Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen zpátky k lidu. Chystá se nová značka a nové laciné auto

Německý koncern, který se dnes dere na pozici největšího výrobce automobilů světa, začínal kdysi s Broukem. Autolegenda neopakovatelných tvarů, kterou vytvořil na Hitlerovu objednávku slavný Ferdinand Porsche, dostala značku Volkswagen, tedy lidový vůz. Chystá se návrat ke kořenům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Meredyth

A co Tatra?

Kde by byl Brouk nebýt Tatry?Vždyť je to její kopie.

0/0
24.3.2012 11:16

Lemuz ze Sudet

Re: A co Tatra?

Kde by byl svet nebyt skakajicich Cechu.

0/0
25.3.2012 1:53

Vifon

Re: A co Tatra?

Kde by byla Tatra nebýt Hanse Ledwinky?;-D

0/0
31.3.2012 12:46

Andrax

Ono uz jim to moc nepomuze

VW upada uz po vice let, nezvlada ani technicky, ani cenove, ani setrne vzhledem k zivotnimu prostredi. Neverim, ze by tohle byla az tak prevratna novinka, ze by zvitezila nad stejnymi klasami konkurencnich fabrik. Proste trochu zaspali.

0/0
23.3.2012 14:37

Kulaty Lenin

Porshe nebo Ledwinka

Je poctivé přiznat že Porshe nesestrojil na přání Hitlera nic, ale okopiroval Tatru 87 od Hanze Ledwinky což přiznal radoby konstrukter Porshe a v roce 1961 i soud!!! Rv

+2/0
22.3.2012 18:03

prngrr

Re: Porshe nebo Ledwinka

Víš, co řekl Lenin?

"Učit se, učit se, učit se"

"Porshe, Hanz, ...." - ty jsi teda kus xxxx

+2/0
23.3.2012 0:08

B.Walsh

Re: Porshe nebo Ledwinka

To nic, někteří chytráci si myslí, že všechna cizí slova jsou anglická...

0/0
24.3.2012 13:07

_Xeon_

Re: Porshe nebo Ledwinka

Volkswagen vznikl na přáni Hitlera, resp. jako program NSDAP KdF-Wagen. Je jedno co kdo okopíroval. Brouk přes 20 mil. ks, Tatra V570 (návrh Hans Ledwinka, Erich Uberlacker) pár ks...

0/0
23.3.2012 15:27

TYGR.NET

Re: Porshe nebo Ledwinka

Aha, takže vlastně obdivuješ Hitlera a krádež? Nebo jak to mám chápat? Nicméně české nápady vždycky dojili nějaké velmoci. Stačí se podívat na Škodu vs. VW ... když lidé ze Škodovky něco vymyslí, je to úspěšné ... VW to zarazí a dá se to do prémiové značky a v MB zase ostrouhají ... dnes je to už jedno, když Škodovka je jejich .... ale ...

0/0
26.3.2012 23:59

Vifon

Re: Porshe nebo Ledwinka

Oni v MB ze posedních 10 let neco vymysleli? Kromě HNUSteru?Rv

0/0
31.3.2012 12:48

viper91

VW nebo Audi?

"V historii Volkswagenu najdeme ale ještě další známá jména automobilek, které dnes neexistují: NSU, Wanderer, DKW, Auto Union, Horch..." Nepatri(ly) tyto automobilky spise pod Audi? Pokud si to pamatuju z navstevy muzea Audi v Neckarsulmu, tak tyto automobilky utvorily spojeni Auto Union po svetove krizi.

0/0
22.3.2012 17:52

siwi

Re: VW nebo Audi?

Ano. A tak se také objevily ty spojené kruhy ve znaku. Původně pro celý Auto Union, později pro Audi.

0/0
22.3.2012 19:58

oykaxpoi

Re: VW nebo Audi?

Nebyly původně  ty kruhy dokonce jen tři?

0/0
23.3.2012 9:34

oykaxpoi

Re: VW nebo Audi?

Nebyly :-)

0/0
23.3.2012 9:37

legnaw

Re: VW nebo Audi?

http://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union

0/0
26.3.2012 12:23

Hynek Vilém Jarmila reloaded

automobilky se udržují idejemi, na kterých vznikly

Už konečně vím, proč je jízda v jakýmkoliv VW utrpení.

0/0
22.3.2012 16:50

petrxl

Re: automobilky se udržují idejemi, na kterých vznikly

Tak vzhledem k tomu že Volkswagen znamená v překladu lidový vůz, což je asociováno v lidském povědomí jako vůz pro chudé, tak žádný luxus opravdu čekat nemůžeš D

0/0
23.3.2012 7:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.