Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Luxus pro Čínu, obyčejný rolls-royce je prostě příliš obyčejný

Pro asijské zákazníky si luxusní britská značka přichystala koncept vycházející z modelu Ghost Six Senses. Už tak luxusní rolls bude ještě luxusnější: potěší každý smysl. Větší model Phantom pak výrobce prodloužil na 6,1 metru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PetrP7

Luxus pro Čínu

U opravdu luxusního zboží by měl být zákazník rád, že na něho vůbec vyjde řada, natož aby se mu výrobce podbízel... Tady se jedná už jen o drahou sériovku od BMW...:-P

0/0
24.4.2012 22:43

markewatch

Re: Luxus pro Čínu

ses trosku vedle, podivej se na dokument jak se tohle auto vyrabi.

0/0
24.4.2012 23:40

PetrP7

Re: Luxus pro Čínu

Vím to dobře, ale oproti původnímu RR je to prostě už "lepší" BMW...;-)

0/0
24.4.2012 23:43

Stephane Margelle

Ta pristrojovka s volantem

je jak z ziguliku po faceliftu z roku 1984!! To uz i ty korejsky dacie - hyundai, Kia atd. - maji snad lepsi palubku;-D;-D;-D. Tahla je hodne uboha...

0/0
24.4.2012 22:25

Vedoucí kolotoče bez koček

Re: Ta pristrojovka s volantem

Fakt, ze jo. Zigulik jak vysitej... ty deleny kulaty otvory ventilace... no mazec Ziggy.  :-)

0/0
24.4.2012 23:21

oldie

RR

Myslím, že si ho ještě příští rok nekoupím ;-D

0/0
24.4.2012 22:10

Rubik1

fotka č. 11

Tak měla být poznámka, že RR vybavuje dveře prostorem pro zasunuti destniku. Je to velmi praktické.

0/0
24.4.2012 21:37

Nanifak

BMW 7 v továrním tuningu

pro číňany všechno ;-D

+1/0
24.4.2012 21:33

Duke___Nukem

v te cerne

idealni auto do bondovky pro zaporaka..:-P

0/0
24.4.2012 19:45

baloun

A pak že za komunistů

nejni líp! Každý poctivý a pracovitý soudruh v socialistické Číně může mít takové auto!

+1/0
24.4.2012 18:52

Stoura

Re:může mít takové auto ...

... v němž si pak vozí zadek prostřednictvím svých stranou jmenovaných zástupců.

+4/0
24.4.2012 19:35

bojimbojim

!!

U nas podporovali T603 a 613,dnes jen samy zapad!!Takze je treba si nejdrive zamest pred svym prahem!!Lacine a otrele fraze, o Cine,to uz mele vazne jen blbec!!

0/0
24.4.2012 18:49

jisi258

no, vazeni cesi...

tak co, jsou 400kW benzinove 12tivalce luxusni motorizaci pro cestovani ve velkem stylu, anebo

je vrcholem celosvetoveho inzenyrsvti 4valec 1.9TDi ci snad dokonce trivalec 1.2 HTP v hopsadle tvrdem jak prycna a s rozvorem 2.5m pricemz kufr tvori pulku delky auta? ;-)

+2/0
24.4.2012 18:37

namestii

Re: no, vazeni cesi...

Proč řešíte, jaký mají ostatní vkus?

Jaké auto máte vy a jaké by jste rád?

0/0
24.4.2012 18:42

Concrete_Donkey

Re: no, vazeni cesi...

Vy "by jste" se naučte česky.

0/0
24.4.2012 18:51

jisi258

Re: no, vazeni cesi...

protoze se musim smat, jak na kazde ceske diskuzi o autech je jakykoliv velkoobjemovy benzin predem shazovan jako rozchlastane monstrum, delsi rozvor umoznujici plavnou jizdu je povazovan za zbytecnost, zato objem a calouneni kufru, pripadne vnitrni poutko na jeho uzavirani tvori pulku kazde recenze. Pardon. V dnesni dobe elektrickeho dovirani uz se ta poutka tak neprozivaji. Zato jak na omak pusobi mekcene plasty bude evergreenem jeste za dalsich 20 let. Jsme narod buranu, ktery automobilove zakrnel nekde u felicie prvni generace.

Jinak auto bych rad aby bylo udelane remeslne dokonale, renomovanou firmou a s nadechem osobitosti. Z modernich aut to je jednoznacne Morgan AeroMax, z veteranu treba Lagonda LG47 z roku 1938 anebo povalecny Jaguar C-Type, ktery mimochodem delaji v Hradci Kralove jako dokonalou repliku. Kazde z techto aut by stalo za hrich...

0/0
24.4.2012 19:12

Catt

Re: no, vazeni cesi...

Vše beru, ale Morgan AeroMax patří mezi to nejhnusnější, co kdy kdo vyrobil, ať už je zpracování jakékoliv. To už jste na světě čtyři, kterým se líbí. Konstruktér, ředitel fabriky, vy a Hammond.

+1/0
24.4.2012 22:30

espiritu

Re: no, vazeni cesi...

Na to auto si pamatuju s TG. Osobně mi nevadilo. Mít na to tak si to asi nekoupím, ale povozit se by mi nevadilo.

0/0
26.4.2012 6:49

Concrete_Donkey

Re: no, vazeni cesi...

Ty mluvíš, jak kdybys ten RR minimálně navrhoval, ne-li vlastnil celou společnost :)

+1/0
24.4.2012 18:53

El Chupa-Nibre

Tak tomu říkám prostor pro nohy...

...cestujících na zadních sedadlech;-D

0/0
24.4.2012 18:27

KarelV

Co se to děje v Číně?

Svět se v PRDEL obrací ... toto už fakt mozek nebere!!! :-( ... ach jo! ;-€

0/0
24.4.2012 18:23

Hra11

Re: Co se to děje v Číně?

Komunismus- nekomunismus, lidská práva - jejich potlačování, výroba šmejdů - nešmejdů. Prostě kšeft je kšeft a peníze nesmrdí.

+2/0
24.4.2012 18:32

jisi258

Re: Co se to děje v Číně?

pokud bych si mel vybrat, jestli sest superblbu anebo jeden rolls, tak myslim neni co resit. Tohle auto za to jednoznacne stoji.

0/0
24.4.2012 18:39

donovanstangiano

Aaach jo...!

0/0
24.4.2012 18:17

donovanstangiano

Re: Aaach jo...!

já chci bejt taky bohatej!!;-O

0/0
24.4.2012 18:17

Rubik1

Re: Aaach jo...!

Tak si založ politickou stranu. Je na to už zase nejlepší doba. :-)

0/0
24.4.2012 21:40

donovanstangiano

Re: Aaach jo...!

na to nemám žaludek. Ale já chci bejt bohatej hned! Možná by mi ale stačilo, kdyby za mně někdo zatáhl hypo. :-)

0/0
25.4.2012 6:43

Krokodyl1

???

Kolik stojí jedna ta sklenička? Prodávají je i samostatně jako náhradní díl? Klidně beru i druhovýrobu ;-D

+1/0
24.4.2012 18:05

Rubik1

Re: ???

V Číně ji určitě koupíš za pár babek.

0/0
24.4.2012 21:41

wanad

Nový znak RR pro Čínu

http://auto-cost-insurance.autoinsurancetk.us/autoinsurance-images/autoinsurance-10.jpg

0/0
24.4.2012 18:02

wanad

Pro Čínu bude mít RR i nový znak

R^

0/0
24.4.2012 18:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.