- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dokola testujou diesely... :o))
když to do F1 není :o)
nic kromě změny majitele hlavního balíku akcií nenastane, taky jenom vůl by se vrtal v něčem co jede na 110%. Ducati je teď nejsilnější z celého období existence a proto ten prodej, investor fabriku napumpoval a teď jí chce v nejlepším prodat. VW zase zařadí do portfolia pěkného koně a konečně se bude moci chlubit výrobou jedné z nejlepších moto značek....
neni pravda. Podivej se na to jinak... Lambo a Audi R8 mimo jine motor z Galarda. Proste koncern nic nenecha na pokoji, utilizuje vsecko co se da. Metoda vyzrat zdroje, postavit platformu a vsecko na ni zpetne naroubovat.
Lambo byvalo v leccems nedokonale, ale unikatni. Ted je to jen jinak poskladane Lego.
...ale říkám, kéž by stejný osud potkal i Alfu Romeo
AMG uz hodil rucnik do ringu, takze je to hotovka.
A mame tu do sbirky dalsi koncernovy spotrebak na vydelavani penez ....
.. VW / Audi je pravej opak. U aut to možná vychází, ale motorku si člověk kupuje pro radost, právě pro ty emoce. No koncern asi zahubí další značku, protože žádnej italskej kreativec pod helmutovským řízením nevydrží. Doufám, že Guzzi nekoupí nikdo.
zahubi dalsi znacku? Audi zachranilo Lamborghini a Bugatti, VW zachranil Bentley. Vsechno auta ktere meli emoce ale prestrasnou kvalitu zpracovani
Vetsina BMW je uplne o necem jinem nez Ducati, takze to zustane jak to je akorat penize pujdou enkomu jinemu do kapsy... urcite za to nezaplati tolik aby to prejmenovali na neco jineho a zacali delat plecky.