Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ostrá Ibiza Cupra dostala novou tvář, 180 koní zůstává

Seat se v Pekingu pochlubil faceliftem nejostřejšího malého modelu Ibiza Cupra. Auto dostalo novou tvář po vzoru celé modelové řady. Pod kapotou bude i nadále hučet maloobjemový turbomotor s 132 kW. Do prodeje se novinka dostane až koncem roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dewils1

Ostrá?

ta pila je v kufru?;-D:-P

0/0
27.4.2012 15:50

legnaw

toto ne

do cupry davat automatiku??? ne dikyRv

0/0
27.4.2012 13:14

oldfashioned Kokodák v1

k holobytu patří holoauto

:-)R^

0/0
27.4.2012 10:35

jisi258

OSVEDCENY motor 1.4 TSI

8-o8-o8-o8-o

no zrovna tenhle s**c nazyvat osvedcenym motorem muze nazvat jen totalni novinarske vemeno.

Zeptejte se libovolneho mechanika, co se v koncernu momentalne nejvic resi.

Mozna uz ty rozvody stihli predelat, ale to se ukaze az za rok, za dva.

+2/0
27.4.2012 8:00

petrolhead

Re: OSVEDCENY motor 1.4 TSI

1.4 TSI je opredeny legendama jako lochneska. Jak Pepici videli to dvojity preplnovani tak meli oci navrch hlavy jak se to bude podelavat a ono nic. K zadnym potkanym motorum nedochazi, 1.4 TSI (2007) ma rozvody udelany dobre, coz prave VW inzinyri vedeli a zkouseli setrit na pozdejsim 1.2 TSI (2009), ktery je pro ne jeste dulezitejsi motor a rozvody silene podelali. Samozrejme se ve stovkach tisic motoru najde nejaka 1.4ka kde rozvody prdly, ale to je vada materialu, ne konsrukcni chyba jako u 1.2.

+1/0
27.4.2012 9:10

jisi258

Re: OSVEDCENY motor 1.4 TSI

zajimave, ze prdaji uplne vsechna TSicka a vetsina z nich na rozvody a vetsina kolem 100tkm. Kolik mas najeto, ze to tu tak sebevedome hazes ? A ty turba ze by byla bezproblemova, to je taky hodne odvazne tvrzeni.

0/0
27.4.2012 10:02

jisi258

Re: OSVEDCENY motor 1.4 TSI

a shodou okolnosti zrovna dneska na to vysel i clanek http://www.auto.cz/kauza-tsi-vw-rozsiruje-kulanci-na-znicene-motory-66621

Kauza TSI: VW rozšiřuje kulanci na zničené motory Volkswagen rozšiřuje kulanci, tedy pozáruční, čistě dobrovolný

příspěvek na řešení závad způsobených chybou výrobce, na motory 1,2 TSI a

1,4 TSI s problémovými rozvodovými řetězy.

0/0
27.4.2012 10:06

petrolhead

Re: OSVEDCENY motor 1.4 TSI

Tohle je docela dobrý. Pokud ale vím u 1.4 je to opravdu mnohem menší problém a nových vozů by se to týkat už nemělo vůbec. VW jsou královský trotli když si nechají utéct takovou fušeřinu jako pomalej napínák řetězu, to fakt zlatá korea. Já tu 1.4 nemám rád, když turbo tak 1.8.

0/0
27.4.2012 10:44

jisi258

Re: OSVEDCENY motor 1.4 TSI

ja bych ten optimismus nesdilel.

podivej se treba na tuhle fotku rozebraneho motoru a jak vypada ojezdene retezove kolo. To snad nemysli vazne, takovy material a takova konstrukce.... to delaji z plasteliny nebo co ?

8-o

http://www.reesphotos.com/VW/

0/0
27.4.2012 12:30

petrolhead

Re: OSVEDCENY motor 1.4 TSI

Nejřív jsem vůbec nevěděl na co se koukám :-)

0/0
27.4.2012 12:52

Hra11

Re: OSVEDCENY motor 1.4 TSI

Na rozvodech tohoto motoru již bylo provedeno tolik změn, že to ani nepublikují. Pomalu se v tom nevyznají sami. Některé odešli už poo 20 t. km. Můžete se dočíst.

0/0
28.4.2012 7:47

lol

Holoauto

Neříkám, že vzhledově není ucházející, ale člověk zkrátka vidí, že je to jen jinak oplechovaný Fiat Uno.

0/0
27.4.2012 1:23

chechtin

Re: Holoauto

Trochu jsi zaspal dobu. Seat uz nema s Fiatem nic spolecneho, je to soucast koncernu VW, tak kdyžtak jinak oplechovane Polo.

0/0
27.4.2012 8:18

petrolhead

auto bez duše

Sériová ibiza se sériovým podvozkem a vyfoukanou 8-mi ventilovou 1.4. Za plus mínus tu samou cenu je Clio RS, Mazda 3 MPS, evropskou unií zabitý Focus ST nebo Civic R, všechno mnohem charakternější auta. Já bych volil nový Swift sport za 370 tis. Kdybych musel musel jít do koncernu tak ten samý prožitek zajistí o 100 tis levnější Polo GTI.

0/0
27.4.2012 0:36

Zombot

Re: auto bez duše

Je to přesně tak - Polo GTI a ještě Cupra FR 2.0 TDI jsou slušné hot hatche, ale proti Swiftu Sport nemá koncern v tuhle chvíli vzhledem k jeho ceně a výbavě prakticky co nabídnout. Navíc dokud Honda bude prodávat CR-Z za 400 tisíc, tak to nová Cupra opravdu nebude mít jednoduché.

0/0
27.4.2012 10:08

Zombot

Re: auto bez duše

Místo Cupra FR 2.0 TDI tam mělo být Ibiza 2.0 TDI - po ránu mi to nějak nemyslí:-(

0/0
27.4.2012 10:09

petrolhead

Re: auto bez duše

Ten 2.0 105kW skoro neznám, ale přijde mi to rozumnej motor, snad je hodně daleko od 2.0 125 kW mašiny na průsery. Kdybych chtěl diesel tak za těch 500 tis. bych koupil sotva zajetou Imprezu :-)

0/0
27.4.2012 11:08

petrolhead

Re: auto bez duše

Jj Swift se bude prodávat jako zlevněný vejce. Za tu samou cenu je u koncernu tak možná Fóbie 77kW elegance/monte carlo a to by si koupil snad jenom blázen. Dvoulitrový atmosféry už jsou dneska utlučený Eurama, Suzuki to vědělo a krásně vyhráblo to nejlepší co se dalo z 1.6ky. Skvělý auto.

0/0
27.4.2012 11:12

PiPiiiiiK

Re: auto bez duše

Naprostý souhlas, jenom bych zvolil Mazdu, nebo Civica

0/0
27.4.2012 10:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.