- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Esa koupi cokoliv ale otazka je za kolik. Kdysi jsme tam vezli karu na zkousku kolik nam daj, ktera byla funglovka, najeto cca 80t koupeno pred tydnem za 80. V Ese nam nabidli 45. To same auto na place s prorezlejma blatnikama prodavali za 75?! V ese bych si nikdy nic nekoupil!
Kdysi jsem do Esa chtěl prodat staré Polo. V aaaauto mi za něj nabídli 20tis. ale v ESA ho vůbec nechtěli koupit. Nakonec jsem ho přímému kupci prodal za 42tis. ten byl nadmíru spokojený. Dokázal ocenit hodnotu auta. Ale autobazary typu ESA nebo AAAAUTO z principu nejdřív slíbí hodně, ale když dojde na prodej, tak cenu šroubujou dolů co to jde.
Esa kecá, koupí každý auto a stočený km nepozná!
Když jsou lidi blbý a každej chce mít na 12 let starý mrše maximálně 120.000 km.... Proč ne
Esa koupi cokoliv ale otazka je za kolik. Kdysi jsme tam vezli karu na zkousku kolik nam daj, ktera byla funglovka, najeto cca 80t koupeno pred tydnem za 80. V Ese nam nabidli 45. To same auto na place s prorezlejma blatnikama prodavali za 75?! V ese bych si nikdy nic nekoupil!
tak se to nezmeni... pokud na tom, ze ten tachometr necha prodejce stocit vydela vic nez ho to stoceni stalo, tak se to bude delat vzdy. Prestante kupovat stare plecky a kupujte nove vozy... Podporite tu padajici ekonomiii... to vam to musim porad rikat? Kalousek
já bych si třeba nový auto v životě nekoupil! Než nějaký mrdky ošizený na výbavě a s tvrdejma plastama na palubce kupuju radši 3 roky starý auta, co stály nový kolem 700.000,- Nejsem línej, klidně si objedu pár prodejců v Německu nebo protiúčty u autorizovanejch v ČR a zatím jsem neměl problém! (Doposavad cca 30aut)
Řada právníků vám řekne, že přetáčení tachometrů je tak rozšířené a závažné, že si zaslouží, stejně tak jako třeba úvěrové podvody, vlastní §. V parlamentu jejich přijetí blokuje ODS. Motoristé kupující auta z druhé ruky si určitě přeloží, proti komu to jde.
:) no, koupis koupis, ale treba taky horsi auto za vic penez, protoze neco stalo jeji zfalsovani
tak jako první věc si nechám v autorizovaném servisu ověřit podle VIN historii auta. Pokud nebylo nikdy v autorizovaném servisu té konkrétní značky (nebo maximálně v prvních dvou letech), tak mu prostě neuvěřím a poohlédl bych se po jiném.
Konkrétně jsem kupoval referenské auto v jednom pražském autosalonu a stejně jsem si nechal VIN proklepnout přes databázy u jiného autosalonu stejné značky v ČR. Zní to možná paranoidně, ale pak mám opravdu jistotu. A i když už není auto v záruce, tak stejně jezdím do značkového servisu na pravidelné prohlídky, protože průhledná historie auta mi ten dražší servis vynahradí. Mám 4 roky staré auto s 67 tisíci km, takže až ho budu příští rok prodávat, bude mít cca 80.000 km, ale zdokumentovaných v knížce a v historii servisu. A pochybuji, že by mi to někdo věřil.
Já kupuju ojetá auta (najedu 10tkm ročně, tak nechci platit amortizaci novýho) a obvykle ze servisu, kam jezdím už 8 let, tj. znají tam jejich historii, i když nejsou autorizák. Jistě, je to riziko, ale to je všechno.
Mám Mondeo 9 let staré. Má najeto 170 tis. a rozhodně nemá stočený tachometr.
A co už za tu dobu odešlo? A v kolika tis.km? Docela by mne to zajímalo, protože mám již 4tý Ford a dost odcházejí, hlavně kolem 150tis.km. Sám mám po 5ti letech najeto 155tis.km.
Již dlouhou dobu se za všemi těmito články objevují odborníci z Cebie,kteří se komerčně
zabývají ověřením původu vozidla. Kde mají komplexní zdroj vševědoucnosti? Nějak mi ty procenta
a miliony vozidel nesedí, když zvážím nová vozidla, podniková vozidla,kde se kilometry eviduji a pár poctivců. Zkreslovaní údajú o uvedení do provozu v době kdy se vozidla už nevyrábějí na sklad,ale na objednávku ? Čím větší panika, tím více lidí prověří původ vozidel.
když se podívám na množství neznačkovejch servisů (kde ti na kilometry nekoukají) a zvážím, že i ve značkovejch dělají někdy pěkný podvody, tak si radši ty prachy a čas za cebii ušetřím a radši provedu důkladnější kontrolu skutečného stavu. Hlavní je přijít k prodejci v totálně paranoidní náladě a postupovat jako Columbo a hlavně nevěřit ničemu, co mi prodejce nedá černý na bílým s razítkem dole...
Taková banalita jako udělat z toho přestupek trvá už několik let. Mám pocit, že to opravdu někdo musí brzdit. Zajímalo by mne, kdo to má na starosti konkrétně.
nejaka loby ktera bere penize z proverovani ojetin.. pripadne lobby, ktera by chtela ojetiny postavit mimo zakon uplne, pripadne nejake autobazary, ktere si chteji udelat monopol na trhu. Nejspis vsichni dohromady
koupil jsem staré Mondeo-najeto 390tis a neprodělal jsem,když bylo mínus 25 nastartoval tenhle nafťák na druhé žhavení.Spotřeba v zimě 6,5 a teď v teple necelých pět.Předchozí Focus výrazně mladší se stejnou výbavou si mohl o takové spotřebě nechat zdát.Záleží na výběru a na egu,cool borci by si tohle auto nekoupili.Dědek stál pár korun,ale pod kapotou jsou nové tlumiče,čepy,rozvody,baterie a téměř plná výbava-plně funkční.A investice?Koupil jsem odpor ventilátoru za 600.- a budu měnit obložení,desky a pakny za 1500.-.Najedu ročně 40 tis. a jsem si jistý že bez problému.
Je to pravda,kilometry a stáří nerozhoduje-záleží na stavu.
Firmy,lidi co stahují kilometry,falšují stáří- do basy,překupníci a zloději nic jiného nejsou.Dřív každý mluvil o grázlech z A-A,dnešní bazaristi se chovají stejně i hůř.Kontrola v servisu-podplacený mechanik který doporučí výměnu čepů za 600 ale neukáže vám shnilý výfuk a katalyzátor.Do jiného servisu nedojedete,svítí kontrolka paliva,nedej bože STK .