- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kde by byl Brouk nebýt Tatry?Vždyť je to její kopie.
Kde by byl svet nebyt skakajicich Cechu.
VW upada uz po vice let, nezvlada ani technicky, ani cenove, ani setrne vzhledem k zivotnimu prostredi. Neverim, ze by tohle byla az tak prevratna novinka, ze by zvitezila nad stejnymi klasami konkurencnich fabrik. Proste trochu zaspali.
Je poctivé přiznat že Porshe nesestrojil na přání Hitlera nic, ale okopiroval Tatru 87 od Hanze Ledwinky což přiznal radoby konstrukter Porshe a v roce 1961 i soud!!!
Víš, co řekl Lenin?
"Učit se, učit se, učit se"
"Porshe, Hanz, ...." - ty jsi teda kus xxxx
"V historii Volkswagenu najdeme ale ještě další známá jména automobilek, které dnes neexistují: NSU, Wanderer, DKW, Auto Union, Horch..." Nepatri(ly) tyto automobilky spise pod Audi? Pokud si to pamatuju z navstevy muzea Audi v Neckarsulmu, tak tyto automobilky utvorily spojeni Auto Union po svetove krizi.
Ano. A tak se také objevily ty spojené kruhy ve znaku. Původně pro celý Auto Union, později pro Audi.
Už konečně vím, proč je jízda v jakýmkoliv VW utrpení.
Tak vzhledem k tomu že Volkswagen znamená v překladu lidový vůz, což je asociováno v lidském povědomí jako vůz pro chudé, tak žádný luxus opravdu čekat nemůžeš D