Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Čínské kopie i originály - novinky pekingského autosalonu

V Pekingu začne s novým týdnem velký autosalon. Vedle evropských firem na něm představí novinky i čínské značky. Některé stále lpí na kopírování designu evropských a amerických značek, jiné staví na vlastních nápadech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

markewatch

Ty cinani ale produkujou

strasnej bordel

0/0
9.5.2012 6:29

reformníejakulace

Kapitalismus:-)))))))))))))))

Ještě, že majitelé firem z Evropy a USA, jen aby více vydělali, tak nechají vyrábět vše číňanům, kteří mají plat v přepočtu cca 8.000 Kč. Odměnou je, že vše kopírují a vyrábí pod jinou značkou, která je jejich vlastní, patenty je nezajímají. Úspora, o které si kapitalista myslí, že skončí v jeho kapse formou nižších pracovních nákladů se promítne v dalším propadu Evropy i USA ve chvíli, kdy budou mít vše okopírované a nebudou mít zapotřebí od euro-amerických firem už nic kupovat.:-/

0/0
22.4.2012 17:58

PiPiiiiiK

Re: Kapitalismus:-)))))))))))))))

Po pravdě...kdyby jste na to měl, to takhle dělat a pěkně vydělávat. Dělal by jste to?

0/0
23.4.2012 10:16

rh2

P. Nováku - Kopírování designu Hyundai?

Píšete svůj osobní názor, nebo objektivní článek? Psalo se o tom na všech větších auto webech, designéři Hyundai jsou silně "inspirováni" vším úspěšným co kolem vidí. Zůstaneme-li u evropských, podívejte se např. na Ford Kuga a Fiesta (včetně interiéru), pak si zjistětě kdy, která automobilka uvedla na trh který model (u Hyundai se bavíme o celé řadě i...) a snad si konečně všimnete kdo od koho. Na druhou stranu i mnoho světových výrobců kopíruje své konkurenty. Možná by bylo dobré udělat si jasno jaká je hranice, kde začíná kopírování. To pak můžeme říct, že všichni současní výrobci TV se kopírují navzájem, noebo jak z toho? Pokud ale píšete svůj blog, dejte to laskavě vědět na začátku. Díky.

+2/0
22.4.2012 8:23

Oplík

Europa

No Evropa je Evropa... ;) http://goo.gl/MmsMC

"Fluidní design" jedné nejmenované značky osobně nazývám "kocovinou jednookého Korejce" ;)

0/0
22.4.2012 7:31

tomtop

Re: Europa

necpis sem reklamu, jo ?

0/0
22.4.2012 11:30

katano

Asijské auto bych si NIKDY nekoupil

Dobrou noc. :-P

+1/0
22.4.2012 0:43

honya007

Re: Asijské auto bych si NIKDY nekoupil

To je dobře, že to víme.

0/0
22.4.2012 8:55

Dewils1

Re: Asijské auto bych si NIKDY nekoupil

docela by mě zajímalo co by si ještě nekoupil, přece jen ať to víme:-P

0/0
22.4.2012 9:34

markewatch

Re: Asijské auto bych si NIKDY nekoupil

Rvto protoze ze ses falesnej Katano. Ze se nestidisRv. Pravej Katano to ma za sebou.

0/0
9.5.2012 6:30

Kilimanjaro

to je samej design, kopiraky, ale to hlavni je jinde

proste s tema autama svihnete o stenu, nebo podlahu a uvidite, ktery je dobry, muzete mit nejnovejsi designy a technologie, disco v aute, ale kvalitu zjistite poctem kilometru, ktery je auto schopno ujet a tim, co z vas zbyde v pripade nehody, proto si nikdy nekoupim ausus z Ciny, Koree, Malajsie atp budu jezdit svojim technologicky zastaralim saabem a budu spokojenej:)......mimochodem bych rad videl, jak by tyhle cinsky slupky dopadly, kdyby je v Top Gearu pustily z jerabu jako to udelali s BMW 3 a Saabem 900:)

+1/0
22.4.2012 0:20

Rubik1

Re: to je samej design, kopiraky, ale to hlavni je jinde

Ne kazdy potrebuje, aby jeho auto vydrzelo pad z jerabu. Vice bych se zajimal o to, jak auto obstoji pri narazu do boku.

0/0
22.4.2012 19:18

rebbe

Zatím málo zajímavé, skoro nic

čínsko-korejský barok. Zajímavé by byly konkurenční modely třeba k Passátu kombi, SuperB kombi, Yeti, nebo snad i Tiguana. Zejména 4x4 modely s nízkou spotřebou, pro rozbité české dálnice.

Hyundai snad ani kopírovat nelze, ty barokní prvky jsou na všech současných vozech, včetně i Mercedes a BMW. Elegance lokomotivy, s maličkými střílnami vzadu, se neobejde bez parkovací kamery. To je třeba Yeti pravé stylistické osvěžení!!V

0/0
21.4.2012 23:03

Rubik1

Re: Zatím málo zajímavé, skoro nic

Cinanum jsou rozbite ceske silnice ukradene.

0/0
22.4.2012 19:20

vydra mořská

Ani se nedivím, tolik volně prodejných padělků jsem nikde

jinde neviděla. Když mě kolegové vzali na trh, připadala jsem si jako u našich vietnamců, ale jen na chvíli. Značkové oblečení, tašky, brýle, boty, vše na co si vzpomenete, od originálu skoro k nepoznání a ve slušné kvalitě. A nikomu to nevadí, nikdo to nezakáže, nezabaví, prostě na jedné straně ulice trh s padělky a na druhé luxusní obchody a před nimi fronty!

0/0
21.4.2012 22:44

jizanskavlajka

kecy a jen kecy

Dneska je kazdý auto podobný každýmu,staršímu či novějšímu modelu. Dokažte že má smysl si připlatit za uavedenou značku.Kde je poměr cena x užitná hodnota vpr....pomlouvání je jen důkaz strachu a neschopnosti nabídnout rozumnou kvalitu s přiměřenou cenou.  čína brzy takové brebtálky převálcuje .makejte a nabídněte rozumné auto za rozumné peníze a ne euroobludy plné elektroniky s pernamentkou do výměnkárny!!!!

0/0
21.4.2012 22:12

Kilimanjaro

Re: kecy a jen kecy

s pernamentkou do výměnkárny  ;-D tak to je heslo dne (a pravdivy)

0/0
22.4.2012 0:31

wheelmaker

Čína je mistr v kopírování

Máme výrobní pobočku v Číně tak pár postřehů ;-D Jsou to mistři v kopírování. Vytisknete výkres na papír a je to "public" - zítra vesele vyrábí dle našeho výkresu jiná firma. Konstruktéři chodí na ranní směnu k nám a odpolední do konkurenční firmy, kde si sebou nesou i data. Nezlobme se na ně, oni to mají prostě v krvi. Duševní vlastnictví pro ně nic neznamená.

+1/0
21.4.2012 21:16

tomtop

Re: Čína je mistr v kopírování

a vedení firmy to vůbec nevadí ?

Ještě že je ta asie tak daleko...

0/0
22.4.2012 11:26

Hra11

Re: Čína je mistr v kopírování

Když píšete - zítra vesele vyrábí, tak teda. Jak dlouho by trvala příprava výroby zkopírovaného výrobku či tvaru u nás? Zajisté jste to zkoušeli. Nebo ne? Myslím tím sériovou výrobu čehosi. Ne pár kusů. Na co si koupím materiál vtřeba v Kovomatu. Jenom co jsem slyšel. Úprava formy na plastový výlisek, teda drobná změna tvaru, u nás týden, tam (Čína) do drudého dne dopoledne. Teda přes noc. A to ani nemluvím o úpravě a dodání výkresové dokumentaco pro alibismus.

0/0
22.4.2012 11:37

Deciliter

Cinska drzost

Je sice pekne, ze cinska statna automobilka Cherry, ktora totalne okopirovala Daewoo/Chevrolet Matiz a na drzost ho predava aj do Europy teraz prehlasuje, ze uz nekopiruje ale vyvija, co je tiez klamstvo ale napriklad ostatne N statne automobilky ako Brilliance, FAW, JAC a podobne. kopiruju od EU/JP/KR/USA automobiliek.

Svetove automobilky do vyvoja investuju miliardy € a Cinske automobilky jednoducho vsetko okopiruju, ukradnu technologie a este maju taku drzost tieto vyrobky predavat ako svoje vlastne a snazit sa ich exportovat aj do Europy a USA! Nehoraznost!

Kvoli Cinsk kopirovacim firmam (ktore pouzivaju okrem ineho praktiky falsovanie colnych vyhlaseni, statny dumping, podvody) zkrachovali tisice EU/USA firiem, ktore vlozili do vyvoja miliardy a tieto firmy museli prepustit desattisice zamestnancov.

A Cinania maju neustale pokusy sa snazit tieto kopie predavat napr. v EU kde sa original vyraba!

Dovozne clo do Ciny pri autach je az 55%! Dovozne clo do EU je 10%. Kedy sa EU zobudi?

+2/0
21.4.2012 21:03

tomtop

Re: Cinska drzost

nelze než souhlasit.... ale je to všechno obchod a jak je vidět, úplatky se berou asi i v EU, jinak by nebylo možné že se sami tak likvidujeme ...

0/0
22.4.2012 11:27

markewatch

Re: Cinska drzost

hlavne si myslim ze je to problem americkeho govermentu ktery tuto ileglani cinost zcela prehlizi. F Obama

0/0
9.5.2012 6:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.