Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hybridní budoucnost pro zamořená čínská města: Audi A6 L e-tron

Budou Číňané smýšlet ekologicky? Odvážnou otázku nastoluje Audi, které na autosalonu v Pekingu představilo čínskou prodlouženou verzi modelu A6 s hybridním pohonem. Kdo někdy navštívil čínské megapole, potvrdí, že taková auta pro ně mají smysl. Pokud se ale stanou standardem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jisi258

Doufam...

ze cinani poslou slavnou Audi do zadele.

Tam si libuji v osmivalcich a v prodlouzenych verzich limuzin. A v pancerovanych SUVckach a podobnych nevkusnostech. Kdepak baterky, ty vozi do evropy detem na hrani :-P

0/0
26.4.2012 22:18

Rubik1

Dobijeni baterii

Podstanou informaci jsem v clanku nenasel. Pokud tam je, tak me opravte. Jde o to, zda se daji baterie v garazi nabit a pak ujet tech "az 80 km" na elektrinu. Odpoved je ano, jde o tzv. plug-in hybrid. Pro srovnani, Toyota Prius neni tohoto typu a baterie si clovek nemuze u stojiciho auta dobit.

0/0
26.4.2012 18:50

pavelthelong

Re: Dobijeni baterii

a propos, jaka je vlastne vyhoda, pokud si mohu akumulatory nabiz dopredu ? Z fyzikalnich zakonu vyplyva, ze provoz na z fosilnich paliv ziskanou elektrinu je jeste mene ekologicky nez provoz spalovaciho motoru. Jedina vyhoda hybridu je rekuperace energie, a to sice jedina, ale podstatna. Zbytek provozu na "cizi" elektrickou energii je pouze odlozenim vyfukovych plynu jinam a cena za to je podstatne mensi ucinnost systemu lektrarna-prenosova sit-auto.....

0/0
26.4.2012 20:11

Rubik1

Re: Dobijeni baterii

Me ucinnost nezajima, kazdy ji stejne pocita tak, aby mu vyslo, co chce. Me zajima cena provozu. Jizda po meste na elektrinu vyjde nekolikanasobne levneji nez na benzin. Proto chci mit moznost baterie dobijet.

0/0
26.4.2012 20:15

Dewils1

.

To auto nemá s ekologií nic společného;-DRv

0/0
26.4.2012 17:39

pavelthelong

pojem "ekologicky" ma dneska skryty vyznam

"dotovany z prostredku jinych" nebo "uspory, ktere stoji nekolikanasobne tolik co normalni provoz" Uz i samotni Nemci priznavaji, ze ekonomicka navratnost u soucasnych hybridnich automobilu je nekde nad 400.000 km najezdu. I kdyby to bylo 300 nebo dokonce 200 T km, pak uspornost hybridu nevyvazi problemy s akumulatory - se ziskavanim vzacnych kovu nutnych pro jejich vyrobu a s jejich pozdejsi likvidaci.

0/0
26.4.2012 16:33

PiPiiiiiK

Re: pojem

Však o materiály nebude nouze, když je bude Google těžit z kosmu :-)

0/0
26.4.2012 16:42

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: pojem

jo, to pak vyjde na pár kaček ;-D;-D;-D

0/0
27.4.2012 13:39

jisi258

Cinske megapole...

jako napriklad Peking se vyznacuji tim, ze temer nikdo nic nevi nic o misnim znecisteni. Mesto ma sice 1000 webkamer na streamu, ale kazda je pod kontrolou vlady a zadny obrazek nepronikne bez jejiho schvaleni (editace) ven pod hrozbou sankci :)

Takze bych s tim znecistenim brzdil, pokud jste se teda prave nevratil z Ciny.

0/0
26.4.2012 16:18

Danny_Kay

co to jsou za hrozne disky?

8-o

0/0
26.4.2012 15:36

littlemoon

Re: co to jsou za hrozne disky?

čínanum se líbí a to že se nelíbí tobě je Audi naprosto jedno :-/

0/0
26.4.2012 15:47

kritik kritiku

Re: co to jsou za hrozne disky?

cim vic prouzku, tim vic adidas

+1/0
26.4.2012 16:01

MGMG

do každé rodiny

Jedno až dvě hybridní Audi A6 do každé čínské rodiny, žijící ve městě, a smog je vyřešen.

0/0
26.4.2012 15:28

hit

ekologicky?

Jezdí to na vodu, nebo dokonce na vzduch? A ty li-ion akumulátory jsou ekologický? A ještě k tomu dvoulitr. Úplná jezdící ekologie

0/0
26.4.2012 14:59

zbiro

Re: ekologicky?

Tady nejde o ekologii, jde o to že si to ten Číňan může dovolat, Evropanů kteří na to mají ubývá ;-D, proto se audi i WV stěhují na čínský a indický trh.

+2/0
26.4.2012 15:30

wanad

Re: ekologicky?

Tady nejde o ekologii, jde o to že si to ten Číňan může dovolat, Že by ubývalo Evropanů kteří na to mají, ani ne. Stejně jsou Audi hodně rozšířeny jako služební vozy.

Spíše přibývá mongoloidů, kteří si dnes Audi mohou dovolit, oproti minulosti, vzhledem k růstu jejich příjmů. A protože jich jsou spolu s Indy miliardy, pak stačí zájem o západní luxus jen promile promil z nich, aby potenciálním zákazníkům udělala nabídku i západní automobilka podle jejich vkusu. Zkrátka buisness...

0/0
26.4.2012 16:30

wanad

Re: ekologicky?

Ekologie pro "zamořená čínská města" to je;-)

0/0
26.4.2012 16:15

Zombot

Re: ekologicky?

Spíš než o nějakém zachraňování planety to je o penězích a o image. Někdo jezdí hybridem, protože mu šetří peníze za palivo a někdo tím dělá dojem na lidi kolem sebe. Speciálně v Číně mají lidé hodně rádi auta, která dělají dojem na ostatní a přestože tam mají palivo stále mnohem levnější než u nás, tak jim cena rychle stoupá. Ve městech jako Peking nebo Shenzhen jezdí spousty limuzín s velkoběmovými benzinovými motory, takže jakmile stoupnou ceny paliva dost vysoko, tak budou hybridy určitě lákavou alternativou. Navíc hybridní pohon může pomoct i zážitku z jízdy, protože pro rozjíždění, předjíždění a jízdu do kopce je kombinace spalovacího motoru s elektromotorem mnohem lepší než turbo nebo kompresor.

0/0
26.4.2012 18:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.