Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEOTEST: S Porsche Panamera GTS na okruhu

Z nuly na stovce za 4,5 sekundy a maximálka 288 kilometrů v hodině, to nemusí být parametry přikrčeného sporťáku. Přesně tohle totiž umí superlimuzína Porsche Panamera GTS. Podívejte se na videorecenzi slovenských kolegů ze SME.sk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Janaa

Nic moc..

0/0
17.4.2012 23:40

duch zavražděného iuose

hmm

dobrý video R^

0/0
16.4.2012 20:48

truthspeaker

1,9 tunová obluda

jako popis úplně stačí, výstřiky o úžasné technice to okecat nelze.

0/0
16.4.2012 20:16

JeFFik

Re: 1,9 tunová obluda

je to uvnitř "skoro" 2x větší než 911 a má to jen o cca 200 kg víc, než nejtěžší 911, to celkem ujde.

0/0
16.4.2012 20:56

truthspeaker

Re: 1,9 tunová obluda

Opravdu? A které? Mám ten dojem, že nejtěžší je 911 Turbo s 1560 kilo. Zatímco Panamera Turbo má 1960 kilo, takže o 400 kilo víc a to opravdu neujde.

0/0
16.4.2012 21:43

JeFFik

Re: 1,9 tunová obluda

911 Turbo S Cabrio má 1660 kg (podle DIN), Panamera GTS má 1920 kg (DIN), takže rozdíl 260 kg mezi sporťákem a limuzínou je "téměř zanedbatelný" :-P

0/0
16.4.2012 22:59

Darth.V

Re: 1,9 tunová obluda

cabrio není možné brát jako sporťák .. už jen kvůli těm výztuhám které se marně snaží zabránit krutu karoserie ... a těch sto kilo navíc ho jen přibližuje hmotnostně k Panameře .. nic jiného ..

0/0
16.4.2012 23:55

JeFFik

Re: 1,9 tunová obluda

proč by cabrio nemohl být sporťák, velká část těch nej sportovních aut přece střechu nemají. ;-)

Jo kabrio potřebuje výstuhy, limuzína zase hodně prostoru pro 4 osoby, to pak holt jdou kila nahoru.;-)

0/0
17.4.2012 0:33

truthspeaker

Re: 1,9 tunová obluda

Tento argument jsem očekával, jen jsem doufal že se ke srovnávání 911 cabria nesnížíte, když nemůžete nabídnout Panameru cabrio. Klidně se vsadím, že kdyby Panamera cabrio existovala, rozdíl by byl rozhodně větší jak půl tuny.

+1/0
17.4.2012 8:18

jisi258

Re: 1,9 tunová obluda

no , prej byt mela a to navic bez sloupku mezi prednimi a zadnimi dvermi. A je ticho po pesine, asi se to technikum kroutilo jak nejaka anakonda.

0/0
17.4.2012 12:59

jindrich

jake by asi bylo srovnani parametru s Rapide

od Aston Martin. Nemusi 4dvere vzdycky vypadat tak napuchle a vzdalene od legendy, jako je tomu v pripade Panamery zcela nepodobne a nijak pripominajici 911. Aston Martin Rapide je skoro vic "sexy" nez zbytek jeho rodiny.

0/0
16.4.2012 18:59

truthspeaker

Re: jake by asi bylo srovnani parametru s Rapide

Mno... úplně nesoulasím, naživo je taky trochu oteklý, hlavně šikmo zezadu je to hodně nelichotivý úhel. Quatroporte rulez R^

0/0
16.4.2012 20:18

jindrich

Re: jake by asi bylo srovnani parametru s Rapide

MAXIMUM POWER 350 KW (477 PS/470 BHP) AT 6000 RPM

MAXIMUM TORQUE 600 NM (443 LB FT) AT 5000 RPM

ACCELERATION 0-100 KM/H IN 5.2 SECONDS (0-62 MPH) 0-60 MPH IN 5.0 SECONDS;

MAXIMUM SPEED 295 KM/H (183 MPH)to jsou parametry stazene http://www.astonmartin.com/cars/rapide/specs

Prave ze nazivo se Rapide moc nelisi od DB9, Vantage a spol. Alespon takovy mam dojem z delsi navstevy v showroomu na Park Ave. v Londyne ( radeji le lepe se predem objednat).Cena za mirne ojety cca 90-130K£, ale zase je to rucne kovana prace. Na specialy v karbonu je pak dobry zajit o jedny dvere dal, ale koenigsegg a spol. je spis diva zver, uplne nejvetsi zabijak "nazivo" je pak EB, to uz je spis technika z leteckeho prumyslu, ne pro normalni jezdeni, ale za zminku stoji McLaren, jen tak pro ty , kteri si jej muzou dovolit, tez je treba se objednat, hlinikovy ram, jinak temer cely z karbonu, showroom je v jiznim Kensigtonu v komplexu Mandarin Oriental Hotel.

0/0
17.4.2012 22:37

longrenau

Krása

Nádherný auto, jednou si Panameru pořídím....

0/0
16.4.2012 18:30

truthspeaker

Re: Krása

Nechceš nám ukázat fotku tvojí přítelkyně? ;-)

0/0
16.4.2012 20:19

Rambo-x

Porsche

Moc jako porsche mi to nepřijde,to má totiž mít hlavně motor v zadu........tohle už má jen název porsche-mrzí mě že už i tam dorazil VW koncernismus,jsem zvědavý kdy přibude kombík s motorem TDíííííí pro rodinné nákupy

Ať to může mít techniku jakkoliv dobrou,prostě už když to nemá motor v zadu mě to nepřijde jako porsche

0/0
16.4.2012 16:23

petrolhead

Re: Porsche

A bzzzzz....

http://www.autoweb.cz/porsche-cayenne-diesel/

0/0
16.4.2012 17:18

Rambo-x

Re: Porsche

Ještě by to mohlo být tříválcové TDííííííííííííí;-D;-D

0/0
16.4.2012 18:51

JeFFik

Re: Porsche

to jsou mi pohádky. A Favorit už nebyl vlastně Škoda, že? 8-o;-D

Vyčítat něco těmto typům Porsche, které vlastně značku zachránili může max. někdo kdo si tu jejich klasiku s motorem vzadu už několikrát koupil (tedy myslím novou) ty Rambo mezi ně asi patřit nebudeš.

A co by jim vlastně vyčítal, když si klasiku může stále kupovat znovu a znovu.

P.S. 110R není nejlepší škodovka!

0/0
16.4.2012 20:23

truthspeaker

Re: Porsche

Značku zachránili především obchody na burze jejich finanční divize, která vydělala 5x víc, než celé Porsche vydělalo prodejem aut.

0/0
16.4.2012 20:34

JeFFik

Re: Porsche

jasně, značka, která by nic neprodávala se zachrání nějakými machinacemi na burze. Už vidím jak ta finanční divize s láskou dotuje neziskovou výrobu. Proč totéž neudělal třeba Saab?

0/0
16.4.2012 20:47

truthspeaker

Re: Porsche

Jenže přesně tak to je, najdi si to.

0/0
16.4.2012 21:45

Rambo-x

Re: Porsche

110R je asi nejpěknější škodovka,ještě snad kromě rapidu nevím o škodovce která by měla nějak vyjímečný design oproti konkurenci

Aby bylo jasno,mě vůbec nevadí motor v předu,u spotřebního kombíka proč ne,ale u supersportovního auta mě to přijde jako pro blondýny

0/0
16.4.2012 21:18

JeFFik

Re: Porsche

A co ti vlastně nepřijde jako Škodovka? Š1000MB, která měla motor jinde než předešlé typy, nebo Favorit, který měl motor taky jinde než předešlé typy?

0/0
16.4.2012 20:29

Rambo-x

Re: Porsche

Mě nezáleží na poloze motoru,i když v zadu se mi zamlouvá více......dle mého názoru je poslední ještě z větší části škodovka felicie 1,3-to potom už je jen směsice koncernových dílů s českou karoserií

Ale porsche,které si dokázalo udržet dlouhé roky svoji klasickou koncepci,by to nemělo měnit,i když kufříkáři už se asi objevují ve velké míře už i mezi movitými;-D

0/0
16.4.2012 21:23

mladej.milionar

porsche

Jak je to vůbec u Porsche s tradičním motorem vzadu s bezpečností? Jsou nějaké crashtesty? Neříkejte mi, že to při čelním nárazu bude výborně chránit posádku, když je ve předu jen kufr, který se hned zmuchlá...

0/0
16.4.2012 14:34

jisi258

Re: porsche

blazni byli kordy meli.

Porsche uz pred rokem 2000 vysoce utilizuje vysokopevnostni ocel, a to v mnohem vetsi mire, nez jakekoliv jine znacky.  Ono vubec rovnat karoserii Porsche je velky problem, skelety jsou EXTREMNE tvrde, takze v nejakem pokoutnem zarizeni to rovnat nehrozi a v profi vas s tim vyrazi, protoze spoustu veci rovnat zakazuje primo PORSCHE fabrika a nikdo si to nechce lajznout v dnesni dobe to udelat "nejak".

Prece jen jsou to auta, ktera jezdi typicky pres 250km/h.

0/0
16.4.2012 15:16

mladej.milionar

Re: porsche

a co deformační zóny? Přece jen extrémně pevná kastle je jedna věc, ale přenos kinetické energie na posádku věc druhá.

0/0
16.4.2012 17:00

Darth.V

Re: porsche

no co ? Dobrý kšíry tě udrží ;-) ..maximálně ti vystřelí protéza z tlamy když to někam načudíš

0/0
16.4.2012 23:59

mladej.milionar

Re: porsche

a přinejhorším bude v těle guláš z utrhanejch orgánů díky přetížení, jinak v poho.R^

0/0
17.4.2012 10:42

jisi258

Re: porsche

ale houbec.

Kabina je ..jak u ktereho modelu.. ale cca se 75% podilem vysokopevnostnich materialu. Cumak a zadek tak z 25ti%.

Podezirat lidi, kteri umi postavit takova auta z toho, ze ani neumi spocitat deformacni zony je trochu naivni. ;-)

0/0
17.4.2012 12:57

mladej.milionar

Re: porsche

No mě by zajímal nějakej důkaz místo slibů, tzn. např. NCAP crashtest. Jinak to jsou pouhé spekulace.

0/0
19.4.2012 10:30

petrolhead

FUJTAJBL

Mám Porsche moc rád a veřím že pod tou fasádou je špičková technika, ale když něco vidím tak to musím říct. Vypadá to jako kdyby se modelka 911 dvacet let živila sádlem a proměnila se v oteklou zrůdu, kterou museli po smrti vystříhat z domu hasiči. To auto je naživo tak zvláštně opuchlé a Shrekovité, že mě to až rozesmálo. Ten pocit dobře znám, měl jsem ten samý když jsem poprvé uviděl Cayenne.

+3/0
16.4.2012 13:51

petrolhead

Re: FUJTAJBL

...doufal jsem že tohle prostituování značky zlatokopkám je dobrá věc, že to alespoň zachrání klasická Poršata, ale je to tady - nová 911 pouze s automatem. Goodbye.:-(Rv

+1/0
16.4.2012 13:54

jisi258

Re: FUJTAJBL

sam bych to lepe nenapsal.

+1/0
16.4.2012 15:28

JeFFik

Re: FUJTAJBL

stejně ti nevěřím, že by sis novou 911 s manuálem koupil, tak nevím, proč tě to tak štve....

pokud by to byla vůbec pravda, protože nová 911 se s manuálem nabízí.

0/0
16.4.2012 20:42

Falewick

Re: FUJTAJBL

Já fakt nemusím něco vlastnit abych to ocenil, Monu Lisu si taky nekoupím a mrzelo by mě kdyby shořela.

0/0
16.4.2012 22:17

JeFFik

Re: FUJTAJBL

pro fabriku jsou ale mnohem důležitější ti, co oceňují a KUPUJÍ!

Malíři taky na ty, co jejich obrazy "oceňují" ale nekupují, zvysoka kašlou, protože kvůli takovým chcípají hlady....

0/0
16.4.2012 23:05

truthspeaker

Re: FUJTAJBL

R^

0/0
16.4.2012 20:12

jisi258

jojo

Porsche s motorem vepredu uz tu parkrat bylo a pokazde ho zakaznici nevzali jako plnohodnotne, vznikl vystizny nazev „Volks-Porsche“, coz dneska az zas tak neni pravda, Panamery zrovna z levneho kraje nejsou.

914 924 928 944 anebo 968.. u te posledni to mozna bylo trochu nepravem - vsechno to byly svym zpusobem okrajove modely pro lidi, co nutne chteli Porsche, ale nemeli na 911ku.

Jenze tehdy Porsche bylo sportovni znackou s neuveritelnym imagem a vybranou klientelou, dneska je to jen spotrebak, se vsemi temi Cayeny, Caymany, Boxstery a Panamerami... . A pro solventniho a platiciho zakaznika udela soucasne Porsche vsechno, i kdyz to budou kompromisy co se tyce jizdnich vlastnosti, kvality vyroby, zivotnosti a sportovnich ambici .

A psat oslavne clanky na tyto moderni pohrobky kdysi hrde automobilky s bohatou sportovni historii...je zvrhle. Je to spis k placi. Rv

0/0
16.4.2012 13:31

JeFFik

Re: jojo

jo na hrdé značky, které vyráběli něco, co lidi nekupovali můžeš psát max. epitaf a vzpomínku na zašlou slávu. A že jich bylo těch "hrdobců"! Nad nimi si můžeš zaplakat. Ono ale nešlo ani tak o hrdost, ale neschopnost se přizpůsobit vývoji a změnám na trhu. Jo bohužel trh je to, co drží výrobce při životě a ne nějaká hrdost. ;-)

0/0
16.4.2012 21:07

Sir_Stephen

Na co?

Tohle je auto bez jakehokoli praktickeho vyuziti urcene pro zhyckane miliardare. Ja bych si ho nekoupil, ani kdybych byl bohaty jako Bill Gates. Ale kdyz se nekomu libi a ma na to, tak proc ne.

0/0
16.4.2012 13:10

Andee

Re: Na co?

Právě naopak. Je to auto, které si movitější nadšenec (nebo třeba snob) může koupit na běžné ježdění a vejde se mu do něj i rodina.

0/0
16.4.2012 13:49

Tomash

Zrudnost!

Rv

+2/0
16.4.2012 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.