- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě, že majitelé firem z Evropy a USA, jen aby více vydělali, tak nechají vyrábět vše číňanům, kteří mají plat v přepočtu cca 8.000 Kč. Odměnou je, že vše kopírují a vyrábí pod jinou značkou, která je jejich vlastní, patenty je nezajímají. Úspora, o které si kapitalista myslí, že skončí v jeho kapse formou nižších pracovních nákladů se promítne v dalším propadu Evropy i USA ve chvíli, kdy budou mít vše okopírované a nebudou mít zapotřebí od euro-amerických firem už nic kupovat.
Po pravdě...kdyby jste na to měl, to takhle dělat a pěkně vydělávat. Dělal by jste to?
Píšete svůj osobní názor, nebo objektivní článek? Psalo se o tom na všech větších auto webech, designéři Hyundai jsou silně "inspirováni" vším úspěšným co kolem vidí. Zůstaneme-li u evropských, podívejte se např. na Ford Kuga a Fiesta (včetně interiéru), pak si zjistětě kdy, která automobilka uvedla na trh který model (u Hyundai se bavíme o celé řadě i...) a snad si konečně všimnete kdo od koho. Na druhou stranu i mnoho světových výrobců kopíruje své konkurenty. Možná by bylo dobré udělat si jasno jaká je hranice, kde začíná kopírování. To pak můžeme říct, že všichni současní výrobci TV se kopírují navzájem, noebo jak z toho? Pokud ale píšete svůj blog, dejte to laskavě vědět na začátku. Díky.
No Evropa je Evropa... ;) http://goo.gl/MmsMC
"Fluidní design" jedné nejmenované značky osobně nazývám "kocovinou jednookého Korejce" ;)
To je dobře, že to víme.
proste s tema autama svihnete o stenu, nebo podlahu a uvidite, ktery je dobry, muzete mit nejnovejsi designy a technologie, disco v aute, ale kvalitu zjistite poctem kilometru, ktery je auto schopno ujet a tim, co z vas zbyde v pripade nehody, proto si nikdy nekoupim ausus z Ciny, Koree, Malajsie atp budu jezdit svojim technologicky zastaralim saabem a budu spokojenej:)......mimochodem bych rad videl, jak by tyhle cinsky slupky dopadly, kdyby je v Top Gearu pustily z jerabu jako to udelali s BMW 3 a Saabem 900:)
Ne kazdy potrebuje, aby jeho auto vydrzelo pad z jerabu. Vice bych se zajimal o to, jak auto obstoji pri narazu do boku.
čínsko-korejský barok. Zajímavé by byly konkurenční modely třeba k Passátu kombi, SuperB kombi, Yeti, nebo snad i Tiguana. Zejména 4x4 modely s nízkou spotřebou, pro rozbité české dálnice.
Hyundai snad ani kopírovat nelze, ty barokní prvky jsou na všech současných vozech, včetně i Mercedes a BMW. Elegance lokomotivy, s maličkými střílnami vzadu, se neobejde bez parkovací kamery. To je třeba Yeti pravé stylistické osvěžení!!
Cinanum jsou rozbite ceske silnice ukradene.
jinde neviděla. Když mě kolegové vzali na trh, připadala jsem si jako u našich vietnamců, ale jen na chvíli. Značkové oblečení, tašky, brýle, boty, vše na co si vzpomenete, od originálu skoro k nepoznání a ve slušné kvalitě. A nikomu to nevadí, nikdo to nezakáže, nezabaví, prostě na jedné straně ulice trh s padělky a na druhé luxusní obchody a před nimi fronty!
Dneska je kazdý auto podobný každýmu,staršímu či novějšímu modelu. Dokažte že má smysl si připlatit za uavedenou značku.Kde je poměr cena x užitná hodnota vpr....pomlouvání je jen důkaz strachu a neschopnosti nabídnout rozumnou kvalitu s přiměřenou cenou. čína brzy takové brebtálky převálcuje .makejte a nabídněte rozumné auto za rozumné peníze a ne euroobludy plné elektroniky s pernamentkou do výměnkárny
s pernamentkou do výměnkárny tak to je heslo dne (a pravdivy)
Máme výrobní pobočku v Číně tak pár postřehů Jsou to mistři v kopírování. Vytisknete výkres na papír a je to "public" - zítra vesele vyrábí dle našeho výkresu jiná firma. Konstruktéři chodí na ranní směnu k nám a odpolední do konkurenční firmy, kde si sebou nesou i data. Nezlobme se na ně, oni to mají prostě v krvi. Duševní vlastnictví pro ně nic neznamená.
a vedení firmy to vůbec nevadí ?
Ještě že je ta asie tak daleko...