Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda v červnu ukončí výrobu laciné Octavie Tour

Škoda Auto v červnu ukončí výrobu vozu Octavia Tour. Nejdostupnějšího modelu řady Octavia vyprodukovala mladoboleslavská automobilka od roku 2004 na 32 000 kusů. Na podzim na ni volně naváže nová připravovaná kompaktní limuzína, oznámil mluvčí automobilky Jozef Baláž.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek.Paroubek

Uvažoval jsem

Chvilku jsem uvažoval že si koupíme mírně ojetou Octávku, uvažoval jsem jen chvilku. Výbava neodpovídá rodinnému autu, pouhé 4 airbagy, okna vzadu na trapnou kliku, manuální klimatizace, o xenonech si může člověk jen nechat zdát, pouhé 4x repro. Kouknul jsem ve stejném koncernu na Seata a náhle 10x airbag, xenony, 8x repro brzdový asistent+ varovná světla .... dokonce i automat. Škodovka by se měla velmi, ale velmi rychle probudit.

0/0
9.5.2012 12:42

Je.to.rebel

jo stará dobrá octávka

Mám oct I tour 1.9 tdi a jen si mlaskám...Najeto 160 tis., šlape jak hodinky, kolega co sedí se mnou v kanclu má focuse najeto 130 tis. a až dal 30 tis za opravy...

0/0
17.4.2012 8:48

diskuter99

Re: jo stará dobrá octávka

já si přestal mlaskat ve 110 tis. km (3,5 roku) , kdy mi postupně odešli - turbo, váha vzduchu, převodovka .... a to nemluvě o nefunkčním stahování elektrických oken (opravováno opakovaně v záruce ....)

0/0
17.4.2012 8:52

petkas75

Re: jo stará dobrá octávka

hmm, to nebude nejspíš tím, že s tím jezdíš špatně.

0/0
17.4.2012 10:26

diskuter99

Re: jo stará dobrá octávka

ano, jak jinak ;-D a proto jsou škodovky v půlce žebříčků spolehlivosti i za novějším korejcem .... (TUV)

0/0
17.4.2012 10:38

Podrazza

Re: jo stará dobrá octávka

Ale nemusí si v tom dávat špunty do uší :)

0/0
17.4.2012 9:38

RBrider

Re: jo stará dobrá octávka

JJ a máš pořád první desky, auto voní novotou, krásně měké plasty, je to dálniční koráb co se nestratí i v nejtvrdším terénu, každý se za tebou otočí, odstěhuješ v tom i klidně americkou lednici, jezdíš za 3.5 litru a všem to na silnici natřeš.

Určitě sem vynechal spoustu nej co škodovka získala v okresním přeboru rally jzd hospoda, nicméně to auto je skvost techniky, dávám tomu tak 30 let než to auto někdo teprve dožene ... natož překoná.

Nicméně to si říkají rusové prý i o svém žigulíku :-/

0/0
17.4.2012 11:00

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: jo stará dobrá octávka

Nic takového neříkal, pouze uváděl, že je spokojený s bezproblémovým provozem - to je mimochodem hlavní proirita velké části řidičů, kvůli kterým se odpouští nedostatky jako jízdní vlastnosti a komfort či prostor a kvalita interiéru.

+1/0
17.4.2012 11:08

a_j_a

Re: jo stará dobrá octávka

no, to už ale pak nejsou řidiči, ale pouze uživatelé aut :-P

+1/0
17.4.2012 11:14

diskuter99

Re: jo stará dobrá octávka

ha ... a která auta řídí řidiči a která pouze užívatelé? co takové subaru STI - je to ještě uživatel nebo už řidič? a co lamborghini? ferrari? land rover? jeep?

0/0
17.4.2012 11:19

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: jo stará dobrá octávka

Většina uživatelů aut ale nemá dost peněz na to, aby si najali řidiče, takže auto užívají i řídí :-)

+3/0
17.4.2012 11:26

pavel49

Re: jo stará dobrá octávka

Já 13 let stará Alfa Romeo 156, 1.8 TS najeto 172 000 a taky šlape jako hodinky a dokonce i jezdí furt velmi rychle, sice si teď kupuji novejší auto 350z, ale vzhledem k tomu že to je jenom pro dva si Alfu nechám. Takže záleží na jaký kus narazíte, já ji mám 3 roky a jediný co jsem měnil byli brzdové destičky, baterka a olej, nic víc.

0/0
17.4.2012 22:02

Charis Matic

Re: jo stará dobrá octávka

Bože ty to vidíš ...

0/0
18.4.2012 10:36

RBrider

no

Pokud v tom chce někdo jezdit, ať si v tom jezdí. Ale ať mi nikdo nevnucuje, že je to nejlepší auto na světě.

Tohle mi před pár dny řekl jeden člověk v hospodě.Od té chvíle jsem se na něj díval úplně z jiného pohledu.

Takové uvažování postrádá logiku, a já se nerad bavím s extrémnímy hlupáky.

3koda že je někdo schopen se takto zhodit kvůli škodovce, a ještě si připadá jako borec!!

+2/0
17.4.2012 8:30

diskuter99

Re: no

ano, největší borec je ten, kdo si myslí, že kdo jezdí ve škodovce je naprosto mimo ......

0/0
17.4.2012 8:32

RBrider

Re: no

začni diskutovat a ne překrucovat.

Oktávka je průměrné auto jako kupa jiných, ničím neoslní ani neurazí, líbí seti, koupíš si ji.

Cena servisu? Uplně standartní pokud to nebudeme chtít srovnávat s porsche atd ...

Takže každý si v dané cenové kategorii najde to co se mu líbí!!!!

Mne uráží cenová politika VW a proto bych si ji nekoupil ....... Pro pár litrů v kufru a svalové kecy v hospodě se nepřetrhnul.Ale pokud někdo vypustí z úst že je oktávka to nejlepší na našem trhu, měl by se jít léčit přímo do bohnic ...:-P

+4/0
17.4.2012 8:38

diskuter99

Re: no

citace z tvého příspěvku: "3koda že je někdo schopen se takto zhodit kvůli škodovce, a ještě si připadá jako borec!!" - co jsem překroutil? že když tebe něco uráží (cenová politika VW), tak se druhý zhazuje kvůli tomu, že má jiný názor? už jsem taky vyléčen z koncernových aut - ale když si ho někdo koupí, jeho věc ... a nebudu tvrdit, že je "píp", když si to auto koupí ...

+1/0
17.4.2012 8:50

RBrider

Re: no

Takže souhlasíš z větou že "oktávka je nejlepší auto na světě"

Dobrá tedy ..... Proti gustu nic, nicméně se na tebe dívám už skrz prsty :P

0/0
17.4.2012 9:16

diskuter99

Re: no

pro někoho být může .... ta jednoduchost uvažování je právě v tom absolutním chápání .... otázka z ní - podle jakých kritérií? pro koho? v jakém místě a čase? takže odpověď zní - ano, pro některé lidi to tak být může. A pro některé nikoliv. Pro mne třebas ne - pro souseda ano.

0/0
17.4.2012 9:23

RBrider

Re: no

To je to stejné jako bych řekl já sem lepší než ta, protože to tak je ...... co je na tom logického???

0/0
17.4.2012 9:29

RBrider

Re: no

Oprava "já sem lepší než ty" jsem chtěl napsat

0/0
17.4.2012 9:29

RBrider

Re: no

To že si český žebrák honí bentlem ego mne přece zajímat nemusí

0/0
17.4.2012 9:30

RBrider

Re: no

A škodovky nemám rád proto, že se více jak polovina jejich řidičů chová na silnici jak naprosté hovado, protože si masírujou ego svým supersportem šáde!!!! Argumentace že je jich na silnici nejvíc není argument ...... není jich na silnicích nejvíc Rv

0/0
17.4.2012 9:24

alčawirth

Re: no

Možná je to tím, že víc než polovina řidičů jsou jen vidláci, co plynule a  automaticky přešli ze Š120 , přes Favorita až k Octavii ....a proto je ten upgrade pro ně v pocitu, že Octavie je  "dělo " proti té 120 a podle toho se i chovají . ;-)

+2/0
17.4.2012 9:37

diskuter99

Re: no

ach jo ..... další opravdu inteligentní názor ... takže ve stejném duchu .... zatímco většina mladých bezohledných řidičů se poprvé dostane k ojetému BMW se silnějším motorem, udělá pár myšek a naschválů druhým, získá pocit nemsrtelnosti a při cestě z diskotéky se opře do prvního stromu .... a do mrtva .... anebo ještě hůř - ze silnice vytlačí (a zabije) jiného ...

0/0
17.4.2012 9:56

RBrider

Re: no

Promiň, ale deně mne obtěžuje někdo v koktě ...... ojeté bmv se "silným motorem" na cestách moc nepotkávám

0/0
17.4.2012 10:12

diskuter99

Re: no

to asi záleží na tom, kde a kudy jezdíš ....

0/0
17.4.2012 10:42

RBrider

Re: no

No zhodnotil bych to asi takhle .... deně v hustém provozu

0/0
17.4.2012 10:47

WIFI

Re: no

nemůže být vyšší výskyt špatných řidičů čistě z toho důvodu, že oktávek jezdí hodně ? Pokud budeš mít špatného řidiče třeba každého třetího bez ohledu na značku auta a na silnici bude jezdit 200 000 oktávek a 2000 suzuki, je jasný, že máš mnohem vyšší  šanci potkat špatného řidiče v Oktávce než v Su

0/0
17.4.2012 10:49

RBrider

Re: no

deně potkávám i 6x silnější vozy, a k mému údivu jezdí většinou podle předpisů ...... a není problém vidět závodit oktávie s fábijema ..... Ne, není to tím, že jich je hodně. Je to tím, že škoda je diagnóza.

+2/0
17.4.2012 10:53

WIFI

Re: no

mimo počtu je to taky tím, že škodovky jsou hodně nakupovány jako služební vozy a jak jezdí většina ze zaměstnanců se služebáky, je asi každýmu jasné.

0/0
17.4.2012 11:09

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: no

Tak, tak. Uživatelé Škodovek se dají rozdělit na tři skupiny. První jsou zaměstnanci, kterým byl přidělen služebák a jezdí rychle. To jsou většinou faceliftované Oktávky a druhá generace Fabie. Pak je druhá skupina, což jsou ti, co si myslí, že Škodovky jsou "super káry" a ti jezdí rychle a nebezpečně ... mají většinou staršího Superba se zatmavenými skly nebo ještě starší Oktávku Combi s 18palcovými "liťáky" a širokými pneumatikami. No a pak je třetí skupina, která je nejpočetnější ... taková ta klasická česká rodina, co jezdí v klidu a na spotřebu 10 let starou Fábkou či Oktávkou a ty předchozí dvě skupiny na ně blikají, aby uhnuli z cesty :-)

0/0
17.4.2012 11:40

wercza

Re: no

Pokud je pro tebe diskutování o spotřebním zboží ve formě automobilu v hospodě směrodatné, a jsi schopný měnit kvůli tomu názor na člověka, nemáš to asi v hlavě moc srovnané... A třeba z mého pohledu jsi pak extrémní hlupák ty.

+1/0
17.4.2012 8:43

kritik kritiku

Re: no

Coz je zase Jejich nazor...ze radsi nejdou delat neco smysluplneho naz nadavat nekomu na diskuzi za jeho nazory...

0/0
17.4.2012 8:56

RBrider

Re: no

No ono jde o to, že tu informaci, že je oktávka nejlepší auto na světě jsem obdržel v diskuzi, která se auta netýkala ..... nicméně pro mne je oktávka bentel, a nevidím důvod proč bych měl poslouchat takové bludy, samozřejmě s tímto spůsobem uvažování si o člověku už uděláš obrázek a nepotřebuješ s ním dál diskutovat o ničem .... nemá to totiž cenu, protože v tu chvíli je on přesvědčen o své limuzíně koktě a jakákoli logická argumentace nemá cenu, a stejně tak se ten dotyčný bude chovat v diskutováním o čemkoli jiném, takže podle tohoto výroku se člověk soudit dá !!!

0/0
17.4.2012 9:20

RBrider

Re: no

A předpokládám z tvého osočení mé osoby "hlupák" , že sis určitě vzpoměl na to, jak si vykládál že kokta je nejlepší auto ...... pokud jsem se tě osobně dotkl, tak si dej radši 15 dřepů než tu začneš něhoho urážet :P

0/0
17.4.2012 9:22

cenzore_zdar

cena ujde ookud je s DPH

Otazka jak to s tou 1.6kou jezdi za ty prachy.....

0/0
17.4.2012 8:06

Sir_Stephen

Skoda

Octavia Tour 1.6 MPI je nejlepsim autem na trhu, co se tyce pomeru uzitnych vlastnosti, kvality a ceny. Uvidime, jak na tom bude novy Rapid, ale obavam se, ze uzitna hodnota bude nizsi (mensi velikost) a cena vyssi (aby nezral zakazniky Fabii). :-(

0/0
17.4.2012 7:43

RBrider

Re: Skoda

to je jasné, protože tohle auto řídíz, zo je prestiž xD

0/0
17.4.2012 7:45

alčawirth

Re: Skoda

Mělo tam být " nejlepší Škodovkou na trhu ", že ano ? ;-)

+1/0
17.4.2012 7:45

RBrider

Re: Skoda

nesouhlasím s vámi

+1/0
17.4.2012 7:48

nerzhul

Re: Skoda

tohle se mi nějak nezdá.. zapomínáte na i30 a ceeda, které jsou poměrem cena výkon ještě níže.

0/0
17.4.2012 7:58

RBrider

Re: Skoda

Pokud v tom chce někdo jezdit, ať si v tom jezdí. Ale ať mi nikdo nevnucuje, že je to nejlepší auto na světě.

Tohle mi před pár dny řekl jeden člověk v hospodě.Od té chvíle jsem se na něj díval úplně z jiného pohledu.

0/0
17.4.2012 8:27

diskuter99

Re: Skoda

ano, to v čem člověk jezdí, jaký má mobil .... jsou velmi důležité charakterové vlastnosti člověka .... a je potřeba jej podle toho posuzovat ..... asi tak, jak se posuzují puberťáci na základce ..... to jsou ty pravé životní hodnoty .....

+3/0
17.4.2012 8:30

alčawirth

Re: Skoda

;-DR^

0/0
17.4.2012 8:36

RBrider

Re: Skoda

Pokud těmito hmotnými věcmi někdo začne hodnotit vlastní rozhodovací schopnosti a racionální uvažování s pocitem, že je megaborec, protože tak učinil, a figuruje v tom Oktávka(je jedno jaké auto), je to smutný důkaz toho, jak hloupí lidé jsou mezi námi.

Bohužel jsem to o oktávce slyšl mockrát, a ti lidé mají, když to ze sebe soukají, takový divný škleb. Asi se bojí reakce okolí

0/0
17.4.2012 8:44

diskuter99

Re: Skoda

a co třeba, ža každý člověk má jiné priority? a co třeba, že to auto může koupit levněji, než jsou oficiální ceníky? a že má třebas zadarmo servis? a třeba levnější pojištění? aneob taky ne ... anebo má autosalon škodovky za rohem a to je pro něj důležitější, než jezdit přes "půl republiky" ke konkurenci ..... levnější o pár korun ...

0/0
17.4.2012 8:54

RBrider

Re: Skoda

To mám i u své tojoty zadarmo servis :P a koupil jsem ji taky dobře ...... natrhnu s ní každou tůrku, ale já ji oslovuji vrakem .... protože má ňáké léta a je to pouze auto ........ PS: kufr mám větší než kokta xD

A pokud jde o to co píšeš, tak ti co se o koktě vyjadřují jako o nej autě většinou jezdí v ojetině :P

0/0
17.4.2012 10:39

RBrider

Re: Skoda

de přeci o spůsob myšlení, které je svým spůsobem zvrácené a co hůř, pro naši postsocialistickou mentalitu typické. To že si koktáři honí na silnici ego mi nikdo nevyvrátí!! Vidím to dnes a deně, tudíž se dá toto auto nazvat diagnózou.

+1/0
17.4.2012 10:43

RBrider

lol

nabušená kára xD a za stejné love ji nahradí rovnou limuzína xD

0/0
17.4.2012 7:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.