- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
auta jsou všechny navrch huj vespod fuj, zvenku to vypadá ještě jakž takž, sice díly moc nepasují na sebe a je vidět že se s tím nikdo moc nepáral, stačí se podívat na kastli a už je jasný že je zle, plechy tak sotva na konzervy a sváry že by to člověk pomalu roztrhnul rukou
takže by si to koupil stejně jen magor
Tak Cinave vzdy kopirovali vse a nikdo s nima nic nesvede,drzi nas vsechny na uzde diky hamiznym koncernum,ktere tam presunuly vyrobu a ted se kazdy divi,ze nam Cinane nechteji zobat z ruky.Ucme se cinsky,budeme to potrebovat.EU jen keca o ochrane prav ,ale na Cinu si netroufne,co kdyby jim utrela tipec,co potom.Nekdo musi pujcovat po.... EU .Nedivme se ,ze mame krizi,lide nemaji praci,co vlastne vyrabime,vse je z Rise stredu.JAK si lide mohou kupovat ty kvalitni veci z Ciny,kdyz nemaji praci.
Naučte se už konečně rozlišovat mezi ochranou technického provedení (patent) a vnějšího vzhledu (průmyslový vzor), ať nepíšete donekonečna nesmysly! Pokud tedy něco okopírovali, pak nejspíš ten vnější vzhled. Pokud ho ho budou prodávat v zemích, kde ho Renault nemá chráněný, pak je po právní stránce vše v pořádku. Co se týče technické stránky elektromobilů, mohly by se věhlasné automobilky inspirovat spíše naopak u Číňanů.
spis vylepsili. renault na co sahne po...
podle kvality vozů Renault bych řekl, že číňani "makaj" přímo v Renaultu :D
To bude mít dojezd tak 10 kilometrů bez klimatizace...
Propojená světla mám tím na mysli. Zase u renaultu jen kopírují.
ja ti nvm, design ala omydlene mydlo snad ani nejde kopirovat... to ze tyhle vozitka vypadaji jedno jako druhe vznika tak nejak samovolne. Ja v tom treba vidim spatne okopceny soucasny Civic
Inu kdyby automobily nedělaly takové caviky než uvedou nový model na který čekáme i několik let (autosalón - líbí/nelíbí? a basata, žádné představení na 10 autosálónech během kterých autu uberou na aktraktivině a vyleze z toho FEFCO na čtyřech kolech), tak by se pak nemohlo stát že se toho chytí někdo podnikavější a předběhne je...
ono ty automobilky musi delat spoustu testu (materialy, pach, crash atd.). Pokud to muze cinska firma preskocit, tak ma dost naskok.
Ty pruzkumy delat musi, jinak by chrlili auta, ktera nikdo nebude chtit a je to i soucast marketingu, ono v podstate, kdyz je predstavena studie, tak uz se pracuje na prototypu, ale moznost jeste neco zmenit.
Dalsi vec je, ze dodavatelske firmy museji vyrabet formy v Cine a vyjde je to i s dopravou levneji nez je vyrobit v Evrope