- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.rallyinzert.cz/index.php/inzerce?page=show_ad&adid=2497&catid=11
a cena neni velka.. jsem cekal vic teda.
jelikoz jsou na nem cele postavene....
napr.. Porsche 911 GT1 Straßenversion
jinak vyrobci to do aut nedavaji, protoze je mnohem jednodussi udelat par kousku vyztuzene oceli a par centimetru laserovych svaru nez resit poradny trubkovy ram a jeho casove narocnou zastavbu.
A nez nejaky hloupy (nefunkcni) levny "radoby" ram, tak to radsi nic.
jeste jeden link...
Moje první auto byla 105. Nádherně jednoduché na opravy, ale rezavé. Málo kdy mě sklamala, ale v čem by mě jistě sklamala,tak by to byl asi kreštest. Jó kdyby tam byly takové duralové tyčky, to by bylo...
105ka má brzdnou plochu nárazu při 50Km/h tuším asi tak 20cm za zadními sedačkami (při nárazu zepředu). Každopádně ty tyče by zlepšily bezpečnost každého automobilu, ale neznám moc lidí co by nadšeně lezli s nákupem do auta jak na prolejzačky.
Kdo by chtěl mít takovou vymoženost v civilním autě? Už vidím, jak mi tam leze lepá děva v mini.
ja bych to bral... misto 18 airbagu.... prijde mi to bezpecnejsi a nejsem jeste tak star abych se nenasoukal do auta... a lepa deva bud to da nebo neda... a navic auto nepucuju ani lepe deve ;-)
Ano, a také několik dalších hodnot dle nastavení motoru a zpřevodování.
Kdyby místo airbagů se montoval do auta rám a pořádné čtyřbodové pásy tak by to bylo daleko lepší,nějaký airbag by mohl být jen jako doplněk nebo by nemusel být vůbec
Kdyby takové nehody jaké kolikrát absolvují auta WRC,absolvovalo normální sériové auto tak je totálně na sr*ky a posádka v něm taky-zato tady je sice auto po povrchu taky na sr*ky,ale posádka většinou vyleze maximálně s oděrkami
Jenže je tady zase problém byrokracie,jestli není lepší že by si člověk udělal oděrku o ostrou hranu rámu nebo jestli jej rozmačká na *** palubní deska tlačená motorem
většinou se ale uvádí jako důvod proč nelze mít rám v provozu to, že se tím mění deformační zóny a vytváří se výhoda u auta s rámem a při srážce to posádka druhého auto odnese daleko hůř než kdyby se srazili s autem bez rámu, to byla aspoň argumentace kterou jsem slyšel, o rozhledu nebo ostrých hranách naopak nikdy (jsem si jist že např. tlusté A sloupky u FAbie 2 brání ve výhledu daleko víc než kdybych si dal do svého auta z roku 1992 které má normální tloušťku sloupků rám.)
A u WRC to je samozřejmě hodně o rámu, ale i o výrazném posílení všech svarů na karosérii, atd, atd....
Nechápu jednu věc. Když do nás výrobci aut neustále hustí "Bezpečnost, Bezpečnost, Bezpečnost" tak proč toto nemontují do aut. Já osobně bych v tom klidně jezdil. O designu uvnitř nemůže být řeč jelikož je auto vykuchané ale praktičnost je suprová. Má to několik výhod, při nárazu nepotřebujete Airbagy který jsou stejně podle mě k ničemu a druhá věc je právě 1000x větší bezpečnost než v "nejbezpečnějším" autě na světě. Stačí se podívat na těžké nehody WRC aut. Auto jsou většinou na odpis ale posádka vyleze a nic jí není. Samozřejmě je to každýho věc ale pokud by se už takhle auta prodávali, klidně bych si připlatil. Konkrétně v tomhle autě bych se bál jezdit protože výkon na hmotnost je brutální ale nebál bych se v něm bourat.
Jenže fysiku neošidíte.Zabíjí zpomalení.pokud vrazíte s obrněncem do pevné překážky,vozidlo se nic nestane,vy budete po smrti.
Pokud si něco takového montují do aut na rallye, tak asi už zjistili, že defrmační zóny nepomohou, protože při smrtelných nehodách je deformační zónou kabina s řidičem. Co když já nechci auto, které se ponárazu zmuchlá jako alobal a při malém ťuknutí mu zase uletí kapota, vysklí se okénka a vystřelí 50 airbagů? Nemám snad právo chránit se tak, jak považuji já za nejlepší? Podívejte se někdy na fotografie nebo ze smrtelných nehod. https://www.youtube.com/watch?v=H2z9mTdGF0A
Hlavně je zajímavé, že jim vadí, že rám překáží výhledu. Přitom dnes bývají A-sloupky kvůli integrovaným airbagům tak tlusté, že je přes ně do zatáčky taky prd vidět.