Diskuze
VIDEO: Nechte se zhypnotizovat Citroënem Numéro 9
Děkujeme za pochopení.
jisi258
Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...
Tak si to shrnme.
PSA klesa vyroba, rocni bilance se nebezpecne blizi cervenym cislum, distribucni sit v UK se rusi, sidlo firmy prodano, podpora tovarniho teamu v LeMans zrusena, DS rada je vnitrni konkurence normalnich "nedeeskovych" modelu znacky, ktere se mimochodem mimo Francii prodavaji nevalne, hybridy a elektromobily se neprodavaji skoro vubec, hybridni Renault trucks jsou uplnym vykrikem do tmy a pouze polykaji penize. Za teto situace stavet na odiv studii sportovni limuziny v hybridu je trochu vic nez nezdrave sebevedomi, je to podle me naprosta ztrata soudnosti managementu. Asi jim nedochazi, ktera auta se dneska prodavaji a ktera trh zada. Bud jsou to nejlevnejsi spotrebaky ala Hyundai a VW anebo naopak ty nejluxusnejsi auta renomovanych znacek ala Mercedes, BMW, Porsche a Audi. Vzdyt frantici nemaji ani adekvatni motorizaci, to si jako mysli, ze v Cine nebo USA uspeji bez
benzinoveho osmivalce s aspon 300 nebo vice kobylama?
Hynek Vilém Jarmila reloaded
Re: Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...
PSA = Peugeot+Citroen. Renault tam nepatří, vlastní ho francouzský stát.
sedmy.trpajzlik
jeje
jeje to je kousek...a budou se tomu zase taky po pár kilometrech podělávat ložiska, brzdy, elektrika, poteče z toho palivo, bude upadávat výfuk, věčne se to bude dusit a kontrolky motoru budou blikat a při 0° C to nepůjde rozjet vůbec a plno dalších špatných drobností to bude mít?
alis
Jestli mě něco hypnotizuje...
...tak citrón to rozhodně nejni :-))))
čirokéz
Vyměnil bych
Vyměnil bych moji starou i starou Xantii 1,8 za ty dvě v tom videu.
katano
Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>
>>>>>>>>> známý má Citroën C4 a v servisu je víc než na silnici, bohužel.
PS : Citroën Numéro 9 je ošklivější než OCTAVIA II. o naftových motorech nemluvě = jasně vede škodovácký 2.0 TDI CR.
Hynek Vilém Jarmila reloaded
Re: Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>
No služební Oktávie jsem se naštěstí zbavil, měl jsem jí půl roku a větší střep jsem ještě něřídil. Brr. Kostitřas, hlučnej, nepohodlnej.
Hynek Vilém Jarmila reloaded
po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit
Citroen je nejen spolehlivější (mám skoro 200tis. km a lejeme jen naftu a kapaliny), ale hlavně nabízí větší komfort - nejen díky měkčímu podvozku, ale i odhlučnění, ergonomii, prostorovému řešení, výhledu, detailům. Ideální auto na delší trasy. Mám krátký Picasso.
Jiný auto než Citroen už nechci.
baloun
Re: po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit
Měl jsem tři citroeny (AX, BX a xsaru) a jediný AX bylo bez problémů. BX i xsara - to byly permanentní průšvihy. Postupně na nich odešlo skoro všechno. Horší auto jsem neměl. Tím nechci nic naznačovat. Jen konstatuji.
nick
Já jezdím v práci Kangem
a vyskakuje mi pře rally jízdě občas trojka a při ostřejším rozjezdu na mokru mi mlátí asi tlumiče jak hovado ale jinak točím 4-5 tis už 200 000km a zatím bez závady .Jo jednou jsem ulomil při rychlém spuštění spojky jakousi tyč a nemohl řadit, ale jinak fakt slušný auto když to srovnám s žigulem s kterým sem najezdil 50tis.
Toho citroena bych bral , myslím že 3m žebřík bych tam narval.
PiPiiiiiK
Re: Já jezdím v práci Kangem
to je Vaše auto? http://www.kooolcr.com/yahoo_site_admin/assets/images/kangoo-schlesser38.119100631_std.jpg
jien
Krásný kousek
konečně se zase něco Citroenu povedlo. Stejně jako DS5 :-)
jisi258
Re: Krásný kousek
s tim drobnym upresnenim, ze prozatim je rada DS jen vnitrni konkurence pro zbytek koncernove produkce PSA. U tehle 9ky jsou karty rozdane trosku jinak a to proti Audi Bmw Mercedes pripadne Porsche. Ja to vidim spis jako pokus o vykrik ve tme nez seriozne mineny konkurencni model.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...