou značkou to má pramálo společnýho.

+2/0
15.3.2012 22:05

cassul

Re: Nejlepší v místní diskusi...

To je fakt. Ale děla se to u nás, počítá se to do českého exportu a trochu daní tady taky zbude. A to všechno je víc, než většina kdysi slavných značek ve socialistickém bloku...

0/0
15.3.2012 22:10

sedlak ve svete

Re: Nejlepší v místní diskusi...

Mam dojem, ze rumuni si na noveho majitele dacie taky nestezuji. :-)

+1/0
16.3.2012 9:19

Pruit Igoe III.

Re: Nejlepší v místní diskusi...

To je jen špatné pochopení situace. Ve skutečnosti Volkswagen je škodovka jak vyšitá R^R^

0/0
15.3.2012 22:25

rebbe

Re: Nejlepší v místní diskusi...

Ve Strakonicích se třeba dělaly převodovky do různých malých VW. V Evropě už není rozdíl, Češi nepochybně hodně přispěli k úspěchu VW.VEUV

0/0
26.3.2012 23:18

fsp1111

Re: Nejlepší v místní diskusi...

Mysli šířeji. V koncernu se používají koncernové díly, které vznikají napříč zeměmi. Přeloženo, do VW se montují i díly, které mají původ v MB

0/0
16.3.2012 0:56

Landšturmák

Co furt maj s tim maskovanim novejch modelu

jakodyby prave ten jejich model byl neco tak strasne jedinecnyho, dulezityho, tajnyho, stejne to pak bude jen nakej dalsi krap, co uz jich vsude jezdi miliony.

+5/0
15.3.2012 21:48

Pruit Igoe III.

Re: Co furt maj s tim maskovanim novejch modelu

Tak bylo by od automobilek trochu hloupý, kdyby si nechaly nový model okoukat ještě předtím, než ho vůbec začnou prodávat ;-)

0/0
15.3.2012 22:02

cassul

Re: Co furt maj s tim maskovanim novejch modelu

No jasně, to bude na slavnostním odhalení přinejmenším stejný šok, jako když stáhli prostěradla z citygo :-)

+4/0
15.3.2012 22:05

sedlak ve svete

Re: Co furt maj s tim maskovanim novejch modelu

Pokud chces aby prostacci projevili zajem, musis se tvarit tajemne. Nemaskovane auto by nikoho nezajimalo. Novinari by udelali jeden clanek a tim by to zhaslo. Takhle je to duvod k debatam a kazdy si podvedome bude pamatovat, ze prijde novy model. Jednoduchy tah.

Hodne z nas zde ceka vice technickych informaci a tak projede i diskuzni prispevky ve snaze neco se dovedet. Bohuzel kvalitni informace nikde. Jde o klasicke PR.

0/0
16.3.2012 9:25

MUDr. Cvach Csc

...

A kolik ta kára bude stát??? 8-o

0/0
15.3.2012 21:46

Datel 15

Re: ...

Na to stejně nemáš ;-D

0/0
15.3.2012 21:54

Pruit Igoe III.

Re: ...

A koho to zajímá?

+1/0
15.3.2012 22:03

velky bratr

Dalsi kulate auto, tedy nic, co by stalo za pozornost

Vsechan desni auta jsou stejna, navic ta od VW jsou tak neuveritelne tvrda, ze to lze prirovnat k zebrinaku. Pred dvaceti lety byla era, kdyz se kazda automobilka snazila delat auta po svem, delat je jinak konstrukcne i designove, dnes mame vlastne tri auta, ktera se v drobnych modifikacich prodavaji pod stovkami jmen za velmi ruznorode ceny.

+2/0
15.3.2012 21:44

lol

Re: Dalsi kulate auto, tedy nic, co by stalo za pozornost

Jo, automobilový design zemřel tak v roce 1995.

To ještě byly auta, co vypadaly jako auta, a auta, co vypadaly jako auta a ještě k tomu dobře.

Dneska auta vypadají jako rádio od vietnamců. Čím dál bachratější cosi na stále větších kolech - já vím, normy, bezpečnost... ale je to zmar.

0/0
15.3.2012 21:55

cassul

Re: Dalsi kulate auto, tedy nic, co by stalo za pozornost

Ano, do počítače nalijou stejné zadání, stejnou cenu a stejné rozměry a vypadne jim stejný výsledek. A design se odehrává na tvaru reflektorů...

0/0
15.3.2012 22:00

cassul

Re: Dalsi kulate auto, tedy nic, co by stalo za pozornost

To ale dělají všude, nejen VW group. Peugeot a Mitsubishi, Fiat a Chrysler, Hyundai a Kia a já Nevím, kdo ještě. Šetří všichni...

0/0
15.3.2012 21:56

Pruit Igoe III.

Re: Dalsi kulate auto, tedy nic, co by stalo za pozornost

To je pravda, dneska jsou silnice jedno hnusný auto vedle druhýho. Design volíznutýho bonbonu Rv

0/0
15.3.2012 22:19

drsňák

Re: Dalsi kulate auto, tedy nic, co by stalo za pozornost

No, já ti nevím, každá generace mi připadne designově zajímavější než předchozí. A ta stará auta prostě jsou zastaralá a ne pěkná.

0/0
15.3.2012 22:31

fsp1111

Re: Dalsi kulate auto, tedy nic, co by stalo za pozornost

Jel si někdy v RangeROveru v offroad režimu? Po pěti minutách vyklepeš z kapes drobný, po deseti zuby R^

0/0
15.3.2012 23:23

cassul

buďte rádi za škodovku...

Ze všech ex socialistických automobilek jsou v nejlepším připadě montovny cizích značek, ve většině případů ale skomirají s beznadějně zastaralými modely, nebo už nejsou vůbec. Škoda funguje, expanduje do celého světa, sype nové typy, zvedá produkci. Buďme rádi ..

0/0
15.3.2012 21:24

lol

Re: buďte rádi za škodovku...

aka "Lepší než drátem do oka"

0/0
15.3.2012 21:25

lol

Re: buďte rádi za škodovku...

Občas sním o založení státního podniku, který by vyráběl elektroniku i auta, atd.

Na špičkové úrovni, s inovativními, ba pionýrskými řešeními, bezkonkurenčními vlastnostmi, designem...

Zkrátka výrobky, které pokud by člověk používal nebo jen viděl, a uviděl by na nich "Made in Czech Republic", hned by si řekl, co v tom státě musí žít za výjimečné lidi...

Zkrátka vybudovat renomé, jako měla třeba Škodovka, ČKD za první republiky...

Naneštěstí jsem pouze utopista...

0/0
15.3.2012 21:39

velky bratr

Re: buďte rádi za škodovku...

Nastesti. Statni podnik je v 99% pripadu dira na penize danovych poplatniku, v 0.99% argument pro statni zasahy do trhu v neprospech tech, kteri makaji na vlastni trko a snad 0.01% muze byt dobra. Ale to se nevyplati.

Statni firmy, ani firmy ve statnim oligopolu (jako mame treba v energetice ci telekomunikacich) proste nejsou efektivni, nefunguji a neustale si berou obcany jako rukojmi.

0/0
15.3.2012 21:47

sedlak ve svete

Re: buďte rádi za škodovku...

Zijes v bludu. Snazis se porovnavat socialisticky zpusob rizeni statniho podniku, ktery bohuzel v CR pretrvava a rizeni firmy. Klasicky existuji pravnicke osoby spoluvlastnene jinymi pravnickymi osobami a zde je vysledek na managementu dane firmy. Rozhodne zalozeni akciove spolecnosti v niz si stat ponecha majoritu a odmeny managementu jsou svazane s vysledky a neni to klasicka ceska trafika viz. CSA pro Tvrdika, tak muze spokojene fungovat. Mimochodem VW je toho dukazem.

0/0
16.3.2012 9:33

cassul

Re: buďte rádi za škodovku...

To už nedáš. Nedáš dohromady dost dobrých řemeslníků, dnešní vyučení už rukama dělat neumí, takže až vymřou ti dědci, co to dělají poctivě rukama už třicet let, zbude nám jen obsluha robotů a pár měničů náhradních dílů. Chlap, co vezme kus železa a vyrobí z něj nějaký výrobek, bude strašně vzácný a nikdo ho nezaplatí. Máme prototypovou dílnu a vidím to denně. Zlaté české ručičky už nenajdeš a bez nich se nic dělat nedá. A sériovou výrobu umí líp a hlavně levněji asiati. Končíme...

0/0
15.3.2012 21:52

Inkognito11

Re: buďte rádi za škodovku...

Lidi dělat ještě umí, nebojte. Jen musí mít motivaci. Vidím to sám - chlapi za ty peníze, které vydělávají, se snaží tu práci nějak ošulit. Ale jak je motivujete bokem, tak najednou vidíte, že to v nich ještě je. Ale za plat, za který si nekoupí ani to nejlevnější nové auto, tak za ten z nich dobré výsledky nedostanete.

A smutné je to, že potom se ti mladí, kteří přicházejí ze škol, nemají od koho učit, nemají šanci na předávání zkušeností a další rozvoj, to co zde bylo a fungovalo po staletí.

0/0
15.3.2012 22:15

cassul

Re: buďte rádi za škodovku...

Staří dělají perfektně a třeba dobrý zámečník si u nás vydělá velmi slušné prachy, opravdu hodně vysoko nad oficiální průměrnou mzdou v ČR. Ale kolik máme dat klukovi s výučním listem, co neumí absolutně nic, ani držet pilník? Já beru, že žádný učený z nebe nespadl, ale tihle kluci mají za sebou učení a měli by být schopní alespoň změřit díru a podle toho vybrat vrták. Nejsou. A my musíme plnit zakázky a nemůžeme vyčlenit zkušeného řemeslnika na plný úvazek, aby hlídal takového klučinu, aby si někde něco neuřízl... To už jsme taky mimochodem zažili ....

0/0
15.3.2012 22:43

Modrý a zelený blesk

Re: buďte rádi za škodovku...

Vrták se vybírá podle výkresu a ne podle změřené díry.

0/0
16.3.2012 10:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.