Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nechte se zhypnotizovat Citroënem Numéro 9

Čína bude pro některé tradiční automobilky brzo trhem číslo jedna. Svou budoucnost si tak maluje i Citroën. A tak se na tamní trh soustřeďuje stále důrazněji. Koncept pro autosalon v Pekingu to dokazuje. Možná už na podzim tento futuristický koráb dorazí jako další z řady DS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukasinko

C'est...

magnifique! Très jolie.

0/0
19.4.2012 20:51

lukasinko

Re: C'est...

Bien, trés jolie :-D

0/0
19.4.2012 20:53

jisi258

Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...

Tak si to shrnme.

PSA klesa vyroba, rocni bilance se nebezpecne blizi cervenym cislum, distribucni sit v UK se rusi, sidlo firmy prodano, podpora tovarniho teamu v LeMans zrusena, DS rada je vnitrni konkurence normalnich "nedeeskovych" modelu znacky, ktere se mimochodem mimo Francii prodavaji nevalne, hybridy a elektromobily se neprodavaji skoro vubec, hybridni Renault trucks jsou uplnym vykrikem do tmy a pouze polykaji penize. Za teto situace stavet na odiv studii sportovni limuziny v hybridu je trochu vic nez nezdrave sebevedomi, je to podle me naprosta ztrata soudnosti managementu. Asi jim nedochazi, ktera auta se dneska prodavaji a ktera trh zada. Bud jsou to nejlevnejsi spotrebaky ala Hyundai a VW anebo naopak ty nejluxusnejsi auta renomovanych znacek ala Mercedes, BMW, Porsche a Audi. Vzdyt frantici nemaji ani adekvatni motorizaci, to si jako mysli, ze v Cine nebo USA uspeji bez

benzinoveho osmivalce s aspon 300 nebo vice kobylama?

0/0
19.4.2012 9:28

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...

PSA = Peugeot+Citroen. Renault tam nepatří, vlastní ho francouzský stát.

0/0
19.4.2012 11:54

jisi258

Re: Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...

jo to je pravda, dik za upozorneni.

0/0
19.4.2012 13:12

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...

Nicméně PSA prodává stejný počet aut jako VW (značka, ne koncern).

0/0
20.4.2012 15:38

sedmy.trpajzlik

jeje

jeje to je kousek...a budou se tomu zase taky po pár kilometrech podělávat ložiska, brzdy, elektrika, poteče z toho palivo, bude upadávat výfuk, věčne se to bude dusit a kontrolky motoru budou blikat a při 0° C to nepůjde rozjet vůbec a plno dalších špatných drobností to bude mít? ;-D

+1/0
18.4.2012 23:24

alis

Jestli mě něco hypnotizuje...

...tak citrón to rozhodně nejni :-))))

0/0
18.4.2012 17:22

čirokéz

Vyměnil bych

Vyměnil bych moji starou i starou Xantii 1,8 za ty dvě v tom videu. ;-D

0/0
18.4.2012 15:30

katano

Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>

>>>>>>>>> známý má Citroën C4 a v servisu je víc než na silnici, bohužel.

         PS : Citroën Numéro 9 je ošklivější než OCTAVIA II. o naftových motorech nemluvě = jasně vede škodovácký 2.0 TDI CR.  :-P

0/0
18.4.2012 15:23

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>

No služební Oktávie jsem se naštěstí zbavil, měl jsem jí půl roku a větší střep jsem ještě něřídil. Brr. Kostitřas, hlučnej, nepohodlnej.

+1/0
18.4.2012 15:36

čirokéz

Re: Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>

Zrovna dnes jsem řídil naši služební O II. Teda - nic moc. Nejsem žádnej trpaslík, ale ani tlustej báchor. Toho prostoru tam moc nebylo. Chybí už jenom tlačítko pro katapult.

+1/0
18.4.2012 15:57

citrusek

Re: Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>

A další škodovkář. Nikdy jsem citroena neměl, ale mám tři známé kteří mají C5 a ani jeden si nestěžuje. Mimochodem ty koncernové dvoulitry jsou dost poruchové.

+1/0
19.4.2012 14:19

Welden

Numéro 9

Pro mne Numéro 1

VVV

+1/0
18.4.2012 14:17

katano

Re: Numéro 9

Pro mně NE. Je to jen Citroën, bohužel :-P

0/0
18.4.2012 15:25

čirokéz

Re: Numéro 9

Všechny ostatní auta jsou jenom nepovedenou kopii Citroenu.

0/0
18.4.2012 15:48

jisi258

Re: Numéro 9

nepovedena kopie Citroenu, to jde ? teda pokud pominu komunistickej zazrak, zvany Oltcit ;-D

0/0
19.4.2012 10:07

Hynek Vilém Jarmila reloaded

po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit

Citroen je nejen spolehlivější (mám skoro 200tis. km a lejeme jen naftu a kapaliny), ale hlavně nabízí větší komfort - nejen díky měkčímu podvozku, ale i odhlučnění, ergonomii, prostorovému řešení, výhledu, detailům. Ideální auto na delší trasy. Mám krátký Picasso.

Jiný auto než Citroen už nechci.

+2/0
18.4.2012 10:47

baloun

Re: po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit

Měl jsem tři citroeny (AX, BX a xsaru) a jediný AX bylo bez problémů. BX i xsara - to byly permanentní průšvihy. Postupně na nich odešlo skoro všechno. Horší auto jsem neměl. Tím nechci nic naznačovat. Jen konstatuji.

0/0
18.4.2012 12:44

zly.previt

Re: po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit

Já měl 2x C5 a to samý..., už bych to nechtěl, i když auta to byly neskutečně pohodlné a užitná hodnota velká. Jen ta daň za to taky velká...

0/0
18.4.2012 14:05

zly.previt

Re: po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit

Jinak AX jsem měl taky a taky bylo O.K., dodnes lituju, že jsem se ho zbavil.

0/0
18.4.2012 14:07

katano

Re: po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit

Citroëny jsou víc v SERVISU, než na silnicích, bohužel. :-P

0/0
18.4.2012 15:26

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit

Jako skutečný vlastník Citroenu tohle opravdu nemohu potvrdit.

0/0
18.4.2012 15:39

nick

Já jezdím v práci Kangem

a vyskakuje  mi pře rally jízdě  občas  trojka a  při ostřejším rozjezdu na  mokru mi mlátí asi tlumiče jak hovado ale  jinak točím 4-5 tis  už 200 000km a  zatím bez  závady .Jo jednou jsem ulomil při rychlém spuštění spojky jakousi tyč a  nemohl řadit, ale jinak fakt  slušný auto když  to srovnám s  žigulem s  kterým sem najezdil 50tis.

Toho citroena bych bral , myslím že 3m žebřík bych tam narval.

0/0
18.4.2012 10:08

PiPiiiiiK

Re: Já jezdím v práci Kangem

to je Vaše auto? http://www.kooolcr.com/yahoo_site_admin/assets/images/kangoo-schlesser38.119100631_std.jpg

0/0
18.4.2012 10:36

jien

Krásný kousek

konečně se zase něco Citroenu povedlo. Stejně jako DS5 :-) R^

+2/0
18.4.2012 10:05

jisi258

Re: Krásný kousek

s tim drobnym upresnenim, ze prozatim je rada DS jen vnitrni konkurence pro zbytek koncernove produkce PSA. U tehle 9ky jsou karty rozdane trosku jinak a to proti Audi Bmw Mercedes pripadne Porsche. Ja to vidim spis jako pokus o vykrik ve tme nez seriozne mineny konkurencni model.

0/0
18.4.2012 13:13

indigoa4

design

Až přijde Rapid, tak zastíní všechny designerské skvosty :-P

0/0
18.4.2012 10:04

Dereck

Re: design

Ano, viděli jsme. Studie huj, jako by Audi z karosérie vypadla, realita fuj, třaslavá hrouda a la Seat.

+1/0
18.4.2012 10:13

nick

Nádhera

po dlouhé době povedený Citroen.

+1/0
18.4.2012 10:00

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Nádhera

Já si nemůžu pomoct, ale C6, C4 stará i nová, C4 Picasso, C5, C3 Pluriel, C8 ... mě se ta auta líbí všechna a moc.

0/0
18.4.2012 15:41

nick

Re: Nádhera

jasný , je to věc vkusu ...... naposledy mě od Citroena dostalo klasický Picasso .

0/0
19.4.2012 12:39

bady.q

Nádhera

hlavně že tomu nechali hydroaktiv. Ne jako u DS 5 kam ho nedali. Kdo neměl citroena neví co je auto.

+2/0
18.4.2012 9:58

PiPiiiiiK

Re: Nádhera

To jsem slyšel o alfách :)... Každopádně odpružení není vše a každý to rád trochu jinak. Například já mám raději tvrdší a nižší světlou výšku, přítelkyně zase vyšší a co nejměkčí podvozek. Ještě, že si můžeme vybírat :-)

0/0
18.4.2012 10:34

čirokéz

Re: Nádhera

Mám starou Xantii s hydrou. Je to nádhera. Jiné auto, pokud nebude mít hydractiv už nechci

0/0
18.4.2012 15:47

sCZECH1

...

tyjo ja sem ho vcera predjizdel, ani SPZ jeste nemel... velmi povedene

0/0
18.4.2012 9:50

sCZECH1

Re: ...

coz je asi kravina :) nicmene teda to byl zrejme jiny model Citronu, zaujalo me to nove logo vzadu

0/0
18.4.2012 9:55

quagaar

Re: ...

to je logo DS, má ho DS3 i DS4 a 5. Normální 3,4,5 má normální logo ofkóz ;-)

0/0
18.4.2012 9:57

sCZECH1

Re: ...

jo uz to divam, zrejme DS5ka to byla

0/0
18.4.2012 9:57

KdysiBedlam

jj

At je to jak chce, na konci dne je to zase jenom francouzske auto....:-)Rv

0/0
18.4.2012 9:27

alčawirth

Re: jj

...zatímco Italské je na konci dne Německé ? ..nebo České ? ;-D

+1/0
18.4.2012 9:32

Hugo@Boss

co dodat

R^R^R^

+1/0
18.4.2012 9:21

jisi258

Re: co dodat

za me RvRvRv. "Sportovni" limuzina v hybridu a se 75% vykonu na prednich kolech ... kdo to chce ?

Navic v (ne)kvalite, na kterou jsme od PSA zvykli ....

0/0
18.4.2012 9:49

ununun

Re: co dodat

jenže sportovní limuzína neznamená sporťák se vzhledem limuzíny, kapišto?

0/0
18.4.2012 10:54

jisi258

Re: co dodat

Sportovni limuzina je sportovni limuzina. Tzn primy konkurent neceho jako bmw 7kova rada, anebo A7 sportback.  To co predvadi Citron je nejbliz snad puvodnimu DS z 50-70tych let,  respektive blizil by se tomu, kdyby to aspon bylo tak vysoke, aby se tam dalo nastoupit. Francouzsky trh je v recesi, tak jsem vazne zvedavej, kdo tahle auta nakonec koupi. Sazet vsechno na Cinany vzhledem k silne a dobre zavedene nemecke konkurenci je dost odvazne-muj nazor.

0/0
18.4.2012 11:19

jisi258

je sympaticke...

ze umirajici automobilka se jeste naposledy vzmohla k podobne labuti pisni.

A ted trochu reality.

Koncern PSA ma dlouhodobe naordinovany rust produkce aut 5%. V roce 2011 ale horko tazko vyrovnal stav z roku 2007, jinak se jejich vyroba potaci pod temito cisly. Letos se ocekava velky propad vyroby a koncern asi skonci ve ztrate. Nejsou ani penize na ucast Peugeotu v Le Mans, byla prodana sidla firmy a showroomy na Champs-Elysees za $327 million a ted tam jsou jen v pronajmu. Propad se tyka i fabriky TPCA v Koline. Kolín dluží bankám přes 890 milionů, tedy 29 tisíc korun na jednoho obyvatele a je nejzadluzenejsim mestem v CR. Renault se shledl v hybridech, 50% zisku investuje do rozvoje teto technologie a to dokonce i pro nakladni auta, nicmene nejdou na odbyt, pres tlaky  lobbistu. Aliance  Renault-Nissan prodavala zpocatku pouhych 1000 Leafu mesicne, nyni toto cislo kleslo na polovinu. Za propadem stoji Opel Ampera, coz ukazuje, ze trh s elektromobily je celosvetove velmi uzky.

0/0
18.4.2012 9:15

ertz

Re: je sympaticke...

To nám si v budoucnu nezbude než kupovat předražené WV, případně korejce.

Já osobně mám Lagunu, najeto 35 km za 7 mesíců a  jsem spokojený.

Konkurence byla v podobné výbavě a motorizazaci cca o 150...

0/0
18.4.2012 9:20

KdysiBedlam

Re: je sympaticke...

Tak to mas fakt najeto hodne.....

0/0
18.4.2012 9:25

jisi258

Re: je sympaticke...

ta devitka je horni hranice vyssi stredni tridy a tam maji zakaznici trochu jine pozadavky a ocekavani nez u laguny. Staci si vzpomenout, jak dopadl Avantime a VelSatis.

0/0
18.4.2012 9:47

ertz

Re: je sympaticke...

To je pravda. Ale například do C6 byl klidně šel...

+1/0
18.4.2012 9:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.