- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"výsledek není žádný", protože se vrátili po revoluci a v médiích po nich pak ani pes neštěkl. Když jsem tu expedici sledoval, těšil jsem se na cestopis a záběry z míst co navštívili. Měla to vysílat ČT. výsledek? nic. alespoň o ničem nevím. ALE to NENÍ chyba expedice... vrátili se prostě ve špatný čas... A ze záběrů nebylo nic, ač jistě natáčené scény okolí, přírody, lidí, kultur nebyly politické, takže dokument by z toho sesříhat šel. Jenže kdo by ho zapaltil? V té době již nikdo (předtím ano) A propagace Tatry také vyšla vniveč, protože po návratu se hlavně tatra prodala, takže nebylo již co propagovat, následovala privatizace, a ztráta trhů... Docela mi je posádky líto, (myslím tu práci k ničemu) a nad si tu cestu užili alespoň oni.
I články jsem si vystřihoval z novin, snad z Lidové demokracie, kde to vycházelo na pokračování. Knížku také doma mám, v muzeu v Kopřivnici jsem se na ni byl také podívat. http://jaromirp.rajce.idnes.cz/Koprivnice-_muzeum_automobilu_Tatra/#P1010075.JPG Nemyslím, že by to byl propadák. Možná se vrátili v dubnu 1990, kdy byla tenkrát najednou jiná atmosféra a tak trochu cesta kolem světa zapadla. Ale raději zde měli dát nějaký pěkný článek s fotkami a udělali by lépe. Vím že měli nějaké rogalo, na kterém létali a dělali záběry ze vzduchu. Jako propagace socialismu v roce 1987 mi to tedy nepřipadlo.
kdysi jsem mel v pokoji plakat s tatrovkou a vsemi zemeni, co projeli
I cesta může být cíl (výsledek) .... jinak moje nej auto , jako dítě jsem si myslel že to je nejlepší auto na světě :-)
asi proto,že je drobet na jih od Kanady..
kdybyste se toho raději chytli a místo bulváru tady rozjeli například seriál o Tatře kolem světa, asi byste udělali líp.Dovedu si představit, že bych si tady každý týden přečetl článek o putování tohoto superstroje doplněné nějakými vzpomínkami zúčastněný.A věřte, hltal bych to stejně jako kdysi v 7ičce pionýrů (myslím).
Jak už psal někdo níže, začít článek o Tatře kolem světa slovy PŘEPADENÍ A SMRT je typickým výplodem bulvárních článků.
To by musel mít autor tohoto článku alespoň takovou úroveň, jakou měl i ten nejposlednější pisálek z tehdejšího časopisu pro děti. Taky ten neinformovaný kurátor, který evidentně tráví víc času v posilovně, než by si v knihovně nahledal všechny publikace vydané o Tatře kolem světa.
Cassul to napsal přesně.Jinak ekonomický a průmyslový terorismus se podepsal snad na všech našich tradičních značkách které po pádu socialismu potřebovaly spíše pomoci v nových technologiích.Ale úkol byl jediný.Zničit.Naštěstí aspoň ta škoda Plzeň tady drží kolejovou výrobu i když za podivných okolností.
Psát tady,že Tatrovka byla nekonkurenceschopná a zastaralá je spíše k smíchu.Pokud někdo kvalitu vozu posuzuje podle interiéru,tak je taky celkem mimo.Tatrovky vyrobené za komárů,byly nezničitelné.Bytelné a respekt budící stroje.Taková Tatra 813...to bylo něco.
Vagónku taky slušně zlikvidovali.
Konkurenceschopnost není jen ve kvalitě výrobku, ale i v nákladech a šíři poskytovaných služeb. Výroba byla nákladná (nedostatečná automatizace a špatně zvládnutá logistika), motory mají vyšší náklady na provoz, na západě v podstatě nulová servisní síť,.... atd atd atd.
Do podniku v takovém stavu musí vstoupit investor s pořádným balíkem peněz a připravit se v prvních letech na ztrátové hospodaření (viz. třeba Škoda a VW)
a pamätám na pravideľné správy o ceste v TV.
Nezáujem nastal až potom....
jak píšu dole, nezájem vznikl přechodem k demokracii!
Jako učni jsme to chodili očumovat.Byl to pro nás symbol dobrodružství a hrdost na náš podnik.Tady o té špíně co tady píšete jsme samozřejmě nic nevěděli.Jinak nákladní vozy zažívaly nej slávu právě za komárů.O kráse osobních vozů tatra se nedá pochybovat ale dneska už by neměly šanci stejně jako to nemají lehké vozy nákladní.
V jakem slova smyslu nemely sanci? Jakoze vozy z 80. let by se dneska na moderni vozy nechytaly? No, to je snad jasne a plti to o vsech znackach...vse ostatni je ale vec marketingu.