- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by se slušelo uvést, že článek je víceméně překladem ze stránek http://www.aerocivic.com/, což jsou osobní stránky Mika Turnera, který je autorem výše zmiňovaných úprav.
Jednak je to slušnost (a snad i poovinnost), a jednak předejdete názorům typu "kachna jako prase".
Ližpič našel v lese tááááááákovouhle houbu a máme zprávy v kuse.
Uvědomte si, že USA země zaslíbená dodnes nemá žádnou STK buzeraci, nemaj povinně lékárničky, antiradar je legální, neexistuje povinnost denního svícení a SPZ si koupíte normálně na pumpě a pak jí necháte zaregistrovat. V Evropě věc naprosto neskutečná a přitom nehodovost v usa stejná . Jak je to možný ??? zázrak ???
Tak si zpocitej prumerny pocet aut na km2 v USA a v Evrope. V USA se ti snadno stane, ze jedes celej den a nepotkas jediny auto. V Evrope je to vylouceno. V Evrope je proste vzhledem k jeji velikosti aut mnohem vic a tedy i vic prilezitosti k bourackam.
To pouze potvrzuje, že se dá udělat auto s malou spotřebou. Bohužel to, ale finanční ologarchie nepřipustí
A s délkou dvou automobilů. Vždyť s tím na většině parkovišť nejde ani zaparkovat.
Vzhledem k tomu kolik z ceny benzínu tvoří daně, je takováto úprava neakceptovatelná, protože by způsobila kolaps socsystému ...
S ní mám průměrnou spotřebu 4,8l/100km a nemusel jsem dělat tuning. Ale stačí zapnout klimu a okamžitá spotřeba podle počítače jde nahoru skoro o litr.
no nechci být rýpal, ale manželka má s Yetim spotřebu 4,6 a to bez tuningu :-)
Pořád jsou tam dva litry rozdíl. A kam manželka jedzdí po okreskách atd? Na dálnici a ve něstě asi moc nepobude?