Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Hračka z Kolína má novou tvář: Citroën C1 je nejlevnější auto z Česka

Vyrábí se v Česku, je zábavný, a přesto si bude pravděpodobně těžko hledat své místo na tuzemském slunci. Navzdory tomu, že jeho základní verze vyjde na 164 900 Kč. Nejmenší citroën si s faceliftem na konec kariéry připravil několik menších úprav. "C1" je na trhu už sedmým rokem a je to znát.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cenzore_zdar

22. 3. 2012 8:49
auto do mesta je mytus

Podivejte se do Prahy, to je sama rezidencni zona a bude hur! Dalsi ctvrti se pridavaji. Za par let s tim autem nepujde zaparkovat jinde nez pred barakem. Tak k cemu auto do mesta?

0 0
možnosti

investor0007

22. 3. 2012 12:28
Re: auto do mesta je mytus

Tak se postaví nové parkovací domy z těch všelijakejch barabizen na Legerově apod :)

0 0
možnosti

LaHa1

21. 3. 2012 17:05
Všichni tady radíte,že na jezdění po Praze je to dobrý.

No ale,co když nejsem z Prahy??

0 0
možnosti

janduben

21. 3. 2012 19:47
Re: Všichni tady radíte,že na jezdění po Praze je to dobrý.

pak ti postaci karka tazena oslem

0 0
možnosti

JavorMagor

21. 3. 2012 14:55
bezpecnost x cilova skupina kupujicich

NCAP rika, ze tezsi a vyssi auta jsou pri vzajemne srazce zvyhodnena nad lehcimi a mensimi. Takze 5hvezdicekC1 rozhodne neni to same jako treba 5hvezdicek Eckoveho Mercedesu. To zaprve.

Zadruhe, jednoduchy podvozek na uzkych malych kolech, bez poradnych stabilizatoru a s krutnou prickou na zadni naprave misto multilinku na jizdnich vlastnostech neprida.

Zatreti, tragicky motor dimenzovany na pojizdeni po meste vam neumozni bezpecne predjet ani uniknout z potencialni krizove situace. Ve vyssich otackach (kterym se nevyhnete) navic roste spotreba.

Vsechny tyhle nevyhody vykupuje o neco malo nizsi porizovaci cena, na kterou budou slyset spise lide, kteri auto moc nepotrebuji a tim padem ani moc nepouzivaji a tim padem ani moc neumi ridit. Takze auto pro mlade, chude a nezkusene ridice. Vysledna kombinace mizerneho auta a mizerneho ridice je koktejl ktery primo vybizi k tomu, aby se stalo nestesti. Osobne bych do toho sve decko neposadil.

3 0
možnosti

PiPiiiiiK

21. 3. 2012 16:40
Re: bezpecnost x cilova skupina kupujicich

Jen dodám, že hlavním problémem NCAPu je ten, že automobilky dopředu znají všechny testy a mohou auto přizpůsobit tak, aby dopadlo co nejlépe. Jenže co když potom do dveřích nabourá automobil trochu jinak, tak je většina aut na šrot. Z mého pohledu mají potom větší štěstí ti ve větších a bytelnějších autech.

0 0
možnosti

dvakratzabanovanylajos

21. 3. 2012 14:09
dotaz

co vede lidi k tomu si koupit zrovna tohle? jel jsem v tom a jizdni komfort na urovni favorita. motor vevnitr huci a je to silene maly. jasne, malo to zere, ale za ty +- penize se da sehnat nejaka skladovka dospelejsiho auta, ktery bude asi bezpecnejsi, vetsi, komfortnejsi a bude zrat o litr vic. nerejpu, jen se ptam. byl sem fakt v soku, ze v roce 2012 se prodava auto s takovym jiznim komfortem.

0 0
možnosti

petrolhead

21. 3. 2012 14:14
Re: dotaz

Tak ono se to prodává hlavně na západě. Mě se na tom líbí solidní motor a překvapivý dostatek místa pro lidi (ne náklad). Ceny u ojetin jsou dost dobré - uvažoval jsem že to pořídím přítelkyni aby nemusela čekat na Karláku na tramvaj mezi feťákama. A třeba pro rozvoz balíčků, pizzy apod jsou kompaktní rozměry a litrová úspora taky výhoda.

0 0
možnosti

Petricek

21. 3. 2012 13:32
Doporučuji Citroen nebrat

Po půl roce C3 za 325 litrů nešla nastartovat. Odešlo čidlo termostatu, které bránilo nastartování vozu. Tento týden jsem se snažil pořešit problémové chování automobilu, kdy mám podezření na nekorektní chování systému ESP, když při zhoupnutí automobilu (má poměrně hodně měkký podvozek, takže se auto houpe jako na vodě) na nerovnostech při klasické přímé jízde pravděpodobně nečekaně přibržďuje kola. Pokud si to někdo dokáže představit, není o co stát. Třeba při 130km/h na D1 za Brnem jde posádce vyloženě o život. Řešil jsem to s aut. servisem. Nic nenormálního nenašli. Tlumiče OK, systém EPS a jeho čidla nemají jak zkontrolovat. Prosil jsem importéra o konzultaci, katastrofa. Pokud to importér čte, měl by se chytat za nos. Odpovědi jakoby tahali z klobouku a žádný telefonát, konzultace. To je hodně práce. Jejich záměrem je auta prodávat a dál se nestarat.

0 0
možnosti

petrolhead

21. 3. 2012 13:59
Re: Doporučuji Citroen nebrat

Tak ono odsuzovat na základě nějakého modelu nebo rovnou konkrétního auta celou značku je takový rozšířený "hospodský" nešvar. Některé značky mají povedených modelů víc, některé míň. V dnešní době kdy je většina součástek tvrdě standardizovaná se rozdíly mezi značkami smazávají ještě rychleji, klidně vám to ESP mohlo blbnout v passátu. A poslední věta je bohužel platná pro téměř všechny prodejce aut.

2 0
možnosti

undefined

21. 3. 2012 11:36
cilova skupina?

co treba studenti, co chteji male auto s levnym provozem? ve dvou vyjde cesta do skoly levneji nez vlakem a trva 1/3 casu

mam s nim najeto kolem 6k km a pri neagresivni jizde je velmi levne na provoz (necele 4litry na 100km)

navic crashtesty oproti ostatim autum stejne kategorii vychazi nejlepe (subjektivni dojem)

C1 je proste lehke uzivit (pojistka, spotreba) -- nekteri tady jsou zabavni svymi prispevky typu: to nema A, to nema B. to je jako kdyby nekdo, kdo si chce koupit horske kolo, prisel do diskuse ke kolobezce a zacal si honit tricko jak jsou ty kolobezky uplne na dukat

ano, take bych rad auto pro radost, ale ne kazdy ma ve 23 letech na porsche

7 0
možnosti

evelines

21. 3. 2012 11:44
Re: cilova skupina?

konečně rozumný příspěvek do diskuze. Předpokládám, že pro ty, kdo se potřebují chlubit svými (jistě úžasnými) Porshe a Mercedesy a lechtat tím svá ega, existují nějaké srazy fanoušků výše zmíněných vozů.

2 0
možnosti

petrolhead

21. 3. 2012 11:13
kdybych měl utratit 165 tisíc tak 10 přihodím a beru Clio

ne že by C1 byla špatná - motor je jeden z nejlepších tříválců, ale kdybych chtěl mermo mocí C1 nebo Aygo tak ho koupím s 25000 tkm za půlku

0 0
možnosti

intago

21. 3. 2012 11:40
Re: kdybych měl utratit 165 tisíc tak 10 přihodím a beru Clio

souhlas, navíc můžeš dost usmlouvat, jak se mi podařilo u http://www.freiberg.cz Ale Sandero je taky fajn, je levnější a projede těžkým terénem;-)

0 0
možnosti

evelines

21. 3. 2012 9:43
C1 je idealní druhé auto do rodiny

Jezdim s C1 denně už dva mesíce (mám verzi před face liftem, v té době se prodávala za 140 tisíc s plnou výbavou včetně klimatizace). Jako druhé auto do rodiny a na ježdění po Praze je to ideální vůz. Po dálnici s ním nejezdím a nemám to v plánu, na to máme velký rodinný vůz úplně jiných parametrů, se kterým se ovšem zase špatně parkuje ve městě a má tam samozřejmě výrazně vyšší spotřebu. Kufr má C1 opravdu malinký, ale nákup se tam zatím vždycky vešel. Uvnitř je auto skutečně překvapivě prostorné a vzhledem k tomu, že pokud někdo na zadních sedadlech sedí, tak to jsou děti cestou do školy, rozdhoně se tam pohodlně vejdou.

5 0
možnosti

Henri

21. 3. 2012 11:13
Re: C1 je idealní druhé auto do rodiny

Aspoň jeden rozumný človek, ktorý pochopil, na aký účel je dané auto stavané. Tí, ktorí sa na 2 autá do rodiny (jedno cestovné a jedno mestské na nákupy a premiestňovanie členov domácnosti do 20 km)  nezmôžu a môžu si zaobstarať iba jedno - samozrejme "rodinné",  to nepochopia.  Keď bude do pár mesiacov benzín za 2 €,  rozdiel medzi spotrebou 4,5L a 7,5L na 90% použiteľnosti premiestňovania sa  pochopia.

3 0
možnosti

salw123

21. 3. 2012 9:29
"Dlouhé řazení vám sice dovolí v pohodě vytáčet trojku k 80"

Tak já nevím, ale moje C jednička jede na dvojku 95 a na trojku 135.

Ale to by to autor asi musel zkusit a ne to odhadovat nejspíš jen podle obrázků :)

0 0
možnosti

File not found

21. 3. 2012 11:15
Re:

Na dvojku 95 a na trojku 135? Imho lol. Video or it didn't happen.

1 0
možnosti

_Xeon_

21. 3. 2012 8:48
??

Čehouny překvapí, jak velkorysý je kapesní citroën uvnitř... ;-D

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

21. 3. 2012 9:49
Re: ??

Foto 4 ;-D ... ne díky

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...