- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... a když si někdo koupí lambo nebo ferrari, tak tu budete taky psát, že ten blázen vyhodil 5mio, protože za 500tis už by si pořídil pořádné auto pro rodinu?
Co Vás na těch elektromobilech všechny tak prudí? To, že se množí lidé, které neoslníte počtem válců, obsahem nebo výkonem? Nebo vlastníte nějaký ropný vrt?
Pred budovou zamestnavatele se objevila odtahovka s vlecnakem, vylozili dva elektro peugeoty, jednoho elektroskutra a jedno elektrokolo, vsecko oblepene zelenyma foliema s logy CEZu nebo ktereho to ....
Pak si to nejaci nymandi nafotili, zapozovali, nalozili to zas na odtahovku a odtahli nekam do pryc...
Tak se dela ekologie.. na papire to vypada supr, v praxi to taha po cestach Mercedes Sprinter 208CDi.
HNUJ ... no, hlavne , ze ma IDNES o cem psat.
Taky zverejnite jmena vsech lidi, co si koupili LAMBA, FERRARI, ASTONY atd ? Myslim ze je jich v CR podstatne vic, nez majitelu Radobyeko S***U. A jejich auta jsou MNOHEM zajimavejsi ... nejen muj nazor
Právě proto, že jich je tolik, tak nikoho nezajímají.
Mimochodem, co přesně vám elektromobily / lidé kolem nich udělali, že jste z toho tak hysterický?
Furt mi zbyva zhruba 400 000 tisic kc na pohonne hmoty. To je vic nez 250 000 km!
v současných cených, dokud vůbec nějaké "klasické" hmoty jsou na prodej pro dopravu pro soukromé osoby
Pánovi přeju hodně radosti s tou hračkou, ale nic to nemění na tom, že bych to nechtěl ani zadarmo.
Ekologická masáž si vybrala prvního v ČR. Co je na tom za výhodu? Stačí vzít papír a tužku a spočítat to. To co vyjde je tristní. O ekologii ani nemluvě a o potřebě nových článků do 5ti let za statisíce ani nemluvím.
Ale pro pána to bude asi srdcovka a pak jdou peníze stranou. Prostě někdo vrazí poslední korunu do známek, někdo do elektroauta. každý jsme jiný a je to dobře :-)
Baterie elektromobily vydrží běžně 15 let, najedou i 500000km. Např. elektromobily Peugeot 106 z roku 1997 mají i dnes baterie v provozuschopném stavu s 80% původní kapacity, pokud jsou správně udržované.
Elektromobily zatim nemaji ani opodstatneni a ani na nich neni nic sexy. Ekologicke nejsou, bordelu na jejich vyrobu a likvidaci se spotrebuje vice nez u normalniho auta, takze nula od nuly pojde.
Tlak na vyrobce automobilu a potazmo lidi je spatna cesta. Pro radoby ekology - auta se podileji na svetovem znecisteni ca. 3%. 20 nejvetsich lodi na svete vyusti vice bordelu nez vsechna auta.
Takze - nez se zacnou obrovske kolosy, mamuti spolecnosti atd. chovat ekologicky a bude to davat smysl, az zaroven spolecnost bude na takove vysi, ze penize nebudou zpomalovat pokrok lidsky a az se tady vsichni (a samozrejme od tech nejvetsich) zacneme k prirode a matce Zemi chovat slusne, pak se budu zabyvat tim kolik me auto vyprodukuje zplodin a nebudu pokrytecky sirit nebo se ucstnit "zelene" agendy ala slunecni elektrarny a elektromobily...
Promiň, ale mě žádný elektomobil ani automobil nepřijde sexy. To se spolu mazlíte na ulici nebo v garáži?
Mě se strašně líbí, jak zdejší mudrlanti nadávají na nesmyslnost koupě elektromobilu a nikdo z nich si neuvědomuje, že ten člověk to nědělal ani kvůli ceně za nákup, ani kvůli ceně za provoz, ani kvůli ekologii, ale jen a pouze kvůli své zálibě v těhletěch hračkách... Je to ten stejný důvod proč si jiní kupují drahé, nepraktické sporťáky. Tak mu to přejte, a nechte si tyhle přiblblé komentáře do hospody. Navíc díky těmhle lidem, co si to koupí i přes plno očividných nevýhod, se bude dál investovat do vývoje a jednou z toho třeba budeme mít užitek všichni.
A ještě ten HOAX o tom, že fotovoltaické články nevyrobí ani tolik energie, kolik se spotřebuje na jejich výrobu..... - já mám zas rád tu pohádku o Krtečkovi a paraplíčku.
No jasně, to já všechno beru. Ale potom je to potřeba brát jako hračku, a ne aby hnutí duha vymáhalo po magistrátech postavení dobíjecích stanic za miliony..
Aź uvidí fakturu za výměnu akumulátorů, tak si bude muset sednout...
Teda tady to vypadá, jako by většina disktujících nedělala nic jiného než měnila akumulátory! Co by dělal, stejně jako nafťáci či benzíňáci to postaví na koleje nebo to pustí ze skály a nechá si vyplatit pojistku.
Mimochodem u současných baterií se po cca 1500 cyklech sníží kapacita o 15%, ale stále je lze používat. Mnohé francouzské elektromobily z 90.let se používají s původními akumulátory.
lze dnes snadno postavit s náklady kolem 70 hal / km včetně amortizace aku. Ovšem na Pb systému.
Řítíme se s hektolitry kyseliny sírové v domo-robo vozítku?