Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fisker Atlantic je krásný, výkonný, ekologický. Budoucnost nejistá

Auta mladé americké značky Fisker vypadají báječně a mají špičkové parametry. Jenže nákladné hybridní technologie zpožďují výrobu a zvyšují cenu. Přesto značka představila svůj třetí model. Nejmenší Atlantic by měl stát méně než milion korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sojkatus

Dobrý...

Ale bohužel mi trošku přijde, že se páni designeři inspirovali Tesla (automotive)... :-)

0/0
25.5.2012 9:38

swantawit

Budoucnost je bohužel téměř istá...

Firma dluží kde může a jelikož jí téměř nikto nechce půjčit a dát na dluh má nejen problémy s prodeji ale i se samotnou výrobou.

Takže Fisker do budoucna zůstane nejspíš zběratelský unikát.

0/0
3.5.2012 23:42

Sladek

Re: Budoucnost je bohužel téměř istá...

No tak to musi vzdy dopadnout, kdyz podobne vystrelky dotuje stat (Obama) a ne volny trh.  Neni zajem, cena vysoka!

0/0
5.5.2012 0:41

aNIRene

do nadpisu

by se hodilo i mé jméno :-)

0/0
3.5.2012 13:21

Jurrisek

Krásný, výkonný a ekoligický

No, nevím jaký má autor článku vkus, ale toto auto není opravdu krásné, je možná degnově zajímavé. Krásná je Alfa romeo 8c  nebo fiat 500.  Vákonný?? když to ani nevíme a přeplňovaný 2litr není výkonné sportovní auto.

Opravdový výkon si představuji pod pojmem kompresorová V6ka nebo V8ka,  zvlášť do auta podobného sportovního vzhledu.

 Ekologický? při tomto slově se mi ježí srst, jen to slyším.

0/0
3.5.2012 12:15

aNIRene

Re: Krásný, výkonný a ekoligický

ef jedničky maj taky tušim kolem dvou litrů :-)

0/0
3.5.2012 13:20

Jurrisek

Re: Krásný, výkonný a ekoligický

to se myslím nevylučuje F1 má atmosferický motor V8 2.4L ale max RPM někde kolem 19.000 a s váhou auta něco přes půl tuny. Ale vpoho beru Váš příspěvek jako lehce ironický. R^:-)

0/0
3.5.2012 13:53

jisi258

Okopcena RX8 na elektriku

za tu cenu se to FAKT VYPLATI ;-)

0/0
3.5.2012 10:40

jisi258

Re: Okopcena RX8 na elektriku

aneb najdi 10 rozdilu :)

;-)

http://www.luxury-territory.cz/img/Automobily/Mazda/RX-8/2009-Mazda-RX-8-Front-Angle.jpg

0/0
3.5.2012 10:41

Egi90

Re: Okopcena RX8 na elektriku

Máte pravdu, rozdílů je tam tolik, že do deseti se opravdu nevejdu....jak můžete říct, že je to podobné?????8-o8-o8-o

0/0
3.5.2012 19:00

FastDriver

Re: Okopcena RX8 na elektriku

okopírovali mlhovky!!! To nevidis???

0/0
3.5.2012 21:29

jisi258

Re: Okopcena RX8 na elektriku

taky si uvedomte, ze ta auta deli 9 let vyvoje automobiloveho designu. Lisi se to jen v drobnych detailech, podle meho nazoru navic spis k horsimu, treba nemaji ty mazdacke jedenapuldvere ;-).

Kdyby tohle uvedla mazda jako facelift RX8, reknu.. hosi, moc jste se nevytahli.

0/0
4.5.2012 8:51

jisi258

Re: Okopcena RX8 na elektriku

Ma to uplne stejne proporce, lisi se to jen stylingem. U obou nizky cumak s kratkym previsem prechazi v klinovity ponton se zvyraznenymi prednimi blatniky , kdy je ovsem Mazda radikalnejsi, Fisker se spokojil jen z naznakem ktery kombinuje s agresivnim vzhledem americkych muscle car.  Naopak z boku je to u obou jen variace na to same tema, podobny je tvar proskleni i bocni dvere, dokonce tam nechali i ten bocni prolis nad prahem. Tam kde ma Mazda zadni dvere otevirane proti smeru jizdy ma Fisker velke kulove.  Zezadu plati to, co u cumaku, proporce Fisker x Mazda zustaly naprosto totzne, kratka zad opet s minimalnim previsem a vysokou horni hranou bezprostredne navazujici na spodni hranu zadniho okna. Styling je jiny. Fisker se tentokrat shledl v uzkych lampach designovanych do tvaru bumerangu a v pouziti velkych neclenenych ploch, a obrovskymi "asi" difuzory, o jejichz funkcnosti si dovoluju hodne pochybovat. Je zaoblenejsi a homogenejsi nez mazda, ale opet jsou to jen detaily.

0/0
4.5.2012 9:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.