Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry s Peugeotem 208. Má volant, jak ho neznáme

Zvenčí je malý, jak má městské auto být. Skvěle padne do ruky, má prostornou kabinu a řidiče překvapí malým volantem a hlavně netradiční architekturou přístrojovky. Nový Peugeot 208 je plnohodnotný pokračovatel rodu "dvojkových" peugeotů. A zdá se, že důstojnější než někteří jeho předchůdci...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Buldrex

Ale

abych ten volant neznal, musel by bejt hranatej :-)

0/0
21.4.2012 22:19

Patolog

Opět se potvrzuje

Že automobily umí vyrábět jen Německo. Vše ostatní je odpad.

0/0
21.4.2012 16:59

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Opět se potvrzuje

Všechno, jen ne německé auto. Německá auta nejsou udělaná pro řidiče, jsou nepohodlná, neútulná a podle mne (mám osobní zkušenost s VW/Škoda a Fordem, vše nové referentské) i nepohodlné a dost poruchové. Jezdím dost často denní trasy nad 800km a jiný než francouzský auto bych už nechtěl.

+3/0
21.4.2012 20:25

T_x_y

.

Koukám, že u auta je nejdůležitější jak se komu líbí. Tak já bych řekl, že mohli zvolit jinou barvu.

0/0
21.4.2012 13:43

S-Tony

Re: .

Jo, tohle auto by zachránila jedině růžová se světlými pruhy.

0/0
21.4.2012 15:10

durmancok

jednoznacne

najskaredsie auto od Peugeotu ake som kedy videl:-(

0/0
21.4.2012 0:14

S-Tony

Re: jednoznacne

Jak vidím tak je dneska úplně jedno jaké nové auto si člověk koupí. Všechny jsou stejně hnusné ;-D

+1/0
21.4.2012 15:05

tnarezub ej roznec

Tempomat u malého auta do města?

A co takhle lednice na šampáňo pro managera za zadním sedadle, ta je tam taky?

0/0
20.4.2012 22:05

dj1

Re: Tempomat u malého auta do města?

Tempomat je do města skvělá věc. Fízl všude, na dálnici úsekové měření - nastavím rychlost a jsem v klidu.

0/0
20.4.2012 23:36

DIVIX

Auto je pekné

leni neiktorí "odborníci" si myslia o sebe, že sú najpovolanejší hodnotiť niečo, čo ešte ani nvideli. Kam sa hrabú na novú 208 Škodovky?

0/0
20.4.2012 20:58

nepetr

Re: Auto je pekné

Posuzovat dva různé styly, no nevím. Kam se hrabou nové Peugeoty na  BMW asi stejná hovadina co? Já bych spíš napsal kde jsou doby kdy dělal Peugeot hezké auta? Už tehdy šity ale alespoň hezké. Tohle děs a bída která se snaží podobat korejským autům a je k pláčíRv

+1/0
20.4.2012 21:41

I Shot the Devil

Re: Auto je pekné

chtěl jsem napsat to samé! vypadá divně. Předchozí model se mi líbil víc,no co alespoň bude brzo novej,tohle se nechytne.

0/0
20.4.2012 22:46

DIVIX

Re: Auto je pekné

Určite si vypotil hovadinu, pretože, keď som napísal Škodovky, tak som mal na mysli Fabiu alebo Roomstra. Fešáku, aj korejská autá už dávno pre.pr.deli Škodovky a teraz to myslím v celom spektre modelov.

0/0
21.4.2012 11:48

nepetr

Re: Auto je pekné

Až se bude kterékoli auto - model prodávat na tomto trhu víc než Škodovka ve shodné třídě můžeš tady psát pdobné nesmysly.;-) Né každý chce jezdit v daném autě které se líbí někomu jinému. Já osobně nepotřebuju vyčnívat z řady co se né jen auta týče a konzervativní design se mi líbí. A pokud chceš psát o určitem modelu dané zančky je potřeba to napsat hned a né tady pak potit hovadiny.

0/0
21.4.2012 13:52

DIVIX

Re: Auto je pekné

U človeka, ktorý reaguje na príspevok predpokladám určitú logiku. To znamená, že 208 nebude porovnávať s raketoplánom, alebo prinajmešiom s BMV, ale s autom svojej triedy. Potom je to hovadina, o ktorej toľko melieš. Dvesto osmička je jednoznačne krok vpred. To, že sú Škodovky najpredávanejšie autá v ČR a SR neznamená, že sú najkrajšie alebo najlepšie. Ide iba o "tradiciu", ktorá nemá nič s krásou a dokonca už ani s kvalitou. Kvalitu totíž už dosahujú všetké autá okrem čínskych a indických. Aj to je iba otázkou času, kedy sa vyrovnajú špičke.Takže asi takto.

0/0
21.4.2012 15:26

Patolog

Re: Auto je pekné

Píšeš jednu blbost vedle druhý. Zdar.

0/0
21.4.2012 16:58

Meddy009

co to je..

Z boku vidim Kia, vzadu svetla z Renaultu, predek je neuveritelne osklivy, ten bude asi original. Tak tohle se Peugeotu nepovedlo :/

0/0
20.4.2012 20:11

DIVIX

Re: co to je..

Pekné auto.

0/0
20.4.2012 20:58

S-Tony

Re: co to je..

Já s tom ještě vidím Hyiundai I20. Takže to poskládali z více aut než se původně zamýšlelo. :-P

0/0
21.4.2012 15:08

rudi7203

Co se děje?

P206 byla a je krásné auto. Pořád má šmrnc. 207 má co do sebe a nemám proti ni nic, ale tohle? Když jsem zahlédl fotky a nečetl co to je, v první chvíli jsem si řekl: ha nová KIA nebo Hjundé:-) a on to nový PeugeotRvopravdu nepovedené

0/0
20.4.2012 19:58

cizinec je našinec

kolik z vás

má osobní zkušenost s tímto vozem,že tu pouštíte takové rozumy?8-o

+1/0
20.4.2012 19:00

homat

Re: kolik z vás

Nemá cenu se nad tím pozastavovat. Osobní zkušenost už mám, takže čtení plkání "odborníků" je více než úsměvné. Holt stále platí co Čech to automechanik a radioamatér :-)

Jinak auto se velmi pohodlně ovládá, má dobré jízdní vlastnosti a je velmi dobře odhlučněno, takže jízda je velmi komfortní.

0/0
20.4.2012 21:28

S-Tony

Re: kolik z vás

Nucení automechanici jsou jen majitelé starších škodovek. Ostatní mají i na to s tím zajet občas do servisu. Rv

0/0
21.4.2012 15:09

Pundit

Zase francouzská přístojovka,

jsem docela alergický na francouzské přístrojovky ty (h)různé displeje uprostřed místo budíků. Doufám, že tato móda rychle pomine.

0/0
20.4.2012 18:55

cizinec je našinec

Re: Zase francouzská přístojovka,

ne nadarmo se říká,že zvyk je železná košile..Mě to přijde přehlednější,protože to mám pěkně v zorném poli a nemusím teda jukat někam pod volant.

0/0
20.4.2012 19:09

luka_luka

Re: Zase francouzská přístojovka,

a co na to bereš - zásyp nebo pudr?

0/0
20.4.2012 19:12

WIKI

V Peugeotu se asi zhulili...

Peugeot razil vždycky cestu novátorství a designových nuancí, které pak ostatní svým způsobem začali implementovat na ostatní značky. Ale tohle je úlet... kdyby to vzniklo kolem roku 1990, tak by to byla pecka, ale tohle... NELÍBÍ se. Konzervativní krok zpět. A ta příšernost se světlama vzadu... čelní maska vypadá jak anglický retro. ;-(

0/0
20.4.2012 18:22

rychtar

Tak osklive auto jsem jiz dlouho nevidel.

Ale kazdy ma svuj vkus.

Jezdim francouzem jiz dvacet let. Citroen Xantia a ted jiz dlouho C5. Auto menim kazde tri roky, kdyz konci zaruka (cca 200 tisic kilometru). Krome bezne udrzby jsem nikdy nemel problem, vlastne ano, jednou mi zustala v ruce packa od smerovky.

0/0
20.4.2012 18:08

citrusek

Re: Tak osklive auto jsem jiz dlouho nevidel.

Asi jsi ještě neviděl škodu citigo.

0/0
20.4.2012 18:57

DIVIX

Re: Tak osklive auto jsem jiz dlouho nevidel.

Ty si ešte nevidel Fabiu 2 alebo Roomstra?

0/0
20.4.2012 20:55

rotwailer

zase to řazení.....

to by snad měli zakázat vyrábět.

0/0
20.4.2012 17:09

Vlna hněvu

To rafton:

jen ty francouze kupuj, ale pospěš si. Jak dlouoho myslíš, že se jim vyplatí na výrobě aut prodělávat a auta prodávat pod cenou ? Osud Saabu je více než jasný. :-/

0/0
20.4.2012 16:36

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: To rafton:

Jasně. PSA prodává stejně aut jako VW (značka, ne koncern). Takže na krach bych to neviděl. Já jsem toho najel už docela dost, mám cca 750tis. km, a pohodovější jízdu a spolehhlivější auto než Citroen jsem zatím neměl. Naopak největší peklo byla Škoda Oktavia II a Mondeo.

0/0
20.4.2012 16:42

Vlna hněvu

Re: To rafton:

jesti jezdíš v Citroenu, tak to jsi měl napsat hned na začátku, abych nečekal nějakou myšlenku :-P

0/0
20.4.2012 17:03

Tristran

Re: To rafton:

Samotný VW prodává dvakrát víc než PSA. Ale jinak máš recht, že na krach to není.

0/0
20.4.2012 20:07

rafton

Re: To rafton:

No ale já nemám akcie fr. automobilek. Až nebudou tak si koupím něco jiného. Třeba ani moje příští auto nebude francouz. Já si vybírám dle okamžité nabídky ale je pravda, že u ženy už třetí auto za sebou byl Francouz, u mě druhý.

0/0
20.4.2012 18:20

cizinec je našinec

Re: To rafton:

tak PSA bude vyrábět dál...konec konců podívejte se na prodejnost v jejich domovině.Maximálně přestanou prodávat v ČR,když to tu nebude sypat.

0/0
20.4.2012 19:18

Vlna hněvu

Další nepovedené francouzské auto

už chudáci nevědí, jak ten plech ohnout, aby si to někdo koupil Rv

+1/0
20.4.2012 16:33

Třetí jezdec apokalypsy

Francouzské vozy jsou dělané pro obyvatele Středočeského

a Moravskoslezského kraje. Normální člověk si to nekoupí. R^

+1/0
20.4.2012 15:59

rafton

Re: Francouzské vozy jsou dělané pro obyvatele Středočeského

To by chtělo vysvětlení.

0/0
20.4.2012 16:10

Třetí jezdec apokalypsy

Re: Francouzské vozy jsou dělané pro obyvatele Středočeského

Co cheš za vysvětlení?

Středočeské a Moravskoslezská lůza jezdí do Prahy v 10 a více let straých francouzských vozech. A ještě si libují jaké mají "luxusní" vozy. Je to levnější než si koupit lístek na emejčdý.

0/0
20.4.2012 16:13

Kademek

Re: Francouzské vozy jsou dělané pro obyvatele Středočeského

Aha Pražák zareagoval . . . .to je teda pěkná blbost. Co to tady píšete proboha za hovadiny ? Proč by Středočeši a Moravskoslezané probůh jezdili do Prahy v 10 let starých autech ? Tady si zjevně někdo nevidí ani na špičku nosu a měl by si uvědomit, že víc jak 90% lidí z ČR se za chování "Pražáků" stydí a navíc jejich městská příslušnost je podobná té, kdy o sobě obyvatel USA říká, že jeho rodina je z USA od nepaměti, přitom je to povětšinou pouhá náplava. . . . tak že stay cool . . . . .

0/0
20.4.2012 16:40

radaumacher

Re: Francouzské vozy jsou dělané pro obyvatele Středočeského

Většina "Pražáků" jsou vesnické náplavy, které si myslí, že nastěhování do "velké Pragy" je řadí nad jejich bývalé vesnické (teď už) nýmandy;-D Z mé osobní dlouholeté zkušenosti jsou Pražané (tj. rodilí obyvatelé Prahy) naprosto v pořádku a mají stejně neduh, jako ostatní obyvatelé Česka.

0/0
20.4.2012 18:03

Kademek

Tak to je teda dost i na mně

Nelíbí se mi francouzská auta a tohle je fakt ošklivé navíc je to prakticky dvojíče C4.

Jak už tady někdo napsal, je tam až moc křivek a ten interiér ??? To je fakt běs.

+1/0
20.4.2012 15:41

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Tak to je teda dost i na mně

To je věc názoru. Mně se dělá zase šoufl ve wágenech, včetně toho boleslavskýho.

0/0
20.4.2012 16:44

Dewils1

!?

má to nějak moc křivek, zaoblení a linek co nedávaj smysl :-/Rv

0/0
20.4.2012 15:00

sarumánek

krok zpátky

Dříve si Peugeot lidé vybírali většinou kvůli designu, pprotože cena je plně srovnatelná s obdobnými auty jiných značek a automobilka nevyniká v ničem jiném. Spíš naopak - osobně jsem pro Peugeot pracoval a vím, že v poruchovosti a drobných vadách patří až někam dospodu. Podoba tohoto auta je ovšem natolik nezajímavá, staromódní a konzervativní, že kvůli vzhledu si to nevybere skoro nikdo. A pokud jde o ostatní - za srovnatelnou cenu nabízí například Hyundai mnohem více, japonci pak vyšší spolehlivost, italové (Fiat) ladnější tvary. Tak proč to kupovat?

0/0
20.4.2012 15:00

Chytry.Levicak

Re: krok zpátky

měli jsme pár let peugeota 307 benzínáka. koupeného jako nový.... a furt nějaké poruchy a to i v záruce.třeba odešel motor.na palubovce něco chrastilo.....atd....

0/0
20.4.2012 15:56

TYGR.NET

Re: krok zpátky

Takhle poruchového jsem viděli golfa, záleží na tom, na jký kus se natrefí. Mnohdy za to může i palivo, které se do toho leje ... kvalita paliva, která se tu prodává je více, než žalostná!

0/0
20.4.2012 21:40

REMET

Re: krok zpátky

Zvlastni je, ze u tech 307 jsou zabavnych poruch plne diskuze. Fajn zavada je treba, ze je uvnitr citit benzin, ale nikde neunika ;-)

0/0
21.4.2012 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.