- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no zrovna tenhle s**c nazyvat osvedcenym motorem muze nazvat jen totalni novinarske vemeno.
Zeptejte se libovolneho mechanika, co se v koncernu momentalne nejvic resi.
Mozna uz ty rozvody stihli predelat, ale to se ukaze az za rok, za dva.
1.4 TSI je opredeny legendama jako lochneska. Jak Pepici videli to dvojity preplnovani tak meli oci navrch hlavy jak se to bude podelavat a ono nic. K zadnym potkanym motorum nedochazi, 1.4 TSI (2007) ma rozvody udelany dobre, coz prave VW inzinyri vedeli a zkouseli setrit na pozdejsim 1.2 TSI (2009), ktery je pro ne jeste dulezitejsi motor a rozvody silene podelali. Samozrejme se ve stovkach tisic motoru najde nejaka 1.4ka kde rozvody prdly, ale to je vada materialu, ne konsrukcni chyba jako u 1.2.
Neříkám, že vzhledově není ucházející, ale člověk zkrátka vidí, že je to jen jinak oplechovaný Fiat Uno.
Trochu jsi zaspal dobu. Seat uz nema s Fiatem nic spolecneho, je to soucast koncernu VW, tak kdyžtak jinak oplechovane Polo.
Sériová ibiza se sériovým podvozkem a vyfoukanou 8-mi ventilovou 1.4. Za plus mínus tu samou cenu je Clio RS, Mazda 3 MPS, evropskou unií zabitý Focus ST nebo Civic R, všechno mnohem charakternější auta. Já bych volil nový Swift sport za 370 tis. Kdybych musel musel jít do koncernu tak ten samý prožitek zajistí o 100 tis levnější Polo GTI.
Je to přesně tak - Polo GTI a ještě Cupra FR 2.0 TDI jsou slušné hot hatche, ale proti Swiftu Sport nemá koncern v tuhle chvíli vzhledem k jeho ceně a výbavě prakticky co nabídnout. Navíc dokud Honda bude prodávat CR-Z za 400 tisíc, tak to nová Cupra opravdu nebude mít jednoduché.