Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Abarth 500 Esseesse má výfuk z čertovy dílny

Italové jsou specialisté na malá a červená auta, ale hlavně kolem nich umí udělat největší haló. Pětistovka je designová ikona. A verze Abarth z ní dělá malého zuřivce. Když červeně lakovanou malou raketu vidíte ve zpětném zrcátku, věříte, že je opravdu rozpálená do ruda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nannius

na pohled

se mi to auto nelibi. A italskou tryskomysi se nechci ani vozit...

0/0
10.7.2012 11:27

zrušený3x

IQ příznivců TDI

Vidím, že přiznivci nicneříkajících nekvalitních a stupidních aut od VW a podobných pokusů o auto se tady čertní a místo aby uváděli fakta, tak jen plivou na něco, co viděli pouze na obrázku. A fascinace zastaralým TDI je až obdivuhodná a svědčí o "pokrokovosti" této skupiny lidí. Jste ubožáci, chudáci a nedomrdci.

+3/0
10.4.2012 17:18

JavorMagor

Re: IQ příznivců TDI

heh, IQ neboli inteligencni kvocient je pomer inteligence zkoumaneho cloveka vzhledem k ostatni populaci, takze si celkem verim. Zejmena ve srovnani s nekym, kdo apriori vyvozuje, ze pokud se nekomu nelibi hloupe napsany clanek o fiatu, musi byt nutne nedomrly majitel VW v TDi, coz je mimochodem dost odvazny odhad. Ja konkretne vlastnim jeden diesel Mercedes a jeden benzin Porsche ;-)

+3/0
10.4.2012 21:36

Škubi

Re: IQ příznivců TDI

Inteligenční kvocient je poměr mentálního věku ku věku skutečnému... Na Wiki maj hned první větu špatně... ;-)

0/0
23.5.2012 21:15

Rambo-x

Proč kolem toho takovej povyk

Takový zvuk udělá klidně i škodovka 120L s příčným výfukem 130RS,daleko lepší,hlubší,dunivější

Prostě zvuk pořádného vysokoobjemového osmiválce nejde žádným výfukem nahradit,a to že na tom budu mít nálepku škorpióna tak to je spíš k smíchu

A ten název vážně zabili tvl SS esseess,vím že auto za to nemůže,ale dát tomu takový název bych to nekoupil jen kvůli tomu,a mohlo by to mít cokoliv

0/0
9.4.2012 22:20

JavorMagor

Re: Proč kolem toho takovej povyk

to jsou ty nove umele nicneznamenajici slova...

jinak hlavni problem vidim v tom, ze to je ten proklety predohrab.. clovek bud zrychluje anebo ridi, oboji naraz se nekona.

Kazda blba motokara s motorem ze sekacky nabidne zajimavejsi zazitek nez premotorovany predohrab.

O opravdovem sportaku ani nemluve, to je uplne jina story.

A levy pruh dalnice to tezko bude vyklizovat.. kdejakej minivan v TDi dneska jezdi pres 200 a kolem 160ti jeste dost slusne  zatahuje... a nemluvi se o tom jako o sportovnim aute ;-D

0/0
10.4.2012 15:20

ununun

díky za video

zatim nejvtipnější, co jsem dneska viděl ;-D

0/0
9.4.2012 21:06

loriscapirossi

Kdo jste s tim jel?

Já jsem s tim jel dneska v Mostě, přesně s tímhle kusem (dle SPZ) a je to vskutku šikovný čertíkR^

0/0
9.4.2012 19:36

kokoi

za 73 000

mi tam nahrají jiný software a vymění vzduchový filtr. A to se se vyplatí :-)R^

0/0
9.4.2012 18:11

loriscapirossi

Re: za 73 000

Nauč se čístR^

0/0
9.4.2012 19:49

radaumacher

Re: za 73 000

To si to nesmíte plést s ultramegaTuningčimpem od Lojzy z horní dolní.

0/0
9.4.2012 21:43

foffcenzore

Ta kvalita laku na obrazku

s tim Abarth logem je teda nic moc... nejaky to maji zvlneny..... odpovida to asi kvalite italskych vozu;-D

0/0
9.4.2012 17:14

zrušený3x

Re: Ta kvalita laku na obrazku

Ty nejseš male ale giga velkej vůl, že. Ty asi patříš mezi ty zatuchlé přiznivce VW a podobných pokusů o auto.

0/0
10.4.2012 17:16

foffcenzore

Ja chapu, ze je to ikona

malinkych hracek z Italie... Ale neni nad komfort... ja bych se snad do tohodle ani nevesel... at to ma vyfuk jaky chce, treba at to zni jako Ferrari... ale nejsem moc velky nadsenec malych a v dobe kdy kazdy trouba jezdi v "esjuve" zvlaste ne.... kdyz vidim nejakou takovouhle hracku an dalnici, tak si rikam, ze jsou lidi sebevrazi....:-/

0/0
9.4.2012 17:04

Ladino

Re: Ja chapu, ze je to ikona

V dobe, kdyz jezdi vetsina tech SUVeckek od Kia motors, tak bych se toho tak nebal :-)

0/0
9.4.2012 21:00

foffcenzore

Re: Ja chapu, ze je to ikona

pri tom, jaka je tohle hracka z piskoviste je to skoro jedno.....

0/0
9.4.2012 21:53

Vrah Smrt

Instantní smrt

Mě to přijde jako hračka pro znuděné děti znuděných bohatých italských rodičů,

Chudí na kašně uprostřed posedávají, bohatší krouží okolo na vespách, a nejbohatší tam přijedou touhle plechovkou plnou instantní smrti. Očekávám, že se brzy na youtube objeví video sebevraha který jel tady tím 200km/h. Chtěl bych vidět crashtest.

+1/0
9.4.2012 15:52

daffy.d

Re: Instantní smrt

Nezáviď ;-)

0/0
9.4.2012 16:39

T.Lojza

Re: Instantní smrt

2 stovky? To je sebevrazda snad v kazdym aute no a kdyz z ridice nahodou neco zbude, tak ne moc. Ja rejpu jen tak pro predstavu aby bylo jasne co to je 200km/h.

0/0
9.4.2012 19:42

JavorMagor

Re: Instantní smrt

no ja jen ze OPRAVDOVY sportak je ve 200vce tak stabilni, jak bezny hatch (nemluvim ted o tehle piditasce) ve 130ti.  Staci dat chvilku nohu na plyn a nekoukat na tachec a najednou tam mas dvoustovku a jinak si nic moc nevsimnes, od nejakych 140 uz ti hluk neroste, od kol to vic nevibruje .. jen motor jede ve vyssich otackach a ostatni auta mizi daleko vzadu, tot vse.  Jo vlastne tam jeden rozdil je, musis daleko driv a intenzivneji  dobrzdovat do zatacek. Ale ovladatelnost je porad TOP.

0/0
10.4.2012 15:28

alicia

Krása

;-DR^

0/0
9.4.2012 10:33

vlasta.d

pravda

ukázka síly motoru při rychlosti max 50km/h na nějakým zapadlým nádraží byla impozantní :-D

+9/0
9.4.2012 10:25

Nomad

Re: pravda

Me hlavne dostalo, ze video u clanku, ktery je z poloviny o zvuku vyfuku je "vylepseny" jakousi zmetkohudbou.

+8/0
9.4.2012 11:15

richi77

Re: pravda

přesně! nečekal jsem video jako z Top Gear ale tohle byl trapas Rv

+1/0
9.4.2012 11:55

vaclavzeman

Re: pravda

taky sem se docela nasmál ;-D;-D;-D

0/0
9.4.2012 16:03

S-Tony

Re: pravda

Když vezmu jen tu video prezentaci, tak nic pomalejšího a neobratnějšího jsem už dlouho neviděl.

+3/0
9.4.2012 11:54

salw123

Re: pravda

A ta otočka přes ručku :D

0/0
9.4.2012 14:35

Frantizsekk

Re: pravda

Tam nejaka byla? Jsem si nevsiml :) Priste min hudby a alespon trochu vetsi dvorecek. Tam to bylo maly i na slapaci auticko. trapas

0/0
9.4.2012 21:00

calver1

Je

to nádhera.

0/0
9.4.2012 10:11

cenzore_zdar

panda

A to je prave ono. Auto na platforme pandy 4x drazsi. Proc?!

0/0
9.4.2012 10:02

Fair-Play

Re: panda

Protože

Abarth 500 Esseesse  co na tom nechápeš?

0/0
9.4.2012 10:38

richi77

Re: panda

platformy se dnes běžně sdílejí na autech různých cenových relací, co na tom nechápeš?

0/0
9.4.2012 11:56

frahta

FIAT,ALFA,LANCIA

Všechny italský auta mají šmrnc a ještě dotoho jedou.Pouze reklama z nás udělala omezence,že koukáme na neohrabaný,poruchový německý kýbly,přeplněný nesmyslnou technikou,kterou k jízdě nikdo nepotřebuje.

+9/0
9.4.2012 9:58

T.Lojza

Re: FIAT,ALFA,LANCIA

Jsem fanousek talianskych vozu, ale moc s vami nesouhlasim (spis vubec).

+2/0
9.4.2012 11:13

zbiro

Re: FIAT,ALFA,LANCIA

já mám tu spoustu elektroniky v autě rád, taky odsouvací střechu a podobné zbytečnosti :-) ale zadek si taky vozím v Italovi

+1/0
9.4.2012 11:54

Dewils1

Pěkné

Abarth umí a líbí se mi jeho styl R^

0/0
9.4.2012 9:28

Achille Volfoni

moc hezké

R^

0/0
9.4.2012 9:01

S-Tony

Ne

Dát přes 400 tisíc za uřvanou konzervu do sardinek, to asi ne. Rv

+2/0
9.4.2012 8:33

jjxing

Re: Ne

A tys neviděl konzervu MINI za cenu přes mega? Tak čemu se divíš ??8-o

0/0
9.4.2012 8:51

T.Lojza

Re: Ne

Tak ono to auto asi neni v prvni rade urceno vam. To je treba si take uvedomit!

+2/0
9.4.2012 11:15

Nomad

Re: Ne

Mas recht, zustan u sve osvedcene Ochcavy. rozhodne je praktictejsi.

+1/0
9.4.2012 11:16

damianx

...

Kdyby ve videu nehrála stupidní hudba mohli jsme si ten zvuk i vychutnat.

+6/0
9.4.2012 8:29

lopy21

Cinquecento

V článku je chyba - ne cinquecento (400), ale seicento (500) :) . Jinak auto vypadá skvěle.

0/0
9.4.2012 1:45

lopy22

Re: Cinquecento

Omlouvám se, chyba tam není, jen já jsem vůl ;)

0/0
9.4.2012 1:49

Homer _17

Jenom to zbytečně dělá hluk...

0/0
9.4.2012 1:17

Dangerous_Dave

Re: Jenom to zbytečně dělá hluk...

jako vetsina Italu :)

+2/0
9.4.2012 1:31

Diskuzní kovboj

Re: Jenom to zbytečně dělá hluk...

Zato když vytočíš svojí 40kW HTP, to je tichoučko že bys slyšel i trávu růst, viď ;-D

+7/0
9.4.2012 8:24

zbiro

Re: Jenom to zbytečně dělá hluk...

zase má jistotu že neutrhne kola od asfaltu ;-D

+2/0
9.4.2012 9:36

Nomad

Re: Jenom to zbytečně dělá hluk...

Na druhou stranu spotreba stejna. Kdyz jsem mel firemni Fabii, tehdy jeste 1.4 50kW tak mi to na dalsnici zralo 9 litru.

0/0
9.4.2012 11:17

ewl

Re: Jenom to zbytečně dělá hluk...

at pridam trosku do diskuse... zkusenosti Roomster 1.4 (63 kW) dalnice okolo bezne rychlosti 150-160, spotreba 11-12 litru ani jsem nemrkl...pri stejnych rychlostech s V8 (232kW) 12-13 litru...tady ty moturky o velikosti dynama na kole se hodi snad jen na nakup rohliku...jak to ma jet, tak spotreba nam nejak pak nesedi.... a to si jeste VW priadava ostudu s rozvodovym retezem, ktery mel byt bezudrzoby.. vysledkem je, ze  1.4TSI a dalsi maji velky problem, kdy se retez trha hodne casto.. neni napnuty..cili po zaruce idealni koupe..pak staci jeste repase turba v budoucno triturba a je vymalovano...

+1/0
9.4.2012 13:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.