- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
skodovka mozna o deset metru dale poradne auto s ABS mozna drive...?
ABS brzdnou dráhu zásadně prodlužuje.
Božínku, to je zase jednou olizování mozků. Gumaři zjistili, že jim lidi už přestávají papat tu jejich polívčičku, tak trochu přitvrdili. Jednom se dožijeme doby, že policajti budou ještě kontrolovat stáří nasazené pneumatiky. To snad néé... Osobně jezdím spokojeně na celoročních které díky tomu že nemám dvě sady jsou maximálně 4 roky staré a nikdy nemají vzorek menší než 5mm. Navíc znáte nějakou lepší pneumatiku na jaro a podzim ?
to je blbost... celoroční pláště neexistují, možná celoroční vzorek, ale nee směs. To je prostě technicky nemožné a nekupovali bychom gumy tak levně, jak nyní jsou. Nicméně dojíždění mi připadne normální, srovnávat funglovku se 4 roky starým vzorkem je ptákovina...
Jinak je blbost vyhazovat zimní pneu když mají najeto za 4 roky 8 000km. U nás v Polabí jsme jezdili celý rok na letňákách. (sníh tu je v pruměru 4 dny v roce). Teď polovička lidí nepřezouvat nebude, takže jestli byli nebezpečný 4 dny v roce, nyní budou 361dní. Dobrý zákon :-(.
ja mam nejake ciny nejlevnejsi co byly, uz jsou na 3 aute a porad se nechteji sjet potvory.. ale maji diry pro hrebiky
v dešti jsou naopak zimáky lepší, než letní, neb lépe odvádějí vodu a je u nich menší nebezpečí akvaplaningu ....
Zimn í pneumatika se vzorkem 4 mm a stáří 5 let "tvrdá" je na vodě vážně lepší než letní díky hustšímu lamelování, ale nová cca dva roky stará se vzorkem 8mm už je úplně na h..vno
.. drtiva vetsina ceskych ridicu by nepoznalo jestli jede na zimnich nebo letnich ani kdyby se jim to reklo. Jen si to mysli a proto je tohle docela slusny kseft. Ja teda dve sady mam ale kdyby to nebylo povinne tak tam mam porad letnaky. V zime to je o kebuli ne pneunatikach.
mají zimní pneumatiky o 6,4 m delší brzdnou dráhu a v zimě o 5,9 m, to snad ví každý, kdo chodil ve škole do fyziky, jelikož brzdná dráha je přímo úměrná styčné ploše, přítlačné sile a koeficientu tření. Přítlačná síla je stejná, koficient tření je sice u zimní vyšší, ale nemůže vykompenzovat podstatně menší styčnou plochu.
tak ty jsi musel urcite propadnout, kdyz jsi napsal takovejhle blabol
Správně by měli udělat test za různých teplot stejná guma a tam pak porovnat ty tři typy gum a stejně tak třeba i různě sjeté, ale to by bylo asi moc složité. Jinými slovy porovnávat sjetou gumu s novou a ještě na vodě je totální nesmysl.
Jinak můj osobní názor je ten, že jak nemrzne a je nad nulou, tak se mi prostě lépe jezdí na letních, umím s nimi bez problémů jezdit i v zimě, ale nechci mít problémy s policajty, takže přezouvám, ale jakmile je jasno, že teplot jdou nahoru, tak jdu na letní, jinými slovy nová úprava co se připravuje je o ničem a bude nutit jezdit lidi na horších gumách díky nesmyslnému stanovení data pro přezutí.
na letních, umím s nimi bez problémů jezdit i v zimě......a nerikaj ti nahodou Chriss Angel???
... většina z nich tam má pneumatiky v ceně 700Kč/ks. V tom případě bych se vůbec nedivil, kdyby bylo lepší jezdit s kvalitníma zimníma, než s letníma na ho.no. Nehledě na to, že mi přijde 1/3 pneumatik podhuštěných a to už od pohledu. Ale je to jejich věc. Všechny tyhle kampaně, zákony a testy maj za účel jediné. PRODAT SE ! Blíží se sezóna a je přeci logické, že prodejci nechcou plné sklady. Za půl roku zde zase bude článek, jak je důležité mít zimní pneu, protože jsou prostě lepší. Ano, jsou ... ale radši ať si člověk nechá letní s obřím vzorkem, než tam nasadí zimní s vzorkem žádným, nebo koupí protektory a ty v zimě z poloviny sjede.
svoje zimní Nokiany nechávám na Outbacku po celý rok a šmitec. Jednou za 3 roky v létě koupím nové a v té naší prdeli mi to v servisu za 300 přezujou, vyváží a zase 3 roky jezdím.