Diskuze

Seat Ibiza ST FR: nový kombík má 150 koní a přemalované oči

Kombíkový Seat Ibiza patří k nejhezčím malým combi, teď celá řada včetně třídveřového stejně pohledného hatchbacku a nejprodávanějšího pětidveřáku prošla faceliftem. Na svět se nyní dívá LEDkovýma očima (ale jen za příplatek). Říznější Ibizu FR Combi jsme na pozvání automobilky prohnali kolem Barcelony. Jako první z Česka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Duke___Nukem

29. 3. 2012 22:09
sponzored by skoda

:-P

0 0
možnosti
PM

Big-Dog

29. 3. 2012 17:52
proč

u Škody nemůže být klimatizace už od základní verze v sériové výbavě, to je jak za doby Š120 kdy byl za příplatek i otevírání zadních oken nebo výstražné světla.:-(

0 0
možnosti
NN

Neutrální Nick

29. 3. 2012 18:21
Re: proč

Protože v každé diskusi na téma klimatizace v autě se najde hromada zarytých bojovníků proti ní. Nejspíš je v populaci vysoké procento takových lidí a automobilka jim vychází vstříc tím, že nemusejí platit to, co tolik nenávidí.

0 0
možnosti
MG

Rubik1

29. 3. 2012 16:31
Opravdu to spadá do kategorie "kombík"

Není to spíš hatchback?

0 0
možnosti
R

rotwailer

29. 3. 2012 16:23
sporťák jak bejk.....

a sedíš tam vysoko jak v tramvaji.

0 0
možnosti
PM

Big-Dog

29. 3. 2012 17:55
Re: sporťák jak bejk.....

a na to jsi přišel jak?

0 0
možnosti

lol

29. 3. 2012 16:13
Nikdy bych neřekl, že jde favorit takhle vyklepat

R^

0 0
možnosti
BB

Benjout

29. 3. 2012 16:00
beru všema deseti!

To třídvířko stojí za nákup, cena je celkem přijatelná a design je exkluzivní. A já už po třídvířku delší dobu pokukuju, tak toto asi bude výherce. Ideální auto do jarní a letní Prahy z okraje prahy do centra na kávu a pokec s přáteli za 20 minut, na zaparkování pohodička. Případně nějaké kratší výlety za Prahu o víkendu ve dvou. Hlavně pecka design, 4 hvězdy z pěti!!!!

1 0
možnosti
H

Highdriver

29. 3. 2012 16:15
Re: beru všema deseti!

Na to ti stačí Swift r.v. 1996, nemusíš tolik koukat o co to opřeš :)

1 0
možnosti
NN

Neutrální Nick

29. 3. 2012 15:45
Závodnička

Se 150 koňmi ;-D.

Svého času jsem jezdil s Oktávkou 1.8 TSI, tedy 160 k / 250 Nm, 0-100 km/h za 7,9, maximálka 222 km/h. Bylo to příjemně svižné auto, řekl bych ideální motorizace pro oktávku z pohledu výkonu i spotřeby. Ale že by to s takovým motorem mělo jakékoliv sportovní ambice, tak to ani v nejdivočejším snu.

0 0
možnosti
H

Highdriver

29. 3. 2012 15:50
Re: Závodnička

Musíš vzít v úvahu taky pohotovostní hmotnost auta které musí ten motor rozhýbat.

0 0
možnosti
TH

P1azer

29. 3. 2012 15:33
Nejsem odborník ani automekányk

Ale 3 válcový motor 1.2 TDi mi příjde už od pohledu jako zvrhlost..

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

29. 3. 2012 15:54
Re: Nejsem odborník ani automekányk

smart ma mimo jine i trivalcovou 33kW 8stovku cdi co zrychluje na stovku 20 sekund a tez se to vyrabi...

0 0
možnosti
LO

Lukke-Luk

29. 3. 2012 15:25
Nuda

Ježiši to je nuda.. A o těch gay světlech ani nemluvě. ;-D

0 0
možnosti
H

Highdriver

29. 3. 2012 15:40
Re: Nuda

Vypada to hodne divne :)

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

29. 3. 2012 14:27
Kupte si "sportak"

.. akorat tu v recenzi nikdo nerekl, ze to je ubohoucky premotorovany predohrab (= auto k nicemu) a ze momentalne ma VW naslapnuto ke skandalu s 1.2 a 1.4 TSI motory, kterym se kolem 100tkm vytahaji rozvodove retezy a zavada je neopravitelna. Pokud tech 100tkm vubec doziji, protoze maji i jine problemy, jako napriklad ze se zadiraji pisty, teoreticky kvuli prilis chude smesi anebo tim, ze primy vstrik nadmerne smyva olej ze sten valcu.  A jako zarucni problem to (vzhledem k cene vymeny celeho motoru) VW neuznava R^R^

To vam ty pismenka FR (formula racing !!!!!!!) zrychleni za 7.7s a maximalka 212 fakt pomuzou...

0 0
možnosti
S

suarez

29. 3. 2012 14:53
Re: Kupte si

Kam na ty kydy chodis?

0 0
možnosti