Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Královské SUV v novém, Mercedes představil nový model GL

Tohle auto se bude líbit podnikatelské smetánce u nás stejně jako třeba americkým raperům. Obrovské SUV zaujme hranatější karoserií a příplatkovými gigantickými jedenadvacetipalcovými koly. Pro začátek si bude muset novinka vystačit s dvojicí velkoobjemových motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Highdriver

EURO 8 - zákaz konzumace luštěnin :)

To bude kvůli tomu AdBlue smrdět stejně jako kamiony z východního bloku na D1?

0/0
13.4.2012 9:01

JavorMagor

M.E.R.C.E.De.S

Many Expensive Repairs Can Eventually DiscouragE Sales ;-)

0/0
12.4.2012 13:48

durmancok

dizajn

nic moc. to radsej stare Gecko :-/

0/0
12.4.2012 0:17

velitel mesta bugulmy

Re: dizajn

Tak si ho kup, dělají i nové. Jestli na něj tedy máš... Jinak smysl tohoto příspěvku moc nechápu. Géčko je úplně jiné auto v jiné třídě s jiným účelem, čemuž odpovídá i design. To je jako kdyby říkal, že hybrid Prius má design nic moc, to radši pickup Hilux. No, někdy je těžké místním diskutérům porozumět.

0/0
12.4.2012 6:51

JavorMagor

Re: dizajn

stare gecko neni zdaleka totez co nove gecko...  jinak souhlas s tim co chtel rict Durmancok, tenhle impotentni kosmopolitni design ala Viano je hruza a des. Kdejaka Kia umi design lepe nez MB. Se podivej, kde je Porsche, BMW a Audi a kde je Mercedes. Horsi design uz ma snad jenom Renault. I ten blby Opel je lepsi. Posledni jakz takz uchazejici design MB byl CLS a to uz je 8 roku zpatky. Takova maska se hodi na dodavku maximalne, ale ne na luxusni SUV.

0/0
12.4.2012 8:20

velitel mesta bugulmy

Re: dizajn

Kupci jsou, na rozdíl od tebe, asi jiného názoru, a je jich víc než dřív. A to se počítá.

0/0
13.4.2012 7:01

jisi258

Re: dizajn

pokud nejaka automobilka neumi drzet kvalitu a zije jen z podstaty - v tomto pripade to je kolotocarska hvezda na cumaku - tak to drive nebo pozdeji musi skoncit katastrofou. A Mergl je rad ze vubec zije, vzdycky je par roku ztratovy , pak se mirne oklepe a posleze zas vypusti nejake propadaky stoleti. A ze jich bylo posledni dobou pozehnane.

Namatkou ... Mercedes A classe .. losi story a blamaz s prevracenymi auty

Mercedes Vaneo .. potichounku ukoncen pro absolutni nezajem, vyrobilo se vsehovsudy 55tis kusu

Mercedes R classe  .. ohavny design (snad nejhorsi mercedes vsech dob podle me) a spatny marketing v USA ... dlouhodobe mizerne prodeje

K tomu dlouhodovbe problemy s kvalitou tahnouci se zhruba od roku 1990  a obcasne perlicky, jako treba Mercedes S class 2005 adaptive breaking assistent ... blamaz pred novinari celeho sveta, vyhozen sefredaktor autobildu Michael Spect http://www.youtube.com/watch?v=BYY7OfQ4-5A

0/0
13.4.2012 13:47

KdysiBedlam

jj

Kamoska to ma uz 2 roky a nadsena neni. Daleko lepsi SUV dela Lexus a nebo Acura MDX. Kvalita Mercedesu a vubec nemeckych vozu sla poslednich 20 let oproti konkurenci znacne dolu. Snad jedine Porsche pry drzi se svetem krok.

0/0
11.4.2012 18:33

anncz

Re: jj

Tak jak Lexus, tak MDX jsou mnohem mensi auta, ne?

0/0
11.4.2012 19:16

velitel mesta bugulmy

Re: jj

No jo, to jsou ty informace "od kámošky". Hned je vidět, že věci rozumíš. :-) Prosím tě, MDX je oproti GLKu trpaslík pro nenáročné - je to úplně jiná třída pro borce, kteří myslí maximálně na šestiválec a nevadí jim plastový interiér. Vy ale jako typický bazarový kovboj mluvíte asi spíše o spolehlivosti. No tak i v této oblasti má GL u amerického JD Power lepší hodnocení než Acura MDX. Ale samozřejmě, co je to proti tomu, co říká vaše kámoška... Vy nikdy před volbu GL vs MDX postaven nebudete, takže můžete být v klidu.

+1/0
11.4.2012 19:47

samuel05

Re: jj

To myslis vazne? Jak je potom mozne ze nemecke automobilky dominuji svetovy premiovy trh aut 80% ? Lexus i kdyz je podstatne levnejsi jak mercedes je prodejni propadak o infiniti a acura nemluve. Nemci prave za poslednich 20roku konkurenci uplne odepsali a prakticky v premiove tride zadnou nemaji. V samotne usa ktera je pro lexus nejsilnejsi trh, kdyz se podivas na prominenty nebo skutecne bohate vetsinou maji mercedes. B. Gates steve jobs

0/0
11.4.2012 20:28

Dusan321

Re: jj

Lexus v USA samozrejme stoji mene nez Nemci, ale dokaze jim celkem schopne konkurovat. Je stale kolem nejvyssich pricek v prodejich premiovek. Infiniti se celkem dari, i kdyz je to mensi automobilka (respektive mensi znacka, protoze je to vlastne Nissan) a neni se moc co divit, protoze dokazi delat velice zajimava auta. Takova Infiniti G37 je sice vzhledove ponekud nudna, ale jako sportovni sedan prevalcuje BMW 3 kdykoliv a kdekoliv. Acura bych rekl, ze opravdu trochu upada.

Jinak co se tyce bohatych, tak Buffet ma starickeho Lincolna a vetsina asijskych multimilionaru zijicich v USA jezdi v Lexusech.

0/0
12.4.2012 9:27

lojzicekodvedle

Re: jj

mas chytrou kamosku;-D

0/0
11.4.2012 22:36

Tento příspevek bude smazán.

Já vám kašlu na normy EURO 6!

Chci ve svým autě motor, ze kterýho při sešlápnutí plynu zazní zvuk kopyt koní, za mnou se objeví černej obláček, a veškerou elektroniku na motoru bude tvořit jeden drát otvírající solenoid přívodu paliva! ;-O

+2/0
11.4.2012 17:28

kosobecny

Re: Já vám kašlu na normy EURO 6!

Přesně tak, tahle blbost měla skončit s EURO2 a byl by klid. Za chvilku bude nejsportovnější verze bmw 0.6 litr s 6turby...

+2/0
11.4.2012 17:49

velitel mesta bugulmy

Re: Já vám kašlu na normy EURO 6!

No tak zrovna GL má motory, které by vám vyrazily dech skoro určitě mnohem lépe než ten, který sedláte nyní (buďte k sobě upřímný).

0/0
11.4.2012 19:51

jimbo1

Re: Já vám kašlu na normy EURO 6!

No muj pickup ma 5.7 benzinak :)

0/0
11.4.2012 22:34

velitel mesta bugulmy

Re: Já vám kašlu na normy EURO 6!

No a tohle GL má mj. 4.6l benzín a spolehlivě ujede každému sériovému pickupu, aniž by se třeba jen zadýchalo. Jste navíc ten samý přispěvatel, na kterého jsem reagoval? Opravdu mě dojalo jeho volání po motoru, u kterého zazní zvuk koní... když je to skoro určitě majitel nějakého dvoulitříku, který si tu stýská u GL...

0/0
11.4.2012 23:04

Štěpán Binko

Krásný auto, ale nikdy víc.....

Jedno GLko mi v životě stačilo. Sice krásný a praktický auto, ale ta kvalita. Během prvního roku stálo 3 měsíce v servisu. Venku byl motor - výměna jeho uložení, silentbloků, vzduchový odpružení Airmatic měněno 2x, převodovka opravována 3x a před 4. vážnou opravou se MB vymluvil, že to je vlastně jiná převodovka, než s jakou byl vůz vyroben a ať si za skoro 200tis. koupím novou (předáno advokátům, teď to opravují v Německu), mám vyměněné vzduchové vaky v obou sedačkách vč. kompresorů, interiér neuvěřitelně vrže, odešly ostřikovače světlometů, parkovací senzory, permanentně se řeší vůle na nápravě, rádio se zasekává. A to je jenom neúplný výčet, co to auto během prvních 30tkm. "zvládlo". Tohle auto si může koupit jenom blbec jako já nebo Dara Rolins. A když mi v MB půjčili zbrusu novou Sklasse, ať nejsem škodný, když moje nejezdí, tak jsem ho v pondělí vyzvedl a ve středu mi tam za jízdy prasklo palivový čerpadlo a byl jsem v servisu zase. Lahůdka. 50 litrů nafty v motorovém prostoru..

+4/0
11.4.2012 16:24

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Ve finále to "dotáhnete" do centrály zákaznické péče v Maastrichtu, kde to sice řeší, ale dotyčný vám řekne, že ví, že táta jeho přítelkyně ho má taky a prý taky žádná sláva. Vědí to přejímací technici, ti vám v klidu přiznají, že většina lidí si už druhého Mercedesa nikdy nekoupí. Hlavně ti, kteří mají smůlu a vyberou si model vyráběný v USA, o španělské produkci ani nemluvě. A to jsou ve finále naštvaní, že si to člověk nechá přivézt z Německa a nekoupí to u těch neschopů tady......

+2/0
11.4.2012 16:26

samuel05

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Klasicka vymyslena ptakovina zarlivcu, kteri si takove auto nemuzou dovolit, nebo si koupili ojetinu ktere nekdo stahnul o 300tisic km tachometr. Tim maastrichem jste to uplne dorazil

Sam jsem vlastnil nekolik mercedesu a nikdy velke problemy, ted jsem nagoogloval americke a nemecke fora a vsude ma gl velmi dobre znamky co se tyce vydrze a kvality spracovani. Staci si precist jd power.

Mercedes mel problemy zacatken 2000 kdy manageri vymenili dodavaci firmy za azijske ktere jim dodavali nekvalitni komponenty to se zmenilo a momentalne patri zase na spicku. Staci se podivat na mobile kolik je tam eklasse z vice jak 500 tisic km na tachometru - ty konci v aa zpretocenymi km a potom si cesi stezuji ze mercedes vyrabi sroty

0/0
11.4.2012 20:46

leo666

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

No když tak soudíš, tak si Štěpána dohledej (podepisuje se celým jménem a publikuje minimálně v blogu idnes.cz) jeho story je celkem známá a mne docela šokoval právě přístup MB k řešení toho šlendriánu.

0/0
11.4.2012 21:15

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

S tím nic nenaděláte, holt anonymní věcná diskuze...... Já si něco "vygůglil", tak co ty tady píšeš nějakou svoji osobní zkušenosti. ;-)

0/0
12.4.2012 9:47

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Přesně. Jsem žárlivec, na to auto nemám a tu story výše jsem si vymyslel a píšu o autě, který má najeto min. 500tkm.... Ty jseš tedy vážně chytrák....... ;-D8-o

Auto jsem si koupil zcela nové, do výroby šlo dle mé specifikace a jsem první majitel. Uvedení do provozu leden 2011. Jde o vůz v plný výbavě, za který chtějí dle českého ceníku 3,1M. Má najetlo lehce pod 30tkm. Můžeš tady tisíckrát argumentovat různými fóry, já tady popsal svoji pravdivou osobní zkušenost. Mercedes na žádnou špičku nepatří. Zejména ne US a španělská produkce. V okolí se to sype každému, koho znám. Zejména převodovky u dieslů s vyšším krouťákem (sám mám 450 CDI). Ale hlupákům jako jsi ty klidně pošlu kopie všech reklamačních protokolů, kartu vozidla nebo cokoli, co budeš chtít. Ale tebe to stejně nepřesvědčí, viď?

0/0
12.4.2012 9:16

JavorMagor

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Coz mi pripomina ten fousatej vtip o kamionerech, jak se zdravi na silnici. Volva na sebe bliknou dalkovyma, Scanie zatroubi, jen Actrosy se navzajem nezdravi, protoze se uz rano potkali vsichni v servisu.

0/0
12.4.2012 13:24

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

;-D8-o;-D;-DR^

0/0
12.4.2012 13:52

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

A s tím Maastrichtem vám proboha vadí co? ;-D8-o

0/0
12.4.2012 10:00

pbitch

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

páteční vůz asi :)

0/0
11.4.2012 22:26

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Když kolem mě je těch pátečních Mercedesů poněkud víc ;-). Nedávno kamarádovi na ML350 odešla převodovka měsíc po záruce. Kolega s Vianem je úplně hotovej (a to už na CZ servis rezignoval a jezdí do Drážďan). V servisu se na baru potkávám s lidma, kteří jsou na tom úplně stejně. Jsme tam furt......

0/0
12.4.2012 9:18

luckilyfarenough

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

ja si myslim ze smejd je schopna vyrobit kazda automobilka.,.... me moc neuchvatil interier treba v C class. Samy hnusny levny plast:-/

0/0
11.4.2012 16:26

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Jedna věc je líbí/nelíbí - to je subjektivní, ale jde o kvalitu a přístup k řešení problémů. Auta střídám často, jak ta vlastní, tak služební nebo ta, která řídím (teď musím, jaksi není čím jezdit :-))) a z produkce Škody, BMW nebo Volva žádnou takovou zkušenost tedy nemám. Na Volvu mi teď, po 4 letech, odešel kompresor klimatizace a předchozí Volvo je stále bez problémů v provozu. O Škodovkách nemluvě. Aby auto ze 14 měsíců stálo 3 v servise, to už je moc. Jinak jasně a souhlas, šmejd dovede kdokoli. Jenom těch lidí s Mercedesy, které jim stojí pořád v servisu, je kolem mě nějak moc. Za mě už prostě nikdy více.... Ale kdo chce kam, pomozme mu tam ;-).

+1/0
11.4.2012 16:32

luckilyfarenough

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

lidi to asi obetuji za to podivejte ja na to mam......R^

0/0
11.4.2012 16:34

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Asi určitě jsou lidé, kteří si to z těchto důvodů koupí, o tom žádná, ale nemyslím, že by jich byla většina. Na to jsou vhodnější jiné vozy. Objektivně musím uznat, že když to auto jezdí, jde o neuvěřitelně praktický, příjemný a pohodlný vůz. Já SUV nemusel a předtím ho nikdy neměl, dokonce jsem byl jejich odpůrcem (auto má být nízký, široký - prostě "placatý"), ale jak se rozrůstá ta moje mateřská školka, už byl i rodinný kombík málo. Ale jsem blbec, správná volba byl Multivan + cokoli k tomu.

0/0
11.4.2012 16:39

marat12345

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Když on ten Mulťák je předražená krabice. Ale je fakt, že slušných aut pro 5+ je jako šafránu. Aby se pak jeden bál "nabourat" manželku, že to nebude mít čím odvozit do školky. :-(

0/0
11.4.2012 18:40

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Tak pořád jsou dva Mulťáky za cenu jednoho GLka ;-). Jinak právě fakt, že je to krabicoidní dodávka, rozhodl při koupit. Z dnešního pohledu bohužel.....:-(

0/0
12.4.2012 9:19

KdysiBedlam

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Kup si Hondu a nebo Toyotu a nebudes muset do servisu vubec. Snad jen na vymenu oleje.....

0/0
11.4.2012 18:35

samuel05

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Jen to nejsou auta, dacie se taky nekazi, nema taky co...

0/0
11.4.2012 20:48

pbitch

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

jj vse japonsky je do 150 tisic km bezporuchovy, bohuzel pak se vse sesype :(

0/0
11.4.2012 22:29

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Zkuste si z produkce obou značek vybrat auta, která mají alespoň 6 sedaček a k tomu nějaký kufr. U Hondy nenajdete podle mě nic, u Toyoty jenom největší Lanďáky a tam se přiznám, že mi nesedí jejich jízdní vlastnosti na silnici. To už jsou víc terénní auta než SUV. To spíš takové Infinity QX56......

0/0
12.4.2012 9:21

lojzicekodvedle

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Bud v klidu ja mam azse zkusenosti VW-mam passata koupeneho 2006 jako noveho.tech zavad co tam bylo opraveno,neopraveno to je do nebe volajici.Jednou blbne imobilizer,nemuzes nastartovat.Potom nemohu otevrit dvere od ridice protoze mam zamrzlej zamek.Dvere od ridice  jdou otevrit pouze zevnitr,zvenci nikoliv.Opraveno v autor. servisu VW,oprava cca 4000Kc.Opraveno tak, ze zamek vysusili v servisu.tyden na to jedu do Alp a zamek -dvere opet nejde otevrit.Volam do servisu,jejich reakce aha tak mi vam zamek vymenime za cca 5litru tedy.2)nemohu startovat pise mi palubni pc zavada zamku rizeni,objevuje nepravidelne, 5krat nastartuji,jednou ne.Hlavne kdyz mrzne nebo je rosa rano nejde nastartovat.nekolik dni v servisu a reakce servisu nevime cim to je,pc nic neukazuje.Abychom na to prisli,museli bychom vam vymenit pulku auta:-(V jednom autorizovanem servisu nespraveno, v druhem spraveno.

0/0
11.4.2012 22:31

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

To je taky síla. Já už nechal auto převézt do servisu do Německa, snad to tam dají do kupy. A vám přeji, abyste to dal do kupy a auto sloužilo. Vždyť jsou to jenom kusy plechu, které nám mají sloužit a ne my jim..... ;-)R^

0/0
12.4.2012 9:40

S500

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Nevim jestli trosku nekecate, muze to byt problem jednoho kusu. Ja ma S500 a najeto skoro 400 tisic. Zadny problem s motorem, nic nevrze. Airmatic ma garantovany dojezd 250 tisic, a ja menil jen predni tlumice. to same prevodovka.... dle papiru je davno po smrti a radi bez problemu.

A moc se mi nezda informace o kompresoru, je v mnoynem cisle, neni u sedacky ale jeden pro cely vuz...

:-)

0/0
11.4.2012 20:23

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Nevím, jak bych vás měl přesvědčit, že nekecám. Ale píšu tady pod svým jménem, klidně napište a stavte se, ukážu vám k celé té story papíry. A že jich je.... Klidně i to oficiální zamítnutí čtvrté reklamace převodovky a protokoly, jak už ji 3x předtím opravovali. Problém jednoho kusu to není. Potvrdili mi to jak v servisu, tak to vypadlo při rozhovorech s lidmi z Maastrichtu přímo od nich. US produkce není žádný etalon kvality. Těžko to srovnávat s Skem, které se vyrábí v Německu (i když i s tím náhradním jsem si užil a btw mu slušně drnčela přístrojovka). Tlumiče mám ve 30tkm!!!!! měněny 2x! Co se toho kompresoru týče, tak se klidně juknu do papírů, jestli je to přesně jeden nebo to jsou dva. Technik při předání mi řekl vaky a kompresory, tak ty dva předpokládám. Mj. v Sku jsou ty dofukovací sedačky řešeny jinak. Tam je ještě další kompresor, který hlídá nastavené tlaky a dofukuje vaky za jízdy (vč. toho dofukování v zatáčkách). V GLku tohle není. Dofukuje se to "manuálně"......

0/0
12.4.2012 9:29

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

...jenom při zmáčknutí ovladače. Sko a GLko má ty sedačky jinak řešený, alespoň jak mi řekli v servisu, takže tady může být ten rozdíl. Ale jak říkám, schválně se do těch papírů podívám.

0/0
12.4.2012 9:31

Štěpán Binko

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Jinak každopádně gratulace ke spokojenosti s Skem. Nebýt té story s prasklým palivovým čerpadlem, ale OK, to se může stát, bylo to podle mě jedno z nej aut, které lze koupit. Pohodlný, výkonný, bezpečný, prostorný. Pro mě je trochu mimo - potřebuju víc sedaček. Ale jak jsem psal - taky ho vyrábějí v Německu......

0/0
12.4.2012 9:45

doktor22

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Mohu jen souhlasit, koupil jsem Bčko s automatem a po 4 měsících odešlo řazení oprava na 2 týdny, přístup horší jak v bance, po roku zkušensti s MB jsem rozhodnut že již nikdy tuto značku.

0/0
11.4.2012 20:35

JavorMagor

Re: Krásný auto, ale nikdy víc.....

Inzenyri ze Stuttgartu... a to jeste v 80 letech delali auta, ktera najela milion kilometru bez vetsich zavad, menily se porad dokola jen takove ty spotrebni veci jako na kazdem aute, tlumice, brzdy, silentbloky, cepy  vyfuk... na motor se vubec nemuselo sahat, maximalne po 500tkm se preventivne vymenil rozvodovy retez, hydrostely  a vstrikovace, to bylo cele. Dneska auto nenajede ani 150tis aby se neco .. nepotento.

0/0
12.4.2012 8:30

venecek.nebo.rakvicku2

Rovnou bych čekal před autosalonem....

.....a každého vykrmeného vařáka, který si pro takové auto dojede bych fiknul do tepláků a nechal mu zkonfiskovat veškerý majetek. Vzhledem k tomu, že takový vůz si žádný poctivě pracující člověk nemůže nikdy dovolit, je jasné, že jeho majitel je zloděj či tunelář. Minimálně v ČR. Samosebou čest tomu, kdo si za svých 18.000 čístého na takové auto našetří :)

0/0
11.4.2012 15:57

21century_schizoid_man

Re: Rovnou bych čekal před autosalonem....

a co ti co maji 80 nebo 180 cisteho?

0/0
11.4.2012 16:04

luckilyfarenough

Re: Rovnou bych čekal před autosalonem....

Dalsi co si mysli ze vsichni kradou... a on za

vidi ze nemuze protoze nema z ceho;-D

0/0
11.4.2012 16:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.