- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak to je pecka pánovéjsem zvědavej na výsledek. škoda jen, že Nissana vlastní ta fabrika s tím dámským přirozením ve znaku
vzpomeňte na F1 Brabham z 1983 a 1984. Rozdíl byl vpodstatě jen v odhalených kolech.
až na to obrovské přední křídlo, standardní rozchod kol na přední nápravě, velkému zadnímu křídlu atd. atd. Ale jo, jako fanoušek vizionáře Jacka Brabhama musím uznat, že s ohledem na časový rozdíl, kdy oba vozy vznikly, jsou v podstatě stejné
tri kola nefungujou, to je uz vyzkouseny... stavi se to na zadni a prevraci v zatackach
Zkuste si přečíst článek, má to 4 kola
ať chodí do galerie, ne na Le Mans. Nehledě na to, že to je docela pěkný auto. Rozhodně pěknější, než dárce motoru Juke....
Ale proč ne, ono to opravdu může v zatáčkách fugovat lépe. Proste konečně OPRAVDOVÝ PROTOTYP, který zkouší nové konstrukce
nic bych za to nedal, ze tam bude velky aerodynamicky pritlak a svoji roli mozna sehraje i ta "ploutev" vzadu.
Akorat mi neni jasne, jak chteji zabranit tomu, at se jim to nestavi na zadni pri akceleraci. Kdyz na prednich kolech maji jen 27% vahy
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3wlQAvEfmeI
osobne se mi to moc nelibi, prijde mi to jako okarosovany TRIKE upraveny pro vytrvalostni zavody.
:) Benz by se smal, az by se za bricho popadal :)
link na video s puvodni Benzovou trikolkou:
http://www.youtube.com/watch?v=keMe6wEB0jo&feature=player_embedded