- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podivejte se do Prahy, to je sama rezidencni zona a bude hur! Dalsi ctvrti se pridavaji. Za par let s tim autem nepujde zaparkovat jinde nez pred barakem. Tak k cemu auto do mesta?
Tak se postaví nové parkovací domy z těch všelijakejch barabizen na Legerově apod :)
No ale,co když nejsem z Prahy??
pak ti postaci karka tazena oslem
NCAP rika, ze tezsi a vyssi auta jsou pri vzajemne srazce zvyhodnena nad lehcimi a mensimi. Takze 5hvezdicekC1 rozhodne neni to same jako treba 5hvezdicek Eckoveho Mercedesu. To zaprve.
Zadruhe, jednoduchy podvozek na uzkych malych kolech, bez poradnych stabilizatoru a s krutnou prickou na zadni naprave misto multilinku na jizdnich vlastnostech neprida.
Zatreti, tragicky motor dimenzovany na pojizdeni po meste vam neumozni bezpecne predjet ani uniknout z potencialni krizove situace. Ve vyssich otackach (kterym se nevyhnete) navic roste spotreba.
Vsechny tyhle nevyhody vykupuje o neco malo nizsi porizovaci cena, na kterou budou slyset spise lide, kteri auto moc nepotrebuji a tim padem ani moc nepouzivaji a tim padem ani moc neumi ridit. Takze auto pro mlade, chude a nezkusene ridice. Vysledna kombinace mizerneho auta a mizerneho ridice je koktejl ktery primo vybizi k tomu, aby se stalo nestesti. Osobne bych do toho sve decko neposadil.
Jen dodám, že hlavním problémem NCAPu je ten, že automobilky dopředu znají všechny testy a mohou auto přizpůsobit tak, aby dopadlo co nejlépe. Jenže co když potom do dveřích nabourá automobil trochu jinak, tak je většina aut na šrot. Z mého pohledu mají potom větší štěstí ti ve větších a bytelnějších autech.
co vede lidi k tomu si koupit zrovna tohle? jel jsem v tom a jizdni komfort na urovni favorita. motor vevnitr huci a je to silene maly. jasne, malo to zere, ale za ty +- penize se da sehnat nejaka skladovka dospelejsiho auta, ktery bude asi bezpecnejsi, vetsi, komfortnejsi a bude zrat o litr vic. nerejpu, jen se ptam. byl sem fakt v soku, ze v roce 2012 se prodava auto s takovym jiznim komfortem.
Tak ono se to prodává hlavně na západě. Mě se na tom líbí solidní motor a překvapivý dostatek místa pro lidi (ne náklad). Ceny u ojetin jsou dost dobré - uvažoval jsem že to pořídím přítelkyni aby nemusela čekat na Karláku na tramvaj mezi feťákama. A třeba pro rozvoz balíčků, pizzy apod jsou kompaktní rozměry a litrová úspora taky výhoda.
Po půl roce C3 za 325 litrů nešla nastartovat. Odešlo čidlo termostatu, které bránilo nastartování vozu. Tento týden jsem se snažil pořešit problémové chování automobilu, kdy mám podezření na nekorektní chování systému ESP, když při zhoupnutí automobilu (má poměrně hodně měkký podvozek, takže se auto houpe jako na vodě) na nerovnostech při klasické přímé jízde pravděpodobně nečekaně přibržďuje kola. Pokud si to někdo dokáže představit, není o co stát. Třeba při 130km/h na D1 za Brnem jde posádce vyloženě o život. Řešil jsem to s aut. servisem. Nic nenormálního nenašli. Tlumiče OK, systém EPS a jeho čidla nemají jak zkontrolovat. Prosil jsem importéra o konzultaci, katastrofa. Pokud to importér čte, měl by se chytat za nos. Odpovědi jakoby tahali z klobouku a žádný telefonát, konzultace. To je hodně práce. Jejich záměrem je auta prodávat a dál se nestarat.
Tak ono odsuzovat na základě nějakého modelu nebo rovnou konkrétního auta celou značku je takový rozšířený "hospodský" nešvar. Některé značky mají povedených modelů víc, některé míň. V dnešní době kdy je většina součástek tvrdě standardizovaná se rozdíly mezi značkami smazávají ještě rychleji, klidně vám to ESP mohlo blbnout v passátu. A poslední věta je bohužel platná pro téměř všechny prodejce aut.
co treba studenti, co chteji male auto s levnym provozem? ve dvou vyjde cesta do skoly levneji nez vlakem a trva 1/3 casu
mam s nim najeto kolem 6k km a pri neagresivni jizde je velmi levne na provoz (necele 4litry na 100km)
navic crashtesty oproti ostatim autum stejne kategorii vychazi nejlepe (subjektivni dojem)
C1 je proste lehke uzivit (pojistka, spotreba) -- nekteri tady jsou zabavni svymi prispevky typu: to nema A, to nema B. to je jako kdyby nekdo, kdo si chce koupit horske kolo, prisel do diskuse ke kolobezce a zacal si honit tricko jak jsou ty kolobezky uplne na dukat
ano, take bych rad auto pro radost, ale ne kazdy ma ve 23 letech na porsche
konečně rozumný příspěvek do diskuze. Předpokládám, že pro ty, kdo se potřebují chlubit svými (jistě úžasnými) Porshe a Mercedesy a lechtat tím svá ega, existují nějaké srazy fanoušků výše zmíněných vozů.
ne že by C1 byla špatná - motor je jeden z nejlepších tříválců, ale kdybych chtěl mermo mocí C1 nebo Aygo tak ho koupím s 25000 tkm za půlku
souhlas, navíc můžeš dost usmlouvat, jak se mi podařilo u http://www.freiberg.cz Ale Sandero je taky fajn, je levnější a projede těžkým terénem
Jezdim s C1 denně už dva mesíce (mám verzi před face liftem, v té době se prodávala za 140 tisíc s plnou výbavou včetně klimatizace). Jako druhé auto do rodiny a na ježdění po Praze je to ideální vůz. Po dálnici s ním nejezdím a nemám to v plánu, na to máme velký rodinný vůz úplně jiných parametrů, se kterým se ovšem zase špatně parkuje ve městě a má tam samozřejmě výrazně vyšší spotřebu. Kufr má C1 opravdu malinký, ale nákup se tam zatím vždycky vešel. Uvnitř je auto skutečně překvapivě prostorné a vzhledem k tomu, že pokud někdo na zadních sedadlech sedí, tak to jsou děti cestou do školy, rozdhoně se tam pohodlně vejdou.
Aspoň jeden rozumný človek, ktorý pochopil, na aký účel je dané auto stavané. Tí, ktorí sa na 2 autá do rodiny (jedno cestovné a jedno mestské na nákupy a premiestňovanie členov domácnosti do 20 km) nezmôžu a môžu si zaobstarať iba jedno - samozrejme "rodinné", to nepochopia. Keď bude do pár mesiacov benzín za 2 €, rozdiel medzi spotrebou 4,5L a 7,5L na 90% použiteľnosti premiestňovania sa pochopia.
Tak já nevím, ale moje C jednička jede na dvojku 95 a na trojku 135.
Ale to by to autor asi musel zkusit a ne to odhadovat nejspíš jen podle obrázků :)
Na dvojku 95 a na trojku 135? Imho lol. Video or it didn't happen.