- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
At pocitam jak pocitam, jak v Cine pri cca 63tis umrti rocne je dvakrat tak bezpecneji nez na nasich silnicich, kde pri cca 10 200 000 obyvatel je pres 900 mrtvych rocne. Cina ma pres miliardu obyvatel, aby nase silnice byli stejne nebezpecne, musela by Cina mit "jen" kolem 700 milionu obyvatel. Smutne ale je to tak. Takze se tu nevysmivejte cinskym testum a radsi chtejte aby stejne byly u nas!!!
Jeste je potreba podivat se na pocet aut v obou zemich Kazdopadne proti tomu, co Cinani vyvadej za volantem i v civilizovanejch mestskejch lokalitach, je prujezd po D1 v CR prijemnej relax. A to nemluvim o tom, jak se ridi na cinskym venkove (v klasicky modelovy situaci "cesta od nelegalnich uhelnejch dolu ke stejne nelegalni elektrarne, po ktery jezdi stovky kamionu s ridicema bez papiru")
Samozřejmě v angličtině. Čínsky opravdu neumím.
Ty otazky by mohly byt v testech i u nas. Uprimne, sam nevim, jak se dostat z potapejiciho se auta, a docela by me to zajimalo.
To se už řešilo několikrát. Nepropadnout panice, počkat až se naplní auto úplně vodou, protože jinak nepůjdou kvůli tlaku vnější vody otevřít dveře. A potom vyplavat...
Vyrážet čelní sklo je pitomost, protože proti vodě to nemá nikdo šanci utlačit...
Když vidím, jak tam jezdí, tak se dívím, že vůbec nějakou autoškolu mají xD
- při nehodě s nepatrným poškozením, pokud je záležitost jasná, opusťte místo nehody a následně diskutujte o problému
- hlavním rysem chodců v silniční dopravě je, že si chodí jak chtějí a lehce mění směr
- když se jiný řidíč během jízdy ptá na cestu, je povinností řidiče odpovídat trpělivě
Výsledek mého testu: Prosíme, řekněte nám, že neřídite. V žádné zemi.