Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z nahé krásky na pláži je zase spíš chlapák. Nový viper představen

Je to déle než rok, co šéf Dodge slíbil, že nový viper bude jako nahá kráska na pláži. K vidění je teď na autosalonu v New Yorku. Zase je to ale spíš typický americký svalovec, ze kterého síla a adrenalin skoro odkapávají. Předchůdci vyznávali brutální sílu, sofistikovanost byla neznámé slovo. Novinka to má změnit, má dokonce i ESP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

anncz

Prej neni sportovni auto...

Ti vsichni diskuteri co tvrdi, ze to neni sportovni auto a postujou sem ruzne na kolene delane motokary.. By meli vysvetlit, proc Viper na Nurburgringu nechal za sebou Ferrari enzo o vice nez 10 sekund a celou Evropskou konkurenci jeste o vice:  

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times#Lap_times  

Jedine pred nim jsou nejake nadrazdene formulky smontovane nekde v garazi. Evropo, nauc se delat sportovni auta!

0/0
8.4.2012 15:08

psyonic

Hmmm

Vymenit predni svetla za neco agresivnejsiho a komplet interier a bude to dokonalost sama.

0/0
7.4.2012 22:03

Lev--_-z__Rožmitálu

humusoidní tvar

humusoidní motor

humusoidní výkon

prostě jen předraženej křáp...Rv

+1/0
6.4.2012 22:57

Rubik1

Re: humusoidní tvar

No, nekomu se takhle ulevi, kdyz si ten krasnej sportak nemuze koupit.;-D

+1/0
7.4.2012 0:20

Lev--_-z__Rožmitálu

Re: humusoidní tvar

je fakt že jsem rád že si to nemůžu koupit;-D

+1/0
7.4.2012 0:56

tripik

Re: humusoidní tvar

ses hloupej clovek

ses osklivej clovek

a vsem zavidis

s tebou bych nechtel kamaradit ani za prachy

to je pohoda se svobodne vyjadrovat aniz bych znal skutecnost:-P

+1/0
7.4.2012 10:11

pavel49

Nádhera

Prostě nádhera, příští rok v létě by snad na tuhle krásku mohli být peníze, tak o tom budu možná uvažovat, ale uvidím jaký na to budou recenze až to půjde do prodeje, hlavně doufám že to budou testovat v Top Gearu.

0/0
6.4.2012 22:16

Cowboy.from.hell

Re: Nádhera

počkáte až v topgearu s ním budou dělat tractor pulling? :-)

0/0
6.4.2012 22:41

tripik

Re: Nádhera

podle to gearu:)))))))))) tak to me bavi....to si radeji pockej na srovnani z fith gearem.....ale ne se zabavnym poradem jmenem topgear...... mimochodem....top gear mam velmi rad....ale kupovat podle nich auto muze jen strelec

+1/0
7.4.2012 10:13

Andee

Re: Nádhera

Asi tak :-)

0/0
8.4.2012 13:03

A jedeme nanovo...

Je to nějaký

celý hrbolatý... jako by to šlo už přes boudu ;-D

0/0
6.4.2012 21:20

Homer _2

To auto vypadá, jako kdyby na ně někdo šlápnul

0/0
6.4.2012 20:24

Lev--_-z__Rožmitálu

Re: To auto vypadá, jako kdyby na ně někdo šlápnul

jak rozšlápnutá popelnice

+1/0
6.4.2012 22:58

JeFFik

Není nad motůrky do sekačky!

Tintítko Caterham Superlight R500 hmotnost 506 kg. Pouze dvoulitrový "motůrek do sekačky", 263 koní tj. poměr výkonu a hmotnosti 520 koní na tunu. Z nuly na sto zrychlí za 2,9 s! A to toto hovado neudělá, i kdyby se ti, co hlásájí cosi o nenahraditelnosti objemu rozkrájeli! O hbitém průjezdu zatáčkou ani nemluvím.... to vše asi tak při poloviční spotřebě....:-P

0/0
6.4.2012 16:29

martasex

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Tady někdo nepochopil význam MC. A ten Caterham je schopný jet v klidu dlouhodobě 250+ KM/h s kliamtizací apod. A po cestě ještě hodit v marketu 20 piv do kufru. Ne? aha, že by jiné použití??

+1/0
6.4.2012 16:32

JeFFik

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Mno Caterham jede jen 240, to je u nás či v Evropě nebo v Americe opravdu "velké mínus".

A že to jiné "prioritní" využití Viperu je jezdit pro 20 lahváčů do Lídlu a že na pohon klimatizace je nutný 8litrový desetiválec, tak to jsem opravdu netušil, díky za info.

0/0
6.4.2012 19:42

martasex

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Ne, jde o to, že caterham je vlastně pekelně drahá motokára, a tohle je auto. Ty lídle.

+1/0
6.4.2012 20:31

JeFFik

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Viper je sice auto, ale s lodním motorem vydáváné za sporťák, se kterým ta "ubohá motokára" se čtvrtinovým motorem nemá ve "sportovních parametrech" žádný problém, spíš naopak. U sporťáku přivítám spíše vlastnosti motokáry, než neobratné těžké monstrum schopné jet rychle jen po přímce a kterému zatáčka o poloměru menším, něž půl kilometru dělá značné problémy.

0/0
6.4.2012 22:18

Rubik1

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Taky je to auto na nic, protoze v nem neuvarite rychle slepici jako v tlakovem hrnci, ze. ;-)

0/0
7.4.2012 0:19

Koholik

Re: Není nad motůrky do sekačky!

http://www.nurburgring.cz/nejlepsi-casy/ Kterému autu prý dělají problém zatáčky???

0/0
7.4.2012 12:09

Rubik1

Re: Není nad motůrky do sekačky!

A da se koupit za 100 tisic dolaru? Asi ne. Viper se prodava take na zisk a pocty prodanych kusu jsou dulezite. Sportak neni jen o tom, za kolik sekund udela stovku.

0/0
6.4.2012 17:25

JeFFik

Re: Není nad motůrky do sekačky!

za 100.000 dolarů se koupit nedá ale za cca 67.000 už jo , ale nějaký příplatek na bůhvcíco by to možná zvádl.

0/0
6.4.2012 19:48

Rubik1

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Tak jo, mas pravdu. Neznal jsem tuhle motokaru. Smi to na ceskou silnici?

0/0
7.4.2012 0:28

JeFFik

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Na rozdíl od Vipera smí

0/0
7.4.2012 0:41

Rubik1

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Tak jsi me dostal. Mas u me pivo.;-)

0/0
7.4.2012 1:12

cenzore_zdar

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Ale udela, staci to prenechat upravci Venom, kterej to bezne osazuje jednim ci dvema turby. R^ Jenze Viper to je hlavne Muscle car!!!! Ten zvuk je proste NADHERA! Ten Caterham je proti tomu mixer. Rv

0/0
6.4.2012 18:02

vtech

Re: Není nad motůrky do sekačky!

srovnavas auto s motokarou

+2/0
6.4.2012 19:39

male_zvire

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Já nevím že všichni pořád zmiňují Caterham. Vždyť to není žádné extra auto s kdovýjakými parametry...:-/

0/0
6.4.2012 20:20

JeFFik

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Caterham se často zmiňuje proto, že konstruktéři Caterhamu pochopili o čem je konstrukce "sportovního" auta. Že je to více o sladění hmotnosti a výkonu, než o hrubé aplikaci hesla "objem ničím nenahradíš"

0/0
6.4.2012 20:33

hives

Re: Není nad motůrky do sekačky!

Dva rozdílné sporťáky pro dva rozdílné typy "sportovců". Těžko srovnávat a vyzdvihávat jedno nad druhé...

0/0
6.4.2012 23:20

JavorMagor

Re: Není nad motůrky do sekačky!

No srovnavat GT s motokarou ... to je jako vyjet s F1ckou na zavod trucku a argumentovat, ze ta F1 ma z mensiho motoru vetsi zrychleni ;-D

0/0
10.4.2012 15:36

CYnikCYnik

Nic moc

Za ty prachy bych si radši koupil elektromobil s náhradníma baterkama. ;-)

0/0
6.4.2012 15:58

foffcenzore

Re: Nic moc

Jenze problem je, ze si nemuzes koupit ani ten Viper, ani ten alektromobil....;-D Takze ti nezbyde nic jineho nez placat na diskuzich...."co bys"....;-D;-D

0/0
6.4.2012 16:00

SUPERpolární liška

Re: Nic moc

Kolika Viperama jezdíš?

0/0
6.4.2012 16:05

foffcenzore

Re: Nic moc

Ja nejezdim ani jednim.... nemusim ho mit... nic mi to nerika.... a ty? jak jezdi Ochtavka?

0/0
6.4.2012 16:13

Rubik1

Re: Nic moc

Uroven tvych prispevku je uboha.

0/0
6.4.2012 17:34

foffcenzore

Re: Nic moc

Jenze problem je, ze si nemuzes koupit ani ten Viper, ani ten elektromobil....;-D Takze ti nezbyde nic jineho nez placat na diskuzich...."co bys"....;-D;-D

0/0
6.4.2012 16:01

CYnikCYnik

Re: Nic moc

Asi by bylo moc odvážné žádat pochopení významu podmiňovacího způsobu od člověka, který neumí příspěvek vložit méně než 2x. ;-)

0/0
6.4.2012 16:10

foffcenzore

Re: Nic moc

Nedelej ze sebe chytraka... nikdy se ti nestalo ze jsi na neco omylem kliknul? Dalsi "Mr. Perfect"? na jednu stranu...... FU brother:-/

0/0
6.4.2012 16:15

CYnikCYnik

Re: Nic moc

Stává se mi to neustále. A když se mi to stane zrovna když z někoho dělám tupce, tak musim počítat s tím, že mi to vrátí i s úrokama. ;-)

+1/0
6.4.2012 16:28

martasex

Náklaďák?

Co máte s tím motorem z náklaďáku? Je to motor z PickUpu. Velkýho (fullsize), ale PickUpu to že je někde v en textu napsáno truck, neznamená to rovnou náklaďák. Ale po překladech kde se volá do vysílaček dle českého překladu "rodžre, rodžre, slyším, rodžre, rodžre" se, už asi nemůžu divit. A když sem slyšel překlad Oldsmobile jako staré auto, tak to byl rovnou facepalm.

0/0
6.4.2012 15:50

Cowboy.from.hell

Re: Náklaďák?

Ano co já vim, tak pro nás pickupy jsou v américe trucky.

0/0
6.4.2012 15:57

foffcenzore

Re: Náklaďák?

asi tak....

0/0
6.4.2012 15:59

martasex

Re: Náklaďák?

Ale není to náklaďák. A to tak nějak jde. Amíci nejsou tak velcí trotli, jak se nám ekofašos snaží namluvit a do náklaďáků dávají diesely Cummins, Do pickupu co vypadá jako truck (pro rednecks) se cpou ty V8 a V10. Takže vlastně Dodge (mopar) sebral to největší co v benzínu dělali a vrazili to do papírovýho autíčka a úspěch byl zaručenej, až později to dělali ve verzi SRT a na oplátku ten motor SRT rvali do doho RAMa 1500. Ale ta spotřeba je v tom RAMu s tím SRT tragická. Lehká noha 27l/100km a trocha akce a 40 jak vyšitých.

+1/0
6.4.2012 16:07

foffcenzore

Re: Náklaďák?

s tema 27 litrama na sto mas pravdu... mame pick up s 7.3 V 10 Ford a je to skoro presne..... Ale i rednecks se dneska spokoji s V6...;-D

0/0
6.4.2012 16:20

martasex

Re: Náklaďák?

Tak ony se ty potvory dělaly když byl gallon pod dolar. Takže teď to leze do peněz i těm amíkům. Ale zase to žere i tu 91oct americkou sračku, takže do toho není třeba pumpovat 98. A od roku 2000 ty mrchy umí i čistej ethanol (kvůli brazílii), takže se to dá řešit i tak. Co bych, ale nikdy nikomu neodpustil, je to "splynovat"!

0/0
6.4.2012 16:24

foffcenzore

Re: Náklaďák?

ony ty emericky auta jezdi v pohode na 87 octanu... jsou na to staveny... proto se dava prednost obsahu eliminujici  mensi horspower z "horsiho" benzinu.... nektery motory jsou "knocking" pokud do toho das lepsi benzin.... cislo oktanu ma mozna trosku vliv na to, jak "ciste" se spaluje. Ale v dnesni dobe do benzinu dava kazda company nejaka additiva, takze to neni zas takovy problem... Ja do auta nedavam nic jinyho nez 87 a nemel jsem zadny problem pres 20 let......

0/0
6.4.2012 16:39

Jimmy Johnson

Re: Náklaďák?

Já bych si jen dovolil vás tu trochu opravit. Oni tam nejezdí na benzín co má 87 oktanů... Oktanové číslo má dva způsoby značení RON nebo MON, v čr se používá myslím RON (možná MON ale prostě jen jedno), kdežto v USA se oktanové číslo udává jako (RON+MON)/2 takže ty čísla vyjdou o něco nižší, ale je to téměř identický s našim benzínem. A v USA to obsahuje az 10% ethanolu a u nás jen 4, ale tímto si taky nejsem jist:-)

0/0
6.4.2012 17:00

foffcenzore

Re: Náklaďák?

mate parvdu a nemate... V USA je to oznacovano v AKI (anti knock index) a 87 AKI je ve skutecnosti 90 RON..... jenze v cesku to kazdy zna jenom jako octany at jsou jakekoliv....tak jsem to ani "nerozebiral" ;-D a toho Ethanolu se dava 10% , takze mate pravdu....sracky jedny... Nedela to nic jineho nez ze farmari chteji pestovat kukurici protoze je to vyhodnejsi nez normalni crop....;-€

0/0
6.4.2012 17:22

Cowboy.from.hell

Krásná karoserie

A co je ještě lepší? Ohromný objem motoru. :-) Nepřeplňovaná pompéznost je jakýmsi plivancem do ksichtu moderním šuplíkům.

+6/0
6.4.2012 15:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.