Diskuze
VIDEOTEST: S Porsche Panamera GTS na okruhu
Děkujeme za pochopení.
truthspeaker
1,9 tunová obluda
jako popis úplně stačí, výstřiky o úžasné technice to okecat nelze.
JeFFik
Re: 1,9 tunová obluda
je to uvnitř "skoro" 2x větší než 911 a má to jen o cca 200 kg víc, než nejtěžší 911, to celkem ujde.
jindrich
jake by asi bylo srovnani parametru s Rapide
od Aston Martin. Nemusi 4dvere vzdycky vypadat tak napuchle a vzdalene od legendy, jako je tomu v pripade Panamery zcela nepodobne a nijak pripominajici 911. Aston Martin Rapide je skoro vic "sexy" nez zbytek jeho rodiny.
truthspeaker
Re: jake by asi bylo srovnani parametru s Rapide
Mno... úplně nesoulasím, naživo je taky trochu oteklý, hlavně šikmo zezadu je to hodně nelichotivý úhel. Quatroporte rulez
Rambo-x
Porsche
Moc jako porsche mi to nepřijde,to má totiž mít hlavně motor v zadu........tohle už má jen název porsche-mrzí mě že už i tam dorazil VW koncernismus,jsem zvědavý kdy přibude kombík s motorem TDíííííí pro rodinné nákupy
Ať to může mít techniku jakkoliv dobrou,prostě už když to nemá motor v zadu mě to nepřijde jako porsche
petrolhead
mladej.milionar
porsche
Jak je to vůbec u Porsche s tradičním motorem vzadu s bezpečností? Jsou nějaké crashtesty? Neříkejte mi, že to při čelním nárazu bude výborně chránit posádku, když je ve předu jen kufr, který se hned zmuchlá...
jisi258
Re: porsche
blazni byli kordy meli.
Porsche uz pred rokem 2000 vysoce utilizuje vysokopevnostni ocel, a to v mnohem vetsi mire, nez jakekoliv jine znacky. Ono vubec rovnat karoserii Porsche je velky problem, skelety jsou EXTREMNE tvrde, takze v nejakem pokoutnem zarizeni to rovnat nehrozi a v profi vas s tim vyrazi, protoze spoustu veci rovnat zakazuje primo PORSCHE fabrika a nikdo si to nechce lajznout v dnesni dobe to udelat "nejak".
Prece jen jsou to auta, ktera jezdi typicky pres 250km/h.
petrolhead
FUJTAJBL
Mám Porsche moc rád a veřím že pod tou fasádou je špičková technika, ale když něco vidím tak to musím říct. Vypadá to jako kdyby se modelka 911 dvacet let živila sádlem a proměnila se v oteklou zrůdu, kterou museli po smrti vystříhat z domu hasiči. To auto je naživo tak zvláštně opuchlé a Shrekovité, že mě to až rozesmálo. Ten pocit dobře znám, měl jsem ten samý když jsem poprvé uviděl Cayenne.
petrolhead
Re: FUJTAJBL
...doufal jsem že tohle prostituování značky zlatokopkám je dobrá věc, že to alespoň zachrání klasická Poršata, ale je to tady - nová 911 pouze s automatem. Goodbye.
jisi258
jojo
Porsche s motorem vepredu uz tu parkrat bylo a pokazde ho zakaznici nevzali jako plnohodnotne, vznikl vystizny nazev „Volks-Porsche“, coz dneska az zas tak neni pravda, Panamery zrovna z levneho kraje nejsou.
914 924 928 944 anebo 968.. u te posledni to mozna bylo trochu nepravem - vsechno to byly svym zpusobem okrajove modely pro lidi, co nutne chteli Porsche, ale nemeli na 911ku.
Jenze tehdy Porsche bylo sportovni znackou s neuveritelnym imagem a vybranou klientelou, dneska je to jen spotrebak, se vsemi temi Cayeny, Caymany, Boxstery a Panamerami... . A pro solventniho a platiciho zakaznika udela soucasne Porsche vsechno, i kdyz to budou kompromisy co se tyce jizdnich vlastnosti, kvality vyroby, zivotnosti a sportovnich ambici .
A psat oslavne clanky na tyto moderni pohrobky kdysi hrde automobilky s bohatou sportovni historii...je zvrhle. Je to spis k placi.
JeFFik
Re: jojo
jo na hrdé značky, které vyráběli něco, co lidi nekupovali můžeš psát max. epitaf a vzpomínku na zašlou slávu. A že jich bylo těch "hrdobců"! Nad nimi si můžeš zaplakat. Ono ale nešlo ani tak o hrdost, ale neschopnost se přizpůsobit vývoji a změnám na trhu. Jo bohužel trh je to, co drží výrobce při životě a ne nějaká hrdost.
Sir_Stephen
Na co?
Tohle je auto bez jakehokoli praktickeho vyuziti urcene pro zhyckane miliardare. Ja bych si ho nekoupil, ani kdybych byl bohaty jako Bill Gates. Ale kdyz se nekomu libi a ma na to, tak proc ne.
Andee
Re: Na co?
Právě naopak. Je to auto, které si movitější nadšenec (nebo třeba snob) může koupit na běžné ježdění a vejde se mu do něj i rodina.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč