Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetý wrangler: zábava za 140 tisíc korun, ale taky nutné náklady

Nový Jeep Wrangler je úžasný, ale většina z nás si nemůže dovolit dát za něj zhruba 800 tisíc korun. Proto často zauvažuje o starších modelech, kterých je v bazarech poměrně dost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

halaker

wrangler je o životním stylu a to s

veškerými plusy a minusy ... Určitě v něm neuvidíte jet blbečka s nagelovanými vlasy a vyhrnutým límečkem u trička Lacoste nebo vekslácka s řetězy na krku v teplákovce jako v Audi nebo Mercedesu ... A pro opravdový "honáky" srdcaře to auto už vůbec není o nákladech ... Je to prostě kus historie, od který se odvíjely všechny ostatní off-roady (Defendery, Patroly, Hummery, Landcruisery, Uazy atd. - vždyť kdyby američani neposílali willisy rusům, tak by jejich spojky a velitelé jezdili až do konce 2.WW na koních a povozech ... ) R^

+1/0
6.4.2012 18:55

pablo_II

Re: wrangler je o životním stylu a to s

A jak změní tvůj životní styl, kdž namísto Wrangleru budeš ty samý blbosti dělat za stejný prachy s o dost novější Ladou Nivou například?  Já tomu nerozumím. Podle mě je právě ten Jeep takovou jistou analogií těch nagelovaných vlasů, které zmiňuješ.

0/0
17.4.2012 8:39

other_side

:)

jak je pan autor s prominutím "vyprsklej z šestiválce.....každý kdo přesedne z chrocht dízel wagen mobilu do šestiválce bývá vyprsklej. Na 3st automat to v pohodě stačí.

+1/0
5.4.2012 20:52

dracekv1

:]

Za ty prachy by byl úplně vyvoněnej patrol :-)

0/0
5.4.2012 19:38

Hekynen druhý

Kterej pablb to video "ozvučil"?!?

;-€ To tam fakt musíte cpát takové šílenosti?!?

0/0
5.4.2012 17:32

JavorMagor

Jeste tu popiste, co se stane pri havarce do stromu...

tohle auto je zkonstruovane na ledacos, ale na bezpecnost posadky ani v nejmensim...

0/0
5.4.2012 14:55

pablo_II

Re: Jeste tu popiste, co se stane pri havarce do stromu...

No jo no. Holt tehdy se to bralo trochu jinak. Zas se na to dívej z druhé strany. když to pošleš do stromu, tak je to vyřízený, mrzáky to za sebou nenechává.

0/0
5.4.2012 15:18

Rambo-x

Re: Jeste tu popiste, co se stane pri havarce do stromu...

Jo ale těžko jej někdo bude používat k několikasetkilometrovým přesunům po dálnici rychlostí 200 km/h,ale určitě bude daleko spíše jezdit v terénu nebo po silnicích obecního významu,kde bezpečnost dostačuje

+2/0
5.4.2012 19:42

FastDriver

Krasny auto

14dní jsem ho měl půjčené - bohužel v dieselu - a od té doby přemýšlím o koupi. V terénu fakt super.

0/0
5.4.2012 12:00

_Xeon_

??

Wrangler znamená cowboy? Fakt?

0/0
5.4.2012 9:54

foffcenzore

Re: ??

....................a profession of handling animals, especially horses and cattle......... staci se trosku snazit a nepsat hned nejakou natvrdlou otazku....;-)

+1/0
5.4.2012 16:25

809.KocuR

Re: ??

České slovo kovboj vzniklo z amerického cowboy - chlapec od krav. Jenže tohle znamená vidle, gumáky a kydat hnůj ve chlévě - tu nejhorší práci. Wrangler znamená něco jiného, český ekvivalent by byl honák nebo pastevec. Jenže my v ČR jsme si to přeložili sice po svém, ale špatně, přidali k tomu tradici a už se to nedá sundat.

0/0
5.4.2012 17:43

stefi_ul

Pera...

tyjo, to listi ma ten jeep fakt levny... ja dal za nejlevnejsi listi na Froncku za 180e za jedno :-( ... no nic, asi pujdu do americy...;-)

0/0
5.4.2012 8:44

pablo_II

Re: Pera...

Cena dílů bude asi v pohodě, horší bude dostupnost, bue se to objednávat a bude se na to čekat. další problém bude sehnat mechanika, který to bude ochten dělat. skoro nikdo u nás tahle auta nezná a pokud zná, tak má buď ldouhou čekací dobu a nebo si to nechá pěkně zaplatit a nejspíš obojí, takže tím se ta cena výhodná cena dílů asi trochu stírá... Samozřejmě kdo si to bude opravovat sám v garáži, tak tam je to pak jiná hra.

+1/0
5.4.2012 9:11

Hroznej.puberťák

Re: Pera...

Ta dostupnost zas tak hrozná není. Těch aut je poměrně hodně, takže spotřebák se drží u prodejců skladem, a dost objednávkových dílů chodí do týdne. Pravda, pro nás zmlsané rozvozem 4x denně je to doba šílená, ale pro někoho, kdo to odstaví do stodoly na špalky a počká do dalšího víkendu to je v pohodě.

+1/0
5.4.2012 10:10

pablo_II

Asi jsou i lepší volby

Troufnu si tvrdit, že za 140 tisíc najdu mnohem lepší poměr cena/výkon auta do terénu, akorát to nebude mít na kapotě nápis Jeep. A plátěnou střechu (kteru vzhledem k českým manýrům a vzhledem k jejímu stavu po deseti a více letch považuji spíš za problém. Zas taková láce to auto není a upřímně, sežere vás na údržbě a na spotřebě. Za tyhle prachy můžu mít středně jetou Dacii Duster, která taky není pozink, jinak má ale vůči konkurentovi samá poziitiva. Např. dostupný servis a náhradní díly, Alespoň nějaká úroveň pasivná bezpečnosti - airbag, deformační zóny) alespoň nějaká úroveň komfortu - klima, okna v elektrice. Jasne že interier Dacie je obstarožní a chudý, ale  ve srovnání s tím Wengerem? Wengera má smysl koupit v jediném případě a to pokud bude v hodně zachovalém stavu a budeu z něj chtít udělat pěkného young-timera. Tj. pro nadšence a fandu značky. Jinak i na vyblbnutí se jsou asi lepší volby. Bu´d něco podbnýho za půlku peněz a nebo za ty samý peníze něco mnhem zachovalejšího.

0/0
5.4.2012 8:44

stefi_ul

Re: Asi jsou i lepší volby

a co by se ti jako alternativa v cene zmlouvalo, mluvis teoreticky, ale uprimne, Duster... no nevim... tady se mluvi o TERENAKU. Soused ma Dustera, ale bez uprav muze jezdit jen po polnackach a lehcich terenu. Motory jsou o nicem, z niceho tezsiho se nedostane.

0/0
5.4.2012 8:50

pablo_II

Re: Asi jsou i lepší volby

Pokud budu chtít levnej teréňák na bbnutí a npůjde mi o image, ale jen o to blbnutí tak jednoznačně suzuki smurajn ebo pak Vitaru. Pboje seženu za ptřetinovou až poloviční cenu oprti tomu jeepu a udělá to stejnou službu. No a pkud bych chtěl skutečně pravověrný teréňák. tak za ty prachy můžu mítlehce jetou  poměrně legendární Ladu Niva, pkud přitlačím, tak můžu mít i novou. pořád nevidím důvod kupovat jeepa až na to zmíněné fndovství a vyšlechtění mladého vetrána nebo-li young-timera. Duster byl spíš volba pro někoho, kdo s tím chce projet sem tam horší polňačku, to je jasný.

+1/0
5.4.2012 9:08

FastDriver

Re: Asi jsou i lepší volby

Taky Trabant Tramp byl docela vodvaz co?

+1/0
5.4.2012 11:58

pablo_II

Re: Asi jsou i lepší volby

Tak se na ten Jeep podívejte střízlivou optikou a ne přes růžové brýle. bavíme se o opotřebovaném poměrně cenově napáleném střepu.  Pokud si odmyslím Image značky, tak co ten Jeep nabízí po desetiletém provozu navíc, oprti stejně cenově situavaným teréňákům? Odpově´d je zcela zřejmá, VŮBEC NIC. Opotřebvaný interier ve verzi holobyt, To mají Suzuki i Lada taky, a ve stejné ceně budou ve výrazně lepším stavu jak interierově tak technicky. Motory? No zrovna benzivový 4 litr asi není to co by místní ocenili spíš naopak, tam vhrává asijská i rzuská produkce nad  Amerikou. bezpečnost? Asi sotva. No a 4x4 to má všechno, a uzávěrku diferáků pokud vím taky. No a v neposlední řadě, když se toho rozhodnu zbavit, tak u Suzuki i Lady mám na našem trhu celkem víc šancí než u toho jeepa, kde pokud to vůbec prodám, tak budu dost tratit. Nevím proč sem taháte Trabanta, Tramp pokud vím nebyl 4x4. Vy budete zdá se nezaujatý odobrník. Holt máme šěstí, že jste šel kolem.

+3/0
5.4.2012 13:07

File not found

Re: Asi jsou i lepší volby

Ty nemas rad americke auta, proste si to priznej, docela to bije do oci ;-D

+1/0
5.4.2012 13:47

T.Lojza

Re: Asi jsou i lepší volby

Spis bych rekl, ze chtel naznacit i alternativni volbu pro cloveka, ktery neni zarytym fanouskem teto znacky. Napriklad pro me, kteremu jde jen o zabavu v terenu je cenove dostupnejsi/vyhodnejsi zminena Lada ci Suzuki.

0/0
5.4.2012 14:43

pablo_II

Re: Asi jsou i lepší volby

Jsem rad, ze to nekdo pochopil.

0/0
5.4.2012 15:24

pablo_II

Re: Asi jsou i lepší volby

Ale houby. ja mam rad vsechyn zajimavy auta, ale proste v nasich podminkach neni tento jeep,  racionalni volbou. Z vyse popsanych duvodu. V americe, kde mi to opravi na kzdem rohu za par supu bych se zase obloukem vyhybal Suzuki. Nic vic, nic min. A co se tyka americkych aut, nema na nich rad jednu vec. Pro Evropu proste zcela nevhodne a ziznive motorizace. Vzdyt  to zere i travu u cesty, to aby mel jeden na zhradce ropny vrt.

0/0
5.4.2012 15:22

Petrbike

Re: Asi jsou i lepší volby

Takováto auta se nekupují z "racionální" volby. Stejně jako si udělat tuning je ve většině případů velmi neracionální. Kupovat nové oblečení je neracionální, protože to staré je jen ošklivé, což funkci nevadí. K životu stačí vlastně jen pazourek, jeskyň a kousek ohně... (a čmárat po jeskyni je už ale také neracionální...)

0/0
5.4.2012 16:00

kosobecny

Re: Asi jsou i lepší volby

A co třeba Lada Niva? Klasika, i když lidi si jí nechají zaplatit, jinak suzuki jimmy(novej samuraj) je dobrý autíčko do terénu, malé, úzké a lehké. Dobré ježdění v terénu!

0/0
5.4.2012 17:58

já George XVII

Re: Asi jsou i lepší volby

olítaný Duster 4x4 vyjde na cca 12000€, tj. na 300t Kč, v ČR je nejlevnější asi za 360t Kč (pokud nebudu počítat průšvihovou 1.5dCi). A za tyto peníze se dá sehnat daleko lepší jetý teréňák než Duster.

Tak si tu přestaňte vymýšelet a koukněte se raději aspoň na tipcars, jaké jsou ceny. Vy Dustere za 140t Kč ;-D

0/0
5.4.2012 13:29

pablo_II

Re: Asi jsou i lepší volby

No dejme tomu, že s naceněním Dustera jsem přestřelil, neuvědomil jsem si že ty nejlevnějí verze jsou vlastně dvoukolky, ale za tím zbytkem si stojím.

0/0
5.4.2012 15:28

já George XVII

Re: Asi jsou i lepší volby

jenže Wranglera si narozdíl od Dustera nekupujete jako primární auto na převoz rodinky. Takové auto si koupí někdo, kdo má vlastní les, pískovnu, či jiný teréně zvlněný pozemek a bude jej používat k zajištění prací, případně k zábavě. Případně si jej pořídí někdo, kdo má v okolí nějaké offroad centrum atp. A tam je opravdu úplně jedno, jesli to má či nemá airbagy, případně jestli to má měkčenou palubní desku. Tam jsou důležité tyto věci: co nejlepší prostupnost terénem, co nejjednodušší technika opravitelná ideálně "kovářskou prací", možnost vyplavení bahna z interieru wapkou. Ani jedno Duster nenabídne.

+2/0
5.4.2012 15:36

Výstřik do tmy X.

4l v benzínu?

Sakra, to musí bejt spotřeba. :-/

0/0
5.4.2012 7:30

komar007

Re: 4l v benzínu?

Si přečti článek, spotřebu tam máš poměrně přesně popsanou.

+1/0
5.4.2012 8:40

stefi_ul

Re: 4l v benzínu?

na lehky auti?? upe v poho. kolem 10-12l se s tim da v klidu jezdit. Prednosti tech koni jsou ale v terenu, kde pak je spotreba nekde kolem klid 18-20...

0/0
5.4.2012 8:41

ČeStNý PřEdSeDa

novinářské platy

"140 tisíc = tři měsíční platy za spoustu takových příležitostí mi nepřijdou jako přehnaná cena"

Je vidět, že jsou novináři nadprůměrně placeni. ;-D

+3/0
5.4.2012 6:47

velitel mesta bugulmy

Re: novinářské platy

To víš, ne každý dělá uklízečku v Bruntáli. I když je to pro tebe možná těžké, celá řada profesí v ČR má celkem rozumné platy. A je to tak dobře. Čím víc dobře vydělávajících lidí, tím rozumnější země.

0/0
5.4.2012 7:02

T.Lojza

Re: novinářské platy

To si celkem protirecite.

0/0
5.4.2012 14:45

Nemohu ji zadat, je blokovana...

Re: novinářské platy

Taky si rikam ze jsou evidentne novinari z iDnes za to co pisou nejak moc dobre placeni:-P

+1/0
5.4.2012 7:17

stefi_ul

Re: novinářské platy

ale kdybys to cetl poradne, dovedel by ses o cenach kolem 70ti, coz mel autor v tomto pripade na mysli.

+1/0
5.4.2012 8:40

Hroznej.puberťák

Re: novinářské platy

... takže jeden plat, ne tři :-P

+1/0
5.4.2012 9:52

JavorMagor

Re: novinářské platy

ale doufam, ze ne novinarskej :) protoze za 70k mesicne by mohli aspon umet pravopis a stvorit nejaky nadpis clanku, ktery nezni jako utrzek konverzace dvou draveckovitych teplousicku

0/0
5.4.2012 15:13

jurgen

najeto?

nejak postradam uvahu na tema najetych km/mil;-)

0/0
5.4.2012 5:07

stefi_ul

Re: najeto?

tak to je jednoduchy... k udanym 150tkm pridas jednou tolik a je to... ja sedel v Cherokeem s 500tkm. Ten samej 4l motor. Ten motor je totiz nesmrtelnej. V drtive vetsine casu totiz jede tak na 15-20 %, takze neni vubec namahany. Hlavne v lehouckym Wrangleru. V terenu pak ale takovy vykon upotrebite hlavne v bahne. Chce to ale poradny gumy, jako vsude jinde. Z Nemecka se da pritahnout Cherokee za 20-40, coz s prihlasenim dela mezi 40-60. Ty auta, v motorizaco 4l jsou v pohode. Vicemene se neopravuji a v letech - tusim do 95. se delali v CELOPOZINKU, takze rez tam skoro neni. Tuhy napravy jsou v pohode. Komfort na silnici muze cekat jen blazen. Tohle jsou offy, ne lestenky typu x5-6, tuaregu, a podobne.

0/0
5.4.2012 8:38

tomas__marny

Palec

Jen takové rýpnutí. Palec je 2,54 cm, takže zaokrouhlujeme na 2,5 cm. Článek pěkný, ale matikářka by z vás neměla radost. :-)

0/0
5.4.2012 0:47

Nemohu ji zadat, je blokovana...

Re: Palec

To vis novinar s platem 50tis:-P

+1/0
5.4.2012 7:18

f0rr35t

Re: Palec

;-DR^ To mě taky dostalo. 140 000 = tři čisté měsíční platy? Nechci tady zmiňovat takové to "většina lidí nemá průměr", ale tohle tvrzení je vážně úplně mimo Českou realitu.

0/0
5.4.2012 14:45

stefi_ul

Re: Palec

mohl to napsat cely, houby by se stalo, ale tech 6mm fakt nehraje roli. Ikdyz 4 palce delaj pri zvedani 2,4cm rozdilu a to uz je v terenu znat. U specilau delaj reduktory a zvednuto o osm cm vyjde na nejakych 80.000... presto se to vyplati.Nicmene... zas tak spatny clanek to neni.

0/0
5.4.2012 8:53

petr_leicester

Re: Palec

0.6 mm rozdil....takze na 4" je to 2.4 mm!!

0/0
5.4.2012 11:41

katano

Wrangler ? ? ?

Než Wrangler nebo Škoda Yeti, to raději poctivý OFF ROAD VW-Tiguan 1.4 TSI.

           PS : to je tvrdá - REALITA :-P

0/0
5.4.2012 0:11

jurgen

Re: Wrangler ? ? ?

Wrangler je ikona - to je u VW tak mozna brouk a jeste hippie vaan..... ale rozhodne ne vW 4x4 ... vime?R^

+4/0
5.4.2012 4:10

já George XVII

Re: Wrangler ? ? ?

zapomínáte ještě na Golf GTI. To se již také stalo ikonou.

0/0
5.4.2012 23:22

ryccardo

Re: Wrangler ? ? ?

aha takže Škoda Yeti ti nevoní, ale defacto stejný auto VW Tiguan ano. No tak to si mě rozesmál ;-D

+2/0
5.4.2012 8:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.